Map.~OK. De kaart heeft Alice gevonden. Die hebben we dus niet zelf gemaakt, maar since het toch England is.. xD Anyway. We hebben er dus bloedvlekken op gegooid. Why? De opdrachtgever was de kaart aan het maken met informatie waarvan hij wist waar een paar van de velen gates open staan. Hij is echter aangevallen toen hij ermee bezig was. Met zijn laatste kracht heeft hij een cirkel gezet om de eerste en belangrijkste plaats waar ze heen moeten.
Misschien dat één van onze groepsgenoten de kaart bij één van de demonen kan vinden zodra ze allemaal dood/uitgedreven zijn?~ Stel je beschikbaar!
Daarnaast wil ik mijn excuses aanbieden dat het allemaal zo vreselijk lang heeft geduurd. Ik was de afgelopen tijd helemaal niet gemotiveerd. Ik heb wel tijd gehad, maar mijn stemming zat er niet naar, etc. etc. Na mijn laatste post, heb ik wat meer motivatie om door te gaan met de RPG. Zoals Yuuki me in een mail vertelde, heeft deze RPG genoeg potentie op epic te gaan worden. So let's make it epic together. ^^