Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 93  Volgende

Wat is de beste ship naam voor Eric en Caleigh?
Calic 0%  0%  [ 0 ]
Erleigh 0%  0%  [ 0 ]
Javen 0%  0%  [ 0 ]
Rones 100%  100%  [ 2 ]
Ericaleigh 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 12:57 

BENICIOOOOOO *victory screech*

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 13:02 

Catie en ik hebben weer eens wat leuks bedacht. Hoe zouden de characters functioneren in de moderne wereld? Wie zouden ze zijn en wat zou hun functie zijn?

Dus met veel vreugde presenteren wij u...

DE GROTE MODERNE FANTASY AU

Jessa is het lieve, brave meisje dat iedere zondag keurig naar de kerk gaat en praktisch altijd de bijbel in haar tas heeft zitten. Denk aan half lange rokjes, vestjes, haren netjes en een klein zilver kruisje aan een kettinkje om haar nek. Ze wordt het huis uit gegooid als haar voogd er op een gegeven moment achterkomt dat ze met iemand naar bed is geweest.
Luc zit in een gang. Zo'n groep jongeren die voornamelijk uit verveling misdaden pleegt en soms daar nog een aardig slaatje uit slaat. Hij heeft een aantal dingen op zijn naam staan, maar is eigenlijk nooit gepakt.
Eric is het type rijke rotzak die altijd gekregen heeft wat hij wilde. Hij heeft ook een aantal niet helemaal legale dingen gedaan en is daar een keer voor opgepakt. Het geld van zijn vader en Eric's eigen sluwheid en intelligentie hebben er echter voor gezorgd dat hij geen strafblad heeft gekregen.
Mel is het type meisje dat een redelijke populariteit heeft verworven in de gay community. Ze gaat naar redelijk veel feestjes, waar ze vrij veel bier drinkt en onbedoeld heel veel meiden het hoofd op hol brengt.
Caleigh komt uit een gezinsvervangend tehuis, waar ze nogal verbitterd over is. Nadat ze oud genoeg was om het tehuis te verlaten is ze gaan reizen, voornamelijk om weg te lopen van haar problemen.
Benicio heeft community service moeten doen. Hij heeft voornamelijk de pech gehad dat hij voor iets lulligs en kleins opgepakt is en d'r niet mee weg heeft kunnen komen. Ondertussen feest hij meer dan dat hij werkelijk z'n CS uitvoert. Extra reden waarom Jessa uit huis gegooid wordt, d'r vriendje heeft een strafblad.
Julius is het type dat gestudeerd heeft. Hij laat ook graag weten dat hij slim is. Hij stelt zichzelf graag hoger dan de rest, puur en alleen omdat hij een hoge studie heeft gevolgd.
Isra doet vrijwilligerswerk in het dierenasiel. Zorgen voor mensen vindt ze helemaal niets, maar zorgen voor dieren wel. Niet dat ze een hippie is, ze is meer het type loner dat dieren leuker vindt dan mensen.

Een excuus dat Emma d'r niet tussen staat, maar omdat ze nog zo kort in de RPG zit weten we nog niet genoeg van haar. Die komt dus nog XD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 13:04 

Pottergirl schreef:

Jalf schreef:
Benicio heeft community service moeten doen. Hij heeft voornamelijk de pech gehad dat hij voor iets lulligs en kleins opgepakt is en d'r niet mee weg heeft kunnen komen. Ondertussen feest hij meer dan dat hij werkelijk z'n CS uitvoert. Extra reden waarom Jessa uit huis gegooid wordt, d'r vriendje heeft een strafblad.

Ik geloof dat Benicio niets te juichen heeft met deze moderne versie en 1 punt voorstaan. Benadrukt nu alleen maar wat hij voor idioot hij is [A]

dus geef mij maar Eric, mag dan een punt minder hebben, maar is tenminste nooit gepakt [A] En dat geld mag er ook wel wezen (;

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 13:23 

Whahahah Luc in een gang, geniaal.
Het hele stuk is geniaal btw xD

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 13:57 

Whahahaha lol :D

Dussssss ik zeg; wanneer wordt "fantasy now" geopend?;)

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 14:34 

Pottergirl schreef:

Idd @@ Maar ondertussen staat Jessa nog steeds onder de douche op hem te wachten :P Dames hoor je niet te laten wachten :P

@Kim: Oeh, oeh ik ben voor! Anders kwak ik af en toe wel weer een AU situatie in dit topic, mogen jullie daar losgaan :P

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 15:20 

Jalf schreef:
Pottergirl schreef:

Idd @@ Maar ondertussen staat Jessa nog steeds onder de douche op hem te wachten :P Dames hoor je niet te laten wachten :P

@Kim: Oeh, oeh ik ben voor! Anders kwak ik af en toe wel weer een AU situatie in dit topic, mogen jullie daar losgaan :P

MINPUNT!:D

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 15:33 

Catie schreef:
Jalf schreef:
Pottergirl schreef:

MINPUNT!:D

Afbeelding

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 15:36 

Oh I get it... Jessa doesn't want to date him if he isn't ranked first. So Jessa is that kind of a person... I knew it was all an act. : D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 20:09 

Jessa, don't get your currently non-existent knickers in a twist, Benicio komt er al aan XD

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 25, 2012 13:04 

Wat een gezelligheid onder die douche ;) :P

Maar ik mocht van Caleigh vragen of er nog mensen waren die interesse hadden in een Body switch curse. Om het even te verduidelijken: De characters worden vervloekt waar door ze (of een aantal van hen) wakker worden in het lichaam van een ander. Akward moments alom en volgens mij is dat heel grappig.

Dus wie vindt dat een leuk idee om ergens ooit eens echt te doen in de rpg? XD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 26, 2012 18:13 

YES

PLEASE

Ik stel hierbij zowel Isra als Benicio ter beschikking. In beide gevallen kunnen geweldige situaties ontstaan.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 26, 2012 22:46 

Mel wilt wel!!:D

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do jul 26, 2012 22:47 

Eric niet? XD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jul 27, 2012 9:16 

Jalf schreef:
Eric niet? XD

Haha nee duidelijk niet;)

Hoewel hij dan z'n knappe ik van buiten kan bewonderen;)
Maar hij wilt wel Potion maken om het weer ongedaan te krijgen;€

Kannie niet als ie telkens afgeleid wordt door twee borsten ofzo;)

Wifi is beetje drama, maar heel af en toe en heel traag. Gaan vandaag naar tarifa, weer meer rust, alleen geen idee of er Wifi is. Dus post moet nog even op zich laten wachten! :O

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1388 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 93  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: