Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 23:26 

Afbeelding

Terwijl Noah bereid is Dominic zijn harde opmerkingen en sarcasme over zich heen te laten komen, gebeurd het tegenovergestelde. Van verbazing bewegen zijn wenkbrauwen dan ook lichtelijk iets omhoog. Eigenlijk hadden ze nog nooit zoveel woorden met elkaar gewisseld. Het voelt daarbij niet eens zo onwennig, hij grinnikt zelfs als Dominic zijn visie geeft op Rose haar bezorgdheid. Als het gesprek uitdraait op ouderschap houdt Noah wijselijk zijn mond. Hij heeft sterk het idee dat Dominic dit vooral op zichzelf betrekt en dat is prima.

Zijn mondhoeken veren iets omhoog bij Dominic zijn ‘compliment’. Niet dat hij ooit koning zou worden, Thomas was immers kroonprins. Zelfs de term etterbak doen zijn trots niet slinken. “Bedankt
” verlaat het twijfelachtig zijn mond. Niet wetend wat hij met deze houding van Dominic aan moet haalt hij even een hand door zijn haar. “Ik had eigenlijk niet een uitgebreid consult verwacht, maar toch bedankt. Jij bent toch ook wel oke..” Met een lichte grijns haalt hij even zijn schouders op “Desalnietemin een etterbak.” Hij geeft Dominic een vriendschappelijke klap op zijn schouder “Ik ben gewoon niet zoveel testeron in huize Alusia gewend. Ik had het rijk voor mezelf alleen. “ Niemand die hem tegen sprak, niemand die zijn meisjes zou inpikken. “Ik mag op dit moment misschien niet volledig mezelf zijn, maar dit gesprek betekent niet dat we nu maatjes zijn. Daar doe ik niet aan. “ En toch heerst er een volkomen andere sfeer tussen de twee, alsof de wind gedraaid is. Dat kan Noah nu misschien nog ontkennen, maar als hij zijn ego iets aan de kant zou kunnen schuiven dan zouden hij en Dominic misschien toch best goed met elkaar overweg kunnen. “Ga je mee richting de stallen? Ik weet zeker dat je onze traditie zult haten, maar het is verplicht. De jaarlijkse jacht is een evenement op zich en wie weet raak je nog wel iets.” Hmm, daarover gesproken “Ik denk dat ik vandaag geen schattige konijntjes neer haal. Ik moet werken aan mijn reputatie, als ik een klein pluizig stampertje neer haal is er geen enkele vrouw die nog in mijn buurt durft te komen.” Bedenkt hij zich hardop.

Afbeelding

Chase besluit het onderwerp abrupt tot een einde te brengen. Hij zou vanmiddag wel weer de confrontatie met Leah aan gaan, zij zou het immers vertellen. Of wacht, hij kan natuurlijk ook gewoon een briefje onder haar deur door schuiven zodat hij haar niet onder ogen hoeft te komen. Een veel beter plan. Dus wat is het perfecte onderwerp. Noah en Thomas. “Je hebt je handen wel vol aan die twee broers” om zich een houding te geven duwt hij de staldeuren alvast open en telt hij de paarden. Er waait wat witte sneeuw naar binnen “Misschien is het wel goed dat je met Damon mee gaat. Hij werkt al jaren in de hofhouding en zal zich vast wel aanpassen aan jouw tempo.” En anders ontslaat papa Chase hem direct. Want Rose is zijn prinsesje, letterlijk en figuurlijk. Dat weet ze zelf alleen nog niet, alhoewel ze zojuist akelig dicht bij de waarheid kwam. “Het is goed om er s’ochtends vroeg even allemaal uit te zijn.” Hij glimlacht, ditmaal oprecht. Hij had er echt zin in, even verstand op nul. Niet wetend dat een oude vriendin en zijn oude aartsrivaal in hetzelfde bos rond lopen, op zoek naar een toilet., op zoek naar hun familie.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 12:58 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose haar wenkbrauwen schieten even kort omhoog wanneer hij wat ongemakkelijk met een antwoord komt om vervolgens op een ander onderwerp over te gaan. Haar gedachten gaan weer even terug naar de foto. Nee. Niet echt het juiste moment nu.

Ze kijkt naar hem op wanneer hij over de broers begint. Ze knikt eventjes. "Zeg dat wel ja.. ze zijn allebei een geval apart en hebben ook hun handen vol aan elkaar denk ik." antwoordt ze. "In dat opzicht zou ik voor ze willen dat ze wat meer op Daisy en mij leken.. maarja, dat heb je met mannen he." Rose kijkt Chase eventjes met een grijnsje aan. "Ik denk dat vrouwen algemeen hun handen wel vol hebben aan 'mannen'." zegt ze waarbij ze haar schouders even nonchalant ophaalt.

"Als ze nou gewoon eens met elkaar konden praten.." Het grijnsje van net zwakt wat af. "Ik weet dat het voor Thomas ook moeilijk is nu hij net terug is enzo.. dat is sowieso een aparte moeilijke situatie.. Maar ik heb ook het gevoel alsof niemand ziet hoe moeilijk Noah het heeft."
Rose kijkt opeens weer naar hem op wanneer ze beseft dat het Chase was waar ze mee aan het praten was. Het dringt nou pas tot haar door hoe makkelijk ze tegen hem kan praten, alsof het iets vertrouwelijks heeft.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 19:17 

Afbeelding

“ Ooh..?” hij lacht even “En andersom niet denk jij?” Hij grinnikt even “Dat heb je dan mooi mis jongedame. Ook voor ons mannen is het ontzettend zwaar.” Ja ontzettend! Want het ene moment dacht je te begrijpen wat er in hun hoofd om ging en het andere moment zat je er volledig naast. Zijn gedachten dwalen even af naar Leah. Op dat moment neemt ook Rose haar gesprek een serieuzere wending. Hij werpt haar een geruststellende glimlach toe “Maar jij ziet dat wel. Dat is op dit moment genoeg, jij bent diegene die het verschil kan maken. Dat zie je. Bovendien heeft hij daar zelf ook een aandeel in, denk je dat hij zou willen dat iedereen ziet hoe moeilijk hij het heeft? Ik denk van niet. Dat is dan weer een ‘mannen’ ding. “ Hij haalt glimlachend zijn schouders op en pakt een pijl en boog uit de voorraad kast “Dat zorgzame heb je van je moeder. Zolang je ook maar aan jezelf blijft denken en geen keuzes maakt om andere tevreden te houden. Als jij Noah wil bijstaan en vertrouwen, dan moet je dat doen. Zelfs wanneer je moeder je dat verbiedt. Ze wil gewoon graag naar huis en begint wat paranoïde te reageren op alles. Moederlijke bezorgdheid.”

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 12:55 

Afbeelding

Thomas buigt zich naar Juliet toe en luistert naar haar gefluisterde voorwaarde. Hij grinnikt zachtjes.
"Done deal," antwoordt hij. Hij was toch slecht in boogschieten, nu hoefde hij zichzelf niet voor aap te zetten.

Rustig zet hij het ontbijt voort. De komst van Juliet had zijn gedachtes wat gekalmeerd, en hoewel hij natuurlijk nog steeds met de situatie zat en verward en ongerust was over Rose' gedrag, was hij nu afgeleid en rustiger en voelde hij zich wat beter. Hij pakt de kan met versgeperste jus d'Argent* en schenkt wat in.
"Sap?" vraagt hij Juliet beleefd, terwijl hij zijn kan al klaarhoudt voor haar beker.

*Argent = zilver => zilverfruitsap => Alusiaans fruit dat ik ter plekke heb verzonnen :')

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 13:49 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic glimlacht geamuseerd. "Maatjes met jou?'' Retorische vraag. "Nooit.''

Noah vraagt of hij mee gaat richting de stallen, en Dominic vindt het allemaal best. Het ziet ernaar uit dat hij toch niet snel terug gaat zijn in zijn eigen wereld, dus hij kon er net zo goed het beste van maken. Een bedachtzame uitdrukking siert zijn gezicht.

"Hmm. Ja, oké.'' Hoewel Dominic eerder op een paard had gezeten, had hij het idee dat ze hier iets meer ervaren zijn. Hij knikt instemmend op de prins zijn woorden. "Ik heb geen idee hoe het er hier allemaal aan toe gaat, maar ik doe ook niet aan konijnen. Sam gaat me vierkant uitlachen.''

Dominic's gezicht betrekt als hij zijn maag hoort knorren. "Moment.'' Snel valt hij de ontbijtzaal in, begroet iedereen in het algemeen, en vist onbeleefd een willekeurig broodje van tafel. Zijn blik blijft even op Jarrod hangen, waarna hij terugkeert naar Noah.

"Ziet er gezellig uit daarbinnen.'' mompelt hij met een licht sarcasme. Blijer dan hij zou moeten zijn met een simpel broodje, neemt hij een hap. "Walhalla. Eindelijk.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 18:49 

Afbeelding

Mwahaha. “Sam lacht voorlopig helemaal niemand uit, ze slaapt haar roes uit.” En dat is prima, want Noah heeft even geen zin in Miss Bitch. Hoewel ze gisteravond wel erg lief was, het feit dat ze toen nogal dronken was is wel weer een tegenvaller. Punt is, Noah is even niet zo gesteld op Samantha. Deels door de hele Thomas crisis.
“Waarschijnlijk komt het er op neer dat we gewoon een frisse neus halen” hij haalt even zijn schouders op.

Dominic verdwijnt heel even de eetzaal in en komt dan terug met een broodje. “Vertel mij wat, de kerstgedachte is ver te zoeken.” Hij trekt even een wenkbrauw op als Dominic zo van zijn simpele broodje lijkt te genieten “Aaww, je bent echt een simpele ziel” grijnst hij. Als Dominic de tijd had genomen om te ontbijten dan had hij uit schalen vol broodjes kunnen genieten in alle soorten en maten. Aan de andere kant, Noah zelf was te misselijk geweest om te eten. Wat deels te wijten viel aan de sfeer. Ja sfeer, een beetje vermaak, dat was wat hij nodig had om hem op te vrolijken. Geen saaie jacht. Vermaak, of leedvermaak. Dat laatste was misschien nog wel beter, zijn ogen glijden af naar een grote vaas met planten erin. Niet subtiel, voor Dominic heeft hij niks te verbergen, glijdt zijn hand over de rand van de stenen pot heen en schept hij wat kiezelstenen op. “In het geval het echt te saai wordt.” Verklaart hij luchtig waarbij hij de kiezelstenen in zijn broekzak laat glijden. Zonder aankondiging duwt hij de deuren naar de stallen open. Blijkbaar zijn alleen Chase en Rose er al. “Is de fruitjongen te laat op zijn eigen jacht ‘date’
” hij schudt even semi afkeurend zijn hoofd “tutututu” Met een licht grijnsje trekt hij zijn eigen paard van stal. Hij doet heel hard zijn best om nu vooral happily ever after over te komen. Een grapje hier en daar, wat geplaag. Vooral geen dood en verderf en de bijbehorende zakdoeken. Dominic zijn aanwezigheid helpt daarbij. Al weet de jongen inmiddels dondersgoed dat hij niet echt vrolijk is. Het helpt, mannen onder elkaar. Wat afgeven op het personeel verricht ook altijd wonderen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 10:26 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose lacht eventjes wanneer Chase zegt dat mannen het ook heel moeilijk hebben. "Ja, dat zal ook wel zo zijn." lacht ze.
Ze knikt eventjes op zijn laatste woorden. "Ik weet wat ik wil en niemand die me daarin tegen kan werken, hoe goed ze het ook bedoelen." glimlacht ze.

Rose kijkt op wanneer de deur van de stallen open gaat. In eerste instantie schiet de naam van Thomas door haar heen, maar het schijnen Noah en Dom te zijn. Er verschijnt meteen een glimlach op haar gezicht wanneer ze Noah's opmerking hoort, hij lijkt weer een beetje tot zichzelf te zijn gekomen.
"Jup." glimlacht ze dan ook, waarbij ze haar schouders ophaalt. "En ik zie dat je jouw partner in ieder geval hebt gevonden." zegt ze met een knikje richting Dominic. Ze grijnst eventjes. Sinds wanneer konden die twee trouwens met elkaar opschieten?

"Waar blijft de rest?"

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 15:24 

Afbeelding
Dominic Logan

Simpele ziel? Serieus? Dominic fronst even, maar ontspant al snel. "Als jouw lichaam zou leven op tabak en alcohol, dan zou elk broodje dat je binnen krijgt jou ook gelukkig maken.''

Noah graait met zijn hand in een plantenbak en even voelt hij medelijden voor het Alusiaanse volk en hun vreemde gebruiken. Al snel krijgt hij toelichting. Ah, zo zat het. "Volgens mij zie jij er ouder uit dan je bent.'' zegt hij alleen. Alsof het hem wat kon schelen of le Prince met steentjes zou gooien. Just go with the flow. Zolang zijn paard niet door zou draaien vond hij het allemaal best.

Het valt hem op dat zodra Chase en Rose in zicht komen, Noah een theaterspel begint. Wijs houdt hij zijn mond en speelt het spelletje mee. Noah zou het wel overleven. Hij begroet de twee met een knikje.
Stilletjes laat hij zijn ogen over de paarden gaan. Afwezig vraagt hij zich af waar Jarrod uithangt.

"Dus,'' vraagt hij zich hardop af. "Welk paard krijg ik?''

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 18:23 

Afbeelding
Daisy Pocock

Daisy probeert zichzelf moed in te praten terwijl ook zij richting de stallen stapt. Oké, ze gaat op een paard klimmen. Ze gaat er alleen op rijden. De Daisy die een tijdje geleden zelfverzekerd op een paard kroop om haar prince charming te imponeren, is wel meteen verdwenen toen ze daar de kant in duikelde. Bovendien is er nu ook niemand meer om indruk op te maken, dus de drijfveer is zo ook wel een beetje weg.

Maar hey! Als ze ziet dat Dominic bij Noah staat, beseft ze dat Jarrod er nog is! 'HĂ©, waar is Jar?' vraagt ze enthousiast. 'Ik claim hem!' Goed, als alles een beetje meevalt, is dat probleem ook opgelost. Plus, Jarrod zal vast geen hertjes afschieten als ze hem dat heel lief vraagt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 20:37 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod kijkt op, wanneer Romy hem aanspreekt. Hij knikt voorzichtig. "Ik kan me niets herinneren van gisteren.." Deelt hij haar dan mee. "Dus.. Sorry als ik iets vreemds heb gedaan. Ik was mezelf niet. Ik weet namelijk alleen dat ik heb gedronken." Hij glimlacht een beetje onzeker.

Hij schrikt als Thomas ineens begint te praten. Geschokt blijft hij naar de jongen staren. Hij praat. Hij leeft. Oh, God, Thomas zat echt aan tafel. Met half open mond, kijkt hij toe hoe Thomas doodleuk bezig is met eten en drinken. Wanneer Dominic binnen komt, probeert hij hem een vragende, hulpeloze blik toe te werpen, maar Dom pakt alleen een broodje en vertrekt dan weer. Abrupt staat Jarrod op - hij wil weten wat er precies aan de hand is.

Nieuwsgierig, volgt hij de rest naar de stallen. Het idee van jagen zit hem niet heel erg lekker, maar op een paard zitten en kijken hoe Noah stoer zit te doen met een pijl en boog of wat ze ook gebruiken.. Dat idee staat hem wel aan. Als hij maar wat lekkers heeft om naar te kijken. Ehm. Om te eten. Later. Ja. Ofzo.

".. Noah?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 21:45 

Afbeelding

Dominic was niet zijn partner, ha-ha. Hij glimlacht, wat stroef, maar het is een glimlach. “Die daar” Noah wijst een willekeurig goudbruin paard aan. Niets bijzonders. Hij had natuurlijk ook voor de kleinere dikkere pony kunnen gaan, maar hij zal het Dominic besparen. Over partners gesproken, daar had je Daisy. Misschien moest hij haar toch maar gewoon vragen, ondanks Leah haar afkeur. Die claimt echter al vol enthousiasme Jarrod. Welke vervolgens ook de stallen binnen schuifelt en zijn naam noemt. Wacht even. Zijn blik gaat van Dominic naar Rose en dan naar Daisy en Jarrod. Niet alleen heeft nog geen enkel meisje zich vrijwillig aan zijn voeten geworpen, Jarrod is de enige die wel mee lijkt te willen rijden. Jarrod. De Jarrod wie hij nu voorgoed inbeeld met jurk, op een niet positieve manier.

“Jarrod.” Noemt hij ook zijn naam. Zijn mondhoeken schuiven iets omhoog “Daisy gaf zojuist aan dat zij heel graag met jou een paard wil delen. Om op te rijden ,niet om op te eten.” Duidelijk zijn was belangrijk. Jarrod bleek zelden nuchter, was hij dat nu wel? “ Dus
” No way in hell dat hij Jarrod achterop zou nemen.
Zijn aandacht verplaatst zich nu naar Daisy nu zich een mogelijk backup plan in zijn schoot is geworpen. “Niemand wil een tweede keus zijn..Mocht je van gedachten veranderen dan begrijp ik dat.” Hij knikt even 'onopvallend' richting Jarrod “Weet dan dat ik nog geen bijrijder heb. “

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 9:30 

Afbeelding
Damon Hyde

Damon bedenkt dat hij op moet schieten. Als hij dat fruit nog naar de keuken moet brengen en dan nog naar de stallen. Zich helemaal in zijn jagersoutfit gestoken te hebben, loopt hij met een versnelde pas naar de keuken waar hij het fruit neerlegt.

Als hij door de eetzaal komt ziet hij dat er al meerdere vertrokken zijn, ook naar de stallen waarschijnlijk. Hij loopt naar de stallen en ziet dat er inderdaad al verschillende zijn gearriveerd nadat Chase en Rose daar al heen waren gegaan. Er is er één die Damon nog niet heeft gezien deze morgen. Sam was waarschijnlijk haar roes nog aan het uitslapen, want die had gisteren op het feestje ook niet te weinig op. Hij loopt op zijn jachtpartner af en maakt een kleine buiging. "My lady." Hij steekt zijn hand uit, zodat ze samen naar het paard kunnen die hun toegewezen is.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 21:02 

Afbeelding
Daisy Pocock

Daisy volgt even niet als Noah begint over tweede keus zijn en dat er nog plek is bij hem op het paard. Ha! Hij gaat dus toch niet met Dominic op het paard. Jammer, dat was golden geweest. Ze kijkt even twijfelend van Noah naar Jarrod, maar ze wéét dat Jarrod gewoon enorm in de war was -hoe zou ze zelf zijn na de avond die hij gisteren had gehad? En srsly, Jarrod is zo lief en ze had net nog hem geclaimd, dus eigenlijk valt er niets te kiezen. Jarrod moet wel met haar op het paard.

'Nah, Jarrod, jij gaat met mij op een paard,' zegt ze met een glimlachje. Hij heeft er niets aan te kiezen. Besides, Daisy is lief. Er is geen reden waarom hij niet met haar op een paard zou willen. En Noah had zijn kans tijdens het ontbijt, maar toen wilde hij blijkbaar niet. 'Thanks, though, Noah,' zegt ze. 'Maar hey, jij hebt mij al eens achterop genomen. Ik moet iedereen de kans bieden van eens in mijn gezelschap te vertoeven,' vervolgt ze plagend. Ze beseft niet dat hij tijdens het ontbijt niets had gezegd vanwege haar moeder.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 21:36 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Oh, je hebt nog helemaal niemand!" brengt Rose wel degelijk verrast uit. Ze had eigenlijk verwacht dat of Sam er wel zou zijn - maar die had natuurlijk een heftige nacht gehad -, of dat Daisy of Juliet wel met hem mee zouden gaan. Ze kijkt hem even vertwijfeld aan, ze had hem eigenlijk graag gezelschap gehouden. Waar was Thomas trouwens? Wie zou zijn partner zijn voor de jacht?

Rose kijkt aangenaam verrast op wanneer Damon een lichte buiging voor haar maakt. Iedereen leek zich al te verzamelen. Ze glimlacht dan ook naar de jongen toe, waarna ze zijn hand aanneemt om mee te lopen naar het paard toe.
"Ik moet zeggen dat ik noch echt iets van paardrijden afweet, noch van jagen." verontschuldigt ze zich met een glimlachje, terwijl ze zachtjes met haar hand over het paard heen strijkt. "Werk je hier al lang?" vraagt ze vervolgens uit interesse.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 15:11 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod fronst en trekt zijn mond open, om Noah te vertellen dat hij heus wel weet dat ze de paarden niet gaan eten, maar hij is afgeleid door de mededeling dat Daisy voor hem gekozen heeft. Zijn frons wordt dieper, wanneer Noah door blijft praten tegen Daisy en haar subtiel van gedachten probeert te veranderen. Hij bijt kwaad op zijn lip. Sinds wanneer heeft Noah iets tegen hem? Is hij teveel met Dominic omgegaan de laatste tijd? Het is namelijk net alsof Dom tegen hem praat, niet Noah.

Gelukkig laat Daisy zich niet ompraten en kiest ze nog steeds voor hem. Hierdoor komt er weer een glimlach op zijn gezicht. Ja, eerder was hij jaloers geweest op Daisy om haar relatie met Noah. Maar die is nu voorbij en eigenlijk is er helemaal niets mis met haar. En, hey, ze is tenminste lief tegen hem. In tegenstelling tot een zekere prins en zijn nieuwe maatje Dominic.

Zonder zichzelf toe te laten om zich nog meer uit het veld te laten slaan door Noah's woorden, slaat hij een arm om Daisy's middel. "Thanks, Daisy. Welk paard had je in gedachten?" Hij glimlacht blij naar haar.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: