Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za mei 26, 2012 12:55 

Kasper Krauwel vond ik zelf een heel vervelend karakter maar vooral omdat hij Harry de hele tijd confronteerde met het feit dat die zo beroemd was, ook vond ik het zo raar dat die de hele tijd van alles aan Harry vroeg en vertelde.

In het 7e boek vond ik het dan wel dapper dat hij mee vocht en stierf in de Slag om Zweinstein. Wat ik alleen niet snap is hoe het kan dat Kasper nog op Zweinstein kon zitten aangezien hij een Dreuzeltelg was, en Voldemort had gezegt dat alle Dreuzeltelgen van school af moesten, en zich zelfs moesten melden bij het Ministerie om gevangen te worden gezet. :-|


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2012 20:47 

Ondanks mijn gebruikersnaam, vind ik dit ook geen leuk personage. xD Eigenlijk vind ik hem maar weinig toevoegen aan het verhaal. De belangrijkste reden dat hij bestaat is dat Jo een slachtoffer van de Basilisk nodig had.

Ik ben het wel met je eens dat het raar is dat hij op Zweinstein was. Want volgens mij heb je inderdaad gelijk wat betreft Dreuzeltelgen. Iemand daar een oplossing voor? Het enige wat ik kan bedenken, is dat hij naar Zweinstein is gekomen toen het gevecht bezig was. Hij is 1 jaar jonger dan Harry, dus sowieso niet meerderjarig, dus dat lijkt me een beetje sterk.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme