Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 14:00 

Lucius is een grote vijand, maar misschien vind je hem wel hel vet! Vertel hier wat je leuk aan hem vind of wat je stom aan hem vind. Ikzelf vind zijn wandelstok heel cool :propellor:

_________________
Who's there!!!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 10:42 

Tja, wat kunnen we zeggen over Lucius Malfidus. Ik vin ten eerste dat Jason Isaacs toch wel in het lijstje staat van acteurs die zich het best in zijn rol inleven. Hij heeft die rol echt fantastisch gespeeld vanaf de eerste tot de laatste minuten.

Dan nu over Lucius zelf; hij maakt toch wel zware reis door de boeken heen, vind ik zelf. maar dat is meer vanaf deel 5, 6 en 7.1 en 7.2. Hij heeft toch wel een soort verandering doorgemaakt in de serie.In het begin vond ik dit karakter wel passend in de serie. Echt typisch een vader voor Draco. en het verschil tussen Arthur en Lucius is duidelijk al vanaf het begin. Kortom vind ik Lucius toch wel een leuk en goed karakter. en ook die verandering is denk ik wel goed voor zijn verhaallijn. Ik had altijd verwacht dat hij in het laatste deel dood zou gaan maar het einde ( deel 7 part 2) gaat hij toch mooi de serie uit; vluchten. precie seen malfidus of slytherin, geweldig vond ik dat.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 19:02 

Ik vind Lucius een heel leuk personage, maar ik denk dat dat ook komt door Jason Isaacs. Doordat ik hem in de film helemaal geweldig vond, lette ik ineens meer op de Lucius-stukjes in de boeken. En uiteindelijk is dat samengesmolten tot grote liefde voor het personage. Ik vind de DE sowieso allemaal heel interessant, maar ik zou graag van Lucius meer achtergrond informatie willen. Meer weten over zijn verleden en toekomst.

Ik weet nog dat ik hem echt zat te knijpen bij DH. Ik wilde echt NIET dat hij doodging. Na Snape had ik dat niet aangekund :') Sowieso wilde ik dat de hele Malfoy Family er zonder kleerscheuren vanaf kwam. En toen ik las dat de Malyoys niet meevochten, maar naar hun zoon op zoek waren.... toen kreeg ik echt zo'n warm kippenvellerig gevoel xD

Hoewel ik dat stuk erg miste in de laatste film, vond ik het echt helemaal niet leuk dat Lucius en zijn familie er gewoon tussenuit knepen. Zo komen ze nog laffer over dan in het boek. Plus ik had het gewoon leuk gevonden om ze zo awkward in de Grote Zaal te hebben zien staan. :')

Anyway, me likes Lucius <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 12:50 

Hij heeft een vet coole toverstok enz...
en hij is ook best laf dat vind ik grappig.
ik vind het wel zielig dat hij zijn toverstok aan voldemort moet geven. :cry:

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 20:12 

Ik heb van mijn verjaardag zijn wandelstok gekregen!

_________________
Who's there!!!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 19:43 

Jessica schreef:
Ik vind Lucius een heel leuk personage, maar ik denk dat dat ook komt door Jason Isaacs. Doordat ik hem in de film helemaal geweldig vond, lette ik ineens meer op de Lucius-stukjes in de boeken. En uiteindelijk is dat samengesmolten tot grote liefde voor het personage. Ik vind de DE sowieso allemaal heel interessant, maar ik zou graag van Lucius meer achtergrond informatie willen. Meer weten over zijn verleden en toekomst.

Ik weet nog dat ik hem echt zat te knijpen bij DH. Ik wilde echt NIET dat hij doodging. Na Snape had ik dat niet aangekund :') Sowieso wilde ik dat de hele Malfoy Family er zonder kleerscheuren vanaf kwam. En toen ik las dat de Malyoys niet meevochten, maar naar hun zoon op zoek waren.... toen kreeg ik echt zo'n warm kippenvellerig gevoel xD

Hoewel ik dat stuk erg miste in de laatste film, vond ik het echt helemaal niet leuk dat Lucius en zijn familie er gewoon tussenuit knepen. Zo komen ze nog laffer over dan in het boek. Plus ik had het gewoon leuk gevonden om ze zo awkward in de Grote Zaal te hebben zien staan. :')

Anyway, me likes Lucius <3

Hier is een link naar informatie over Lucius http://harrypotter.wikia.com/wiki/Lucius_Malfoy

_________________
Who's there!!!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: do mei 31, 2012 12:36 

Ik vind dat Jason zijn rol heel goed gespeeld heeft. Toen ik hem voor het allereerst in een Harry Potter film zag, was ik verkocht. Sinds dien let ik dan ook altijd op de Lucius stukjes in de boeken en is hij mijn favoriete personage geworden. Ik ga binnenkort zijn toverstaf bestellen want die moet ik hebben.

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme