Uitslag 2
Dit wordt gelukkig een veel kortere post dan de vorige [A] Als eerste voor Deianira, jammer dat je dat hebt besloten, maar ik begrijp je het. Toch bedankt voor het laten weten (:
Indian Violet
Ik vind Amy een leuk personage, ik vind je kracht erg origineel, het is een beetje het idee van een olifantenhuid, maar je hebt duidelijk aangegeven dat haar schild kan wegvallen waardoor ze dus kwetsbaarder is. Ik vind de redne om mee te gaan ook goed gekozen. Het geheel klopt gewoon. DOOR!
---------------------------------------------------------
Dit houdt in dat we de volgende lijst van personages krijgen
Vrouwelijk
Catie – Eve Scotts – 20 jaar
San Riddle – Signe Skarsgard – 22 jaar
Indian Violet - Amelia (Amy) Primrose - 17 jaar
Mannelijk
Pottergirl - John Morgan – 21 jaar
TheKimKommer – Liam Ashcroft – 24 jaar
Angel – Christopher Segel – 25 jaar
Margo – Zachary Pletcher – 21 jaar
Tengaar – Aiden Voight – 22 jaar
* Ik kies welke mensen een tweede kracht hebben, zodra de RPG begint. Dus zolang je niets hoort, heeft je personage alleen zijn/haar eerste kracht.
---------------------------------------------------------
Solliciteren
Ik ben nu op zoek naar vrouwelijke personages aangezien de lijst van mannelijke personages al redelijk lang is. Als je denkt dat jouw mannelijke personage echt wat toevoegt en gewoon geweldig is, probeer 't gerust en ik kijk of ik het met je eens bent (mits je twijfelt, mag je voor beide solliciteren en dan gaat er misschien 1 door)
Verder ben ik zoek naar een mensen tussen de 17 en 25 jaar. Elk personage bezit maximaal één kracht die gebaseerd is op het menselijk kunnen. Denk hierbij aan, supersnel, supersterk, zicht wat veel verder is gevorderd, hersenen die meer aankunnen etc. Het is niet de bedoeling dat je als kracht invult dat je kan teleporteren, supergave vlammen uit je handen kan laten komen, de natuur beheerst etc. Daarnaast zit er één vraag bij wat je eventuele tweede kracht zou zijn. Ik beslis later wie er twee krachten heeft en wie er één heeft. Zoals staat aangegeven varieert de leeftijd waarop ze zijn 'veranderd' tussen de 0-11 jaar. Houd er rekening mee dat de laatste vraag, reden om mee te gaan, gaat over waarom jouw personage meegaat. Wat wilt je personage uit deze reis halen, waarom heeft hij/zij toegezegd om mee te gaan. Niet waarom je denkt dat je personage wat toevoegt.
Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-Paspoort::[/b] [url=Link naar jouw paspoort]Naam[/url]
[b]Naam personage::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Geslacht::[/b] Vrouwelijk
[b]Kracht::[/b]
[b]Eventuele tweede kracht::[/b]
[b]Leeftijd waarop ze veranderd zijn::[/b] (0-11 jaar)
[b]Uiterlijk::[/b]
[b]Karakter::[/b]
[b]Korte Geschiedenis::[/b]
[b]Reden om mee te gaan::[/b]
Heel veel succes en ik ben benieuwd wat er nog komt!
Het OOC-topic gaat alvast open zodat je eventueel al daar kunt posten (: