Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 23:11 

Sweet Hermione schreef:
Ik wil even vragen aan de RPG"ers of ze in het vervolg op mij willen reageren. Op mijn laatste paar posts heeft namelijk niemand gereageerd en ik wil graag ook meespelen. Bijv. in mijn laatste post probeerde Alex contact te leggen met Tammy en Lauren maar kreeg hij geen reactie.

Tom en/of Callen zal zonder meer reageren, maar alleen wanneer zij indirect Alex waarnemen ;) Want aangezien ze in andere afdelingen zitten krijg je geen direct contact met elkaar. :') Toegegeven.. als je telkens maar moet wachten op anderen, daar kun je ook beu van worden. En dus het plezier van meedoen aan de RPG kwijtraken. Dat is ook weer niet de bedoeling!

Sweet Hermione schreef:

Ik heb hiernaast ook nog een idee: ik denk dat het wel goed zou zijn als iedereen bij zijn/haar naam of banner kan neerzetten in welke afdeling hij/zij hoort. Ik denk dat het voor iedereen een stuk chiller zou zijn... Wat vinden jullie?

Afdeling vermelden bij jouw eigen banner is een idee. Maar wel eentje die overbodig is naar mijn mening. Je weet immers met maar een viertal per afdeling aan personages wel zo wie waar zit. Maar enfin, baat het niet, dan schaadt het niet. M.a.w. als het bijdraagt aan duidelijkheid.. zoveel moeite is het ook weer niet om het achter/onder de naam/banner te vermelden!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 16:13 

Ik vind afdeling erbij ook wel handig. Soms moet ik even terug in het topic kijken om te zien in welke afdeling mensen zitten. Gaande weg zal het wel beter gaan, dan weet je wie bij jou horen zeg maar...
Misschien voor het begin?

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 18:26 

Ik vind het overbodig, eerlijk gezegd. Je onthoudt toch wel sowieso wie bij jou in de afdeling zit, en in de RPG kan je het toch ook gewoon vragen aan die persoon, zeker in de beginfase want dan weet IRL volgens mij ook niet iedereen wie waar zit. Zeker als er momenten zijn dat er geen uniform gedragen wordt.
En dan nog is het toch wel duidelijk af te leiden uit de posts van die persoon waar hij/zij zit. Een kwestie van aandachtig lezen.

Om een lang verhaal kort te maken: ik hermaak mijn banner niet. Ik vind de afdeling zelf niet mooi staan op mijn bannertje (geloof me, ik heb erover nagedacht voor ik 'm liet maken) en het feit dat het in het algemeen een blauw bannertje is met een meisje met een boek op, lijkt me wel duidelijk genoeg.

En nog iets: het is niet omdat mensen even geen post maken, maar iedereen rondom hen wel, dat ze daarmee iemand totaal negeren.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 17:20 

Gaat er nog iemand posten??

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 19:10 

Het is amper vier dagen geleden geweest dat er iemand gepost heeft... Niet iedereen heeft direct tijd om linea recta een post te maken. Ik veronderstel dat de meesten van ons wel druk genoeg zijn met werk en/of studie.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 21:13 

Ik stem voor een confrontatie van Huffjes met de Huffjes die (als ik het goed heb gelezen) ook naar buiten gaan vlak voor hun les (a)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 21:16 

Jill schreef:
Ik stem voor een confrontatie van Huffjes met de Huffjes die (als ik het goed heb gelezen) ook naar buiten gaan vlak voor hun les (a)

Oeh, roger that! :')

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 22:26 

O ghehe ik bedoel natuurlijk van Slythjes met de Huffjes xD (ik zie het nu, dus voor de mensen die het al niet snapten, snappen jullie het nu :P )

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 08, 2011 21:16 

@Jill Ik zat er al raar naar de kijken ja, haha. Maar aye! Lijkt me een strak plan!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 22:22 

Ehm.. Ik wil best posten en actief zijn enzo, maar Thomas wordt een beetje genegeerd..

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 22:34 

Oei, sorry, ik heb helemaal over je post heen gelezen! Ik pas mijn laatste post wel eventjes een beetje aan ^^"

Edit; ik heb mijn laatste post aangepast en Thomas aangesproken (:

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 17:25 

Thanks xD Dan kan ik ook weer posten zonder me al te awkward te voelen omdat Thomas een beetje zn eigen, alleen-ige verhaal krijgt xD

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 13:51 

Ik ben een beetje inactief geweest de laatste weken door tentamen en inlever-stress e.d. Vanaf komende dinsdag ben ik weer present. Sleep Alex maar overal mee, hij vind toch alles wel leuk. ^^

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 12:45 

Ik zit te overwegen om de stekker uit de RPG te trekken.

Het verhaal komt niet echt van de grond, waardoor menig RPG-er weinig voelt om actief deel te nemen, waardoor het verhaal niet verder van de grond komt. Rinse and repeat, oorzaak-gevolg/kip-ei verhaal. Waar het aan ligt maakt niet uit, feit is dat YGTH naar mijn idee qua activiteit achterloopt bij menig andere RPG.

Ik kan dan wel telkens weer proberen het vlot te trekken, maar als het er dan niet van komt om welke reden dan ook. Wat valt er dan nog te doen? Dus al met al heb ik nu zoiets van: stop er dan maar mee. Dus tenzij iemand mij nog op andere gedachten kan brengen, verklaar ik de RPG voor gesloten.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 14:08 

OK, I guess...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: