Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 18:37 

Afbeelding
    Rose Pocock

Hij schrok er een beetje van dat ze boos werd? Ze wil hem net met een lachje zeggen dat ze heus niet zo eng is en dat ze niet bijt, maar beseft dan dat ze zo'n reactie eerder aan Noah zou geven en niet aan Thomas, wat haar eventjes doet denken. Waarom was dat eigenlijk zo? Waarom zou ze dat normaal niet tegen Thomas zeggen?
Rose bestudeert Thomas' gezicht eventjes. Omdat ze te lief zijn voor elkaar misschien? Misschien verlegen? Well, het is wel hoe ze zijn tegenover elkaar, maar het doet haar beseffen dat het nergens op slaat. "Het was niet mijn bedoeling om je bang te maken, ik ben heel lief hoor." glimlacht ze dan ook.

Rose kijkt Thomas gelukkig aan wanneer hij een kusje op haar voorhoofd drukt en vervolgens haar handen vastpakt. Ze is blij hem terug te hebben.
"Weg? Met Juliet?" herhaalt ze dan verbaasd zijn woorden. "Oh.. Oke.." verlaat het iets zachter haar mond, waarbij ze begrijpend knikt. Het punt is echter dat ze het niet zo begrijpt. Hoe kon hij nu meteen even 'een paar dagen weggaan met Juliet' nu hij net terug was bij haar en Noah?
"Ja.. Ik denk dat het zowel je moeder als jou goed zal doen.." Ze brengt met enige moeite een glimlachje naar boven. "Aardig van je dat je haar niet alleen wil laten in ieder geval." zegt ze nog.

Rose haar blik schiet even van Thomas naar Noah en weer terug. "Denk je niet dat hij oud genoeg is zonder oppas door het leven te gaan?" vraagt ze met een lachje, wetend dat hij het niet zo bedoelt.
"Tuurlijk." verzekert ze hem er vervolgens een stuk serieuzer van. "Maak je maar geen zorgen, ik zal er voor Noah zijn." glimlacht ze.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 18:49 

Afbeelding

Noah lacht, hij gaf hem hierbij geen toestemming meer om dood te gaan. Kon dat? Niet wetend dat Thomas van plan is met Juliet een bezoek aan hun moeder te brengen leunt hij tegen een baal hooi aan. Alles kwam goed. Vanaf een afstandje bekijkt hij zijn broer en vriendinnetje. Niet te lang, want hij wil niet de indruk wekken te luistervinken. Hij glimlacht. Hij wacht wel even tot ze uitgepraat zijn. Ongeduldig plukt hij wat aan het hooi, want hij houdt niet van wachten. Zijn ogen darten dan ook steeds van de baal hooi en Thomas en Rose heen en weer. Zijn blik blijft wat langer op Rose hangen en zijn handen frunniken niet langer aan de baal hooi. Hadden ze het over hem? Nieuwsgierig fronst hij iets, maar hij kan hun gesprek niet volgen.

“Oh kom op. Kus elkaar gewoon!” roept hij. Hij grijnst en zet zich af tegen de baal hooi. “Ruzie maken is gezond. Het beste gedeelte komt erna, wanneer je het weer goed mag maken.” Gaat hij plagend verder “Ik ga al, geen zorgen. Ik wacht wel op de gang.” Bij het passeren van de twee geeft hij Thomas een aanmoedigend zetje naar voren “Wees niet zo preuts” verzucht hij. Grinnikend verlaat hij inderdaad de stallen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 16:40 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt om wanneer Noah richting hun roept. Eh yeah ^^". Maar misschien heeft hij ergens wel gelijk.. Haar blik gaat even naar Thomas en ze glimlacht even naar hem.
Rose steekt nog even kinderachtig haar tong richting Noah uit wanneer die hun passeert en uit de stallen verdwijnt. Ze haalt even met een glimlachje haar schouders richting Thomas op. Het was Noah maar, daar hoefden ze zich niet veel van aan te trekken wanneer het onderwerp hun relatie was.
"Hij is niet echt de braafste, maar ik denk dat ik het wel overleef met hem." verzekert ze Thomas er met een glimlachje van.

Ze kijkt Thomas eventjes stilletjes aan en haar blik blijft eventjes op z'n lippen hangen, waarna ze haar blik op hun handen richt voor ze hem weer aankijkt.
"Wanneer vertrekken jullie?" vraagt ze vervolgens voorzichtig, aangezien ze er toch wel een beetje mee zit.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 20:18 

Afbeelding
Banner made by Lau =D

Sebastiën moest het nog even laten bezinken dat hij op een kasteel terecht is gekomen, en sowieso nog geen half uur geleden een kamer kreeg toegewezen. Tijd om te socializen had Seb dan ook gewoon niet, maar misschien moest hij dat nu is gaan doen. Want men kan de vreemdste dingen en scenario's naar boven halen als je niet tenminste een beetje beschikt over sociale eigenschappen.

Hij trekt de deur achter zich dicht wanneer hij z'n kamer uitloopt en gaat dan is kijken of hij ergens bevolking tegen kan komen. Uch dit kasteel is groot, ze zouden zo'n kaart moeten ophangen en dan ergens een rode stip erin zit, waarbij een pijltje naar beneden wijst met de woorden: U bevind zich hier. Zijn zoektocht word dan toch beantwoord, nee er verschijnt geen plattegrond aan de muur, maar daar staat een groepje mensen, die hij vast wel een keer vaag heeft gezien toen hij hier net aankwam. Sebastiën schuifelt er wat naar toe en steekt zijn hand een beetje nonchalant op. 'Ik ben Sebastiën' stelt hij zich randomly voor.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 20:32 

Afbeelding

Feira knippert even met haar ogen als ze hoort wat Chase zegt. Ging hij de lol bederven? Al stelde hij een zeer creatief en innovatief idee voor: slingeren aan kroonluchters! Dat ging Feira sowieso proberen - waar had ze anders die bezem voor? Toch is Feira verbijsterd door de reactie van Chase.

Maar dan! Feira glimlacht breed als ze hoort wat Chase tegen haar fluisterde. Ah. Nu zag ze hoe de vork in de steel zat! Feira knikt en sust Chase een zacht bedankje toe. Dan stelt Damon zich voor, en Feira glimlacht vriendelijk naar hem. ,,Aangenaam!'' zegt Feira vrolijk. ,,Ga je mee, het kasteel verkennen?'' vraagt ze dan.

Feira keert zich dan naar Jarrod en Daisy. ,,Zullen we?'' zegt ze, breed glimlachend.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2012 8:57 

Afbeelding

Noah treft eenmaal op de gang een nieuwe jongen aan met de rest van de meiden. Afkeurend werpt hij nog een blik op de kledij van de vreemde vrouw, Feira. Niet van plan zich bij het stelletje kleuters aan te sluiten voegt hij zich bij Jarrod en Dominic. Hij wenkt Damon. “We moeten een verjaardagsfeestje organiseren” veel leuker dan rondhangen met de meiden. En Damon kon mooi alles uitvoeren terwijl hun het denkwerk deden.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 19:32 

Afbeelding

Thomas schudt lachend zijn hoofd.
"Noah zal altijd een oppas nodig hebben," zegt hij. "Hij blijft m'n kleine broertje."
Hij kijkt een beetje gegeneerd op als Noah zegt dat ze moeten kussen. Nou wil hij Rose best kussen, daar niet van, maar op commando is zo ongemakkelijk...

Thomas knikt als Rose zegt dat ze het wel overleeft met Noah. Oh, daar had hij wel vertrouwen in, nu hij zag dat ze gelukkig eindelijk goed met elkaar om konden gaan.
"Ze wil dit weekend vertrekken," antwoordt hij. Hij is even stil. Ze heeft niet gezegd dat ze het erg vindt, maar toch voelt hij aan haar dat ze het niet leuk vindt.
"Het spijt me," verantwoordt hij zich, "ik kan het niet over m'n hart verkrijgen haar alleen te laten gaan. Het is gevaarlijk daarbuiten, en als ze zo lang niet in het land der levenden is geweest maak ik me zorgen om haar. En ik moet ook moeder spreken..."
Hij kijkt een beetje schuldig naar de grond en dan weer op. Hij besluit een kus op haar lippen te drukken.

"Misschien kunnen jullie ons na een paar dagen volgen naar het dorpje nabij moeders verblijf?" zegt hij hoopvol. "Ik denk niet dat moeder echt te wachten zit op menselijk gezelschap na vaders dood..."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 20:16 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Ah, oke." knikt Rose wanneer Thomas zegt dat ze dit weekend willen vertrekken. Dan besluit hij z'n keuze om mee te gaan nog eventjes te verantwoorden. Rose brengt een glimlachje naar boven.
"Het geeft niet.. Ik snap het wel." zegt ze met een knikje. Thomas was gewoon heel aardig en had een goed hart, natuurlijk wou hij Juliet niet in haar eentje laten gaan.

Ze glimlacht eventjes wanneer hij een kus op haar lippen drukt. "Het is oke." zegt ze nog met een glimlachje. "Ik mag blij zijn met iemand als jou, Thomas. Je doet hetgeen wat goed is, je laat niemand alleen achter." Ze legt haar hand even kort op z'n borst. "Je hebt je hart op de juiste plaats zitten." glimlacht ze al iets meer gerustgesteld.

"Oh, dat is misschien wel een leuk idee." gaat ze in op zijn voorstel. "Ik zou heel graag nog wat meer willen zien van Alusia!" reageert ze alweer een stuk opgewekter.
"En dan hoef ik jou niet zo lang te missen." voegt ze er voorzichtig met een glimlachje aan toe.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 13:56 

Afbeelding

Noah heeft buiten Rose haar weten om een verjaardagsfeestje georganiseerd voor Daisy. Hij noemt het zelf de afterparty, het gedeelte na het knusse familie gedoe. En dus is de danszaal omgetoverd tot een feestzaal. Damon heeft hij erbij betrokken om voor de aankleding te zorgen. Zo te zien is dat aardig gelukt. Met een glimlach kijkt hij naar alle slingers en ballonnen. Het absolute pronkstuk is de oude platendraaier die hij van de zolder heeft laten halen. Hoewel menselijke muziek door zijn moeder destijds verboden werd, heeft Chase er direct toestemming voor gekregen. Thomas en hij hadden in de weekenden dat zijn moeder niet thuis was al vaker gebruik gemaakt van de oude platen. Voor hun waren ze niet oud, het was het soort muziek dat ze nog nooit gehoord hadden. Hipper dan hip. Dat de jaren 50 en 60 muziek voor de rest wel achterhaald is deert hem niet, het is beter dan niets.

Damon” hij fluit even en maakt een delegerend gebaar “ De tafel met drankjes moet meer naar links.”
Met een brede grijns draait hij zich om naar Jarrod en legt hij zijn hand op de jongen zijn schouder “Ik had jou in gedachten als de strip act” hoewel zijn mondhoeken pijnlijk omhoog trekken probeert hij toch zo serieus mogelijk te kijken “Jij hebt tenslotte ook ervaring in verkleedpartijen.” Nu lacht hij wel, het beeld van Jarrod in een jurk blijft grappig. Jarrod is sowieso grappig, hoewel hij dat zelf vaak niet door lijkt te hebben. Brutaal knijpt hij de jongen even zachtjes in zijn wang “Je baby vet is vanaf een afstandje vast niet eens zichtbaar.” Pestend prikt hij de jongen ook nog even in zijn buik “Dominic en ik houden ons aanbevolen als reserve in het geval je last krijgt van podium vrees” rolt zelfverzekerd zijn mond uit.

Enthousiast en trots sleept hij Jarrod al mee naar een tafel. Niet om hem van zijn kleding te ontdoen maar hem trots de plannen te tonen. “We hebben dobbelstenen waarop we opdrachten hebben geschreven. Kaartspelletjes en twee microfoons voor karaoke.” Met een grijns wijst hij naar de tekst op de dobbelstenen.

Misschien was Noah zijn idee van een verjaardagsfeest iets meer richting een soort vrijgezellenfeest gegaan, maar hij had zeker zijn best gedaan. Het was de afgelopen dagen een mooie afleiding geweest. Noah was vrolijker dan ooit, lekker aanwezig en kwam soms aangeschoten over zonder een druppel alcohol te hebben gedronken. Hij doet overdreven zijn best om de buitenwereld te tonen dat het goed met hem gaat. Alleen in de vroege en late avonduren laat hij zijn masker even vallen. Wanneer hij Rose pannenkoeken als ontbijt brengt of wanneer hij rust zoekt in de bibliotheek bij kaarslicht. Want slapen kan hij sinds het voorval niet altijd even makkelijk, dan dwaalt hij s’ nachts door het kasteel, leest hij boeken en staart hij in het donker voor zich uit. Dat zijn de dagen waarop hij geen pannenkoeken brengt.

Afbeelding

Chase ligt bovenop de dekens op bed en staart naar het plafond. Wanneer hij naast zich iets voelt bewegen draait hij zich iets op zijn zij. Het is Feira. Nu hij Leah niet meer kan lastig vallen heeft hij de reserve sleutel van Feira in gebruik genomen. “Goedemorgen” grijnst hij “Moet jij als peetmoeder niet al druk in de weer zijn voor de verjaardag van je peetkind?” Hij grijnst even en komt met een zucht overeind. Naast Feira op haar nachtkastje staat een dienblad met een grote mok koffie en twee boterhammen. Niet iets wat ze elke ochtend van Chase moet verwachten, maar hij heeft vandaag haar hulp nodig. “Je moet me helpen.”

Om het proces te versnellen staat hij op en trekt hij de gordijnen open om het daglicht binnen te laten. “Ik heb nog geen cadeau voor Daisy. Of eigenlijk wel, maar het is allemaal niet leuk genoeg.” Hij had een bezemkast vol cadeaus, allemaal items die retour afzender zouden gaan. “Het moet iets groots zijn. Iets wat ze nog nooit gehad heeft. Iets moois, iets geweldigs!” hij ijsbeert door de kamer “Het moet het cadeau van Adam omver blazen.” Chase zijn strijdt met Adam is duidelijk niet bekoeld, hij wil beide ouders nu zelfs overtreffen met zijn cadeau voor Daisy. “Je moet me helpen. Jij wilt toch ook medeverantwoordelijk zijn voor het meest geweldige cadeau ooit!” hij kijkt haar overtuigend aan “Als peetmoeder?” Dat moest werken..

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 13:24 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod is druk bezig met doelloos rondlopen (ja, dat is heel veel werk) en kritisch alle decoraties bestuderen (kijk, dat is productief), wanneer hij Noah's hand op zijn schouder voelt. Oké, hij weet pas dat het Noah is wanneer hij zich omdraait, maar het gaat om het idee. Hij fronst bij Noah's woorden. Waar had hij het over? Verkleedpartijen? Wacht.. strip act!? En waarom staat Noah te lachen? Jarrod knippert verward met zijn ogen.

Voordat hij kan reageren of vragen kan stellen, gaat Noah al verder met praten. Ineens heeft hij een kneep in zijn wang en een por in zijn buik te pakken. Zijn wangen branden met schaamte en verlegenheid. Hij slaat automatisch zijn armen om zijn middel en kijkt Noah een tikkeltje gekwetst aan. Zijn gezicht klaart iets op bij het beeld dat hij krijgt wanneer Noah het heeft over hemzelf en Dominic als reserves. Daarvoor zou hij zelfs iets verkeerds eten, zodat hij dat beeld werkelijkheid zou kunnen maken. Zijn keuze staat vast - Dominic en Noah mogen uit te kleren. Jarrod zou daar absoluut geen problemen mee hebben.

Dan wordt hij meegesleept naar een tafel. Zijn blik glijdt over de spullen die er liggen en hij pakt nieuwsgierig een dobbelsteen op. Hij fronst bij het lezen van de tekst die op één zijde staat gedrukt. "Verwijder een kledingstuk van de persoon rechts van je?" Leest hij voor, zijn stem vol ongeloof. "Waarom heb ik het idee dat dit een erg naakt verjaardagsfeest gaat worden? Wie heeft die opdrachten verzonnen?" Hij draait de steen rond met zijn vingers en leest de andere opdrachten, zijn blos steeds dieper kleurend. "Vindt Daisy dit wel leuk?"

Hij legt de dobbelsteen weer neer op de tafel en kijkt dan naar de microfoons. Oh, dat is dan wel wat voor hem. Jarrod is dol op zingen, het is één van de weinige dingen (op alcohol na) die hem wat losser krijgen. En in combinatie met wat alcohol (of veel suiker), had hij aan een karaokeset genoeg om zichzelf en hopelijk wat andere mensen een tijd te vermaken. Dus laat hij met een blije glimlach zijn vingers over het koele handvat van één van de microfoons glijden. "Karaoke, huh?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 13:25 

Afbeelding

Eén ding vult de slaapkamer van Feira met geluid voordat Feira wakker is gemaakt door Chase: haar luide, van geen kwaad bewuste gesnurk. Twee dingen vullen de slaapkamer van Feira met geluid nadat Feira wakker is gemaakt door Chase: Chase, die dingen begint te zeggen waar Feira op dit moment nog nauwelijks iets van kan maken en Feira's klagerig gekreun. Het verbaasde Feira helemaal niets dat Chase naast haar in bed lag.

In de weer zijn voor de verjaardag van haar petekind? Oh ja. Daisy was jarig! Feira tuit haar lippen even; ze kon zich niet meer herinneren wat ze de vorige avond gedaan had.

,,Ik speel wel wat klaar,'' antwoordt Feira Chase luchtig, terwijl ze - als hij de gordijnen openmaakt - even snel onder het bed spiekt. Ja. Ehem. Lege flessen. Feira's ogen worden even groot, en ze trekt zich snel weer terug in haar oude positie. Feira pakt de kop koffie, neemt een onbehoorlijke slok, en kijkt met een geïnteresseerde glimlach op als Chase begint over 'helpen'. Chase 'helpen' betekende altijd lolmaken.

,,Natuurlijk wil ik medeverantwoordelijk zijn! In feite ben ik al medeverantwoordelijk omdat je me dit aanbod doet! Chasie, ik zou je altijd te hulp schieten, dat weet je toch?'' Feira glimlacht quasi-onschuldig. ,,Dus, waar dacht je aan? Een vuurwerkshow? Een roze olifant? Een tijdrei- oh, oh nee, dat kan ik helaas niet. Maar een roze olifant moet in theorie kunnen,'' Feira kijkt Chase speels aan. ,,Als jij ergens een olifant vandaan kan halen.''

Feira stapt uit bed, stapt naar haar kledingkast - die half open is en waarvan verscheidene laden openstaan omdat sokken en andere kledingstukken sluiting voorkomen - en trekt wat willekeurigs aan.

and make their way
’’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 14:45 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose is op haar gemakje opgestaan en heeft vervolgens een kleine wandeling gemaakt in de tuinen. Na een korte wandeling gaat ze dan ook snel weer terug naar binnen. Eventjes snel en kort wat eten in de keuken en vervolgens op zoek naar Daisy!

Eenmaal in de keuken pakt Rose een broodje, waarna haar oog op al het lekkers valt. "Is er ergens een feestje?" vraagt ze dan ook met een lachje en een knik richting alle hapjes en drankjes. Een van de keukenmeisjes vertelt haar er voorbereidingen worden getroffen voor een feestje van vanavond, waarna het meisje aanstalten maakt om een taart naar de desbetreffende locatie te brengen.
Rose pakt snel een hapje. "Ik breng hem wel!" glimlacht ze.

Niet veel later staat Rose in de ruimte waar Damon met Jarrod vanalles staat te regelen.
"Er moest hier een taart afgeleverd worden?" maakt ze haar aanwezigheid duidelijk met een glimlachje. "Volgens mij is er een feestje gepland en weet ik er niks vanaf." zegt ze vervolgens met een beschuldigend toontje.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 17:34 

Afbeelding

“Een vuurwerkshow!” roept Chase in een eureka moment. “Geweldig plan! Met al haar lievelingskleuren” fantaseert hij er verder op los. Zijn gezicht betrekt iets. Hij weet niet wat haar lievelingskleuren zijn. “Alle kleuren..” besluit hij dan maar. Hij kijkt Feira met een frons aan, haar tweede suggestie spreekt iets meer tot de verbeelding. “ Stel dat ik een olifant weet te regelen, wat moet ze met een olifant?” hij schudt zijn hoofd. Hij moet dit anders aanpakken. Ze is zijn dochter, wat vond hij vroeger leuk. Er komen wel wat gedachtes bij hem op, maar die zijn allemaal niet meisjesachtig genoeg. Ondertussen heeft hij zich ook verplaatst naar de kledingkast en trekt hij nieuwsgierig wat lades verder open.

Hij kent Daisy helaas niet goed genoeg om te weten of ze creatief is ingesteld en bijvoorbeeld schilderbenodigdheden zou willen hebben, of een heel atelier om het wat grootster aan te pakken. Paardrijden kon ze in elk geval niet, dus dat viel af. Met een diepe zucht laat hij zich in een stoel vallen. “Het is niet eerlijk. Ik loop 18 jaar achter aan ervaringen, Adam weet vast precies wat ze wil.” Hmpf. Pruilend en lichtelijk verwend vouwt hij zijn armen over elkaar. Dit was hopeloos. Het vuurwerk was zijn enige optie. En dat was leuk, maar hij moest ook iets geven. Iets wat niet na een paar knallen weg zou zijn. Net wanneer hij erbij zit alsof de zon nooit meer zal schijnen schieten zijn wenkbrauwen omhoog. Met hetzelfde gemak veert hij weer op uit de stoel.

“Een eflje! We vangen een kleine elf.” Stella droomde vroeger van het hebben van een eigen elf. Later zou hij leren dat deze in de mensenwereld vooral al tinkerbell in sprookjes voor kwam. In feite verschilde ze niet zoveel van die van Alusia. Ze waren klein, schattig, prachtig om te zien en bijna niet te vangen. Enthousiast gooit hij Feira haar tas toe, ze zouden voor het vallen van de avond terug moeten zijn. Inclusief elf.

Afbeelding

“Natuurlijk vindt Daisy dit leuk. Dat is de kunst van het begrijpen van vrouwen.” Hij knikt overtuigend “Ze zeggen; Nee dat wil ik niet. Maar in feite willen ze het wel. Ja is nee. Nee is ja. “ Een theorie die niet altijd goed uitpakte, maar in dit geval zou het vast wel meevallen. Toch?

Jarrod lijkt in elk geval enthousiast over de microfoons te zijn. Met een opgetrokken wenkbrauw kijkt hij van Jarrod naar de microfoon en schraapt hij zacht zijn keel om het moment van Jarrod niet bruut te verstoren. “Ja, we gaan zingen.” Hij kijkt de jongen even zijdelings aan, right.

En daar is de taart al. Blij draait hij zich om, het is Rose. “jij hoeft ook niet alles te weten” antwoord hij belerend waarna hij met een plagende grijns de taart van haar over pakt. Hij zet de taart bij de anderen spullen neer en schuift de dobbelstenen iets naar achter om het enigszins te verbergen. “We hebben allemaal spullen van zolder, menselijke spullen.” Hij wijst trots naar de platenspeler “Heb ik al verteld dat we een plastic mat hebben gevonden met de naam Twister” met een grijns wijst hij naar de muur. Niet wetend hoe het spel werkt heeft hij het opgehangen “Tadaa”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 21:57 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt nieuwsgierig om haar heen. Nou dit zag er aardig feestelijk uit! Al snel dringt het dan ook tot haar door dat het waarschijnlijk de functie van 'verjaardagsfeestje' heeft en het dus, jawel, voor Daisy is!

"Oh, maar.. Noah!" brengt ze vrolijk, maar nog net niet met een gilletje uit, waarbij ze hem even snel en kort om de hals vliegt. Zodra ze hem losgelaten heeft kijkt ze nog eens met een grijnsje om haar heen.
"Wat leuk dat jullie dit allemaal voor haar hebben geregeld! Hier zal ze zoo blij mee zijn!" vervolgt ze vrolijk, geen idee hebbende van de stripact die ze in gedachten hadden en de niet geschikte dobbelstenen. "Oeh en karaoke! Dat moeten we definitely doen, Jarrod!"

Wanneer Noah met een 'Tadaa!' richting de muur grijnst en Rose ziet wat hij er heeft opgehangen, begint ze meteen met lachen. "Oh, maar dit is.." lacht ze. "Geweldig!"
"Dat ding hoort op de grond, gekkerd, niet tegen de muur." zegt ze wanneer ze een beetje is uitgelachen, met nog steeds een grijnsje. "Daisy is gonna love this!"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2012 14:01 

Afbeelding

Feira kijkt even bedenkelijk als Chase vraagt wat Daisy met een olifant moet. Ze tuit even haar lippen, zet haar handen in haar zij en krabt vervolgens haar achterhoofd. ,,Geen idee,'' geeft ze na een poosje toe. Gelukkig is Chase wel enthousiast over het vuurwerk idee.

En dan herinnert Chase Feira aan zijn relatie met Daisy. Oh ja. Feira vergat zo nu en dan nog wel eens hoe de vork werkelijk in de steel zat. Feira glimlacht even verontschuldigend naar Chase, maar ja, wat kon zij er aan veranderen? Teidreizen kon ze niet...

Dan komt Chase, om zo te zeggen, op een lumineus idee. Aanvankelijk knippert Feira met haar ogen en kijkt ze Chase ongelovig aan. Dan verschijnt er echter een brede glimlach op Feira's gelaat. Feira had ervaring met elfjes - Wexwel zat er vol van. ,,Het is niet makkelijk om een elfje te vangen, Chasie!'' waarschuwt ze hem, terwijl ze haar tas opvangt. Feira draait zich dan op, pakt haar bezem van naast de deur, en opent haar slaapkamerdeur. ,,Elfjes zijn een zeldzaamheid! Thuis zijn er genoeg elfjes, maar die laten zich niet zomaar vangen. En het kunnen ontzettende kwelgeesten zijn! M'n zussen weten daar alles van. Eén keer sprong Meira vanaf de bovenste verdieping van ons huis naar beneden, omdat er een elfje voor haar raam danste - maar dat is een ander verhaal...''

,,En het is winter,'' mompelt Feira dan, nog even overwegend waar ze moesten beginnen met zoeken. Toch was Feira ontzettend gemotiveerd op deze jacht te beginnen. Ze stapt haar kamer uit en wenkt Chase. ,,Waar beginnen we?''

and make their way
’’

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: