Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 18:18 

Afbeelding

[...]

Jill raapt haar kleding op van de vloer zodra David in slaap is gevallen. Het spel was gespeeld en uiteraard was zij de winnaar. Ze trekt haar kleding aan. Mooi, dan was het nu tijd voor wat ze werkelijk van hem wilde. Menselijke lusten waren misschien leuk, maar daar gaat het haar niet om, niet als het daadwerkelijk om mensen ging. Ze gaat op haar knieën op bed zitten en glimlacht wat scheef. Hij was in een diepe slaap en zou niets merken van wat ze nu ging doen. Ze buigt voorover en haar scherpe tanden prikken door zijn huid heen. Langzaam vloeit het bloed haar mond in... Perfect... Niet te veel drinken, Jill. Onthoud dat je hem nog een tijdje als je speeltje wilt behouden.

Ze trekt zich terug en veegt haar mond af. Dit was genoeg. Ze loopt naar haar bureautje, trekt één van de laatjes open, op zoek naar pen en papier. Tussen een paar oude foto's van een hippie-meisje met blonde krullen vind ze wat ze zoekt. Vlug krabbelt ze een briefje.

David...

Sorry dat ik zo snel weg moest, maar mijn werk roept. Vanavond ben ik weer terug. Hopelijk loop ik je niet mis. Als je honger hebt kun je Greta vragen wat klaar voor je te maken.

Kus,
Jill

Ze legt het briefje op haar kussen, als hij wakker zou worden zou hij het gelijk vinden. Zachtjes sluit ze de deur en haast ze zich naar de kelder. De zon kon ieder moment opkomen en dan moest ze in de kelder zijn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 19:18 

Afbeelding

Charlotte snapt het. Blaire maakt troep, en zij mag het weer opruimen. Maar tja, Dracula wil het en Charlotte kan moeilijk een bevel van hem negeren. Ze is immers de loyaalste. Een glimlach speelt Charlotte's lippen. Het blijkt maar weer dat ze de loyaalste is. ,,Uiteraard,'' zegt Charlotte tegen Dracula, als ze vervolgens aan moet zien hoe Blaire wordt meegesleept naar haar 'straf'.

[...]

Er hangt nog steeds een branderige lucht in de reusachtige achtertuin van het huis. In plaats van dat Charlotte haar wel verdiende loon had gekregen vannacht, had ze - chic, met haar benen over elkaar geslagen, zittend op een boomstronkje - verveeld moeten aanzien hoe het lijk van Jeremy langzaam onherkenbaar werd door de vlammen. Eerst had Charlotte het laatste slokje bloed tot zich genomen, toen had ze gewacht totdat het doodstil was in huis. Charlotte had Jeremy naar buiten gebracht en een gaat gegraven, zodat niemand zich vervolgens zou verwonderen over de verbrande resten. En nu, nu de zon dadelijk op zou komen, schepte Charlotte gefrustreerd het zand terug in het gat.

Het was zo goed begonnen en waar waren we nu weer? Blaire beet een dorpsbewoner dood - waar er toch al niet zoveel van waren - en iedereen snakte naar Jill, de meest onbeheersde van de drie. Wat kan er nog misgaan? denkt Charlotte sarcastisch. Met een 'puh' schoffelt ze de aarde en maakt zich dan uit de voeten - voordat de zon opkwam.

Eenmaal binnen begeeft ze zich naar de kelder, en aldaar komt ze Jill tegen. ,,Goedemorgen,'' begroet Charlotte haar neerbuigend en koeltjes. ,,Goed geslapen?'' onwillekeurig haalt Charlotte met haar vingers aarde onder haar nagels vandaan.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 19:27 

Afbeelding

Richard rekt zich uit als hij wakker wordt. Hij is blijkbaar gister in slaap gevallen op de bank. Hij trekt zichzelf overeind en staat op. Aliana slaapt blijkbaar nog. Richard loopt naar de keuken - die zich in dezelfde ruimte als de woonkamer bevindt - en pakt twee borden. Hij grijpt naar de zak brood en wandelt naar de koelkast. Hij is een goed humeur. Hij heeft geen nachtmerrie of een akelige droom gehad. Misschien komt het wel door Aliana, door de aanwezigheid van een ander persoon, van misschien zelfs een 'vriendin'.

Hij pakt wat kaas, boter en worst, smeert de broodjes en gooit er beleg op. Zijn moeder deed dit vroeger altijd voor hem, vooral na de dood van zijn vader. Toen was hij gelukkig een stuk minder aangeslagen dan na de dood van zijn moeder. Logisch ook, hij had destijds tenminste één ouder over en nu heeft hij helemaal niemand. Een gaap verlaat zijn mond en hij ruikt aan zijn kleding. Bah, hij moet nodig eens douchen.

Hij legt de boterhammen voor Aliana op een bord en brengt deze naar het tafeltje in de woonkamer. Hij beent zich naar de douche en kleedt zich uit. Hij stapt onder de douche, voelt hoe de warme stralen water over zijn lichaam stromen en sluit zijn ogen. Goddank werken de douches tenminste wel normaal in dit vervloekte dorp. Na enkele minuten stapt hij er weer onder vandaan en loopt - na zichzelf afgedroogd te hebben - naar zijn kamer met een handdoek om zijn middel.

Laatst bijgewerkt door Apollo op zo apr 01, 2012 19:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 19:33 

Afbeelding

Aliana opent haar ogen als de zon langzaam begint binnen te schijnen door de gebrekkige gordijnen waar hier en daar een gat in zit. Waarschijnlijk door motten ofzo. Bwuik. Hier hebben ze duidelijk nog niet van rolluiken gehoord.

Ze zucht terwijl ze slaperig in bed blijft liggen, het deken beter trekkend over zichzelf om de warmte zo goed mogelijk rond zich te houden. Hemels.
Niets beters dan rustig wakker worden op een stralende morgen.
Wacht. Hoorde ze nu getrippel van kleine pootjes?
Met gespannen oren gaat ze meer recht zitten terwijl ze het geluid probeert te onderscheiden. Komt het nu van onder haar bed?
Met een behendige zwiep gaat ze over haar bed hangen en kijkt er onder.
Aliana grijnst lichtjes, laat zich zachtjes neerploffen op de grond en strekt haar arm onder het bed uit. Ze kan een grinnik niet onderdrukken als de rat bij haar staart wordt gegrepen. 'Een beetje komen gluren, kleine viezerik?'
Ze staat recht, loopt naar het raam toe en zet de rat dan buiten.

Nu ze toch min of meer wakker is, en uit bed is geraakt, besluit ze maar van te kijken bij Richard. Die zou vast nog slapen.
Voorzichtig trekt ze de deur open en verwacht dat hij nog in de zetel moet liggen, maar niets is minder waar. Ze knippert dan ook even verwonderd met haar ogen terwijl ze de woonkamer binnen komt. Hm, boterhammen op de tafel. Voor haar?
Vluchtig kijkt ze rond en merkt dan Richard op. Enkel in handdoek.
Ze krabt even onschuldig in haar haar met een flauw grijnsje terwijl ze haar uiterste best doet om niet te hard te staren. 'Goeiemorgen.' mompelt ze dan.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 19:46 

Afbeelding

Richard bloost lichtjes als Aliana voor zijn ogen verschijnt. Natuurlijk is de eerste ontmoeting na gister, met niks meer dan alleen een handdoek om zich heen. Hij krabt even aan zijn achterhoofd en moet dan toch glimlachen. "Goedemorgen, er staat wat brood voor je in de woonkamer" zeg Richard. Hij gebaart naar zijn slaapkamer. "Ik ga me even omkleden, enzo" zegt Richard dan.

Hij beent zich naar zijn slaapkamer en laat zijn handdoek vallen. Hij betrapt zichzelf erop dat hij het eigenlijk helemaal niet erg vindt dat er nieuwelingen in dit dorp zijn. De meeste bewoners van dit gehucht zijn altijd chagrijnig of depressief. Hij heeft zelf deze tijd ook gehad, maar hij merkt dat er nu een positief lijn inzit. Deels dankzij deze nieuwkomers. Hij heeft een doel voor ogen en zelfs voor het eerst in vele jaren een vriendin. Zo mag hij haar toch wel noemen? Gewoon een vriendin. Ze is hier zelfs blijven slapen en heeft hem al halfnaakt gezien. Ja, Aliana is zijn vriendin. Nee, een vriendin. Hij grijnst om zijn eigen gedachtegang en trekt de kledingkast open.

Als Richard zich aangekleed heeft - blauwe spijkerbroek en donkere trui - loopt hij weer terug naar de woonkamer. "Ik hoop dat er geen schimmel op de broodjes zit" grapt hij. Richard pakt zijn eigen bord met vier boterhammen en laat zich dan vallen op de bank. "Lekker geslapen?" vraagt hij dan opgewekt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 20:00 

Afbeelding

David kijkt om zich heen na zijn plotse besef van wat er afgelopen nacht gebeurd is. Hij kijkt in een reflex naast zich, maar daar is geen Jill te zien. Wel een briefje.
David leest het en laat zich weer achterover vallen. Jill is naar haar werk.
Hij slaakt een diepe zucht en krabt eventjes in zijn nek. Hij heeft nog wel even tijd voor hij moet opstaan.
Nogmaals leest hij het briefje. Ze hoopt dat ze hem niet misloopt. David bijt even vertwijfeld op zijn lip. Het is de bedoeling dat ze iemand gingen zoeken om hun busje te maken zodat ze verder konden reizen.

David besluit dan maar werk te maken van de eerste stap. Hij krabbelt het grote bed uit en vertrekt naar de badkamer om zich op te frissen.
Nadat hij zichzelf toonbaar gemaakt heeft en aangekleed is, besluit hij de kamer te verlaten.
Hij beslist om eerst eens te gaan kijken in Aliana's kamer. Zien of ze al terug is.
Een korte blik in de kamer, leert hem dat dat niet het geval is. Hij bijt vertwijfeld op zijn lip. Waar zit ze in godsnaam? Is ze al wakker? Is ze misschien in de eetzaal?

David loopt maar verder richting de eetzaal. Misschien vindt hij daar wat meer leven in dit ondertussen blijkbaar verlaten huis.
Maar ook de eetkamer is nog volledig verlaten, buiten het ontbijt dat al op tafel staat. Vladimir zou dit wel geregeld hebben, vermoedt David. Met een zucht laat hij zich neerploffen aan de eettafel. Er zou vast wel snel iemand komen, toch?
Dan kunnen ze het dorp in om te zoeken naar een garagist. David wil zijn busje terug.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 20:15 

Afbeelding

Aliana glimlacht als hij haar begroet en zegt dat de boterhammen op tafel liggen. Oh, dus dat bord is effectief voor haar. Ze bedankt hem en kijkt hem kort na als hij naar de slaapkamer vertrekt om zich aan te kleden. Jammer. Hij mocht best zo haar gezelschap houden. Met een kleine grinnik laat ze zich neerploffen in de sofa en neemt dan het bord met boterhammen. Net als ze een hap wil nemen, komt Richard de kamer weer in en grapt over schimmel op de boterhammen. Hmmm. O.o

Op haar hoede controleert ze snel de sneden en komt, met grote opgeluchting, tot de bevestiging dat het niet het geval is.
'Ze zien er nog appetijtelijk uit. En ja, ik heb best goed geslapen. Nuja, ik was ook redelijk afgemat van de lange dag. Jij?' Ze glimlacht en neemt een hap.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 20:39 

Afbeelding

In de kelder aangekomen probeert Jill haar krullen een beetje te fixen. Haar haar was een rotzooi en overduidelijk bed-haar. Als ze op het punt staat in haar grafkist te kruipen hoort ze echter een bekende stem. Charlotte was inmiddels ook in de kamer gearriveerd. "Goedemorgen" zegt Jill, een stuk vrolijker dan Charlotte, die haar zoals gewoonlijk weer als een emmer zoutzuur begroet. "Ik heb me prima vermaakt, jij niet dan?" zegt ze met een lieve, onschuldige glimlach.

"Weet jij wat er met Blaire gebeurt is?" vraagt ze nieuwsgierig, "Ik hoorde haar gillen, ze leek doodsbang. Zat ze in de Kamer? Wat had ze gedaan?"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 20:57 

Afbeelding

Charlotte's lippen krullen omlaag. Ach, het meisje had zich prima vermaakt! Charlotte veracht die - wat zij opvat als schijnheilige - glimlach op Jill's gezicht. ,,Leuk voor je. Ik heb me ook uitstekend vermaakt,'' zegt Charlotte, duidelijk haar 'ochtendhumeur' door laten schemerend.

Als Jill informeert over Blaire glimlacht Charlotte op haar beurt liefjes. ,,Ja,'' begint ze dan nonchalant. ,,Ja, Blaire is in de kamer. Die dorpsjongen is dood,'' Charlotte zucht. ,,En ik had haar nog zo gewaarschuwd! Geen sterfgevallen! Lief was er niet over te spreken,'' Charlotte zucht nog eens. Dan verandert ze het onderwerp van het gesprek terug in wat ze echt interessant vond: zichzelf.

,,En ik moest de troep opruimen,'' begint ze mokkend. ,,Ik ben de hele nacht beziggeweest met het schoonmaken van z'n kamer en het opruimen van de resten. Puh.'' Charlotte schraapt het laatste beetje aarde onder haar nagels vandaan. Waar waren Dracula en Blaire nu? ,,Heb je bij één van hen geslapen?'' Charlotte werpt een semi-jaloerse blik op Jill; enerzijds wilde ze haar jaloezie niet laten merken, anderzijds wilde ze Jill haar plaats laten kennen. En bovendien wilde Charlotte gewoon goed geïnformeerd zijn.

and make their way
’’

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 21:38 

Afbeelding

Wanneer Charlotte's humeur een nieuw zuurtegraad bereikt, kan Jill niets anders dan nog breder glimlachen. Zij wel en Charlotte lekker niet. Okay, die gedachte was misschien wat flauw, maar als Charlotte besloot zich zo te gedragen, dan kon Jill prima het spelletje mee spelen.

"Wat sneu voor je dat je dat moest doen, had je Greta niet kunnen vragen? Wel zonde dat die jongen dood is." babbelt Jill vrolijk door, "Ik vond hem mooi. Blaire had trouwens niets gezegd dat er niemand dood mocht, maar goed, ik ben de hele avond druk geweest om de gasten bezig te houden."

Als Charlotte vraagt of ze bij één van de sterveling geslapen heeft, kijkt Jill haar met een glimlachje aan. "Voor jou een vraag, voor mij een weet." Charlotte moest zelf maar uitvinden wat Jill allemaal met de stervelingen deed.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 21:46 

Afbeelding

Jamie word nogal in een perplexe toestand achter gelaten wanneer Josh zijn slaapkamerdeur voor zijn neus op slot draait. Dan in een nogal slowmotion laat hij z'n vingers naar zijn lippen gaan, het duurt dan ook wel even voordat het echt bij Jamie doordring wat er zojuist was gebeurd. Wow, Josh had hem net gezoend, dat was geen verbeelding dat was echt, zou Joshie stiekem toch op jongens vallen, want dat zou zo awesome zijn. Jamie loopt zijn eigen kamer binnen, terwijl hij zijn vingers nog steeds op zijn lippen houd.

[..]

De volgende ochtend begint Jamie z'n hele ochtendroutine, om daarna aangekleed en wel naar de kamer van Josh te gaan die de kamer naast hem slaapt, hij moet met hem praten over die kus. 'Josh, wil je misschien de deur open doen' vraagt Jamie nadat hij geklopt heeft.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 22:35 

Afbeelding

Richard grijnst als ze ook werkelijk het brood gaat controleren op schimmel en neemt een hap van zijn eigen boterham. "Ik heb heerlijk geslapen" antwoordt Richard uitgelaten. Voor het eerst in weken, maanden zelfs, heeft hij een aangename nachtrust gehad.

Als hij zijn eerste boterham op heeft, pakt hij zijn tweede met kaas. Eigenlijk hoort hier een glaasje melk bij, maar dat staat niet tot zijn beschikking. Hij eet zijn tweede boterham ook vlug op en loopt naar het aanrecht. Hij pakt twee glazen en schenkt ze in met koud water. Richard controleert of er geen vuil inzit en loopt dan terug. ”Ik neem aan dat je geen bier bij je ontbijt wil” zegt Richard met een lach en zet de twee glazen op het tafeltje.

Hij begint aan zijn derde boterham en kijkt haar aan. ”We moeten een manier vinden om je vrienden weg uit dat kasteel te krijgen” stelt Richard voor. Hij vertrouwt de gefortuneerde man met zijn bloedmooie vrouwen niet. Richard heeft sterk het vermoeden dat hij iets met de slachtoffers te maken heeft. Waarom is hij anders als enige zo gezegend in dit dorp? ”Ik denk dat ik het landhuis niet naar binnen kom, ik ben maar een eenvoudige burger en mijn moeder zei altij -” Richard stopt halverwege zijn zin en kijkt even naar de grond. Waarom verspreekt hij zich nou verdomme!? Hij heeft geen zin om sentimenteel zijn moeders afwezigheid te verklaren. ”In ieder geval, vertrouw ik die eigenaar niet. Hoe kwam hij op je over?” vraagt Richard bloedserieus.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 22:50 

Afbeelding

,,Greta is oud en incapabel en Dracula vroeg mij het te doen,'' antwoordt Charlotte Blaire kil. ,,En doe niet alsof je medelijden met me hebt,'' zegt ze dan op bevelende toon; want Jill had ongetwijfeld geen medelijden.

,,Hij was inderdaad te doen. Maar hij smaakte gewoontjes,'' deelt Charlotte subtiel mede. Jeremy was toch al dood; en hij was nog relatief vers. Charlotte moest haar portie ergens vandaan halen.

En Blaire had Jill niets gezegd over wat Charlotte Blaire had gezegd? ,,Tsss.'' Charlotte knikt afkeurend. Blaire had die kamer verdiend.

,,Hield jij de gasten bezig, of hielden de gasten jouw bezig?'' mompelt Charlotte cynisch. Ze kijkt Jill niet langer aan. Waar bleven Dracula en Blaire? Ondertussen doet Jill mysterieus over haar nachtje slapen - ze had dus bij iemand geslapen. Ach, Charlotte kwam er wel achter, op z'n tijd. Ze kon erg volhardend zijn tegenover haar gasten en tja, Charlotte had zo'n idee met wie Jill had geslapen als ze met iemand had geslapen.

,,Ik suggereer dat we wachten op Dracula en Blaire, alvorens we gaan slapen. We kunnen voortaan het best een aantal zaken afspreken, voordat er vanavond weer doden vallen...'' Orde. Charlotte wilde meer orde en zoveel mogelijk controle. En ze had nog een nacht van Dracula tegoed!

and make their way
’’

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 23:22 

Afbeelding

"Ah, dus Dracula vroeg je om één of ander rotklusje te doen, dat Blaire veroorzaakt heeft?" zegt Jill onschuldig, om Charlotte nog meer op stang te jagen. Wist ze ook weer waar ze stond. "Nee, ik begrijp nu precies waarom hij jou vroeg."

Charlotte mompelt iets over gasten bezig houden. "Je weet best dat ik mezelf prima kan vermaken met de gasten. Zou je ook eens moeten doen. Misschien wordt je daar wat minder frigide van." Jill gaat op haar knieën in haar grafkist zitten en luistert naar Charlotte's laatste woorden. Prima, ze zou wel wachten. Maar alleen omdat het om Dracula ging, niet omdat ze Charlotte's idee zo goed vond.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 10:12 

Afbeelding

Dracula heeft zich de nacht beziggehouden met eens in het dorp te gaan struinen, nu het lekker rustgevend was. Hij had nood gehad aan wat tijd voor zichzelf, want soms vaak zijn die vrouwen van hem héél vermoeiend.
Ja, zelfs hij heeft af en toe me-time nodig. @@

Met een zacht gedruis komt hij de verlaten hal in en zijn schoenen weerklinken dof op de marmeren vloer tot hij de trappen bereikt van de kelders en zo naar beneden gaat. Hij werkt zijn cape los terwijl hij het vertrek in komt waar ze gedurende de zonsopgang tot de zonsondergang verblijven.
Hij knikt kort naar zijn twee vrouwen die er al zijn en gaat in zijn eigen kist zitten.
'Houd nu maar alletwee op met kibbelen en ga slapen. Gauw is er weer genoeg tijd om jullie gekibbel verder te zetten.'
Hij weet best dat ze bezig waren over Blaire. Maar hij weigert van daar nog enig informatie over te geven. Ze heeft haar straf gekregen en gedaan. Meer moest er niet meer over gezegd worden.
'Greta houdt de mensen in de gaten, en de poort is goed op slot. We kunnen op onze beide oren slapen.'
Hij kijkt hen even zwijgend aan. 'Ik hoop dat jullie je wel hebben gedragen bij de mensen.'

Afbeelding

Aliana knikt zachtjes als hij zegt dat hij heerlijk heeft geslapen. Goed zo. Iedere mens heeft nu eenmaal een goede nachtrust nodig.
Zwijgend eet ze verder haar boterhammen op en blikt op naar hem als hij recht staat om twee glazen water te halen.
'Ik zou de uitdaging van 's morgens bier te drinken graag willen aannemen...Maar ik vrees dat mijn maag niet akkoord zal gaan.' Ze grijnst lichtjes en neemt het glas aan. Na een gretige slok te hebben genomen, knikt ze bevestigend dat ze inderdaad een manier moeten zoeken om haar vrienden uit het huis te krijgen. Wie weet wat er daar allemaal was gebeurd afgelopen nacht.
Ze is zodanig in gedachten verzonken dat ze maar half Richard zijn woorden hoort, maar wordt dan toch de aandacht getrokken door het feit dat hij hakkelend stopt en meteen een vraag gaat stellen.

Aliana besluit van er niet naar te vragen, gewoon al door het weinige enthousiasme op zijn gezicht, en bedenkt hoe ze moet antwoorden op zijn vraag.
'Ik- Hij kwam maar eng over. Hij kijkt je aan alsof hij je ieder moment gaat opeisen. Vaak ook een hongerige blik. Ik- Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: