Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 15:23 

Afbeelding

Misschien zijn televisieseries toch nog ergens goed voor geweest, want Chelsea heeft medestanders gekregen. Niet alleen Levi en Lucas, maar ook Vanessa zijn het roerend met haar eens.

Chelsea kijkt weer naar het lijkt. Opnieuw komt een vlaag van misselijkheid opzetten. Het liefst verdwijnt van deze plaats, maar om nou in haar eentje terug te gaan met een moordenaar die zomaar zou kunnen toe slaan, is nu ook weer niet een optie. Lucas zegt dat ze het beste wel terug kan gaan, een kopje thee vragen.
"Ik heb liever iets sterkers. Het liefst vergeet ik dit zo snel mogelijk."

Chelsea kijkt weer naar het lijk. De misselijkheid wordt heftiger. Haar benen beginnen het te begeven, waardoor ze ineen zakt op de grond.
"Ik wil hier weg!"
Tranen beginnen over haar wangen te biggelen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 22:18 

Afbeelding

Gwen fronst als Myrna een hele preek tegen Altair en haar gaat houden en om er dan nog een schepje bovenop te doen, schiet ze een aantal rode vonken in de lucht. Ook gaat ze Gwen even beledigen door haar een stalkertje te noemen. Als blikken konden doden, dan was Myrna nu dood :')

Lucas begint wat met het lijk te doen en net als Vanessa en Chelsea lijkt het Gwen een heel goed idee om hier weg te gaan. Als Chelsea ineenzakt op de grond, loopt Gwen snel naar haar toe.
"ËœKom, we gaan hier weg,' zegt ze vastbesloten, terwijl ze haar helpt opstaan. Dan kijkt ze even naar het groepje mensen, Myrna negerend en laat haar blik vervolgens even rusten op Levi. "ËœNog meer die dit een goed idee vinden?'

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 14:40 

Afbeelding
Altair Forbes

Gwen schijnt het met Altair eens te zijn, al weet hij niet wat hij daar van moet denken, want ze kent blijkbaar die Levi heel goed. En Altair is het hele incident met Levi en Vanessa niet vergeten. Ondertussen begint Myrna weer tegen hem te praten over dat zij het niet gedaan heeft enzovoorts. Ze zegt dan wel dat ze het niet gedaan heeft omdat ze zichzelf niet knock-out geslagen zou hebben, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een moordenaar zo probeert om onschuldig over te komen.

En de mensen die het hardst roepen dat ze onschuldig zijn, zijn altijd het tegenovergestelde, denkt Altair sceptisch. Als Myrna dan ook nog eens zegt dat zij hem in hechtenis wilt nemen, is voor hem duidelijk dat hij haar absoluut niet mag en dat hij er veel plezier in gaat hebben om haar hotel af te nemen. Stom wijf.

"Je kan ons wel je hotel uitzetten, maar je kan ons niet in hechtenis nemen. Je hebt het recht niet," antwoordt Altair. En voor hem is daarmee de zaak klaar. Hij heeft slechts wat suggesties gedaan, voor de rest bemoeit hij zich er niet meer mee. Hij had overwogen om Levi en Myrna misschien te verdedigen, maar voor hem hoeft dat niet meer. Vooral Myrna mag van hem in de stront zakken.

Andere mensen gaan zich er wel weer mee bemoeien. Altair negeert het een beetje en hij knikt Levi maar toe als hij 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' zegt, hoewel hij dat eigenlijk niet zo zeker weet (de man is gevonden met een bebloed mes in zijn hand, dat wijst nou niet echt op onschuld!)."Ik ben er helemaal voor om te gaan," zegt hij tegen Gwen als die dat suggereert. Hij wacht verder niet op reactie en begint te lopen.

were mine.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 15:16 

OOC: Even een poging om Signe weer in het verhaal te gooien [a]

Afbeelding
Signe wordt door Dustin en Leonard genegeerd - mannen kunnen nou eenmaal niet zo goed tegen huilende vrouwen- en komt langzaam weer tot rust. Ze mocht zichzelf geen dingen gaan aanpraten, daarmee maakte ze het alleen maar erger. Alle ophef rond het lijk heeft ze niet meegekregen, maar ze hoort wel de 'Ik wil hier weg' van Gwen. Daar was ze het helemaal mee eens.

Ze besluit om naar de rest van de groep te lopen en zich daarbij te voegen. Ze hoort net Gwen vragen wie er nog meer weg willen. "M-mag ik ook met jullie meelopen? Dat is v-veiliger dan a-alleen..." vraagt ze en ze kijkt even naar het groepje van Gwen, Vanessa en Chelsea.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 19:18 

Afbeelding

Dustin let even helemaal niet op Signe, alhoewel hij heeft wel naar haar woorden geluisterd alleen door de hele situatie vergeet hij gewoonweg te antwoorden. Hij wil haar dan ook net antwoorden of ze loopt al naar het groepje van Vanessa en co.

'Signe sorry dat ik niet antwoordde, maar wat....' verder komt hij niet als hij nu pas het lijk in de gaten krijgen 'oh mijn hemel daar ligt een lijk, iemand bel een ambulance of een lijkenwagen of we moeten reanimeren doe iets doe iets doe iets' vervolgt hij compleet hysterisch en zijn maaginhoud naar buiten heen komt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 16:07 

Afbeelding

Iedereen schijnt het een briljant plan te vinden om weg te gaan, Levi incluis. Dus als een aantal mensen hun weg uit de jungle banen, loopt Levi ze twijfelachtig achterna. Per slot van rekening weet hij niet wat het protocol is, op dit moment. Moet hij opgepakt worden om ondervraagd te worden? En zo ja, door wie? Of mag hij gewoon doorgaan met leven zoals hij dat altijd deed? Omdat niemand hem iets vertelt (waarschijnlijk omdat ze 't zelf niet weten), besluit Levi voor het tweede. Na een wandeling die veel te lang voelt voor Levi's gevoel, belanden ze weer in het bewoonde gedeelte van het eiland. De barbeque is nog aan de gang. Hah. Moet je voorstellen. Er bestaan nog mensen die van niets weten.

Alrighty, het eerst wat hij wilt doen is douchen. Hij draait zich om en wilt zijn weg naar het hotel banen, als hij zich herinnert dat Gwen er ook nog is. En ze moeten praten, vroeg of laat. Dus hij stapt naar haar toe.

"Gwen? Geloof het of niet, maar ik heb een vermoeden dat wij moeten praten, op een gegeven moment. Ummm, maar ik moet eerst douchen, want..." Hij laat haar onhandig zijn bebloede handen zien. "Loop je mee naar mijn kamer en wacht je daar? Of we kunnen het hele praat-gedoe wel uitstellen tot later, mij maakt 't niets uit."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 21:23 

Afbeelding

Gwen loopt opgelucht de jungle uit. Het had even geduurd, maar uiteindelijk was vrijwel iedereen akkoord gegaan om de plek te verlaten. Ze loopt ietwat voorop en blijft bij de barbecue even staan wachten. Tijdens de wandeling had ze haar best gedaan om Levi zo veel mogelijk te negeren en dat ging nog best goed, aangezien hij vrij achteraan liep.
Om alle gebeurtenissen wat beter te verwerken, neemt ze een glas witte wijn van een dienblad. Ze neemt een flinke slok en staart wat naar de mensen die nietsvermoedend van de barbecue genieten.

Dan hoort ze haar naam en draait ze zich om, waarna ze Levi ziet staan. "ËœAhh, jij bent het,' zegt ze nogal kortaf. Zo deed hij net tenslotte ook tegen haar. Ze neemt nog een slokje van haar wijn als hij begint over dat ze moeten praten. Hij komt nu niet meer zo zelfverzekerd over en Gwen knikt even begrijpend als hij zijn bebloede handen laat zien.

"ËœIk loop wel even mee, dan hebben we dat ook maar gehad,' antwoordt ze, waarna ze het laatste beetje wijn achterovergooit en het glas ergens neerzet.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 0:23 

Afbeelding

Levi knikt als hij Gwen hoort. Ze lopen dus samen richting zijn hotelkamer, en wisselen alleen wat small-talk uit. Eenmaal aangekomen bij de deur, maakt Levi het open, en zegt vervolgens plagerig: "Ik weet dat het brutaal is, maar wil je binnen komen?" En zo lopen ze dus naar binnen. Levi heeft Gwen niet echt gemist, omdat hij degene was die ervandoor is gegaan. Het werd een beetje te benauwd in de relatie, toen het de bedoeling was dat hij haar ouders ging ontmoeten en dergelijke. Maar daarvoor, voordat het serieus werd, was Gwen altijd leuk om mee om te gaan.

Zonder veel te zeggen, trekt Levi zijn shirt uit, en daarna ook zijn driekwartsbroek. In enkel zijn boxer, begeeft hij zich richting de douche. "Niet gluren!" roept hij naar haar.

[...]

Eeennnnn tien minuten later verschijnt Levi weer tegenover Gwen, in frisse kleren en schone handen. Zijn haren zijn nog wel wat nat, maar dat zal zo opdrogen. Hij gaat zitten op het bed, en gebaart dat zij hetzelfde moet doen. Als ze eenmaal leuk naast elkaar zitten, opent Levi zijn mond. "Duuus," zegt hij, ietwat oncomfortabel. "Ik ben niet zo goed in... gesprekken. Maar ik kan het me voorstellen als je wat antwoorden wilt. Waarom ben ik weggegaan?" Hij haalt een vlugge hand door zijn natte haren. "Wel, ik ben hier naartoe gestuurd. Soort van. Maar dat is niet belangrijk. Je vraagt je zeker af waarom ik weggegaan ben van jou." Levi vangt haar oog, en blijft het oogcontact vasthouden. "Ik ben niet goed met relaties, maar ik vond jou altijd heel leuk. En..." Schouderophaal. "... op een gegeven moment begon ik me te benauwd te voelen in onze relatie? Ik weet het niet zo goed, Gwen. Ik weet alleen dat ik í¼berhaupt niets met je had moeten beginnen, omdat ik wist dat ik op een gegeven moment weg zou willen rennen. En dat is niet eerlijk tegenover jou." Want zo zachtaardig is Levi wel - hij wilde haar geen pijn doen D:

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 19:45 

Afbeelding

Gwen volgt Levi naar binnen en maakt het zich comfortabel op zijn bed. Ze grinnikt even als Levi zich vervolgens voor haar begint uit te kleden. "ËœAlsof ik dat niet allang gezien heb,' reageert ze op zijn opmerking van niet gluren.

Niet veel later verschijnt Levi weer schoon en fris uit de badkamer. Ze gaat naast hem zitten als hij begint te praten. Ze knikt even bevestigend als hij begint dat hij niet zo goed is in gesprekken. Ja, daar was ze wel achter gekomen.
Hoe meer Levi praat over hun, hoe geí¯rriteerder Gwen wordt. Ze IS ook leuk. Dan gaat hij ook nog eens zo stom zijn schouderophalen, pfuh, alsof het hem allemaal niet veel uitmaakt. Als Levi zijn zegje dan eindelijk gedaan heeft, kijkt Gwen hem boos aan.

"ËœDat is inderdaad niet eerlijk tegenover mij. En al helemaal niet als je vantevoren wist dat dit ging gebeuren. Maar je had zeker niet verwacht mij ooit nog tegen te komen, he?!' Ze staat op en kijkt dan op hem neer. Ze merkt hoe ze de controle over haar emoties verliest. Hoe kon iemand zo gemeen zijn tegen haar. "ËœAlles wat dat wij hadden, was dus gewoon een leugen. Wat tijdverdrijf voor jou!' Ze haalt even diep adem en besluit er nog een schepje bovenop te doen. "ËœAls je zo gemeen kunt zijn, kijk ik er niet van op dat je die moord misschien ook gepleegd hebt.'

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 22:58 

Afbeelding

Levi luistert naar Gwen, en voelt zichzelf ook langzamerhand geí¯rriteerd worden. Vooral haar laatste zin wekt een oh no she didn't!-effect op. Dat was way under the belt. Hij staart haar dan ook een paar tellen woordeloos aan - beschuldigt ze hem nu serieus van een moord? Van vreemden kan hij het begrijpen, maar van Gwen?

"Oja," komt het vals uit zijn mond. "Ik ben de belangrijkste reden voor waarom ik ervandoor ben gegaan, vergeten! Jij bent zonder twijfel het meest hinderlijke meisje waarmee ik ooit iets heb gehad. Je kunt me niet voor drie seconden met rust laten - iedereen zou daarvan naar een afgelegen eiland toe gaan! En ja hoor, denk ik van je af te zijn, sta je weer doodleuk voor m'n neus." Dat was een hele rits boosaardige woorden. Maar in Levi's opzicht verdient ze dat wel, op dit moment.

"F**k, Gwen, ik wilde gewoon rust, okay? En jij bent het tegenovergestelde van rust. Jij wilt dat ik elke seconde van mijn hele toekomst uitplan, en dat jij deel bent van ALLES. Guess what? Ik heb een leven! Los van jou! En ik sta helemaal niet te popelen om je terug in mijn leven te hebben, alright?" Dus. Pff, Levi houdt niet van ruzie, maar hij kan behoorlijk wreed uit de hoek komen. Al is het alleen om het geruzie snel af te ronden.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 0:22 

Afbeelding

Gwen voelt zich voor een paar tellen lang goed, want dan staart Levi haar alleen maar sprakeloos aan. Pfuh, net wat hij verdient. Maar dan komt het. In eerste instantie weet Gwen zich niet echt een houding te geven en kijkt ze hem alleen maar boos aan.
Als hij uitgerateld is en haar op alle vlakken beledigd heeft, heeft ze er genoeg van. Pats. Ze voelt hoe haar hand Levi's wang hard raakt en zodra ze zich beseft wat ze net heeft gedaan, neemt ze een pas naar achter.

"ËœEhh.. sorry.. Dat had ik niet mogen doen..' begint ze dan stamelend.
Ze herinnert zich echter al gauw weer wat Levi net allemaal over en tegen haar gezegd heeft, waarna ze hem verwijtend aankijkt. "ËœJe hebt overigens wel weer gelogen. Eerst zeg je dat je me leuk vond en dat alles aan jou lag, en nu ligt het plotseling wel aan mij. Dus Levi... Wat wordt het? Ben je een man die achter zijn daden staat en eerlijk is.. Of ben je gewoon een lafaard?'

Gwen vindt dit nu helemaal niet leuk, maar ze kan zich niet zomaar laten beledigen door hem. Daarbij heeft zij het recht om boos te zijn, niet hij. En achja, het kan in Gwen's ogen nu toch niet meer slechter worden dan hoe het was. Hij had haar tenslotte verlaten.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 2:01 

Afbeelding

Pets! Levi krijgt een volle hand tegen zijn wang aangeslagen. Hij reageert er echter niet zoveel op, hoewel hij het wel voelt branden. Dit wordt een mooie afdruk. Als ze daarna begint te stamelen dat ze dat niet had moeten doen, slaakt Levi een zucht. Het ziet ernaar uit dat de ruzie is uitgeblus- Nee hoor. Ze noemt hem een leugenaar en een lafaard, en Levi snapt niet zo goed wat ze hier nog doet.

"Ik ben niet het type dat settle't," zegt hij dan stilletjes. "En jij, jij wel. En als dat mij een lafaard maakt... Prima. Daar moet ik dan mee leven. Ik weet niet wat jij van me wilt nu. Had je verwacht dat we een geprekje zouden hebben, waarna ik helemaal verliefd op je zou worden? Had je verwacht ik je zou smeken om me terug te nemen? Die dingen gaan niet gebeuren, Gwen. Het spijt me." Levi slaat vermoeid beide handen voor zijn gezicht, en wrijft verhit in zijn ogen. Zijn ogen glijden dan naar zijn haren, die hij flink door elkaar schudt. Hij voelt het vocht van zijn natte haren op zijn handen terechtkomen, wat hij afveegt aan zijn shirt.

"Dus, you know, je kunt weggaan nu. Of we kunnen even goede vrienden zijn, en opnieuw beginnen?" Hij steekt zijn hand naar haar uit. Het is natuurlijk duidelijk wat de implicatie hier is: als je blijft, dan mag je later niet zeuren over het feit dat ik niet een long-term relatie wil. Nu weet je alles.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 21:09 

OOC: Wow, wat is het hier stil geweest de afgelopen tijd o_O

Afbeelding

Signe hoort Dustin naar haar roepen en ze draait zich naar hem toe. Onhoorbaar zucht ze even, gelukkig was Dustin haar nog niet zat! Daar was ze stiekem een beetje bang voor geweest... Ze had al zo lang geen vrienden meer gehad, misschien was ze ondertussen wel net zo interessant als die oude heks die altijd rondjes liep door de Lekke Ketel.

Dan kiept Dustin opeens z'n hele maaginhoud naar buiten, over het plaats delict. Nee hé! Signe schrikt en sleurt Dustin zo snel mogelijk weg.
"Gaat het met je?"
Ze aait even over zijn rug en denkt ondertussen na over wat ze moeten doen. Misschien waren op deze manier wel de belangrijkste sporen uitgewist? Wat moesten ze nou doen? Snel wegrennen of om hulp vragen? Ze besluit om het laatste te doen..

"Euh - w-weet iemand of dat b-braaksel schadelijk is voor de p-plaats delict?" stamelt ze.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 12:41 

Afbeelding

'Nee het gaat absoluut niet. Hier ben ik om heel fijn vakantie te vieren, stort eerst die brug in waardoor ik mijn familie misschien nooit meer terug zie en dan word ik vervolgens ook nog is geconfronteerd met een lijk' brengt hij met de nodige hysterie uit.

'Een vakantie hoort leuk en rustgevend te zijn, niet alsof je zojuist in een hele slechte maar toch freaky horror film bent gestapt' vervolgt hij en een kauwgumpje in z'n mond stopt en vervolgens in en uit ademt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: