Rustig zit Melinda te eten als Eve haar stoel naar achteren schuift en tegen haar uitvalt. Wanneer ze dan Eve op het einde hoort zeggen dat ze amper nadenkt. Schuift Melinda de stoel met een grote klap naar achter en schreeuwt ze Eve na" Dat die spullen in het moeras achter zijn gebleven van onze aankomst weet ik ook wel!! Ik had het over de spullen zoals een make-up doos hier." Wanneer ze dit zegt wijst ze naar de broekzak van haar rokje en gaat ze naschreeuwend verder tegen Eve" Ooit wel eens iemand gehad die wel nadacht dan? of veroordeel je me nu op mn haarkleur. Want ja ik ben blond en ik ben er trots op." Na deze tirade smijt Melinda het bestek op het bord en loopt ze langs Eve die ze met een dodelijke blik aankijkt de trap op naar de damesslaapkamer en gaat daar heel zachtjes zitten huilen. Ondertussen vraagt ze zich af wat de rest van haar wanvertoning vond en schaamt ze zich eigenlijk enorm dat ze zich zo gedragen heeft tegenover de rest waardoor ze nog wat harder gaat huilen.OOC: post aangepast aangezien er nog niet gereageerd was

.