Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 19:26 

Afbeelding
Tyler Ashby

Tyler kijkt Emma even niet begrijpend aan als ze hem vraagt wat hij zou doen wanne- Oh. Hij kijkt richting waar Christian loopt en - HOLY SMOKE! Was dat een geweerschot? Het klinkt maar heel zachtjes, aangezien ze er redelijk ver vandaan staan, maar toch. Misschien is dat wel exact wat hij zou doen als er een vreemde man onder zijn douche stond. Maar dat is dan ook anders -bij hem thuis zijn er duizend alarmen en zeker geen verstopte reservesleutels, dus als er iemand bij hem zou inbreken, dan zou het al een meestercrimineel moeten zijn.

Hij werpt dan even een blik achter zich en beseft al snel dat dat echter verleden thuis is. Juist ja, hij woont nu in een vervallen krot, waar niet eens reservesleutels nodig zijn om binnen te kunnen. Tyler besluit dat hij vanaf nu met zijn gitaar in zijn armen in bed slaapt, zodat die niet gejat kan worden. 'Ik zou waarschijnlijk gillen en hem slaan,' zegt Tyler dan bedachtzaam tegen Emma. 'En mijn ogen afwenden,' voegt hij er nog snel aan toe. Een vreemde vrouw onder zijn douche, dat zou de situatie natuurlijk wel veranderen. Hij besluit dat echter voor zichzelf te houden. De mensen hier moeten niet meteen nog meer gechoqueerd worden.

Geamuseerd kijkt hij toe hoe Justin op dit uur van de dag al dronken aan zijn vriendje hangt. Blijkbaar is Christian de boosdoener. Dat kan nog tof worden met zo iemand in huis. Tyler kan zijn lach echt niet inhouden als hij Justins vraag hoort. 'Wow, subtiel,' zegt hij met een grijnsje tegen de jongen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 20:27 

Afbeelding
    Emma Bell

Er verschijnt een geamuseerde glimlach op Emma's gezicht wanneer ze hoort wat Tyler zou doen. Hm, ja dat zou best wel eens leuk kunnen zijn. Eigenlijk had ze er zelfs maar al te graag bij willen zijn om Dexters uitdrukking te zien.

Dan komt het 'mannelijke koppel' weer naar buiten lopen, en ja hoor, Dexter heeft hun ook niet overgeslagen met het melden dat ze gebruik mogen maken van Emma's huis. Jammer genoeg kan ze ze deze keer niet ergens anders heen sturen. Alhoewel.. Misschien zou Dexter het wel heel gezellig vinden als dit koppel bij hem op de koffie kwam!

Emma's blik glijdt eventjes ietwat afkeurend over Justin heen als die dus dronken blijkt te zijn. Zo'n eerste indruk zou je toch niet willen maken in het dorp waar je nog niet eens een dag doorgebracht hebt!
Haar neusje gaat dan ook de lucht in wanneer de dronken jongeman ook nog eens vraagt of haar haarkleur haar eigen haarkleur is. Tylers opmerking zorgt er dan ook voor dat hij ook een zijdelingse blik krijgt. "En jij hebt geen manieren meegekregen zeker." zegt ze binnensmonds, omdat ze uit principe niet onaardig mag doen tegen nieuwe inwoners, hij zou het toch niet horen.Aan zijn gedrag en huidige toestand te zien heeft hij die inderdaad niet mee gekregen, pfuh.
"Nee, maar het staat me goed." reageert ze vervolgens maar wat duidelijker. "Ik zou het jou echter niet aanraden."

"Loop dan maar even met me mee." zegt ze uiteindelijk als antwoord. "Zolang je je vriend onder bedwang houdt en hij niets onder spuugt." Ze laat haar blik nog een keer over de jongen heen gaan, om zich vervolgens om te draaien en vast aanstalten maakt richting huis te lopen. Tyler kon als hij wou of als hij het nodig vond vanzelf aansluiten.

"Ik mag maar hopen dat het er niet elke dag zo aan toe gaat." zegt ze tegen Jamie, degene die haar wat verstandiger en verantwoordelijker leek. Eenmaal aangekomen bij haar huisje, zet ze nog eventjes een bloempotje met madeliefjes recht die op de veranda staat, om vervolgens de deur te openen. Ze werpt Jamie nog een waarschuwende blik - gericht op dronken vriendje - en gaat de heren voor het huisje in.
Haar tas zet ze op een tafeltje neer en ze pakt een kan met koud water uit de koelkast om vervolgens een glas voor Justin in te schenken. "Alsjeblieft."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2012 22:26 

Afbeelding
    Jamie Winsten

Dus Emma en Justin zitten passief agressieve opmerkingen te maken over geblondeerd haar en wie het wel/niet zou staan. En dan zegt Emma dat ze best water mogen halen in haar huis, zolang Justin de boel maar niet onder kotst. Ze voegt eraan toe dat ze maar hoopt dat het er niet elke dag zo aan toe zal gaan, waarop Jamie grinnikt en zegt: "maak je geen zorgen, je zult dit HEEL weinig meemaken. Ik ben zelf verbaasd over dit alles."

Na een hele korte wandeling komen ze aan bij le casa de Emma. Ze schenkt een glas water voor Justin in en geeft het aan hem. Jamie kijkt ondertussen rond. "Je huis ziet er prachtig uit," zegt hij, alsof hij er verstand van heeft. Hij wilde al zijn posters meenemen naar hun nieuwe kamer, maar Justin heeft hem daarvan weerhouden. Ook al zijn zijn superhelden-posters wel heel awesome @@

"Drink het water op, Jus," zegt Jamie vervolgens. "Je zult je daarna beter voelen, echt." Hij gaat naast zijn vriend zitten. Honestly, had dit niet op een andere dag kunnen gebeuren? Moest Justin per se op hun eerste dag in dit dorpje stomdronken worden? Jamie hoopt dat hij Christian vandaag nog tegenkomt - hij is het Barbie/Ken-debacle niet vergeten.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2012 23:45 

Afbeelding

Justin reageert verder niet als Emma in gaat op zijn opmerking, maar blijft een beetje dromerig voor zich uit staren. De rest van het gesprek krijgt hij ook niet mee, hij is veel te druk bezig met Jamie's arm aaien en zich bedenken waar zich het dichtstbijzijnde toilet kan bevinden. Hij laat zich gewillig meeslepen naar Emma's huis.

Bij Emma's huis aangekomen, ploft Justin neer op een stoel, aan de tafel waar Emma het water heeft neergezet. Met een verwarde blik, kijkt hij naar Jamie, die hem het glas aanreikt. Hij schuift een beetje heen en weer op de stoel en buigt zich dan voorzichtig dichter naar Jamie, om in zijn oor te kunnen fluisteren. "Jame, ik moet- Ehm.. Naar het toilet.." Geeft hij een beetje opgelaten toe.

Hij kijkt weer naar het water en tekent met zijn vinger een hartje in het condens op het glas.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 11:11 

Afbeelding
Dexter

Dexter kijkt Matthew droog aan als hij een grapje maakt over dat het niet altijd vrouwen kunnen zijn. Ha-ha. Hij wil de grap net al volledig negeren als Christian naar beneden komt gelopen.

Alsof het douche incident al niet reden genoeg was ontwikkelt zich bij Dexter na de schuine opmerking direct een natuurlijke afkeer tegen Christian. “Hij heeft gelijk.†geeft hij toe, hij knikt en kijkt Matthew serieus aan. “Ik heb nog nooit zoiets kleins gezien.†Fluistert hij tegen Matthew, net hard genoeg zodat Christian het zou horen. Ter verduidelijking houdt hij zijn vingers dicht bij elkaar en schudt hij nogmaals medelijdend zijn hoofd.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 16:46 

Afbeelding

Matthew laat zijn handen glijden in zijn broekzakken terwijl hij opkijkt naar Christian die van de trap komt en de woonkamer betreedt.
Hij kan het niet laten van een wenkbrauw in de lucht te laten schieten. Wat is er in godsnaam mis met die gast? Zo'n dingen zeg je toch niet. Zeker niet in het huis van een vreemde waarin je net hebt staan douchen. Hij zou degene moeten zijn die zijn excuses komt aanbieden door het ongemakkelijke voorval.

Matt blikt opzij naar Dexter als die hem serieus aankijkt en zijn duim en wijsvinger haast tegen elkaar plakt. Ik heb nog nooit zoiets kleins gezien.
Hij kan een luide grinnik niet onderdrukken en wendt snel zijn blik af in de hoop dat Christian het niet ziet. Jemig, soms is zijn neef zo heerlijk sarcastisch.
'Arme knul. Nuja...Ze zeggen dat hoe groter de ego is, dat dit is om het ding tussen hun benen te compenseren.' fluistert hij terug.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 18:22 

Afbeelding

Christian glimlacht cynisch als de klusjesman en zijn vriend aan het grappen zijn. Dit had hij natuurlijk kunnen zien aankomen. "Het verklaart alleen niet waarom je gilde als een vrouw" zegt hij tegen Dexter met nog steeds dezelfde sarcastische grijns op zijn gezicht. "En je schoot met dat wapen trouwens ook als een vrouw".

Na dit gezegd te hebben loopt hij ze breed voorbij naar buiten. Stelletje kinderen, denkt Christian geïrriteerd. Nou de grap van Emma was in ieder geval geslaagd. Ze wou dit hoogstwaarschijnlijk bereiken, een ongemakkelijke ontmoeting tussen die gast en hem. De volgende keer laat hij hem wel zien hoe je een wapen moet gebruiken. Christian zucht en stapt door. Nou ja, dat meent hij niet. Hij moet tenslotte nog worden aangenomen bij het politiebureau.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 22:08 

Afbeelding
Jael Greene

Jael komt halsoverkop de trap afgestormd, hij had ergens vaag mee gekregen dat er nieuwe mensen in Daisyville terecht zijn gekomen, dat moest hij toch wel met eigen ogen zien. Hij word echter tegen gehouden door z'n mama die met haar kwijl wat choco pasta bij z'n mondhoek weghaalt. 'Maaam, ik ben al 19' zegt hij een beetje klagelijk tegen z'n moeder 'maar ik hou nog steeds van je hij geeft haar een kus en loopt dan de deur uit.

Hij steekt nonchalant zijn handen in z'n broekzak en voelt daar een papiertje, hij haalt het eruit en leest wat erop staat. Cakejes bestellen voor de verjaardag van je vader voor volgende week, liefs mama x Jael krabt even op zijn achterhoofd, ok cakejes papa, papa cakejes...Cakejes voor de begrafenis van zijn papa van cakejes, nee dat was niet juist. Jael doet een poging om het briefje uit z'n hoofd te leren, niet eraan denkend dat hij ook gewoon het briefje kan afgeven, maar bij wie doet hij dat nu Liv er niet meer is.

Hey maar hij wil ook de nieuwe mensjes ontmoeten. Hij komt dan uit bij het huis van Emma, zij zou vast wel weten waar hij nu cakejes kan bestellen nu Liv er niet meer is, hij klopt heel subtiel twee keer op haar deur en wacht tot ze open doet.

Inkomst post

En m'n post ge-edit, want las nu net dat Sjar uit de rpg is gestapt xD

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 20:37 

Afbeelding

Jamie leunt dichter naar Justin toe om te verstaan wat hij wilt zeggen. Oh, het toilet! Jamie richt zijn blik schaapachtig op Emma - hij wilt haar net vragen waar haar wc is, maar bedenkt zich dan dat haar huis hoogstwaarschijnlijk hetzelfde in elkaar steekt als het huis waar Justin en Jamie in getrokken zijn. Dus Jamie kijkt naar Jus en zegt: "Yeah, tweede deur rechts, als het goed is."

Hij neemt het glas uit Justin's handen en kan een grijnsje niet onderdrukken als hij ziet dat er een hartje op getekend is. "Ik hou 't glas wel vast, maak je geen zorgen," zegt hij dan.

Het lijkt Jamie niet nodig om wc-toestemming aan Emma te vragen, maar toch zegt hij heel beleefd: "Emma, je vindt het vast niet erg als je toilet gebruikt wordt, hm?"

Iemand klopt op de deur, maar Jamie blijft stil zitten. Dit is Emma's plek en het zou vast allerlei etiquette-regels verbreken als hij het in zijn hoofd zou halen om de deur te openen.

Laatst bijgewerkt door Skywalker op di apr 24, 2012 14:59, in totaal 4 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 21:03 

Afbeelding
    Emma Bell

"Well, dankjewel." glimlacht Emma tevreden wanneer Jamie zegt dat haar huis er prachtig uitziet. Ze was zelf dol op haar huis, het had een erg knusse sfeer maar was daarbij ook super geordend, heel Emma-like.

Emma neemt plaats op een krukje aan de keuken, terwijl ze de twee mannen stilletjes bestudeerd. Ze glimlacht eventjes kort naar Jamie wanneer hij Justin naar de wc verwijst.
"Oh tuurlijk, daar ja." knikt ze zo vriendelijk mogelijk. Ze laat de paniek in haar stem niet overslaan. Straks moest hij overgeven of haalde hij vanalles overhoop in z'n dronken bui! Onopgemerkt haalt ze even diep adem. Adem in.. Adem uit..
Oh, iemand aan de deur! Emma staat netjes op van het krukje en glimlacht even naar Jamie. "Zo terug. Maak het je maar gemakkelijk." zegt ze, waarna ze naar de deur toeloopt.

Eenmaal bij de deur blijft ze staan. Zou het Dexter zijn? Ze is alweer geamuseerd bij die gedachte alleen al. "Coming!" zegt ze nog terwijl ze er recht voor staat.
Als een gewoonte doet ze haar haren nog even goed in de spiegel bij de ingang, waarna ze even het gordijntje bij het raam van de deur wat opzij trekt. Ah, Jael.

"Een hele goede middag, Jael." glimlacht Emma zodra ze de deur heeft geopend. "Hoe kan ik je helpen?" vraagt ze hem. Iedereen die bij haar aan de deur kwam, kwam met iets wat alleen zij op kon lossen ofcourse.
"Kom anders even binnen? Ik heb gasten, you know, de nieuwe bewoners." licht ze hem in. Met haar alledaagse glimlach kijkt ze hem aan. Natuurlijk was zij de ultieme Daisyviller hier die gastvrij was en graag gasten over de vloer had! Kinda. "Ik zet wel wat thee, wat sta je er nog!"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 11:50 

Afbeelding

Justin trekt een pruillip, wanneer Jamie aan Emma verkondigt dat hij naar het toilet gaat. Hij had juist zo zachtjes mogelijk gedaan, zodat de situatie minder gênant was. Toch laat hij Jamie er maar even mee weg komen, want hij moet heel nodig en zijn vriend op zijn donder geven, nouja, dat kon wachten tot hij klaar was. Hij staat op, blij dat Emma hem toestemming geeft. Hij hoort dat er op de deur wordt geklopt, maar bezoek moest ook maar wachten. Straks was het Ryce, bah.

Hij hobbelt naar de aangewezen ruimte en haalt opgelucht adem bij het zien van het toilet. Zelfs in zijn huidige staat is hij zijn manieren niet kwijt. Dus hij doet netjes, well, waarvoor hij naar het toilet ging, zonder iets vies te maken. Want Jus heeft talent. Ofzo. Dus hij wast netjes zijn handen, met zeep en werpt een blik in de spiegel, lichtjes fronsend bij het zien van zijn gezicht. Zijn haren zitten lichtelijk door de war, maar de gel houdt het redelijk op zijn plaats. Ook heeft hij een lichte blos op zijn bleke wangen.

Hij tuit zijn lippen en bestudeert zichzelf kritisch, hoewel hij er redelijk okay uit ziet, in zijn ogen. Hij weet dat hij niet zo lang voor de spiegel moet staan, aangezien hij weet dat de kritiek op zijn uiterlijk steeds slechter wordt, hoe langer hij naar zichzelf kijkt. Hij prikt met zijn wijsvinger in zijn wang, mompelt iets over babyvet, en bijt dan op zijn onderlip om zichzelf te corrigeren. Nee, dat mag hij niet meer zeggen. Hij scheurt zijn blik los van zijn reflectie en zucht, terwijl hij zich op het gesloten deksel van het toilet laat zakken en zijn armen om zijn middel slaat. Hij weet dat het slecht is om terug te vallen in zijn oude gedachtengang, maar soms gaat het automatisch.

Hij besluit dat hij terug moet naar Jamie, voordat hij teveel kan gaan nadenken over wat hij net allemaal binnen heeft gekregen, samen met de whiskey. Hij staat dus op, gooit wat water in zijn gezicht, droogt dit weer af en loopt terug naar de anderen. Hij houdt zijn blik op de vloer. Door het water is hij iets nuchterder, maar hij voelt zich een beetje duizelig door het gebrek aan eten.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 22:17 

Afbeelding
Jael Greene

Jael staat wat heen en weer op z’n voeten te bewegen, wachtend tot er open word gedaan. 'Emmaa' begroet hij haar eerst met enthousiasme en haar net wil vertellen waarvoor hij is gekomen als ze over nieuwe bewoners begint. 'De nieuwe bewoners zijn hier…Oh ja ik kom eerst wel even binnen' zegt hij en meteen zijn hand uitsteekt naar Jamie 'hai ik ben Jael welkom' grijnst hij en dan hetzelfde doet bij Justin, alleen bij Jus maakt de grijns even plaats voor een bezorgde blik. 'Jij ziet er wel een beetje pips uit' zegt hij en dan wer naar Emma kijkt.

Oja oeps hij moest haar wat vragen, maar hoe vaak gebeurt het nou dat er nieuwe bewoners in Daisyville komen wonen, wat moest hij eigenlijk vragen aan Emma. 'Emma ik heb een vraag…Maar weet niet meer wat' zegt Jael en zich even achter z’n hoofd krabt 'het had iets te maken met mijn vader en Liv' terwijl hij nadenkt steekt hij z’n handen weer in z’n broekzak. Ahja het papiertje, hij haalt het uit z’n zak leest het en kijkt dan weer naar Emma. 'Ik moet dus cakejes hebben voor de verjaardag van mijn vader, maar Liv is er niet meer bij wie moet ik nu mijn cakejes halen…Of maak jij ook cakejes' vraagt hij het laatste hoopvol.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 11:19 

Afbeelding

Jamie krijgt te horen dat hij het zichzelf gemakkelijk moet maken, en dus komt hij overeind van zijn stoel terwijl Emma de deur opent. Jamie dwaalt even door de keuken. Hij heeft het glas van Justin nog in zijn handen - en hij is voorzichtig om het hartje niet weg te vegen. Jamie probeert niet teveel te denken aan alles vandaag - niet alleen is hij gaan samenwonen met zijn vriend, maar ook is said vriend piss drunk (wat bijna nooit gebeurt), en blijkt dat ze een homofobische asshole als buurman hebben. En die twee dingen zijn met elkaar verbonden, go figure.

Maar ze hebben ook fijne buren, want hey kijk, hij staat nu wel in de keuken van Emma. En Jamie heeft geen afkeurende blikken opgemerkt so far, dus dat gaat goed. Hij en Justin hebben het nauwelijks gehad over de eventuele problemen die zouden kunnen ontstaan als ze permanent gingen samenwonen, zoals dat het best zo had gekund dat ze in een non-accepterende omgeving terecht zouden komen. Vooral in zo'n conservatief dorp als dit.

Emma komt weer terug lopen met een jongen die zijn hand naar Jamie uitsteekt en zich voorstelt als Jael. "Hey, ik ben Jamie," zegt hij vriendelijk, terwijl hij Jael's hand ferm schudt. Justin is inmiddels ook teruggekeerd en staat momenteel naast hem - hij ziet er, zoals Jael al opmerkt, inderdaad niet al te best uit.

Jael focust zich op Emma, want kennelijk wilt Jael cakejes. Jamie maakt gebruik van het moment door met zijn vrije hand (want in zijn andere hand houdt hij nog steeds het glas vast) die van Justin vast te pakken en een paar passen weg van Emma en Jael te nemen. Jamie probeert Justin's blik te vangen. "Hey, hey... Wanneer heb je voor het laatst gegeten?" Zijn stem klinkt bezorgd en een klein beetje wantrouwig. Hij weet dat Justin zijn best doet. Hij weet dat Justin het probeert. Maar Jamie snapt het niet helemaal - hij snapt niet waarom Justin niet ziet dat hij niets aan zichzelf hoeft te veranderen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 12:06 

Afbeelding

Justin knippert met zijn ogen en staart wat wazig naar de vreemdeling die zijn hand naar hem uitsteekt en zich voorstelt als Jael. Heel even ontmoeten zijn ogen die van Jael, maar dan merkt hij de bezorgde blik op en kijkt hij weg. "Justin." Mompelt hij, terwijl hij Jael's hand zwakjes schudt en dan weer los laat. Hij reageert niet op de opmerking die de jongen maakt, want het zou hoogstwaarschijnlijk iets zijn als 'ik weet dat ik er niet uit zie' of 'heb je je eigen hoofd al eens gezien?'

Nu is er niets mis met Jael's hoofd. In tegendeel, de jongen is uitzonderlijk knap. En jong ook. Tenminste, hij ziet er jong uit. Nu gaat Justin gemakkelijk door voor 17, terwijl hij toch echt 21 is, dus hij wil niet zomaar conclusies trekken. Hij kan toch niets meer tegen Jael zeggen, want die heeft zich al tot Emma gericht en begint over cakejes en Liv die weg is. Waarom was Liv weg?

Voor hij er teveel over na kan denken, voelt hij Jamie's hand die van hem pakken. Hij wil reageren, maar kan enkel zijn vingers verstrengelen met die van zijn vriend, terwijl hij meeloopt. Hij kijkt Jamie vragend aan, maar kijkt gelijk weer weg bij het horen van zijn vraag. Oh. Had hij vanochtend gezegd dat hij had ontbeten of was dat gisteren? De leugens verlaten steeds zijn lippen, voordat hij er erg in heeft. De licht wantrouwige toon in Jamie's stem ontgaat hem niet. Hij weet waarom die aanwezig is - Jamie weet dat Justin niet te vertrouwen is op dit gebied.

Hij haalt zijn schouders op, om tijd te rekken, terwijl hij verwoed in zijn geheugen probeert te graven om zich te herinneren of hij eerder heeft beweerd dat hij ontbijt heeft gegeten of niet. Uiteindelijk kijkt hij Jamie weer aan, met een schuldige blik op zijn gezicht. Door de alcohol is het te moeilijk om te liegen. "Gisteren.. Avondeten." Antwoordt hij zachtjes. Zijn grip op Jamie's hand verzwakt een beetje, om zijn vriend bijna onbewust en onvrijwillig de ruimte te geven om weg te lopen. Justin zou het hem niet kwalijk nemen als hij boos zou worden, hoewel hij niet helemaal zou begrijpen waarom. Waarschijnlijk omdat hij zo vaak liegt op dit soort vragen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 22:34 

Afbeelding

Het duurt even voordat Justin antwoord geeft en Jamie probeert er niets van te denken. Niemand kan zich binnen twee tellen herinneren wanneer ze voor het laatst gegeten hebben. En toch... Jamie herkent die zoekende, nadenkende blik in Justin's ogen. "Gisteren... Avondeten..." Een zucht ontsnapt Jamie's lippen meteen, hoewel hij zijn gezicht dan wel neutraliseert. Hij weet niet wat hij moet zeggen, of hoe hij zich moet voelen. Hij wilt geen politieagent zijn; hij wilt niet dat Justin gaat eten omdat dat van Jamie moet. Daar is hij niet voor.

Je moest beter letten op hem. Je weet dat hij je hulp nodig heeft. Jamie slaat zijn ogen neer. Hij voelt een zwaarte in zijn binnenste, en hij voelt irritatie door hem heen kolken, al weet hij niet wat dat veroorzaakt. Waarschijnlijk zijn eigen incompetentie om voor Justin te zorgen. Justin's hand lijkt een beetje uit die van Jamie te slippen en well, dat maakt Jamie er niet vrolijker op.

Jamie herpakt echter zijn grip op Justin's hand. Het is niet de bedoeling dat Justin zich terugtrekt. Want dat is namelijk waar Jamie wel voor is: support. "Gisteravond?" zegt hij dan maar zachtjes - hij is zich er acuut bewust van dat ze in de keuken van Emma staan, en dat dit niet de juiste plek is om een gesprek te voeren over wat er hier aan de hand is. "Kom op, Jus... Kom op." Het is een fluister, en het klinkt vragend en wanhopig en hij wilt weten waarom Justin hem niet gewoon vertelt wat er aan de hand is met hem.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: