Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 14:40 

Haha geen probleem hoor Sjar. Oh en ik zie nu dat Chelsea al tegen Lucas aanbotst. Dan laat ik Lucas even buiten Christal's vraag, anders moet ik ineens tegen heel veel mensen praten. En aangezien het allemaal meisjes zijn, kan ik dat die arme verlegen Lucas niet aandoen xD

En ik ben benieuwd naar de plattegrond, succes ermee! Als je hulp nodig hebt, laat het maar weten ;)

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:06 

Uuuuh, mensen? (A) Even voor de duidelijkheid. Ackley is pas 17. Hij is dus niet echt een man, ook al gedraagt hij zich met zijn wijze uitspraken en zen-houding wel zo. Dacht, misschien is het handig om even te melden, dan kunnen jullie er rekening mee houden. ;)

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:16 

Mweh, ik ken de leeftijden niet uit m'n hoofd. Sorry (a) Maar ik moet erbij opmerken dat de bannerfoto daarbij ook kinda confusing is. Niet dat mijn banner er als 23 uitziet, maar... ach well xD Let's say dat Leonard snel mensen als man bestempelt.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:19 

Inderdaad goed dat je het meldt, had ik ook niet meer aan gedacht! :') Ik wist dat er iemand jonger was, maar niet meer wie. En de luie ik die ik ben, had ik maar gegokt op Lucas, omdat die het uiterlijk (en innerlijk, partly) van Charlieissocoollike heeft hahaha! Maar goed :') Ackley is dus jonger. Ik zal het onthouden! :')

Btw, wat doet hij dan alleen op een partyeiland?! XD

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:48 

@Agenia
Yeah, I know. Maar deze guy vond ik wel een zen-type en ach ja. Ik wist zo snel niet een jong persoon die ik kon gebruiken voor een banner die 17 leek. XD

@Indian Violet
Nou kijk. Ackley is zen en meditatie en 1 met de bomen en alleeessss. Zo is ie opgevoed. Maaar, omdat hij 17 is beginnen zijn hormonen op te spelen en zou hij eigenlijk wat meer ervaring met feesten en meisjes willen hebben. Dus, hij wilde op vakantie en koos Isla de Nome uit omdat daar 'mooie natuur' is, zo heeft ie zijn ouders overgehaald. Maar eigenlijk wil hij gewoon weten of parteeeeh wel iets voor hem is.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 23:34 

Haha ik snap de verwarring - want Lucas is ook nog 'maar' 20, haha (even oud als Charlie, oh Charlie, lalala - okay sorry *fangirl* :love: ). Ik vond het ook al zo grappig dat Chelsea tegen een 'man' aanbotste toen ze het over Lucas had, terwijl zij dan 21 is en dus een jaar ouder :') Maar goed, leeftijden zijn denk ik wel iets om even in de gaten te houden ja. Dus dat je het, als je het over Ackley, Lucas, Chelsea of Christal hebt eerder praat over 'jongen' / 'meisje', terwijl Myrna meer 'vrouw' is, en Altair en Hobbes 'mannen'.

TIP van de dag, zet even het sollitopic open in een ander scherm / tabblad terwijl je je post maakt. Handiiiiiig! :nerd:

[/nerdmodusoff]

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 15:55 

Okay guys, dit is mijn uberlame plattegrond xD.

Legenda:

Rode huisjes - Hotel en kleine vakantiehuisjes aan de jungle.
Roze huisje - Spa, sauna, massage, etc.
Paarse huisjes - Clubs en bars
Blauwe huisjes - Eetgelegenheid, winkeltjes, cafés, etc.
Bruine huisje - Duik-spullen, etc.

Licht-geel - Normaal strand
Oranje - Naakt-strand
Groene boompjes - Jungle
Stippel-lijntjes - Paden.

Rest spreekt voor zich lijkt me : D.

Prachtige paint-kunsten :')

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 16:08 

Aaaw, vet lief dat je dat gedaan hebt!
Mijn paintkunsten zijn belabberd, dit kan ik niet eens maken. =D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 19:29 

Je uberlame Paintkunsten zijn prachtig hoor Sjar, ziet er goed uit!

Oh ik kan niet wachten om Lucas een keer per ongeluk het naaktstrand op te laten lopen :twisted:

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 21:21 

En wie oh wie gaat Auckley zijn hormonen op hol doen slaan?! =D

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 21:28 

Haha, ondertussen heeft Ackley al drie vrouwen én een verloofde man om zich heen verzamelt, dus keus genoeg :p
Ik heb me ondertussen ook maar bij jullie gevoegd, aangezien ik nu maar wat bij Hobbes stond die een week weg is :')

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 21:35 

@Nienna
Well, Ackley is er vandoor gegaan. Die staat nu dus alleen. Of met Christel, depending of zij blijft of niet. ;)

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 1:08 

Nadat Ackley aan Christal heeft gevraagd of ze mee naar zijn 'kamer' wil gaan, klinkt al hetgeen wat in je laatste post staat heel creepy Deb xD Ik vind het wel grappig (a)

'Ik ken niet zoveel mensen hier, ik ben namelijk vooral in mijn eigen hutje. Of in de jungle daarachter.' *wenkbrauwwiebel*
'Het is altijd heel fijn daar, ben je er wel eens geweest? Er zijn ontzettend veel mooie bomen. Zal ik je het een keer laten zien?' *creepywenkbrauwwiebel*

Sorry! x'D

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 2:59 

@ Es: Hahaha idd! ='D Ackley is like "ik ben nooit met mensen, ik zit vooral in mijn afgelegen hut, of in de jungle waar niemand ons kan horen."

en:

"Wil je mee komen kijken naar de BOMEN?" *creepygrijns+wenkbrauwwiebel*

Hihi, en 't feit dat je het niet zo bedoelde, is het mooiste hieraan XD

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 7:54 

Stelletje perv's! =D

Ackley is een heel onschuldig jongetje, hij zal hier nooooooit aan denken. Tenminste, niet als ie in touch blijft met z'n karma. *wenkbrauwwiebel*

Laatst bijgewerkt door Debbert op wo maart 02, 2011 14:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: