Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:57 

OOC. En omdat Lana die paalopmerking zo lullig vindt: ik denk dat Alex wel vaker van die sarcastisch opmerkingen geeft tegen Shawn, maar dat hij het niet serieus meent ;)

Afbeelding

Alex, die nu al het uitslapen (een dagelijks ritueel tijdens de vakantie mist) heeft zich in zijn uniform gehezen, extra veel aan zijn haar besteed en kwam daarna tot de conclusie dat ze vandaag gymnastiek krijgen en een goed gemodelleerde coupe dan niet bepaald zinvol is.
Met een steeds dreigender hongergevoel baant hij zich een weg naar de eetzaal. Het valt hem op dat er opvallend veel schoolkrantjes rondslingerden. Normaal gezien was het blad niet bijster populair, maar nu leken de lichtblauwe krantjes overal rond te slingeren.
Terwijl hij verder loopt, vist hij een van de oplagen van het rek en bekijkt met een priemende blik naar de foto die op de eerste pagina staat. Hij moest nog altijd wennen aan de contactlenzen waar hij tijdens de zomer op is overgeschakeld.

Hij ploft naast Shawn en co en begint dan pas echt te zien wát er op de afbeelding staat.
Alex bekijkt kritisch de foto van Shawn. Zijn geschapenheid lijkt eigenlijk niet rechtevenredig te zijn met zijn ego. Dat valt even tegen.

"Zo Shawn, ik wist niet dat je de ambitie had om paaldanseres te worden", zegt Alex terwijl het krantje dichtvouwt en ver van zich uitschuift. Hij wil niet zijn eetlust verliezen. "Maar nu ben ik wel heel erg benieuwd wat je daar deed en vooral waarom?"

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:40 

Afbeelding

Luc heeft vandaag even niet zijn uniform aan. Hij heeft hem geprobeerd met magie te reinigen, faalde daarin en heeft hem nu dus handmatig gewassen en te drogen gelegd. En dus had Luc die dag een goed excuus om zich in zijn eigen excentriciteit te verdrinken. Overhemd met antiek gilet, lange leren jas, leren laarzen, en een oud uurwerkje aan een ketting in zijn zak.

Luc loopt vrij vrolijk richting de eetzaal. Vandaag gym - Lucs zwakste punt. Heel veel zin had hij er niet in, maarja; hij moest er maar mee leven. Hij kijkt om zich heen en ziet dat er wat oproering lijkt te zijn in de buurt van Shawn.

Onderweg naar Shawn stopt hij even. Aan een tafel zit een stel 3ejaars met een krantje, met een akelig grote kop. Luc trekt een wenkbrauw op.

Hij gaat achter Shawn staan, zonder zijn aanwezigheid kenbaar te maken.
"Weet je," zegt hij, zonder verdere waarschuwing of kuchen, "als je je ervoor schaamt - wat ik me kan voorstellen - kan je ook proberen om de gehele school Amnesia completa op te leggen?"

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:42 

Afbeelding

Christine ziet hoe steeds meer mensen beginnen te lachen. Hier wilde ze nu wel het fijne van weten! Ze kijkt toe hoe onder andere Flor en Alex naar Shawn toe gaan en besluit er ook maar bij te gaan zitten, voor het geval Shawn er iets over lost.

Dus wandelt ze iets sneller dan gewoonlijk erop af. Ze hoort wat Flor en Alex zeggen terwijl ze zich tussen Alex en Shawn in murwt. Tegen Flor durft ze niks te zeggen, maar Alex krijgt wel een por van Christines elleboog in zijn ribben.

"Doe niet zo gemeen," zegt ze zachtjes, van Shawn afgekeerd. Alsof Shawn zich niet zelf zou kunnen verdedigen of zo en ze het niet wil laten opvallen. Ze kijkt een klein beetje verontwaardigd. Maar het kwam zo ironisch uit Alex' mond dat het haast snerend klinkt, en daar schrikt ze van. Dan keert ze zich naar Shawn.

"Wat is er gebeurd? Wie heeft dat gedaan?" vraagt ze meteen. Christine hoefde niet meer overtuigd te worden dat Shawn zelf niet op zulke manieren de aandacht zou opeisen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 21:46 

Afbeelding

"Pfff... Shawn's geweldige lichaam? Ze hebben de mijne gezien dus die van Shawn kunnen ze amper geweldig noemen." Zegt Matt vol trots. Nee, hij is écht geen opschepper hoor.

Matt baalt er nu wel van dat Florence Naomi's beste vriendin is en hij Shawn's beste vriend. Vrienden zijn met Flor voelt nu als vrienden zijn met de vijand en dus in het midden te staan van de kogels die over en weer vliegen. Om zijn gevoel erover toch iets te verbeteren, fluistert hij tegen Flor: 'Jij had er niks mee te maken, toch?' Matt weet namelijk dat Shawn het er sowieso niet bij wilt laten. Geen wraak nemen als iets hem aan doet, past namelijk gewoon niet in zijn karakter.

Als Matt dan hoort wat Alex zegt, houdt hij het helemaal niet meer vol om zijn lach in te houden en hij proest het uit.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 22:18 

Afbeelding
Lea Bennett

Geí«rgerd en met een stoned uitziend hoofd stommelt Lea haar bed uit, goes through the motions en strompelt even later de eetzaal binnen. Die f*cking prank van Matt en Shawn had haar wakkergemaakt en Lea kan er niet goed mee omgaan als haar slaap verstoord wordt, met het gevolg dat ze nu pissig is. Gelukkig kan ze tijdens de lessen waarschijnlijk nog wel dutten.

Ze werkt snel wat croissantjes naar binnen en drinkt een kop koffie. God zij dank voor huiselven die een fatsoenlijk ontbijt klaarmaken - zolang diezelfde huiselven niet een freaking zingende optocht midden in de nacht houden. Ugh.

Nu begint Lea wel wakkerder en iets vrolijker te worden. Als een willekeurige student dus het schoolkrantje voor haar op tafel legt en ze Shawn op de voorpagina ziet, barst ze in lachen uit. "Wauw, Shawn, ik wist niet dat je zo kinky was!" roept Lea naar hem.

Snel staat ze op en loopt naar Shawn en de anderen toe. Ze vangt nog net Alex's paaldanseres-opmerking op en heeft moeite haar lachen te onderdrukken. Maar Lea is nu wel erg nieuwsgierig wat er gebeurd is. "Hoe ben je in vredesnaam in die situatie terecht gekomen? Meer details, svp."

were mine.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 23:02 

Afbeelding

Aaah, dat was fijn. Aimée had zich nog een keer omgedraaid toen ze wakker werd, en stapt nu loom uit bed. Snel loopt ze naar de douche, waar ze even onder blijft staan om haar haren goed te wassen, en vervolgens begint ze aan haar ochtendritueel dat vaak een uurtje in beslag neemt.
Ze kijkt nog even in de spiegel en knipoogt naar zichzelf. "Belle," is het enigste wat ze zegt, waarna ze vertrekt naar de zaal voor een ontbijtje.

Zonder al te veel te zeggen en enkel Matt en Adrian te groeten met een knipoog en een lachje, pakt ze één croissantje wat ze maar voor de helft op eet. Ze merkt nog niet zoveel van de commotie, aangezien ze te druk bezig is met het bekijken van haar make-up, als haar oog op de foto valt.

Aimée mengt zich nu pas in het gesprek en hoort Leah vragen hoe hij in godsnaam in zo'n situatie terecht is gekomen. Ook Aimée kijkt vragend naar haar Quidditch-rivaal, en begint dan een tikje ondeugend te lachen. "Ach, liever jou op deze manier op de voorpagina, dan iemand als Joost of Bril," merkt ze dan op. ZE MOEST WEL ALLES TE WETEN KOMEN, DUS BLIJF AARDIG ZODAT HIJ HET VERTELD AUBSVP!!!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 0:13 

Afbeelding

Shawn knikt als hij Matt's idee hoort. Misschien heeft Naomi het inderdaad geleaked! Die gedachte maakt weer een hoop woede in hem los. Maar then again, misschien was het die editor van het krantje. Dus, ja. Wie weet. Hij kijkt naar Matt en zucht lichtelijk. "Yup, we moeten haar terugpakken." Dit is vanzelfsprekend, uiteraard. Shawn is misschien geen wraakzuchtig persoon, maar dit gaat net iets te ver. Vervolgens komt Flor erbij zitten. Shawn grijnst lichtelijk als hij haar opmerking hoort. "Yeah, maar in ieder geval zegt het niets slechts over dit." Shawn gebaart daarbij op een quasi-sexy manier naar zijn eigen lichaam.

Dan komt ook Alex erbij, en die komt met zijn paal-danseres opmerking. "Stiekem was dat mijn ambitie, ja," zegt hij op een dramatische wijze. "En toen ik eenmaal daar buiten stond, kon ik de paal niet weerstaan!" Alex wilt (net zoals iedereen) weten wtf er is gebeurd, natuurlijk. Hij wilt net aan de gang gaan, en het verhaaltje vertellen nu Naomi er nog niet is, als Luc met zijn bijdrage aan de laten-we-Shawn-maar-half-belachelijk-maken parade. Hij glare't naar hem. "Ik schaam me nergens voor," zegt hij met een autoritaire stem. "Het is vervelend, ja, om in zo'n licht geplaatst te worden. Maar daar blijft het bij!" Want natuurlijk mag niemand weten dat Shawn dit eigenlijk gewoon heel erg k*t vindt allemaal.

Christine wilt weten wat er is gebeurd en Lea ook. Aimée is de enige die in ieder geval met wat zinnigs te zeggen komt! "Precies!" zegt hij tegen haar. "Als het Joost ofzo op de voorpagina was, dan waren jullie blind by now!" Hij schenkt haar nog een extra glimlach, want Aimée is deel van zijn long-term plan om Naomi te dwarsbomen.

"Alright, jullie willen weten wat er is gebeurd?" Shawn gebaart dat iedereen hun hoofden bij elkaar moet zetten, als ze willen horen wat er was. "Naomi. Ze heeft me erh- vriendelijk gevraagd of ik naar het Quidditch veld wilde komen om 00:00. Eenmaal daar hebben we flink wat gezoend - en ik wil het niet horen! Ik wil niet horen dat ik dat niet had moeten doen, of whatever! Ze is hot, okay? Hoe dan ook, het zag ernaar uit dat het een stapje verder zou gaan, maar toen heeft ze me wreed vastgebonden aan de paal, in de kou. Vervolgens is ze ervandoor gegaan, waarna Maxime me heeft gevonden. Tegen die tijd was ik blauw van de kou, en Maxime's aanwezigheid zorgde voor een hele hoop awkwardness. Het was vreselijk," voegt hij eraan toe. Want dat was het ook hoor D:

Shawn leunt achteruit op zijn stoel, nu hij zijn verhaaltje verteld heeft. "En jullie zijn mijn vrienden, dus ik verwacht jullie support. En ik verwacht ook dat jullie het Naomi duidelijk maken dat jullie aan mijn kant staan. Ik zou hetzelfde voor jullie doen!" Deze opmerking is vooral voor Luc en Aimée, omdat hij van Matt, Christine, Lea, Alex, Florence en Adrian toch wel weet dat ze weten dat hij hen als vriendjes beschouwt. En Casey is er nog niet, maar hij weet wel dat ze hem zal supporten. En Cam is er trouwens ook niet, maar die haat hem. En Joost is blah.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 1:35 

Afbeelding

Christine kijkt met ogen als kogels naar Matt wanneer hij ook nog eens begint te lachen met Alex' opmerking. Wat heeft het voor zin om iemand op te voeden een opmerking te geven als een ander ermee lacht? Nou ja, blijkbaar kan Shawn er wel mee om. Christine wenste vurig dat ze Shawns "˜don't care'-skills had. De wereld zou een stuk beter zijn. Toch geeft ze Shawn op zijn beurt ook een por met haar elleboog als hij een opmerking over Jules maakt vooraleer ze samenzweerderig naar voren buigt om het verhaal te horen.

Met grote ogen kijkt ze Shawn aan. Ze kan haar oren amper geloven, om meerdere redenen. Naomi, zoenen, kinky stuff, Maxime... Christine moet echter enórm op haar tanden bijten om toch geen betweterige reactiestroom te geven die veel weg heeft van "˜Shawnwanneerwordthetnueenstijddatjemetjehersensbegintnatedenkeninplaatsvanmetjehormonen?' Neen. Ze slikt het door. Voor nu.

Christine kijkt kwaad voor zich uit. "Naomi is een bitch." zegt ze dan fel. Wooooooooow. Harde woorden uit Christines mond. Zéker in het bijzijn van andere personen dan Alex. Evolutie! Christines tikker slaat een paar keer sneller, want hey, dit zeggen was toch wel een beetje spannend.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 15:46 

Afbeelding

Camille is de vorige avond met Lea naar de slaapzaal gelopen en heeft eindelijk een goede nachtrust gehad. Door het lawaai is ze gewoon heen geslapen. Cam slaapt altijd heel diep, Ok? Een stel huiselven gaat haar slaap niet verstoren. Ze heeft het nodig. En daarbij kan Shawn haar dus niks schelen, zelfs niet naakt.

Zodra ze wakker wordt en merkt dat Lea er al vandoor is, rekt Cam zich loom uit en vertrekt naar de douches. Eenmaal een beetje wakker door de warme stroom water in haar gezicht, kleedt ze zich aan en kijkt tevreden in de spiegel. Vertederend aait ze haar uniform. Het is fijn weer terug te zijn.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 16:05 

Afbeelding

[...]

Casey opent haar ogen en voelt zich bijzonder misselijk. Traag gaat ze rechtop zitten en voelt een vlaag van ziekte over zich heen komen. F*ck.
Zonder nog aan iets anders te denken, rent ze richting de badkamer. Hard drukt ze haar hand tegen haar lippen. Haar hoofd draait en ze voelt zich alsof ze elk moment om kan vallen.

Eindelijk in de badkamer, kruist haar blik die van Cam, maar tijd voor een gezellig praatje heeft ze niet. Meteen valt ze een wc in en laat zichzelf op haar knieí«n donderen. Dat gaan blauwe plekken worden.
Al snel zijn al haar ingewanden eruit gekotst en hapt Case naar adem. Haar lichaam trilt. Misschien moest ze echt even langs LaNurse gaan..

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 16:19 

Afbeelding

Cam kijkt op als Casey naar binnen komt stormen. Die moest zeker nodig naar de wc, ofzo. Een glimlach verschijnt op haar gezicht als Case inderdaad naar de wc's rent. Maar als ze de geluiden hoort, verdwijnt haar glimlach en haast ze zich naar het meisje toe. "Casey?"

Bezorgd knielt ze bij Casey neer en wrijft zachtjes over haar rug. "Case, alles goed?" Nu kent Camille Casey niet al te goed. Ze weet alleen dat ze goede vrienden met Shawn is. En ook met Lea, waardoor ze wel eens jaloers wordt. Maar tot nu toe heeft ze het maar geaccepteerd dat haar vrienden ook bevriend kunnen zijn met andere mensen. Ze claimt nu eenmaal teveel.

En ondanks dat Casey vrienden is met Shawn, heeft ze nooit een hekel aan haar gehad. Goed, ze hadden niet zoveel contact en Case knuffelde haar waarschijnlijk alleen omdat ze dat ook bij Lea doet. Maar Casey lijkt haar verder aardig en nu wil ze gewoon behulpzaam zijn. "Heb je iets nodig? Moet ik met je meegaan naar LaNurse? Je zei gisteren ook al dat je je de laatste tijd niet goed voelt.."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 16:57 

Afbeelding

Aimée voelt zich best een beetje gevleid als Shawn naar haar glimlacht om haar geniale opmerking. Score! Ze luistert naar het verhaal van Shawn en moet stiekem best wat moeite doen om niet heel hard te gaan lachen. Hij is niet altijd even slim, denkt ze terwijl ze lief blijft lachen.

"Nou, ik steun je, ik heb Naomi toch altijd al gehaat!" Zegt ze dan bijzonder vrolijk, en geeft Christine een knikje. Alle mensen die tegen Naomi zijn, zijn voor Aimée goed genoeg om aardig tegen te zijn. >D

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 17:36 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea werpt even een geí¯rriteerde blik op Aimée als die erbij komt staan, maar luistert verder aandachtig als Shawn vertelt wat er gebeurd is. En - wow, dat is eigenlijk best wel triest. Lea is ook wel avontuurlijk op seksueel gebied, maar ze weet wel beter dan midden op het Quidditch veld, in de kou, met een van haar vijanden, zomaar uit de kleren te gaan.

En eigenlijk heeft Lea weinig medelijden met Shawn want hey, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en Shawn heeft in zijn schoolcarrií¨ zoveel mensen voor paal gezet dat het een kwestie van tijd was voordat iemand het bij hem deed. Neemt echter niet weg dat Naomi wel een van haar vrienden een k*tstreek geleverd heeft, dus ze knikt mee met Christine als die zegt dat Naomi een bitch is. Aimée negeert ze, of course.

"Natuurlijk staan we aan jouw kant," zegt Lea. Ze steekt haar handen in haar zakken. Eigenlijk heeft ze weinig zin om tussen Shawn en Naomi in te komen als ze beiden op het oorlogspad zijn, maar het is altijd leuk om iemand als Naomi een hak te zetten, dus ze vervolgt: "Wie is er voor een wraakactie?"

were mine.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 18:11 

Afbeelding

Naomi wordt bijzonder blij wakker. De avond was zeer geslaagd en dat maakte haar heel erg gelukkig. Ze rekt zich uit, haalt haar slaapmasker van haar ogen en neemt een heerlijke douche. Als Naomi aangekleed in het school uniform met of course haar eigen touch, haar kamer uit komt, hoort ze een boel gepraat over de schoolkrant. Ze fronst... het zal toch niet?

Ze gritst een van de kranten uit een eerstejaars handen, die staat te giegelen en 'shoo't' haar weg. Een grijns van oor tot oor begeeft zich op haar gezicht, maar ze zal nooit aan iemand vertellen dat dit haar werk is geweest. Behalve Flor natuurlijk.

Samen met A en B, loopt ze de eetzaal binnen en merkt Shawn en een groepje om hem heen op. Het kan haar niet eens schelen dat Florence er bij staat, die zal haar zo toch wel vertellen wat er allemaal gezegd is. Met een grijns blijft ze even bij Shawn staan.

"Wauw Bradés, bravo. Echt een... flattering foto van je." zegt ze spottend tegen hem. "Kom je eten Flor?"

Ze gebaart de andere twee aanhangsels om mee te lopen, waar ze plaats neemt aan een deel van de tafel waar nog niemand zit.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 18:16 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian kijkt op van zijn brekkie als Shawn zich ook bij hun voegt. Hij begroet hem kort voordat hij weer doorgaat met het eten van het overheerlijke voedsel. Adrian kreunt ook als Shawn hun informeert over de gymles. Adrian is daar eigenlijk veel te lui voor.
"Ik denk dat je iedereen daar een plezier meedoet," grijnst Adrian naar Matt, die dreigt om hun gymleraar min of meer te vermoorden. Adrian had hem nooit gemogen, en dat was ingelijks.

"Oh, hell, ja," zegt Adrian dan. "Strafwerk."
Hij was het alweer vergeet, om eerlijk te zijn. Of zijn onderbewustzijn heeft het ver weggestopt in zijn gedachten, waar Adrian geen aandacht zou aan besteden.
"Ik herinner haar wel."
Als hij het zelf het al onthoud, that is.

Dan luistert Adrian wel mee naar Shawns catestrofe met Noami. Oh nee. Adrian weet niet of hij het grappig moet vinden of desastreus. Hij gaat voor desastreus. Maar goed, het staat wel in de schoolkrant, mét foto's! Adrian moffelt een grijnsje weg. Hij kucht even en weet niet echt of Matt en Shawn hem bij het paybackplan willen betrekken.
"Ik sta overal voor open, mocht je me nodig hebben," zegt Adrian even snel. Hij wil zich niet te veel opdringen of iets in die trant. Maar een kans om Noami voor paal te zetten? Hell yeah!

Al snel komen er verschillende mensen hun kant op om op de foto's of het artikel te commenten. Adrians aandacht verslapt ietsjes, maar wordt weer gewekt als Shawn vraagt om support. Of course.
"Wraakactie?" herhaalt Adrian Lea's woorden. "Vanzelfsprekend..."
Vlug houdt hij zijn mond als Noami even bij hun komt. Het lijkt hem niet de bedoeling dat ze er al iets van te weten komt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: