Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 16:18 

Afbeelding

Enora loopt maar gewoon op haar gemakje achter de rest aan naar het lokaal toe. Shawn, Matt, Flor en Naomi staan al gezellig met z'n allen bij elkaar. De groep zou straks weer helemaal compleet zijn.

Zonder zich in het gesprek te mengen, voegt Enora zich toe aan het groepje.
"Wie zou hem nog terug willen dan?" kan ze het toch niet laten om te zeggen wanneer het om Matt gaan. Ze voegt er echter wel gewoon een glimlachje aan toe.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 17:00 

Afbeelding

Casey klaart op als Lea meedeelt dat ze zo dadelijk moeten gaan dansen. "Oh! Goed! Dan kunnen we de stress eruit swingen.'' Sport was altijd een positieve manier om je beter te doen voelen.

Opgelucht draait ze een rondje en walst een willekeurige richting op terwijl ze een bekend deuntje neuriet. Abrupt staat ze stil en kijkt naar Camille. En dan weer naar Lea. En dan naar Camille. Streng klapt ze in haar handen.

"Oké kinders. Ik houd ontiegelijk veel van jullie allebei. Wat er ook gebeurd is, het moet uit te praten zijn. Elkaar negeren gaat niemand gelukkig maken, en jullie lijken er allebei miserabel onder.'' Straight to the point. In dat opzicht was ze 100% tegenpool van zowel Lea als Camille.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:01 

Afbeelding
Lea Bennett

Shawn gaat weg om zijn gezicht af te spoelen en Lea is even blij dat zij niet degene is die pompoensap in haar gezicht heeft gekregen. "Ja," antwoordt Lea kort op Casey's opmerking dat ze zo de stress eruit kunnen swingen. Dat kan Lea wel gebruiken, eigenlijk.

Dus Lea begint alvast te lopen. Ze glimlacht als Casey zo goed als wegdanst, maar die glimlach vervaagt als Casey zich weer omdraait en in haar handen klapt. Lea kan al raden wat er gaat komen, en ze heeft er absoluut geen zin in. En ja hoor, Casey wil dat Lea en Cam het weer goedmaken.

Nerveus haalt Lea een hand door haar haren. Op Lea's lijst met dingen waarover ze niet wilt praten of überhaupt nadenken staat dit maar net onder 'alles wat met haar ouders te maken heeft' en 'whatever the f*ck het is dat er tussen haar en Casey aan de hand is'. Dus ja, om te zeggen dat Lea het er niet over wil hebben is zo'n beetje het understatement van het jaar.

Maar ja, het is Casey, dus ongetwijfeld zal Lea vanzelf ingeven, en dan kan ze dat net zo goed nu doen. "Cam. Ik vergeef je," mompelt ze, terwijl ze Cam nog steeds niet aankijkt. Op luidere toon: "Okay, kunnen we nu naar dansen gaan?"

were mine.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:37 

Afbeelding
Florence Gravois

'Dat hangt er vanaf hoeveel je voor hem biedt,' antwoordt ze met een grijnsde op Shawn. 'Maar Matt doet het goed. Ik zou hem niet meteen inruilen.' En dan komt Naomi aan, ze krijgt meteen een hartelijke knuffel en een opmerking die maar eens aangeeft hoe gelijkaardig ze denken.

'Hey, lang niet gezien, waar heb je allemaal uitgehangen?' ze prikt eens in Naomi's zij. 'Ik heb je gemist.'

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:05 

Afbeelding

"Besides, Flor heeft het prijskaartje al van me af getrokken. Nu kan ik niet meer terug gebracht worden. Maakt niet uit of ze het bonnetje nog heeft." Hij geeft haar een kus op de wang. "En Shawn is de enige die me verder nog op zou mogen kopen. Maar ik betwijfel of hij me kan betalen."

En daaar is Naomi. En Enora. Het anti-Matt-front is gevormd. Hij kijkt de 2 dames aan met een zielige blik. Hij houdt het echter niet lang vol en al snel lacht hij weer. Nee. Ingeruild worden voor een beter exemplaar gebeurt hem niet. Er is namelijk ook geen beter exemplaar dan hijzelf. "Wacht maar af tot na deze les. Dan willen jullie mij allemaal kopen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:39 

Afbeelding

Naomi wordt in haar zij geprikt door Flor. Naomi had overal uitgehangen, want ze was super interessant natuurlijk! Ze kijkt wel eerst wijselijk om zich heen en ziet dat Lea in de buurt is, en besluit maar niks over Casey te zeggen.

"Ik heb geprobeerd om Dorian op een bezem te krijgen, maar het is niet gelukt. Was te verwachten. Ik heb je ook gemist!" Ze glimlacht naar haar vriendin en kijkt dan richting Matt. "This doesn't concern you. Ik ben aan het onderhandelen." zegt ze matter-of-factly.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:22 

Afbeelding

"Twee sikkels moet 't doen," zegt hij simpeltjes tegen Naomi en Flor. Enora voegt zich bij het groepje, en Shawn wurmt zich door de mensen heen om naast haar te staan. Hij legt zijn arm om haar middel. "Hi," zegt bij opgelaten tegen haar. Hij verlaagt zijn stem en zegt: "Sorry van daarnet. Tijdens lunch, bedoel ik. Dat was niet de bedoeling. Maar alles is weer okay." Hij drukt een kus op haar lippen, en glimlacht. Dat is nogal een understatement, maar hij wilt niet dat ze zich zorgen gaat maken.

"Jongens - nu we Matt hebben geobjectiveerd en we plannen hebben gemaakt om hem op de markt te zetten... Zullen we de les in?" Hij gebaart met zijn vrije hand naar de gesloten deur waarachter Professor Honey en haar lichaam waarschijnlijk staan te wachten.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 1:26 

Afbeelding

[…]

Thomas heeft niks meegekregen van wat er tijdens de lunch is gebeurd. Hij was op zoek gegaan naar Dorian, die vreemd genoeg niet meer gezien is nadat Naomi een poging deed om hem op een bezem te krijgen. Hij kijkt nog even op zijn horloge en besluit dan toch maar naar de les te gaan. Dorian zou vast wel op komen dagen.

Bij het lokaal aangekomen ziet hij dat Naomi er al is met Florence. En Matt en Shawn- helaas. Hij loopt op het groepje af en ziet nog net hoe Shawn Enora een kus geeft. Hij probeert er zo min mogelijk aandacht aan te besteden en gaat naast Naomi staan. Hij legt zijn arm ook om haar middel en kijkt haar met een glimlach aan. ‘Hai liefje, ben je er klaar voor om de dansvloer onveilig te maken?’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 10:15 

Afbeelding

Enora kijkt op naar Shawn wanneer die naast haar komt staan en een arm om haar middel legt. Ze haalt eventjes kort een glimlach naar boven en luistert vervolgens naar wat hij te zeggen heeft. Eerlijk gezegd begon ze zich eigenlijk wel een beetje zorgen te maken.
"Oke.." antwoordt ze dan ook maar, hopend dat ze inderdaad zijn woorden kon geloven en dat alles nu weer 'okay' was. Ze glimlacht nog even wanneer hij haar een kus heeft.

Al gauw wordt de groep nog wat groter wanneer Thomas zich er ook bij voegt, onderhand het vriendje van Naomi.
"Yeah, let's go." glimlacht ze naar Shawn, waarna ze zijn hand vast pakt om hem vervolgens lichtjes mee te trekken voor de anderen uit het lokaal in. "Ik ben benieuwd wat ze dit jaar voor ons in petto heeft."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 11:13 

Afbeelding

Ze hoort Shawn's aanbod van twee sikkels. "Deal," zegt ze grijnsend tegen Shawn. Dan biedt Shawn zijn excuses aan voor iets, maar waarvoor weet Naomi niet. Ze fronst even, want dat vindt ze niet leuk. Ze wil ALLES weten. In ieder geval eerst de les, daarna op onderzoek uit. En daar is Thomas al, die als een brave jongen zijn arm om haar middel heen legt. Ze geeft hem een klein kusje op zijn wang.

"Natuurlijk ben ik er klaar voor om de anderen zo goed mogelijk in te maken!" antwoord ze haar vriendje. Ze pakt zijn hand en neemt hem mee richting het klaslokaal. "Waar ben jij al die tijd vandaag geweest eigenlijk?"

grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 11:27 

Afbeelding

Dorian is later dan anders bij de les, maar het betreft hier dan ook een dansles. Zwerkbal is erger, dat heeft hij enkele minuten geleden wel bewezen door niet op een bezem te stappen. Dansles is ook weer minder erger dan de zweverige spirituele vakken, maar het blijft niet zijn lievelingsvak. Niet erg gemotiveerd slaat hij dan ook de hoek om richting het lokaal. Hij glimlacht als hij Thomas al ziet staan, daar was Thomas al! En Naomi, die hij even iets minder aardig vind vanwege het bezemincident, maar dat kan hij haar wel vergeven. Hij wil ze al vrolijk begroeten als Thomas zijn arm om Naomi haar middel heen slaat, zoetsappig begint te brabbelen – dat is zelfs van deze afstand te zien – en Naomi dat dan beantwoord met een kus op zijn wang. Hij was bijna vergeten dat de twee nu een koppeltje waren, of hij had het feit gewoon verdrongen. Met een zucht laat hij zijn schouders iets afhangen en hijst hij zijn tas wat beter op zijn schouders. “Hoi†mompelt hij een stuk minder enthousiast tegen Thomas bij het passeren. Op ruime afstand van de twee zet hij zijn tas op de grond neer en vouwt hij zijn armen over elkaar. Hij was het er nog steeds niet mee eens dat de twee elkaar nu noemde bij hun koosnaampjes, knuffelde en zoenden in het openbaar en dus een setje waren. Dat was slecht voor hun vriendschap. Want als het straks uit zou gaan, wat vast zou gebeuren op een dag, dan was hun vriendschap voorgoed voorbij. Want je bleef echt nooit vrienden met je ex, Dorian heeft zelfs procenten gegoogled op het internet. Afgunstig trekt hij zijn neus wat op. Tot nu toe had hij Thomas er nog niet op aan kunnen spreken want elke keer als hij een poging deed dan begon Thomas te zwijmelen over Naomi. Nors rommelt hij wat aan de mouwen van zijn overhemd. Misschien kon hij wel onder dansles uitkomen door te zeggen dat hij ziek was. Misselijk. Kotsmisselijk werd hij ervan. Van Naomi en Thomas uiteraard, niet de dansles.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 12:52 

Afbeelding

Thomas en Noami samen?! "Naomi, ik dacht eigenlijk dat je betere smaak had dan dat. Je hebt me diep teleurgesteld. Neem een voorbeeld aan je beste vriendin." En dan komt ook Doortje er nog eens bij. Matt had gehoopt dat Naomi hem aan een bezem vast had gebonden en nog een paar uur over het veld had laten zweven, maar helaas is het niet zo'n feest.

Hij pakt Flor bij de hand en neemt haar mee het lokaal in. Het lokaal is een grote lege ruimte, met een enorme spiegel en aan de muur is een bar bevestigd. Matt gaat op een random plek zitten, midden in het lokaal. Professor Honey is haar warming up aan het doen, en Matt heeft daar een perfect uitzicht op. No complaints there! Hij vergeet bijna dat hij een vriendin heeft en dat de Professor vast dubbel zo oud is als hij.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 13:18 

Afbeelding

Hij rolt met zijn ogen bij de woorden van Matt, maar besluit wijselijk zijn mond te houden. Daar begon hij steeds beter in te worden, mede dankzij Dorian. Hij richt zich dus gewoon vrolijk tot Naomi. ‘Ik was op zoek naar Dorian.. Je hebt hem blijkbaar goed laten schrikken op het zwerkbalveld,’ antwoordt hij lachend, ‘Maar hij zal zo vast wel’ –Daar is Dorian al, al loopt hij zowat straal voorbij hem- ‘Hoi, Dorian!’
Hij fronst even als Dorian bijna demonstratief verderop met zijn armen over elkaar gaat staan. Zijn hand vindt die van Naomi en hij neemt haar mee richting Dorian. Net heeft hij bij ‘haar vrienden’ moeten staan, nu gaat zij maar even lief doen tegen Dorian. ‘Dorian, alles goed? Ik heb je zowat de hele lunch liggen zoeken..’ Hij kijkt even naar Naomi, ‘Kijk ik weet dat Naomi soms wat.. eh.. volhoudend kan zijn, maar dat kun je juist ook als een hele positieve eigenschap zien.’ Bij deze woorden pakt hij Naomi iets steviger vast.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 13:44 

Afbeelding

Dorian kijkt schuin op als de twee tortelduifjes samen aan komen huppelen. Hun vingers uiteraard met elkaar verstrengeld en aan elkaar vast gelijmd. Nog even en de twee gingen samen naar het toilet. “Prima†antwoord hij als Thomas hem vraagt of alles goed is. Hij doet niet eens zijn best om het woord een positief tintje te geven. “Ik was op het zwerkbalveld en heb daarna wat eten meegenomen naar mijn slaapkamer†schouderschokt hij onverschillig. Droogjes blijft hij Thomas aankijken als die verteld hoe geweldig Naomi wel niet is. “Dat weet ik. Ik ken haar net zo lang als jij haar kent†mompelt hij. Dat ze nu vriendje en vriendinnetje zijn betekend niet dat hij hun niet net zo goed kent. Nog een ononkoombaar feit, Naomi was niet de makkelijkste in de omgang. Nu kon hij niet zo nu en dan even klagen tegen Thomas, want ze was zijn vriendinnetje en dus heilig verklaard. Oh god, nu knuffelen ze weer! Nu hij niks meer te zeggen heeft draait hij zijn hoofd de andere kant op en kijkt hij wat rond.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 15:10 

Afbeelding

Naomi rolt met haar ogen op Matt's opmerking. "Ach Matt, ik heb je net verkocht voor 2 sikkels, dus zo geweldig ben je niet. Thomas heeft tenminste nog wat klasse." ze zegt het een beetje plagerig, maar meent het ook wel een beetje. Hij moet maar beter lief doen tegen Thomas, anders krijgt hij te maken met haar. Als Thomas zijn afwezigheid uitlegd, knikt ze. Dat klonk wel overtuigend in haar oren en dan komt Dorian er aan. Hij ziet er een beetje somber uit en Thomas sleept haar al gauw mee aan haar hand naar Dorian. Ze legt een hand op Dorian's schouder.

"Dorian, je hoeft je heus niet buiten gesloten te voelen. Jij en Thomas mogen nog steeds evenveel sleepovers houden hoor." ze grijnst naar hem. "En ik zou net zo hard Thomas op de bezem forceren als ik dat met jou deed."

grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: