Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 20:45 

Afbeelding

Ben kijkt op als Jessa de tent binnenkomt. Ze legt een broodje op zijn schoot en hij pakt het aan en neemt een hap.

'Dank je,' mompelt hij met een lichte glimlach.

Ze gaat naast hem op het bed zitten en een eten ze in stilte. Dan vraagt Jessa hem of hij boos is op Luc. Hij kijkt opzij en ziet dat ze een plotselinge interesse voor haar broodje heeft gecultiveerd, en hij kan het niet laten even te glimlachen.

'Niet boos, per se. Maar vanaf het moment dat Simon en ik ons bij de groep voegden heb ik het idee gehad dat de rest liever had dat we meteen weer zouden oprotten.' Hij weet dat zijn wat ruwe taalgebruik Jessa niet onmiddellijk zou bevallen, maar de opmerkingen van Luc en Caleigh hebben de frustratie die al een tijdje in hem leefde laten opvlammen. Hij staart naar zijn broodje. 'Ik zou gewoon willen dat ze zouden inzien dat ik hier ben om te helpen, niet om de boel dwars te zitten.'

Hij kijkt opzij en glimlacht dan naar Jessa. 'Maar ik ben allang blij dat jij dat blijkbaar wel inziet.'

Hij geeft haar een zoen op haar wang en neemt nog een hap van zijn broodje. Als hij het broodje op heeft gaapt hij eens flink en gaat op zijn zij op het bed liggen. Hij kijkt naar Jessa. Ze heeft zulk mooi haar.

Afbeelding

Isra kijkt op als Luc haar vraagt om wat vlees, haar wenkbrauwen opgetrokken in verbazing. Dan snijdt ze achteloos een stuk van het gedeelte dat ze zelf nog niet heeft aangevallen en gooit het hem toe, bijna zoals je een hond wat eten toegooit.

'Enjoy,' zegt ze met een kleine, zij het ietwat wrange glimlach. 'Het meest malse stukje.'

Er is wat gedoe om een wolf, blijkbaar, maar Isra voelt zich niet onveilig. Zolang ze haar wand bij zich heeft moet het wel goed komen, en daar komt bij dat ze bijna omringt worden door vuur. Dat zal de beesten wel op afstand houden.

Op een gegeven moment krult Isra zich naast het vuur op de grond. Ze had een tent opgezet maar ze zou liever naast het vuur slapen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 21:39 

Afbeelding

Jessa zucht even en knijpt haar lippen even samen. Hoe zou ze dit kunnen brengen zonder naar te spreken over haar reisgenoten? "Ik denk niet dat ze zo over je denken..." zegt ze, "Caleigh is sowieso nogal moeilijk in de omgang, dat was ze al voor jullie erbij kwamen. Isra en Luc vind ik moeilijk te doorgronden, ik weet niet goed hoe ze over anderen denken, al kan ik wel een beetje raden hoe Luc over ons denkt, na de dansavond. Mel mag jou heel graag, daar ben ik zeker van." Ze houdt haar hoofd even schuin en kijkt even naar hoe hij op het bed ligt. Dan legt ze haar hand op zijn haar en begint het zachtjes te strelen. "Yvaine leeft nogal in haar eigen wereld lijkt het soms en Eric is heel aardig, maar ik denk dat hij zich vooral zorgen om mij maakt en dat hij dat zou doen bij elke jongen die zo dicht bij mij komt als jij dat nu doet." Ze glimlacht even schuchter. "Het klinkt misschien vreemd uit de mond van iemand die zoveel aan zichzelf twijfelt als ik, maar ik denk echt dat het niet persoonlijk bedoelt is... We zijn niet bepaald de makkelijkste groep."

Ze maakt haar schoenen los, trekt ze uit, gaat naast Benicio op bed liggen en kruipt dicht tegen hem aan. "Ik geloof er heilig in dat je niet zonder reden in de groep zit."

ooc: Een kleine edit, omdat ik een opmerking vergeten was. ^^"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 14:12 

Afbeelding

[[...De volgende ochtend...]]

Caleigh voelt zich meer als een wrak dan dat ze zich uitgerust voelt van de paar uur slaap. Wacht, nee, ze heeft amper een oog dicht gedaan in die paar uur. Ze heeft geprobeerd te luisteren naar de rustige geluiden van buiten haar tentje, maar zelfs dat leidde haar gedachtes niet af. De wacht houden was meer dan vermoeiend geweest, de constante stilte was om gek van te worden en de hele situatie was ongemakkelijk geweest. De twee pogingen die ze hadden gedaan om een gesprek aan te knopen waren uitgelopen op doodse stiltes.

Omdat ze niet langer in dit tentje wilt blijven zucht ze even en enkele minuten later staat ze buiten in de frisse ochtendlucht.

"Morgen," zegt ze zonder eigenlijk iemand aan te kijken.

Met een korte beweging van haar wand pakt het tentje zichzelf in en als ze 't pakket oppakt loopt ze richting Marie. Ze is moe en ze heeft echt nergens zin in.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 15:05 

Afbeelding

Met haar hoofd tegen Benicio's schouder zit Jessa nog steeds op de boomstam waar ze de hele avond hadden gezeten. Ze is moe, maar behoorlijk tevreden met zichzelf. Ze had bewezen dat Benicio en zij best de wacht konden houden zonder dat er iets gebeurde. Ze gaat staan, rekt zich uit en slaat haar mantel iets steviger om zich heen. Ze had het koud gekregen. Ze veegt haar pony uit haar gezicht en merkt dat die inmiddels best wel lang begint te worden. Ze zou hem in de volgende stad wel weer een beetje knippen, voor hij echt in de weg ging hangen.

Wanneer ze een "morgen" hoort, draait ze zich om en ziet dan dat het Caleigh is. "Goedemorgen." zegt ze, moe, maar toch redelijk vrolijk. Caleigh maakt een vermoeide en afwezige indruk. Jessa bijt op haar lip, zou ze moeten vragen of er iets was? Dan herinnert ze zich de laatste keer dat ze Caleigh probeerde te helpen en ze besluit het erbij te laten. In plaats daarvan richt ze haar aandacht weer op Benicio. "Ik pak even de spullen en ruim de tent op. Dan kunnen we zo gaan."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 21:14 

Afbeelding

Luc bedankt Isra terwijl hij het stuk vlees van haar aanneemt. Mel en Caleigh zijn terug gekomen met hout voor een vuurtje. Mel steek een verhaal af over een wolf, maar het interesseert Luc maar nauwelijks. Hij beantwoord haar enthousiasme met een klein glimlachje. Hij hoop maar niet dat ze het al te persoonlijk opvat. Hij heeft er genoeg gezien en hij is simpelweg te moe om mee te gaan in haar stemming.

Rustig geniet hij van zijn eten terwijl hij ziet hoe andere aan een kampvuur beginnen. Hij voelt zich niet geroepen om ze te helpen. Hij heeft het niet koud, sterker nog, hij heeft het snik heet. Hij gooit zijn mantel van zijn schouders in de hoop dat het aangenaam koel zou zijn, het lijkt niet veel te helpen. Zonder een poging te doen om een gesprek aan te gaan eet hij rustig verder. Als hij zijn eten op heeft kijkt hij Isra, Mel en Eric slaperig aan.

"Ik hou het voor gezien voor vandaag." zegt hij vervolgens tegen hen. "Goeie nacht of succes met de wacht." Een stukje verderop zet hij snel zijn tentje op en kruipt erin.

[...De volgende ochtend...]

Het zonlicht maakt Luc wakker. Hij zou willen dat het de eerste keer was dat hij de afgelopen uren wakker is geweest, maar helaas. Regelmatig is hij wakker geworden en met veel gedraaid weer in slaap gevallen. Enkele daarvan met schok en badend in het zweet na wat lijkt op een nachtmerrie. Waarbij het slapen hem goed had moeten doen heeft dat het niet gedaan. Met moeite komt hij zijn tent uit en kijkt even rond. Nog niet veel van de groep zijn wakker. Mooi, dat heeft hem nog wat tijd om wat te doen aan zijn staat. Hij loopt langs Ben en Jessa.

"Ik ga wat water zoeken om mij op te frissen. Mocht je mij zoeken"
voegt hij ter nog aan toe. Hij lacht even om de gedachte. Alsof ze hem gaan zoeken. Hij verdwijnt het bos in opzoek naar water.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 7:52 

Afbeelding

Met Jessa's hoofd op zijn schouder en haar woorden nog vers in zijn geheugen zit Benicio vrij wakker en met een glimlach om zijn lippen op de boomstam. Hij was sowieso niet iemand die veel slaap nodig had, dus wacht houden was voor hem niet echt een probleem.

Wanneer Jessa zich beweegt en omkijkt naar Caleigh rekt Benicio zich even flink uit. Hij slaat zijn armen even om Jessa heen bij haar opmerking en knuffelt haar.

'Oké, dan maak ik wel even een ontbijtje klaar,' zegt hij.

Hij geeft haar een zoen op haar voorhoofd en laat haar dan los om naar eten te zoeken in de zadeltassen van zijn boerenknol.

Afbeelding

Isra was naast het vuur in slaap gevallen en wordt met koude, stijve spieren wakker. Ze komt met moeite overeind en gromt iets dat in de verte lijkt op 'goedemorgen' naar de andere wakkere leden van de groep. Dan sleept ze zichzelf naar Vaskur en haalt haar waterfles uit een van de zadeltassen.

'Luc, wacht,' roept ze Luc na met een schorre stem.

Ze jogt achter hem aan en zwaait met haar waterfles om duidelijk te maken dat ze even met hem mee gaat om water te halen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 20:50 

Afbeelding

Met zijn handen onder zijn hoofd ligt Eric al een tijdje naar het tentdoek boven zijn hoofd te staren. Zeker als hij hoort wie er langzaam aan ontwaken zijn in het kamp heeft hij geen haast om op te staan. Hij kon er zijn vinger niet opleggen, maar duidelijk was wel dat hoe makkelijk het normaal gesproken was om een gesprek te voeren, dit voor hem en Furie niet opging. Eric glimlacht wrang en gaat rechtop zitten. Vermoeid wrijft hij over zijn gezicht om de slaap te verdrijven.

De eerste wacht had eindeloos geduurd. De constante stiltes, de rustige omgeving. Ze hadden waarschijnlijk zo'n ongemakkelijke sfeer weten te creëren dat zelfs de wolven niet in de buurt durfden te komen. En hoewel hij zeker wist dat hij in Kalne zeker bepaalde signalen goed had geïnterpreteerd, leek dat afgelopen nacht wel iets van een heel ander leven. Hij slaakt een zucht en luistert nogmaals naar de stemmen buiten de tent. Meer om zijn gedachten af te leiden van het feit dat hij na het feest steeds meer zijn logisch verstand dreigt te verliezen.

Eric staat op, trekt andere kleren aan en besluit dan dat hij verder geen enkele reden meer heeft om zich nog langer in de tent op te houden.

Buiten de tent ziet hij nog net hoe Luc en daar vlak achteraan Isra het bos inlopen. Hij hoefde niet opzij naar links te kijken, want tot zijn eigen frustratie voelde iedere vezel in zijn lichaam aan wie zich daar ophield. Eric loopt daarom naar rechts, in de richting van Jessa en de krullenbol. Jessa loopt echter net weg, waardoor Eric bij Benicio uitkomt en even licht naar hem glimlacht.

"Alles goed gegaan?" Vraagt hij dan.

Afbeelding

Mel gaapt en rekt zich een keer flink uit. Als haar maag haar niet wakker had gemaakt, had ze nog wel even kunnen slapen, maar de honger maakte haar klaar wakker. Ze staat op, haalt een hand door haar haren en gaat opzoek naar haar tas. Met een glimlach haalt ze er een stuk brood uit, neemt een flinke hap en loopt vervolgens haar tentje uit. Met haar mond nog vol ziet ze Caleigh vlakbij staan en loopt vrijwel direct op haar af.

"Goede morgen," Zegt ze als ze snel haar brood heeft doorgeslikt "Alles goed gegaan?" Vraagt ze met een lichte glimlach.

Ze was allang blij dat ze vannacht niet wakker had hoeven blijven, maar ze vond het ook nog steeds vervelend voor Caleigh dat ze met Eric de wacht had moeten lopen.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 21:23 

Afbeelding

Luc loopt voorbij en zegt dat hij zich gaat opfrissen, knikt Jessa alleen maar. Ze wist nog steeds niet zo goed wat ze tegen hem moest zeggen.

Als Benicio zijn armen om haar heen slaat, kan Jessa niets anders doen dan glimlachen en tegen hem aan kruipen. Ze doet haar ogen dicht en slaat vervolgens haar armen om hem heen. Ze merkt plotseling hoe ze zich steeds veiliger bij hem begint te voelen. Als hij haar op haar voorhoofd kust opent ze haar ogen en kijkt ze hem aan. Ja, ontbijt, dat was een goed idee, ze merkt dat ze trek begint te krijgen. Ze knikt en gaat dan naar de tent.

Daarbinnen vind ze de tassen en deze legt ze buiten neer. Met haar wand vouwt ze de tent op tot een klein pakketje die ze onder haar arm steekt. Één voor één brengt ze de spullen richting het paard van Benicio en zet ze daar neer. Dan ziet ze hoe Eric zich bij Benicio heeft gevoegt en besluit dat het misschien wel verstandig is dat die twee eens even met elkaar gaan praten. Daarom begint ze met het opruimen van de rest van de spullen die nog in het kamp liggen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 8:09 

Afbeelding

Caleigh probeert alles wat er om haar heen gebeurd te negeren en haar gedachtes bij hun aankomende reis naar Jol te houden. Als hij zijn tentje uitkomt blijft ze naar Marie kijken, niet alleen de ongemakkelijke wacht, maar alles wat er gebeurd was lijkt invloed te hebben op hoe ze zich voelt. Als ze plotseling een stem bij haar hoort kijkt ze op. Als ze Mel ziet knikt ze even en produceert een flauwe glimlach.

"We zijn niet opgegeten door de wolven," zegt ze dan, "Dus dat is een belangrijk punt. Maar ja, alles is goed gegaan."

Eigenlijk heeft ze helemaal geen zin om een gesprek aan te knopen en dit ligt zeker niet aan Mel. Caleigh wilt het liefst gewoon alleen zijn en nadenken over wat ze voelt en waarom ze het voelt. Ze hoopt dat ze die kans misschien in Jol krijgt, alhoewel ze het niet verwacht.

"Goed geslapen?" vraagt ze dan aan Mel.

Misschien kon Mel haar gedachtes wat afleiden, maar ze weet eigenlijk al dat dat nooit gaat lukken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 20:29 

Afbeelding

Mel glimlacht even flauw als Caleigh zegt dat ze niet door de wolven zijn opgegeten en neemt vervolgens nog een hap van haar brood. Ze blijft Caleigh aankijken, ze had nog steeds het gevoel alsof er iets was. Hoe open Caleigh had geleken bij hun eerste ontmoeting, daarna leek ze steeds meer gesloten en in zichzelf te worden. Mel knikt en slikt haar hap door.

"Ja, goed geslapen." Zegt ze, dit maal met een iets bredere glimlach.

Ondanks dat ze het gevoel had dat er iets was, kon ze er niets aan doen, maar vond ze het fijn om in de buurt van Caleigh te zijn. Maar als ze nogmaals denkt aan wat er zojuist door haar heen ging, merkt Mel dat er toch iets blijft knagen.
Even twijfelt ze, maar uiteindelijk flapt ze het er toch uit.

"Als je me zat bent, zeg je het wel toch?"

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 18:15 

Afbeelding

Vlak voordat hij de groep achter zich laat hoor Luc een stem zijn naam roepen. Hij stopt en kijk om en ziet dat Isra achter hem aan komt joggen. Hij knikt instemmend als ze met het lege flesje zwaait.

"Ik geloof dat een stukje naar beneden er een beekje stroomt. Ik denk dat we daar wel wat aan hebben." zegt hij tegen haar terwijl hij verderop wijst. Op een langzaam tempo loopt hij naar beneden en grijpt ongeveer iedere boom op zijn pad aan om steun te vinden. Hij concentreert zich op zijn passen en wisselend daarbij geen woord uit met Isra. Als hij het stromende beekje ziet verschijnen komt er een glimlach op zijn gezicht en versnelt zijn pas. Hij merkt dat zijn beeld vager wordt voor zijn ogen, maar negeert het. Het water zal hem vast goed doen. Zonder twijfel stapt hij in het beekje en begint zichzelf op te frissen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 15:13 

Afbeelding

Caleigh heeft alles verwacht, behalve dit. Niet precies wetende wat ze moet zeggen kijkt ze Mel aan. Nog nooit had ze iemand ontmoet die zo makkelijk met andere mensen omging en zo makkelijk haar gedachtes uitsprak. Het was alsof er voor Mel geen richtlijnen waren dat zulke vragen ongepast over konden komen. Maar Caleigh moet toegeven, dat ze deze directheid van Mel wel kan waarderen. Daarom glimlacht ze even kort.

"Als ik je echt zat ben, dan hoor je het wel," zegt ze dan terwijl ze haar met een flauwe glimlach aankijkt.

[[... Twee dagen reizen verder ...]]

De groep had uiteindelijk besloten om verdere rust te nemen in Jol, waar ze een dak boven hun hoofd hadden en een normaal bed. Dus naast korte rustpauzes hadden ze alleen maar gereisd en nu waren ze eindelijk bij Jol. De wegen om de stad zijn drukker dan waar ze eerst waren en de ochtend begon richting de middag te gaan. Straks konden ze een douche of bad nemen, normaal eten en rusten. Als ze vlakbij de poorten van de stad zijn stopt Caleigh en kijkt de groep even rond.

"Iemand die een goede herberg weet in Jol?" vraagt ze dan.

Zelf heeft ze geen idee wat voor stad Jol is omdat ze er nog nooit geweest is, maar misschien dat anderen meer ervaring hier hadden en wisten waar ze kunnen overnachten.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 20:56 

Afbeelding

Jessa zit met haar armen stevig om Benicio heen, terwijl ze tegen zijn rug aan leunt. Nieuwsgierig kijkt ze rond, Jol leek een stuk minder dreigend dan Kalne of Maanstad en ondanks dat het er erg druk is, leek het (voor een stad in Sarth) nog wel een redelijke plek. Ze kan het natuurlijk mis hebben, ze was immers voor deze reis nog nooit in Sarth geweest. Alles wat ze wist over Sarth had ze geleerd toen ze jong was, of gehoord in verhalen.

Dan hoort ze Caleigh vragen of iemand een herberg weet. Jessa fronst even, Jol was in één van de verhalen die haar was vertelt voorgekomen. "Een reiziger heeft mij ooit eens vertelt dat "De Gouden Swean" een goede herberg is en dat ik daar zeker eens een keer moest overnachten als ik ooit in Jol zou komen. Hij schijnt aan het dorpsplein te liggen en niet duur te zijn, maar toch mooie kamers te hebben." zegt ze zachtjes.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 15:51 

Afbeelding

Mel had de afgelopen dagen voor haar doen in stilte gereisd. Dat, omdat ze meer en meer het gevoel kreeg dat Luc zich groter hield dan nodig was. Zo veel ze kon hield ze hem in de gaten, maar ook niet te opvallend. Dat omdat ze heus wel in kon schatten dat Luc helemaal geen boodschap zou hebben aan haar overbezorgde gedoe.
Hoe dichter bij Jol kwam, hoe minder rust ze tussendoor namen, hoe meer Mel zichzelf erop betrapte dat ze toch naar Luc zat te staren. Ze schudt haar hoofd en kijkt dan maar weg, naar Jol dat langzaam aan op de horizon verschijnt. Hij zou heus niet zomaar omvallen en straks gingen mensen er nog iets van denken.

Vlakbij de poorten van Jol stoppen ze en Mel laat haar blik nieuwsgierig over de muur heen glijden. Ze was, schijnbaar net als Caleigh, nog nooit in Jol geweest. En hoewel ze niet precies begreep wat de reden was dat ze deze stad als volgende bestemming na Kalne hadden gekozen, voelde ze de gezonde spanning in haar buik weer toe nemen. Ze kijkt kort naar Jessa en knikt slechts als ze met een voorstel komt, maar kijkt dan nogmaals omhoog naar de poorten. Vanuit haar ooghoek ziet ze Julius. Door het gereis is Mel eigenlijk al weer vergeten dat hij haar aan het begin genegeerd had.

"Vertel eens iets leuks over Jol," Zegt ze tegen hem. Mel kijkt even bedenkelijk. Misschien was hij hier, net als zij, ook nog nooit geweest. "Of verzin iets leuks." Vervolgt ze met een lichte grijns.

Als de groep uiteindelijk weer in beweging komt, blijft ze naast Julius lopen, in afwachting van zijn antwoord.

Afbeelding

De reis naar Jol had van Eric nog veel sneller gemogen. Als ze uiteindelijk de stad in zicht krijgen en via de buitenwijken langzaam naar de binnenstad toe rijden, kan hij slechts denken aan de rustige nachten die hem nu hopelijk te wachten stonden. Na de eerste nacht van de reis van Kalne naar Jol en de ongemakkelijke wacht, had hij zichzelf bewust weer verder uit de buurt van Furie gehouden en had hij weer achteraan de groep gereden met Aeolus.

Als de groep stopt en Furie iets vraagt, reageert Eric bewust niet. Hij wist wel meerdere herbergen te vinden, maar geen van deze waren onder het kopje 'goed' weg te schrijven. Jessa noemt echter een herberg waar hijzelf nog niet eerder geweest was.

"Prima lijkt me." Zegt hij met een glimlach tegen Jessa. "Laten we in ieder geval gaan kijken of ze plek hebben."

Eric trekt aan de teugels en laat Aeolus door de poorten heen in de richting van het dorpsplein lopen. Het maakte hem verder weinig uit hoe de herberg erbij lag, als ze maar voldoende kamers vrij hadden. Na de enorme slaapvertrekken in Kalne en de gebroken nachten in de tentjes onderweg, was hij toe aan wat privacy en dus niet van plan een kamer te delen.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 20:34 

Afbeelding

Benicio had eigenlijk wel genoten van de reis naar Jol. Met Jessa's armen om zich heen en een fatsoenlijk, ofschoon kort gesprek met Eric nog vers in zijn geheugen was er weinig mis met de wereld.

Hij was nog nooit in Jol geweest, dus als Jessa een bepaalde herberg noemt haalt hij zijn schouders een beetje op.

'Sounds good to me. Hopelijk hebben ze mooie tweepersoonskamers,' zegt hij er met een knipoog over zijn schouder achteraan.

Afbeelding

Isra heeft zich tijdens de reis naar Jol beziggehouden met het in de gaten houden van Luc. Hij had zich bij hun wandeling naar het beekje een beetje raar gedragen. Er was waarschijnlijk niets aan de hand, maar je kon niet voorzichtig genoeg zijn.

Nu ze bij Jol waren aangekomen kon Isra niet wachten om de stad in te gaan. Ze had dringend een nieuwe broek nodig. Wanneer Jessa op Caleigh reageert met de naam 'Gouden Swean' knikt Isra.

'Ze heeft gelijk, dat is een fijne herberg,' mompelt ze.

Isra had er wel eens eerder een paar nachten doorgebracht. Het was een basic herberg maar alles wat de vermoeide reiziger nodig had was er aanwezig. Isra stuurt Vaskur achter Erics paard aan de stad binnen. Het dorpsplein zag er niet veel anders uit dan de vorige keer dat ze hier was.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: