The curse
Een stel jongeren, die net allemaal hun diploma hebben behaald, besluiten van er samen op uit te trekken als beloning, en voordat ze elk hun eigen weg opgaan met verder studeren. Het moet dan ook een onvergetelijk moment worden van een maand samen rond te trekken door Engeland met een groot busje volgestampt met de nodige spulletjes en natuurlijk hun tenten om te kunnen overnachten waar ze maar willen.
Ze vertrekken met volle moed, maar moeten een paar dagen later noodgedwongen ergens stoppen omdat hun busje in panne is gevallen.
Ze komen terecht in een dorpje waar er op het eerste zicht niets mis mee is, en besluiten om daar even te blijven tot ze verder kunnen reizen. Maar 's nachts gebeuren er dingen die ze niet voor mogelijk houden. Mensen verdwijnen midden in de nacht en worden dood terug gevonden met twee kleine wondjes in hun nek. Er gaat zelfs een mythe rond dat ze al mensen hebben moeten opnieuw doden toen die na een paar dagen weer tot leven kwamen. De plaatselijke bewoners sluiten hun gehele huis dan ook af en timmeren zelfs houten planken voor hun ramen en deuren uit bescherming voor zichzelf en hun gezin, uit schrik dat zij de volgende zullen worden.
Als men iets wil vragen aan de bewoners voor uitleg wegens dit vreemde gedrag, slaan ze alleen maar snel een kruis over hun borst en lopen weg terwijl ze onverstaanbare woorden prevelen.
En dan is er nog dat huis op de heuvel waar een man woont met zijn 3 vrouwen, velen zeggen dat dit de baas is van het dorp. Dracula is de naam.
De 3 vrouwen zijn nog de ergste, ze gebruiken maar al te graag hun vrouwelijke rondingen om zo de mannelijke bewoners te kunnen lokken. Vaak vermoorden ze dan ook niet, spelen ze er gewoon even mee als een speeltje.
Het groepje vraagt zich dan ook af waarom de bewoners niet gewoon weg gaan en ergens een nieuw leven opbouwen. Zij zelf aarzelen natuurlijk niet en willen meteen weg vanaf dat hun busje hersteld is, sterker nog: ze willen zelfs te voet hun pad verder zetten. één probleem: Ze kunnen het dorp niet verlaten door 'de vloek', zoals de bewoners dit noemen.
Hoe te solliciteren:
Ten eerste kan je kiezen tussen 3 verschillende 'personages'.
Code:
-Student
-Vampier: Als in de rollen van de drie vrouwen
-Bewoner van het dorp
Wat moet er in mijn sollicitatie staan:
Code:
[b]Naam: [/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]RPG-Paspoort:[/b] [url=link naar RPG-paspoort]Naam[/url]
[b]Naam personage:[/b]
[b]Soort personage:[/b]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Uiterlijk: [/b]
[b]Karakter: [/b]
[b]Korte geschiedenis: [/b]
[b]Overig: [/b]
Ik wil ook even vermelden, dat als mensen moeilijkheden hebben om zich te beperken tot één personage, wees vrij om met twee personages af te komen!
Hoe meer rollen, hoe beter... Wel lijkt het me het beste om het te beperken tot maximum 2 rollen per RPG'er.
Ik hoop dat er een grote verscheidenheid zal zijn aan personages.
Verder zou ik graag toch min of meer een soort van 'vaste cast' hebben om mee te beginnen, die er als volgt uitziet:
Code:
- Minstens 5 studenten
- De 3 vrouwen van Dracula
- Minstens 2 bewoners.
Ik zal zelf de rollen vertolken van Dracula en van een student.
Alvast veel succes en aarzel niet! 
Edit: Om geen misverstanden te krijgen: De RPG speelt zich af met gewone studenten, dus geen magie in verwerkt...Behalve dan Dracula en de vampieren. En het speelt zich af in de huidige tijd. Maar laten we stellen dat het dorpje toch een paar eeuwen achter is qua technieken en evolutie, aangezien Dracula toch wel van een hele oude stempel is. :')
Huidige RPG'er lijst:
Vampieren
Trijn - Dracula
Sjar - Blaire "Circe" Rosewood
xMissMe - Charlotte Elizabeth Frye
Jalf - Jill Martins
Bewoners
Apollo - Richard Thysson [wolf]
XMissMe - Seth Fabian [Wolf]
Alice - Elizabeth "Liz" Andrews [Wolf]
TheKimKommer - Liam Ashcroft [Wolf]
Jalf - Yara Fabian [Wolf]