Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:56 

Naam: Marloes
Leeftijd: 22
RPG-passport: Click

Personage
Naam: Quinn Mason
Leeftijd: 18
Geslacht: female

Uiterlijk: Quinn is een klein iemand met een lengte van maar 1.51, ze heeft een normaal figuur en heeft bruin lang haar met wat slag erin, ze heeft een paar bruine kijkers die de wereld inkijken en ondanks dat ze haar haar altijd los heeft hangen moet ze er altijd wat in hebben van een haarband tot een veer en van een haarklip tot een hoedje. Qua kleding draagt Quinn het liefst jurkjes met een legging, maar in de echte koude dagen dan word haar coltrui en beenverwarmers onder anderen uit de kast gehaald.

Persoonlijkheid: Quinn is een zeer naïef meisje met de hersencapaciteit iets groter dan een pinda. Ze is zeer goedgelovig en zal dan ook alles geloven in wat je zegt, de kerstman, de tandenfee, de paashaas en noem maar op, bestaan volgens haar dan ook echt en daar gelooft ze heilig in. Quinn zal dus ook zonder twijfel melk en koekjes voor de kerstman neerzetten met kerst, ze is dan ook diep teleurgesteld als er niks in haar sok zit, maar de hoop opgeven echt niet. Quinn is een schatje en zal nog geen vlieg kwaad doen, letterlijk, want ze heeft echt nog nooit een vlieg dood gemept. Quinn kan er dan ook niet tegen wanneer iemand het lef zou hebben om één van die kleine beestjes te vermoorden, de tranen biggelen dan over haar wangen heen en Quinn wil dan meteen dat ze gaan stoppen om het kleine diertje een begrafenis te geven, maar zeg dat je het nooit weer zal doen en dat het je spijt en ze vergeeft het je meteen weer.

Geschiedenis: Quinn is geboren in Wales en is opgegroeid in een zeer hechte familie, sowieso elke vakantie kwam de hele familie bij elkaar om is lekker bij te kletsen, spelletjes rond de tafel te doen of karaoke. Ze is de dochter van een groenteman en een huisvrouw en dat bevalt haar prima. Ze hadden dan nooit echt een vetpot want het belangrijkste was gewoon dat ze elkaar hadden, oh voor ik dat vergeet want dat is wel belangrijk, elke ouder zal zich waarschijnlijk toch zorgen gaan maken als hun 18 jarige dochter nog steeds in de kerstman enzo gelooft, maar daar vergis je je dan toch echt in want de hele familie Mason gelooft er nog heilig in.

Welke afdeling van Hogwarts: Huffelpuf

Kan hij/zij autorijden: Nee, want al die rij handelingen waren toch wat te veel om te onthouden hoor.

Muggleborn, Halfbloed of Volbloed: Muggleborn

Ambities voor werk/opleiding na de roadtrip: Ze zit te denken om vooral liefdadigheidswerk te doen of anders een eigen organisatie oprichten waar men zich inzet voor de vlieg of andere kleine insecten.

Waarom wil je mee doen aan deze RPG: Met de vorige Roadtrip heb ik ook mee gedaan op FFF en op HPF heel kort, dus gewoon heel kort gezegd heb ik deze RPG erg gemist en Roadtrip is natuurlijk awesome.
Overig:

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 10:12 

MEDEDELING

Ik wacht even tot vandaag 17:00 met het bekijken van de sollicitaties. Tot die tijd is er dus nog kans om te solliciteren! De RPG ga ik vandaag alvast openen, omdat iedereen staat te popelen xD.

Dus die gaat zometeen van start!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op wo jan 04, 2012 13:26, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 13:11 

Naam: Blij-euuuhhh
Leeftijd: 21
RPG-passport: Die heb ik thuis laten liggen.

Personage
Naam: Danielle 'Dani' Ward
Geslacht: V

Uiterlijk: Dani heeft halflang bruin haar. Het komt tot net over haar schouders. De laatste keer dat ze had laten knippen, had de kapper er net te veel vanaf gehaald. Nu smeert ze er dagelijks 'Madame Madeleine Haar Snelgroei Tovergel' in, maar dat heeft tot nu toe geen effect gehad. Haar ogen zijn donkerbruin. Ze is 1.60 'lang', maar ze compenseert dat altijd door hakken te dragen van minimaal 10 centimeter. Ze heeft er dan ook niet aan gedacht om gympen in haar koffer te stoppen...
Persoonlijkheid: Dani is een grote brok energie. Ze houdt ervan om zoveel mogelijk te ondernemen in een zo kort mogelijke tijd. Ze kan dan ook met zeer creatieve en gewaagde ideeën komen. Ze wil er ook altijd bovenop zitten als er beslissingen gemaakt moeten worden. Dat andere mensen ook meningen hebben, kan ze nog wel eens vergeten. Als ze dan haar zin niet krijgt, kan ze nog uren lang geïrriteerd zijn daarom. Dat laat ze merken door kortaf te reageren en zich een beetje terug te trekken van de groep.
Ze is ook heel erg goedgelovig. Als haar vrienden haar wat vertellen of beloven, is de kans zeer groot dat ze er ook daadwerkelijk in trapt. Dat heeft al heel vaak in haar nadeel gewerkt.
Geschiedenis: De eerste jaren van haar jeugd waren normaal. Ze woont met haar muggle ouders in een normale muggle wijk en ging ook naar een muggle basisschool. Toen haar Hogwarts letter kwam, was dat een enorme shock voor haar ouders, die er nog steeds niet helemaal overheen gekomen zijn. Ze dachten eerst dat het een banale grap was. Toen er iemand van Hogwarts kwam om het uit te leggen, was er nog een enorme ruzie ontstaan. Ze hebben er uiteindelijk aan toe moeten geven en hebben Dani maar naar Kings Cross gebracht. Iedere vakantie daarna was echter nog best wel awkward. Als Dani over haar opleiding wou praten, waren haar ouders opeens heel druk met van alles en nog wat. Praten over magie is een enorm taboe in dat huis, ook al ontkennen haar ouders dat nog steeds.

Welke afdeling van Hogwarts: Hufflepuff
Kan hij/zij autorijden: Nee.
Muggleborn, Halfbloed of Volbloed: Muggleborn
Ambities voor werk/opleiding na de roadtrip: Ze wil in de beautyindustrie werken en producten ontwikkelen die wél werken.

Waarom wil je mee doen aan deze RPG: 'Cause I'm awesome.
Overig: I love you?

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 17:17 

MEDEDELING

Hierbij zijn Blijerd en Lacrimosa door.

@ Moniek en Carrick_Fergus: Helaas wilde ik maximaal 12 mensen door laten, dus er moesten er twee afvallen en dat zijn jullie geworden. Ik vind de personages van Blijerd en Lacrimosa net wat beter in de groep passen.
Als er mensen af vallen zal ik jullie als eerste een plekje aanbieden, want het zijn beide goede sollicitaties.

--------------

De lijst:

MANNEN

Skywalker - Clark "Cap" Bryans - 18 - Hufflepuff
Yuuki - Blake Sterling - 18 - Slytherin
Pottergirl - Jeremiah Wilde - 17 - Ravenclaw
Darren - Keegan Devoy - 18 - Ravenclaw
Alice - Marshall Harper - 19 - Gryffindor
Margo - Hayden Fields - 18 - Gryffindor

VROUWEN

Sjar - Asha Collins - 18 - Gryffindor
Melody - Angie Carter - 18 - Slytherin
xMissme - Serena Jaeger - 18 - Gryffindor
Lynnn - Alena Porter - 19 - Slytherin
Lacrimosa - Vanity Adler - 18 - Gryffindor
Blijerd - Danielle 'Dani' Ward - 18 - Hufflepuff

--------------

Het sollicitatie topic is bij deze gesloten.

grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 15:38 

Jongens, ik stap hieruit.

Te druk enzo wegens redenen waarvan jullie op de hoogte zijn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 0:33 

Roadtrip is bij deze weer open. Ik ben op zoek naar maximaal 3 vrouwen van Huff, Slyth en Rav.

grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 26, 2012 19:57 

Naam: Hanne
Leeftijd: 17
RPG-passport: klik

Personage
Naam: Lisa O'Connal
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouw

Uiterlijk: Lisa heeft donker bruin, licht krullend haar. Ze heeft donkerbruine ogen en is niet erg groot. Ze geeft een heel levendige indruk en en loopt bijna altijd vrolijk lachend rond. Ze is niet erg groot en normaal gebouwd.
Persoonlijkheid: Ze is een heel levendig en vrolijk persoon met een positieve kijk op de wereld. Ze kan van alles iets positiefs maken. Ze houd van avontuur, maar is niet zo echt een shopper. Ook heeft ze een hekel aan roddeltantes. Ze zegt graag de dingen zoals ze zijn en is soms ook wel wat een flapuit. daardoor geeft ze soms ongepaste opmerkingen of steken. Ze zal niet snel liegen en is ook niet gemakkelijk jaloers. Ze is momenteel nog de eeuwige single. Ze kan erg goed met veel soorten kunst overweg en is dus wel een beetje een kunstenares. Bij gevolg is ze ook wel wat prettig gestoord en kan ze wel eens als een rare eend in de beid worden gezien. Ze leeft van dag op dag en maakt zich nog niet zo veel zorgen om de toekomst. Vraag haar ook nooit de datum of het uur, want daar is ze erg slecht in.
Geschiedenis: In de beginjaren op zweinstein is ze erg gepest geweest, vooral door meisjes. Jongens lachten dan maar mee, omdat het moeilijk was om tegen een grote groep op te boksen. Haar enige vrienden kwamen uit huffelpusf en was in het begin niemand, na twee jaar was dat een persoon en tegen het vijfde jaar had ze er toch al drie. Toen is het berg op gegaan voor haar. Ze is mentaal heel sterk geworden en heeft leren genieten van de kleine dingen. Het is ook pas toen dat haar ware, vrolijke aard naar boven kwam. Ze werd levendiger en had weer zin in het leven. In het zesde jaar was het proces compleet, al waren er nog steeds mensen die haar aanzagen voor de 'oude' Lisa.

Welke afdeling van Hogwarts: Huffelpuff
Kan hij/zij autorijden: neen, daar is ze rotslecht in. Ze is volbloed en daarbij heeft ze zelfs al bang om in zo'n ding te gaan zitten.
Muggleborn, Halfbloed of Volbloed: Volbloed
Ambities voor werk/opleiding na de roadtrip: Geschiedkundige in de magische kunst en architectuur.

Waarom wil je mee doen aan deze RPG: Omdat het me een leuke rpg lijkt en omdat ik wel van een avontuurtje op roadtrip hou...
Overig: Mijn personage is deels gebaseerd op mezelf.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 09, 2012 4:12 

Ik heb besloten om je door te laten. Lees de RPG alsjeblieft even door voor je post. Jouw personage is niet met de anderen mee gegaan in de bus, maar ze komen elkaar in plaats daarvan tegen op de boot. Kies maar even wie Lisa als eerst tegen komt en met wie ze het goed kan vinden. Ik denk dat Cap waarschijnlijk iemand is waar ze wel mee bevriend kan zijn (hij zat ook in Hufflepuff). Als je vragen hebt kan je dat in OOC doen of een pb sturen :).

grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 13:39 

Naam: Leah
Leeftijd: 12
RPG-passport: hier

Personage
Naam: Helena McFlys
Geslacht: vrouw

Uiterlijk: Helena heeft lang, blond haar en felblauwe ogen. Ze heeft een lengte van zo ongeveer 1 meter 70 waar ze behoorlijk trots op is. Ze heeft ook bijna altijd een glimlach op haar gezicht, waardoor ze meestal goed overkomt op mensen, vooral de eerste indruk dan.
Persoonlijkheid: Op zich is Helena wel een lief en vriendelijk meisje, maar ze is zo koppig als een ezel. Als Helena ergens haar zinnen heeft opgezet, zal ze er ook alles aan doen om haar doel te bereiken, en kan bijna niets of niemand haar nog tegenhouden, ze is met andere woorden behoorlijk ambitieus. Ze kan echter wel behoorlij fel en soms grof reageren, zonder het zelf door te hebben, het is een soort reflex zich altijd te verdedigen. Ze kan behoorlijk goed denken, en is soms zelfs te ‘logisch irritant’, dat betekent dat ze op elk klein detail dat niet klopt commentaar gaat gaan geven.
Geschiedenis: Toen Helena in haar 6de jaar op Zweinstein zat, is ze erg toegetakeld geweest door een zwadderaar, omdat ze weer eens ‘logisch irritant’ deed, en dat de zwadderaar nogal tegenstak. Sindsdien kan ze het niet zo goed meer vinden met zwadderaars.

Welke afdeling van Hogwarts: Ravenklauw
Kan hij/zij autorijden: Nee, dat kan ze niet, omdat ze er nooit de moeite heeft voor genomen om het te leren, aangezien ze vind dat er miljoenen andere mogelijkheden zijn om je te verplaatsen, waarvoor je geen examens moet afleggen (via-via, bezem, verschijnselen, haardrooster, en als het dan echt met een dreuzelmiddel moet, neemt ze wel de trein, bus, boot of vliegtuig)
Muggleborn, Halfbloed of Volbloed: Volbloed
Ambities voor werk/opleiding na de roadtrip: Helena zou na de roadtrip erg graag schouwer of heler worden. Daar heeft ze altijd al van gedroomd.

Waarom wil je mee doen aan deze RPG: Ik heb een deel al gelezen, en ik vind het een zeer leuke RPG :)
Overig: Banner

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 1:46 

Hey Lilly! Ook jij bent door. Hetzelfde bericht aan jou als aan Hanne: lees de RPG helemaal door en post even in het OOC om je voor te stellen :). Ook jouw personage komen we tegen op de boot. Kies maar iemand om je mee te mengelen.

Omdat je 12 bent, hoop ik wel dat je je er van bewust bent dat het soms een vrij volwassen RPG kan zijn, als je je daar niet prettig bij voelt is het waarschijnlijk beter om niet mee te doen, maar anders ben je van harte welkom.

De nieuwe lijst zover ik op de hoogte ben:

MANNEN

Skywalker - Clark "Cap" Bryans - 18 - Hufflepuff
Yuuki - Blake Sterling - 18 - Slytherin
Darren - Keegan Devoy - 18 - Ravenclaw
Alice - Marshall Harper - 19 - Gryffindor
Margo - Hayden Fields - 18 - Gryffindor

VROUWEN

Sjar - Asha Collins - 18 - Gryffindor
Melody - Angie Carter - 18 - Slytherin
xMissme - Serena Jaeger - 18 - Gryffindor
Hanne - Lisa O'Connal - 19 - Huffelpuff
Lilly - Helena McFlys - 18 - Ravenklauw

Daarbij ga ik een aantal mensen een PB sturen om te vragen of ze nog wel mee willen doen, want sommigen hebben al heel lang niet gepost.

grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za dec 29, 2012 13:30 

RPG-passport: zie de vorige solli [a]

Personage
Naam: Jean-Luc Chemineau
Geslacht: Man

Uiterlijk:
Jean-Luc is iets langer dan de gemiddelde jongeman van 18, heeft bruin haar dat hij over het algemeen in een pompadour-achtige stijl draagt. Jean Luc heeft blauwe ogen. Verder is hij slank en kleedt hij zich casual – veel gestreepte T-shirts en vaak doet het matroosachtig aan.

Persoonlijkheid:
Zoals het een echte fransman betaamt is Jean-Luc – of Luc for short – een echte charmeur. Hij houdt van romantiek, gedraagt zich ietwat te complimenteus richting anderen en dikt zijn flirt soms iets te pompeus aan. Natuurlijk doet hij dat alleen als hij wat in iemand ziet. Als dat niet het geval is, dan kan Jean-Luc verrassend venijnig uit de hoek komen. In liefde en oorlog is alles geoorloofd – en Jean-Luc begrijpt dit als geen ander. Hij is competitief en intelligent en daaruit vloeit direct voort dat hij provoceert, complotteert en chicaneert. Winnen is belangrijk. Uiteraard zal de sluwe Jean-Luc zich altijd onschuldig voordoen, en lijkt hij altijd de euforische en ijdele fransman te zijn die iedereen ziet.
In vriendschap is niet alles geoorloofd – en ook dat begrijpt Jean-Luc. Vrienden staan bij hem hoger in vaandel dan dat doet vermoeden: Jean-Luc kan behulpzaam en toegewijd richting zijn vrienden zijn. Maar voor wat hoort wat! Jean-Luc stelt zo z’n eisen aan vriendschap. Het is niet altijd even makkelijk om hem te vriend te houden…

Geschiedenis:
Jean-Luc is geboren in Annecy in het welgestelde huize Chemineau. Hij is de jongste van drie – twee zussen zijn ouder dan hij. Zoals iedere Franse tovenaar is Jean-Luc naar Beauxbatons gegaan om daar in de toverkunsten te worden onderwezen. Nu dat hij is afgestudeerd leek een welverdiende (feest)vakantie hem wel een aantrekkelijk idee, en omdat Nederland bekend staat om legaliteitsbeleid van bepaalde middelen, was Nederland één van de eerste bestemmingen op zijn lijstje. Met een goede duit op zak gaat hij van hotel tot hotel en club tot club…

Welke afdeling van Hogwarts: Jean-Luc studeerde aan Beauxbatons.
Kan hij/zij autorijden: Ja, maar verwacht niet dat Jean-Luc het stuur voor de Britten overneemt.
Muggleborn, Halfbloed of Volbloed: Volbloed.
Ambities voor werk/opleiding na de roadtrip: Niet echt van toepassing – maar werk als heler lijkt Jean-Luc wel wat. Natuurlijk alleen wanneer hij dan een leidende functie krijgt.

Waarom wil je mee doen aan deze RPG: ik doe al mee – maar het lijkt me leuk om dit personage (tijdelijk) naast Serena te spelen.
Overig: -

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 2:08 

En Jean-Luc is hiermee door, ik zie uit naar deze charmeur/provoceur. Ik moedig ook zeker anderen aan een tijdelijk personage te nemen (of je nu al mee doet of niet).

grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: