Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 14:58 

Uitslag 2

Dit wordt gelukkig een veel kortere post dan de vorige [A] Als eerste voor Deianira, jammer dat je dat hebt besloten, maar ik begrijp je het. Toch bedankt voor het laten weten (:

Indian Violet
Ik vind Amy een leuk personage, ik vind je kracht erg origineel, het is een beetje het idee van een olifantenhuid, maar je hebt duidelijk aangegeven dat haar schild kan wegvallen waardoor ze dus kwetsbaarder is. Ik vind de redne om mee te gaan ook goed gekozen. Het geheel klopt gewoon. DOOR!

---------------------------------------------------------

Dit houdt in dat we de volgende lijst van personages krijgen

Vrouwelijk
Catie – Eve Scotts – 20 jaar
San Riddle – Signe Skarsgard – 22 jaar
Indian Violet - Amelia (Amy) Primrose - 17 jaar

Mannelijk
Pottergirl - John Morgan – 21 jaar
TheKimKommer – Liam Ashcroft – 24 jaar
Angel – Christopher Segel – 25 jaar
Margo – Zachary Pletcher – 21 jaar
Tengaar – Aiden Voight – 22 jaar

* Ik kies welke mensen een tweede kracht hebben, zodra de RPG begint. Dus zolang je niets hoort, heeft je personage alleen zijn/haar eerste kracht.

---------------------------------------------------------

Solliciteren
Ik ben nu op zoek naar vrouwelijke personages aangezien de lijst van mannelijke personages al redelijk lang is. Als je denkt dat jouw mannelijke personage echt wat toevoegt en gewoon geweldig is, probeer 't gerust en ik kijk of ik het met je eens bent (mits je twijfelt, mag je voor beide solliciteren en dan gaat er misschien 1 door)

Verder ben ik zoek naar een mensen tussen de 17 en 25 jaar. Elk personage bezit maximaal één kracht die gebaseerd is op het menselijk kunnen. Denk hierbij aan, supersnel, supersterk, zicht wat veel verder is gevorderd, hersenen die meer aankunnen etc. Het is niet de bedoeling dat je als kracht invult dat je kan teleporteren, supergave vlammen uit je handen kan laten komen, de natuur beheerst etc. Daarnaast zit er één vraag bij wat je eventuele tweede kracht zou zijn. Ik beslis later wie er twee krachten heeft en wie er één heeft. Zoals staat aangegeven varieert de leeftijd waarop ze zijn 'veranderd' tussen de 0-11 jaar. Houd er rekening mee dat de laatste vraag, reden om mee te gaan, gaat over waarom jouw personage meegaat. Wat wilt je personage uit deze reis halen, waarom heeft hij/zij toegezegd om mee te gaan. Niet waarom je denkt dat je personage wat toevoegt.

Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-Paspoort::[/b] [url=Link naar jouw paspoort]Naam[/url]

[b]Naam personage::[/b]
[b]Geslacht::[/b] Vrouwelijk

[b]Kracht::[/b]
[b]Eventuele tweede kracht::[/b]
[b]Leeftijd waarop ze veranderd zijn::[/b] (0-11 jaar)

[b]Uiterlijk::[/b]
[b]Karakter::[/b]
[b]Korte Geschiedenis::[/b]
[b]Reden om mee te gaan::[/b]

Heel veel succes en ik ben benieuwd wat er nog komt!

Het OOC-topic gaat alvast open zodat je eventueel al daar kunt posten (:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:06 

Graag wilde ik het nog een keer proberen met een andere kracht. Hopelijk is deze wel acceptabel.
@Catie: Na aanleiding van mijn vraag heb een hele behulpzame PB gehad van Indian Violet en heb mijn personage wat veranderd waardoor ze hopelijk minder Sue is.

Naam:: Myrna
Leeftijd:: 24
RPG-Paspoort::Alakazam

Naam personage:: Cornelia Bloom
Leeftijd:: 20
Geslacht:: vrouw

Kracht:: Telekinetisch. Ze kan voorwerpen verplaatsen met haar gedachten.
Eventuele tweede kracht:: geen idee
Leeftijd waarop ze veranderd zijn:: (0-11 jaar) 4 jaar

Uiterlijk:: Cornelia heeft bruin, krullend haar. Ze heeft bruine ogen, een licht wipneusje met sproeten erop. Ze is 175m lang. Ze is slank en maakt zich niet druk over hoe ze eruit ziet. Ze trekt graag makkelijk zittende kleding aan. Korte of lange linnen broeken, katoenen truitjes en soms een fijn zittend jurkje of rokje.
Karakter:: Cornelia is nogal een gesloten persoonlijkheid. Ze vind het moeilijk om mensen te vertrouwen en heeft in de loop van de tijd nogal een muur om zich heen gebouwd. Mensen moeten moeite doen om die muur te doorbreken. Ze heeft hierdoor eigenlijk nooit echt vriendschap gekend. Hierdoor is ze soms te eerlijk en kan ze bot overkomen. Ze bedoelt het meestal niet verkeerd. Ze zegt waar het op staat en is niet op haar mondje gevallen.
Korte Geschiedenis:: Cornelia is toen ze 4 jaar was in een onbewaakt moment op een drukke markt ontvoert. Nadat ze bij haar nieuwe ouders werd geplaatst heeft ze altijd geweten dat ze daar niet hoorde. Ze is nooit vergeten hoe haar moeder rook en de vrouw die zegt dat ze haar moeder is ruikt niet hetzelfde.
Cornelia heeft na haar transformatie een moeilijke jeugd gehad. Eerst snapte ze totaal niet waarom alles om haar heen bewoog. Ook vonden andere kinderen en mensen haar eng en raar waardoor ze eigenlijk geen vrienden had. Ze leefde hierdoor in een eigen wereldje. Toen ze wat ouder werd kon ze alles beter plaatsen en accepteerde ze dat ze anders was en anders werd gevonden. Ze leerde voor zichzelf opkomen en werd door de situatie ook erg zelfredzaam.
Reden om mee te gaan:: Cornelia wil dolgraag weten of haar ouders nog leven. Ze doet alles om haar moeder weer te kunnen zien.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 19:36 

Uitslag 3

MissMyrna
Ik blijf toch met hetzelfde probleem zitten. De kracht is té X-Men-achtig. Telekinese is niet echt gebaseerd op het menselijk kunnen. En ik zou hier altijd een uitzondering kunnen als je personage erg goed was. Maar ik vind haar niet echt bijzonder. Sowieso is het een geheim project waarbij de kinderen zo normaal mogelijk moesten lijken en als Cornelia alles liet zweven, dan was ze nooit in de buurt van 'normale' kinderen gekomen. Als je moeite hebt met een kracht vinden, kijk dan vooral naar wat anderen als kracht hebben, een dubbele kracht is niet erg in deze RPG, mits het maar bij je personage past. Daarnaast heb ik iets, wat voor de hand ligt, nog niet gezien. Probeer het gerust nog een keer, maar voor nu sorry. Niet door.

---------------------------------------------

Solliciteren
Ik ben nu op zoek naar vrouwelijke personages aangezien de lijst van mannelijke personages al redelijk lang is. Als je denkt dat jouw mannelijke personage echt wat toevoegt en gewoon geweldig is, probeer 't gerust en ik kijk of ik het met je eens bent (mits je twijfelt, mag je voor beide solliciteren en dan gaat er misschien 1 door)

Verder ben ik zoek naar een mensen tussen de 17 en 25 jaar. Elk personage bezit maximaal één kracht die gebaseerd is op het menselijk kunnen. Denk hierbij aan, supersnel, supersterk, zicht wat veel verder is gevorderd, hersenen die meer aankunnen etc. Het is niet de bedoeling dat je als kracht invult dat je kan teleporteren, gedachten lezen, supergave vlammen uit je handen kan laten komen, de natuur beheerst etc. Daarnaast zit er één vraag bij wat je eventuele tweede kracht zou zijn. Ik beslis later wie er twee krachten heeft en wie er één heeft. Zoals staat aangegeven varieert de leeftijd waarop ze zijn 'veranderd' tussen de 0-11 jaar. Houd er rekening mee dat de laatste vraag, reden om mee te gaan, gaat over waarom jouw personage meegaat. Wat wilt je personage uit deze reis halen, waarom heeft hij/zij toegezegd om mee te gaan. Niet waarom je denkt dat je personage wat toevoegt.

Code:
[b]Naam::[/b]
[b]RPG-Paspoort::[/b] [url=Link naar jouw paspoort]Naam[/url]

[b]Naam personage::[/b]
[b]Geslacht::[/b] Vrouwelijk

[b]Kracht::[/b]
[b]Eventuele tweede kracht::[/b]
[b]Leeftijd waarop ze veranderd zijn::[/b] (0-11 jaar)

[b]Uiterlijk::[/b]
[b]Karakter::[/b]
[b]Korte Geschiedenis::[/b]
[b]Reden om mee te gaan::[/b]

Heel veel succes en ik ben benieuwd wat er nog komt!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: