Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 41  Volgende

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 18:44 

Omdat ik er een beetje achter ben gekomen dat ik Nathan nogal anders neerzet dan dan dat ie in mijn sollicitatie staat neergeschreven, wou ik even kijken wat er nog van klopt en wat niet meer. Dit is het resultaat. Blauw is toegevoegd.

Charlie schreef:
Naam Personage: Nathan Taylor
Geboortedatum: 26 april 1977 (21 jaar)
Bloedsoort: Mudblood
Uiterlijk: Nathan heeft bruin haar. Het is halflang en straight. Ofwel zit er geen gel/wax in, en dan valt het perfect als froufrou. Als er wel gel/wax in zit, dan is het lichtjes naar achter gekamd en ligt het ook quasi perfect. Verder heeft hij een lichtgebruinde huid, bruine ogen en zijn kledij is niet zo interessant of opvallend en er zit ook vooral weinig lijn in. Het is alleen altijd erg verzorgd (niet dat Nathan elke dag een das draagt of stuff, maar in ieder geval geen slobby kledij of stukken die niet bij elkaar horen/passen). Hij draagt heel vaak colbertjes en besteed nogal veel aandacht aan zijn uiterlijk. Zijn handelingen stralen alles behalve autoriteit uit. Hij is nogal slungelig (kuchDiznkuch) en heeft het erg voor handgebaren en andere gestures. Wanneer hij zich ongemakkelijk of onzeker voelt, dan is dat ook aan zijn lichaamshouding te merken. Ondanks zijn verzorgde haren en kledij, is hij dus verder nogal nonchalant en niet de cleverste. Nathan kan erg verlegen worden wanneer de zwakke momenten van zijn karakter worden geraakt (zijn verleden of zijn geaardheid) en krijgt daarbij de nodige blos op zijn wangen.
Karakter: Sarcastisch en gevat. Misschiel wel irritant. Enigszins erg zelfverzekerd. Vooral erg onzeker in de buurt van interessante jongens. Die beschermmantel van zelfzekerheid gebruikt hij om zijn Mudbloodstatus een plaats te geven.. Dat dient vaak nogal als een beschermmantel zegmaar, want ergens is hij even gevoelig als elk ander levend wezen, vooral als het om zijn verleden en/of geaardheid gaat. Of toch bijna elk ander. Rake opmerkingen geven zit er ook wel in. Zoals ik bij het Uiterlijk al aanhaal; alles is nogal schijn. Stiekem is hij ook gewoon heel erg eerlijk. Lief zijn zit er ook wel in, maar dat hangt af van tot wie hij zich richt. Zijn verzorgde kledij en haren moeten 'm enige autoriteit geven en zelfstandig doen overkomen, althans dat denk ie, maar dat is nogal erg doorzichtig wanneer hij zijn mond opendoet en men zijn handelen leert kennen. Hij kan een eikel zijn. Vaak. Soms. Hij kan ook gewoon zijn momenten hebben en luisteren en onverwacht slim uit de hoek komen. Minder vaak. Soms is hij ook gewoon erg stil. Zo goed als nooit. Ook erg vaak.
Nathan behoort echter wel tot de optimisten van de groep. Hij houdt van nieuwe uitdagingen en zijn nieuwe leven in Sado ziet hij dus ook erg rooskleurig in. Nathan maakt graag grapjes en probeert toch steeds het glas halfvol te zien. Dat brengt het nodige gevoel voor humor met zich mee.
Familie en vrienden (eventueel): Hij heeft gebroken met zijn familie. Vrienden moeten nog worden gevormd, want hij is nieuw in Sado.
Geschiedenis: Nathan is dus nieuw in Sado en moet alles en iedereen nog zowat leren kennen. Hij heeft gebroken met zijn familie, of tenminste met wat ervan over bleef: zijn moeder en haar nieuwe vriend. Zie die nieuwe vriend maar als basis voor de breuk. Hij wil zelfstandig zijn en dat gaan bewijzen in Sado. Ook als is het een Mudbloodje, met zijn wand kan hij erg goed overweg. Duelleren is hij erg goed in. Zijn zwakte is precisie.
Zijn echte vader heeft hij nooit gekend, aangezien die het huis verlaten heef t toen Nathan slechts twee was. Zijn moeder bleef lange tijd alleen, maar sinds een jaar heeft zij een nieuwe relatie. Nathan had hier alles behalve zin in en besloot alleen te gaan wonen. Hij heeft nog een jonger broertje en zusje, die alletwee ook wizard/heks zijn.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Elke RPG heeft zo een beetje een bastard ettertje nodig. En dat is hij soms wel. En en en ik ben gek op onmogelijke plottwists (kuchDiznRoxankuch) dus. Ideaal :')
Overig: Hij is nogal homoseksjuweel (credit where credit is due: Bea :')), maar weet het zelf nog niet heel erg goed en loopt er voorlopig ook nog niet mee te koop. Het is te zeggen, hij weet het lekker zelf wel al, maar denkt dat niemand dat door heeft en laat het daarom maar zo. Terwijl het soms wel van zijn lijf is af te lezen. Ik zie wel in hoeverre hij daarin evolueert. Verder is hij nogal handig, maar niet zo slim. Hij houdt van films theater (ja, dat krijg je als je door Muggles werd opgevoed). Hij was voorzitter van de theaterclub in Hogwarts. Hij is op zoek naar werk nog voorlopig. Ik zie wel of dat nog belangrlijk wordt of niet. Ja, ik zie nogal veel heb ik de indruk. En stiekem ben ik slecht in solli's schrijven en evolueren mijn personage nogal sterk in de RPG, dus tja. Dat weten jullie dan ook weeral.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 10:19 

Excuseert mij voor deze dubbelpost, maar... Ik presenteer u met trots:

de nieuwe Sado-site a.k.a. de F*ck Yeah Sado Tumblr! [under construction]

Ik vond dat we wel een beetje nood hadden aan een nieuwe plek waar alle hippe informatie op één plek is verzameld en de oude site (en het forum) zijn zo lelijk/lame/onhandig, dus ik dacht dat een Tumblr wel handig kon zijn :'). Dus ik heb er gisterenavond snel ééntje aangemaakt xD.

De bedoeling is dat alle informatie van op het forum en de oude site ook op deze Tumblr terug te vinden is (dus ook alle informatie van de oude generatie). Dat is nogal heel veel werk, maar dat komt dus later nog wel. De posts die er nu staan is gewoon ter illustratie van hoe de homepagina er dan uitziet - inhoudelijk verandert dat dus nog.

En Tumblr is stiekem wel handig, in die zin dat taggen heel handig is om alles te sorteren en stuff. Dus voor je het weet is het binnen de kortste keren echt een prachtig plekje met alle (on)nodige Sado-info :') Maar maar, voor ik al die inhoudshizzle ga overzetten wil ik eerst de definitieve lay-out erop krijgen. Ik heb gisteren al een beetje aan de HTML gesleuteld en ik vind het al aardig mooi geworden.

Zijn er mensen met suggesties (qua lay-out)? :')

Doe maar rustig, want ik had gewoon gisteravond een ingeving, ik zie wel wanneer ik er verder mee doe. Het heeft niet echt haast neem ik aan, dus ik ga het ook alleen maar gaan invullen als ik er effectief zin in heb en tijd.

Ja, sommige mensen steken hier veel te veel tijd in.

@Sander: Jij mag een 'Over Sado'-tekst schrijven @@. Leg maar uit hoe Sado tot stand is gekomen, wat generatie 1 inhield en hoe we naar generatie 2 zijn gegaan. :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 11:29 

Aaah, hip! Ik vind het mooi en heb zo geen suggesties. Ik zal er vanmiddag eens goed naar kijken. ^^ *follow*

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 12:35 

Maakt het uit dat ik geen tumblr heb? :')

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 13:16 

Arianna schreef:
Maakt het uit dat ik geen tumblr heb? :')

Haha, neen. Dan kan je alleen niet 'followen', maar dat maakt niets uit xD. Je kan alsnog alles zien wat je moet zien. Het enige wat je niet kan is bepaalde posts 'leuk' vinden (of evt. rebloggen - maar like, dat gaat toch niemand doen xD), dus that's all. Basically gaat het er ook gewoon over dat er een mooi plekje is met alle info :').

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 14:36 

Ziet er goed uit! Misschien ook eens met een donkere achtergrond proberen? Geen idee of het mooier is hoor, is maar een suggestie :P

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 15:11 

Olivier schreef:
Ziet er goed uit! Misschien ook eens met een donkere achtergrond proberen? Geen idee of het mooier is hoor, is maar een suggestie :P

Ik doe dan wel eens een kleurendoorloopje als we beiden tijd hebben/online zijn xD. (heb gister al donkergrijs geprobeerd, maar dat was niet zo helemaal mooi - but we'll try!)

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 18:32 

Sorry dat ik even de Tumblr-info negeer, maar...

Citaat:
Doodgaan op pagina 18, liever niet.

ROFLOL! Letterlijk xD

*gaat snel verder lezen :love:*

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:31 

Omfg guys, ik heb gedroomd over Sado :')

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:45 

Arianna schreef:

HAHAH XD. Vertel op!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:53 

Charlie schreef:
Arianna schreef:

HAHAH XD. Vertel op!

Nou zo boeiend was het niet hoor :') Ik onthoud mijn dromen nooit, dus ik weet maar een fractie. En dat was dat er iemand (geen idee wie) had gepost, die heel mijn post genegeerd had en Liz stond like ergens totaal anders dan ik wilde en toen was ik heul boos.

Hoezo random :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 11:06 

Afbeelding

Afbeelding

Hier zijn de bannertjes van Chase (:.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 11:17 

*gaat vervelend doen* Het is zonder c in Marshall :P
*rent snel weg*

En lol@Manouks droom. Syll negeert Liz wel vrij hard, maar hij kan dr echt niks aan doen hoor :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 11:18 

Dat is Debs fout @@ *gaat nieuwe maken*

Trrrrrouwens Lon en Deb: hoeveel posts willen jullie er nog gevangen zitten? Dan kunnen ik en Charel er rekening mee houden :')

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 11:23 

Ben je weer stiekem, Sander? @@

@Bea, ik weet het niet. Ik zal het eens met Deb bespreken :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: