Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do apr 25, 2013 14:15 

Afbeelding

Elaine merkt heel goed dat Garrett absoluut niet stevig staat, maar ze staat niet op hem te helpen. Zolang hij niet aangaf dat hij hulp nodig had, lijkt het haar verstandiger om zich niet op te dringen. Zeker niet als ze haar plannen wilt uitvoeren. Als hij dan eerlijk verteld dat het gaat en als goede raad geeft dat ze geen alcohol moet drinken na een hoofdletsel glimlacht ze flauw. Als hij uiteindelijk vraagt of ze hem kan vertellen wat er gebeurd is kijkt ze hem even aan. Natuurlijk kon ze nu leugens vertellen, hij herinnerd zich blijkbaar toch niets meer...

"Niet heel erg veel eigenlijk," zegt ze dan en haar stem klinkt eerlijk en normaal, "Je bent nogal snel dronken geworden door je hoofdletsel gok ik en je ging heel laat weg van het feestje. Ik ben meegegaan om te zien of je nog wel wist waar je woonde en toen heb je me, dronken, uitgenodigd om binnen te komen."

Ze pauzeert even kort.

"Omdat je er niet erg stabiel uit zag ben ik binnen gekomen en op dat moment viel je om en moest ik je arm vastgrijpen om te zorgen dat je niet tegen een kastje knalde met je hoofd," gaat ze dan door, "Ik heb je naar boven geholpen en wilde toen weggaan totdat ik zag dat de zon al te ver op was om nog naar buiten te kunnen. Sindsdien zit ik hier op de bank."

En dit was niet eens een leugen. Oke, ze hield misschien even verborgen dat ze wel wat persoonlijke spullen had bekeken, maar niet heel erg veel dus zinvolle informatie is het niet.

"Dus zoals ik al zei; niet erg veel eigenlijk," zegt ze dan met een kleine glimlach die duidelijk geen bijbedoelingen heeft.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za apr 27, 2013 18:11 

Afbeelding

Met een kloppend hoofd wordt Drew wakker. Urgh... een kater. Met een geirriteerde kreun sleept ze zichzelf uit bed. Dit is een zeldzaamheid aangezien Drew normaal gesproken een flinke bierdrinker. Ze loopt naar de badkamer en werpt een blik in de spiegel. Het is haar toch nog gelukt het grootste gedeelte van haar make up eraf te halen.

Ze stapt onder de douche en geniet van het warme water dat over haar lichaam stroomt. Al snel vult de badkamer zich met de geur van kruidige zeep. Met haar handdoek om haar lange haar zit Drew even later aan de ontbijttafel. Een kater krijg je het best weg met vet eten, dus er ligt een dampend gebakken ei met kaas en spek op haar bord. Terwijl ze zit te eten, ziet ze dat ze gisteravond een smsje heeft gekregen.

Citaat:
Ik denk dat ik verliefd ben. Zo'n leuke jongen ontmoet gister. Liefs Elin

Drew glimlacht. Haar zusje was niet echt handig met jongens en nu ze op de universiteit zat, had ze continue jongens om zich heen. Ze besluit wat terug te sturen.

Citaat:
Wat leuk! Breng je hem gelijk mee met de kerst? :P

Na dat ze haar ontbijt, koffie en water op heeft besluit ze de stad te gaan. Er zat nog maar weinig in haar koelkast, dus dat moest zeker aangevuld worden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 11:31 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Nick is niet lang alleen in de keuken van Alyssa. Hij glimlacht als ze zich opnieuw begint te verontschuldigen. Hij tikt een ei kapot in een pan en zet deze voor haar op het vuur. “Je zou een vampier nooit naar binnen moeten vragen. Je eigen huis is een plek waar je veilig bent, wij kunnen niet zoals jullie een huis zonder toestemming betreden. Dat wordt eigenlijk opgeheven zodra je diegene binnen vraagt.” Hij schept het gebakken ei voor haar uit de pan op een bord “Geen zorgen, ik heb niet de behoefte om je onnodig te stalken.”

“Ik mis wat de zon ons brengt.” Verlaat het cryptisch zijn mond. Natuurlijk mist hij de zon, de zon bracht zoveel moois. Hij glimlacht en opent een keukenkastje om twee mokken op tafel te zetten.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 12:47 

Afbeelding

Mina rent vlug naar haar kast, die in de hoek van haar kamer staat, en trekt er willekeurig een broek en topje uit. Ze trekt dan de lade open van een andere kast en haalt er haar ondergoed uit om daarna naar de badkamer te spurten.
In een korte tijd is ze klaar met zich aan te kleden en terwijl ze de trap afloopt doet ze vluchtig een paardenstaart in haar haar.

Ze kan nog net haar tas grijpen en haar mobieltje die op een tafeltje ligt en trekt dan de deur achter zich dicht. Het is alweer een stralende dag, maar dat gaat ze nu even negeren. Normaal zou ze nu op haar vrije dag al op weg zijn naar het meer om daar lekker te gaan zonnen en te zwemmen. Maar daar heeft ze nu geen tijd voor.
Mina loopt het plein over en ziet dat de kroeg nog gesloten is. Wat niet meer dan normaal is nadat het feestje tot in de vroege uurtjes heeft geduurd.
Waar woont Nick in feite? Misschien moet ze maar gewoon aankloppen bij wie ze nu het dichtst staat. En dat is Alyssa haar huis.

Ze neemt een klein spurtje en klopt dan gehaast op de houten deur.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 04, 2013 20:10 

Afbeelding

Dat was onverwacht. Elaine vertelt hem heel eerlijk dat er niet veel - of eigenlijk helemaal niets - is gebeurd gisteren avond. Als dat een leugen zou zijn, zou het wel heel raar zijn. Wie zou er nou zeggen dat er niets is gebeurd als dat wel zo zou zijn geweest? Garrett kan zich niet meer zo goed herinneren waarom hij Elaine ook alweer niet zo mocht. Ze heeft hem naar huis geholpen, zelfs naar zijn bed geholpen, en zit nu gewoon rustig op de bank. Wacht, op de bank? Omdat de zon schijnt?

"Dus het is waar? Je bent... net als Twilight?" zegt hij met een poging tot een beetje humor. Hij besluit toch maar te gaan zitten in de stoel waar hij tot nog toe alleen tegenaan hing. Garrett heeft geen oordeel over vampieren, hij heeft er nog nooit een ontmoet en heeft tot nog toe ook geen reden gehad om een vooroordeel over ze te hebben. Maar stiekem is het toch wel interessant dat er nu een bij hem op de bank zit.

"En eh, ja... Bedankt voor vanacht dan," brengt hij er lichtelijk moeizaam uit. Afhankelijk zijn van anderen is niks voor Garrett en hij hoeft anderen dus ook bijna nooit ergens voor te bedanken. "Als je iets nodig hebt, pak maar gewoon, ik neem aan dat je de keuken al wel hebt gezien," zegt hij met een vriendelijke glimlach.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di mei 07, 2013 19:57 

Afbeelding

Elaine trekt kort en bijna onmerkbaar haar wenkbrauw op. Twilight. Bah. absoluut geen goed voorbeeld van hoe ze werkelijk was. Als hij haar dan bedankt, het komt er niet heel erg makkelijk uit (iets wat ze leuk vind om te weten) en erna zegt dat ze maar gewoon iets moet pakken als ze wilt schud ze haar hoofd even.

"Ik was te laat met het gordijn dicht doen in de keuken en omdat ik toch wel heel anders ben dan Twilight, blijft het niet bij glinsteren als ik in zonlicht terecht kom," zegt ze dan, "Dus als je het gordijn daar dicht zou willen doen stel ik dat heel erg op prijs."

Ze glimlacht even naar hem en kijkt dan richting het raam. Ondanks dat ze geen schaamte kent is ze toch veel liever in haar eigen huis op momenten als dit. Ze moest zaken regelen, belangrijke zaken. Het enige voordeel was dat ze tenminste een levend wezen om haar heen had. Thuis had ze alleen haar kat en Elaine was dol op haar. Ze vond het heerlijk als haar kat op schoot kwam liggen. Dan kijkt ze Garrett weer aan.

"Als je je nog niet goed voelt kan ik wel ontbijt maken als je het gordijn dicht doet? Ik kan prima koken," zegt ze dan, "Ik hoop overigens wel dat je thee in huis hebt/"

Met een kleine, niet te overdreven, glimlach kijkt ze hem aan en wacht op een reactie.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 19, 2013 14:14 

Afbeelding

Met een grote tas vol boodschappen loopt Drew door het dorp. Ze opent een blikje ijskoffie en neemt een slok. Wat nu? Direct naar huis gaan of niet?

Haar telefoon gaat af en het blijkt weer een smsje van Elin te zijn.

Citaat:
Kerst is wat vroeg, vind je niet? :P Ik vertel je alles als ik van het weekend thuis kom.

Drew glimlacht en stuurt het volgende terug:

Citaat:
Doe dat. Zie je van het weekend ;)

Dan stopt ze haar telefoon weg.

Ze herinnert zich ineens dat ze Garret alleen heeft achtergelaten. Tijd om hem eens een bezoekje te brengen en te zien hoe het met hem gaat. Met haar tas en haar koffie loopt ze richting zijn huis. Daar aangekomen drukt ze op de bel en wacht af tot iemand opendoet.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 8:38 

Afbeelding

Russell loopt zwijgend zijn bibliotheek door van zijn immense herenhuis terwijl hij een vel papier in de hand heeft. Hoe langer hij de brief aan het lezen is, hoe groter de grijns op zijn lippen wordt waardoor zijn hoektanden haast speels tevoorschijn komen.

Code:
Beste heer
Met grote vreugde mochten wij vaststellen dat u zich heeft gevestigd in ons nederig Charming.
Dit is dan ook een hele eer voor ons om een man van uw status te mogen ontvangen.

Daarom willen we u graag een plaats aanbieden in de gemeenteraad, omdat we er van overtuigd zijn dat u een goede bijdrage zou zijn voor ons dorp.

Kan u zo snel mogelijk responderen?

MVG

Uw burgemeester.

Russell buldert het uit als hij klaar is met de brief te lezen.
Ze bieden hem waarlijk gewoon een plaats aan in de gemeenteraad.
Nu heeft hij een reden om zich hier officieel te vestigen. GEWELDIG!

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 14:37 

Afbeelding

Garrett is enorm verbaasd over Elaine. Op de een of andere manier had hij haar een beetje als een wanhopige vrouw die vooral veel aandacht wilde, maar nu ze zo bij hem op de bank zit, lijkt ze vooral vriendelijk en behulpzaam te zijn. Als Elaine hem uitlegt dat ze niet zoals Twilight is en niet tegen zonlicht kan, staat hij meteen op om het gordijn dicht te gaan doen in de keuken. Niet erg verstandig, want hij wordt meteen weer lichtelijk duizelig. Elaine biedt aan om ontbijt te maken, wat hem goed in de oren klinkt.

"Dat klinkt goed, ben benieuwd wat je er van maakt! De thee heb je aan mijn moeder te danken, zelf drink ik het niet, maar het ligt wel ergens in een kastje," zegt hij met een zwakke glimlach om zijn duizeligheid te verbergen. Hij loopt de keuken in en trekt de jaloezieën dicht. Garrett loopt naar het kastje in de hoek om daar de thee vast te pakken voor Elaine, als hij de deurbel hoort. Hij fronst verbaasd en loopt richting de deur. "Wie zou dat kunnen zijn?" vraagt hij verbaasd aan Elaine als hij door de huiskamer komt. Niet dat zij het zou kunnen weten.

Als hij de deur open doet, vallen de rode haren hem meteen op. "Drew! Kom binnen!" zegt hij beleefd als hij aan de kant gaat staan zodat ze er langs kan. Als hij de woorden heeft uitgesproken, denkt hij ineens aan Elaine die binnen zit. gedoe, dat kon nog wel eens een probleem worden. Vurig hoopt Garrett dat Drew niet binnen komt omdat ze het druk heeft met een of ander iets, hoewel hij zich al meteen schuldig voelt hij de gedachte. Zwakjes lacht hij naar Drew en wacht op antwoord.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 18:09 

Afbeelding

Elaine staat rustig op als Garrett zegt dat het goed klinkt dat ze ontbijt maakt. Garrett staat in de keuken, maar Elaine's zintuigen staan op scherp als er buiten iets gebeurd. Als niet veel later de deurbel gaat en Garrett terugkomt en vraagt wie het is haalt ze haar schouders op. Oke, ergens weet ze het wel, de aanwezigheid herkent ze. Drew. 'Great, die heb ik echt nodig nu...' bedenkt ze zichzelf. Ze schud haar hoofd en terwijl Garrett de deur open gaat doen loopt ze zelf naar de keuken toe en vult als eerste de waterkoker en zet die aan. Erna opent ze een van de kastjes waar ze eerder al doorheen had gesnuffeld. Ze had toch tijd genoeg gehad om alle kasten te zien. Kort bekijkt ze even alles, er was een klein begin voor een Engels ontbijt, eieren, spek, brood en boter. Ze gaat in de opening van de keuken staan en kijkt naar de gang.

"Wil je fried eggs of scrambled eggs?" roept ze naar de deur toe.

Als Garrett dan toch Drew binnen vroeg had het geen nut om haar aanwezigheid stil te houden. Die zou er snel genoeg achter komen en ergens vind Elaine het al een hilarisch idee. Drew zou woedend zijn...

OOC:: Ik weet niet meer wat het Nederlandse woord is voor scrambled eggs... XD

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 18:37 

Afbeelding

Als de deur wordt opengedaan, verschijnt er een grijns op Drew's gezicht. "Hey," zegt ze vrolijk, "je loopt weer!" Ze neemt nog een slokje van haar ijskoffie.

Wanneer Garrett haar binnen laat grijnst ze nogmaals. "Blij te zien dat je op je benen staat." zegt ze, terwijl ze haar jas ophangt en haar tas onder de kapstok neer zet.

Dan hoort ze een vrouwenstem uit de keuken. Een stem die Drew de afgelopen dagen regelmatig gehoord heeft. Elaine. Onmiddellijk staat Drew op scherp. Wat doet zij hier?

Ze zucht om zichzelf te kalmeren. "Ik hoor dat je visite hebt?" zegt ze terwijl ze zo rustig mogelijk probeert te blijven, "Vindt ze het niet erg dat ik hier ben?"

Ooc: Roerei ;)

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 21:12 

Afbeelding

Garrett vergeet de zorgen die hij had om Elaine in zijn huis door de aanstekelijke vrolijkheid van Drew. Ze loopt naar binnen en Garrett doet de deur nog niet meteen dicht, nog steeds met Elaine in zijn achterhoofd. Als er dan een stem vanuit de keuken komt, is het vrij duidelijk dat ze er is, ook voor Drew. Garrett sluit de deur en voelt zich lichtelijk ongemakkelijk, maar is niet van plan dat te laten merken.
"Oh ja, sorry, Elaine is binnen en eh - maakt ontbijt. Wil je ook? Ze blijkt goed te kunnen koken," zegt hij om Drews vraag te ontwijken. Hoe moet hij weten of Elaine het erg vind dat Drew er is. Vindt zij het niet erg dat Elaine bij hem binnen is? Vrouwen, altijd zo lekker duidelijk... Maar niet heus. "Kom verder," zegt hij als hij terug naar de kamer loopt.
"Scrambled klinkt goed," zegt hij als hij verder loopt naar de keuken. "Is er genoeg in huis voor nog een extra ontbijt, mijn huis is gewild vanmorgen," zegt hij half lachend, erg trots op zijn eigen grap. Geef Garrett moeilijke oorlogsmissies, daar kan hij prima mee omgaan. Vrouwen daarentegen, dat is een ander verhaal.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma aug 12, 2013 9:28 

Afbeelding

Elaine hoort het gesprek op de gang al en ze besluit dat ze het niet eens erg vind dat Drew er is. Ze zat hier toch de hele dag vast en een kwade Drew zou vast voor vermaak zorgen. Als Garrett weer in zicht komt en zegt dat Scrambled Eggs goed klinkt glimlacht ze.

"Natuurlijk is er genoeg," antwoord ze en dan ze kijkt Drew kort aan met een glimlach, "Goedemorgen Drew."

Ze loopt de keuken weer in en ze gaat verder met het klaarmaken van het ontbijt. Koken was geen wetenschap en Elaine weet precies waar ze mee bezig is. Ze had genoeg jaren de tijd gehad om te oefenen. Niet veel later komen er verschillende heerlijke geuren uit de keuken.

"Wie wil er koffie en wie wil thee?" roept ze met een vriendelijke stem naar de andere twee, "Oh en als iemand de tafel wilt dekken kunnen we zo ontbijten."

OOC:: Garrett heeft een eettafel, daar leef je nu maar mee:P

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo aug 14, 2013 20:09 

Afbeelding

Drew blijft op scherp staat tot Elaine naar buiten komt. Voor een moment staart ze haar verbaast aan. Drew heeft ook wel ogen in d'r hoofd en had allang gezien dat Elaine er goed uit zag, maar door het feit dat ze nu voor haar stond met blote benen en een te grote trui aan moest zelfs Drew zelfs toegeven dat dit haar heel goed stond. Niet dat dit een openbaring voor haar was, Drew vond mannen en vrouwen even aantrekkelijk, maar toch. Vrouwen in een grote trui... Ze zucht, blijven focussen, Anderson.

"Dag Elaine," zegt ze kou als altijd terwijl ze Garrett's opmerking negeert, "Wat vriendelijk dat je me zomaar ontbijt aanbiedt."

Ze kijkt even naar Garrett. "Wat doet zij hier eigenlijk?" Ze hebben toch niet... Drew hoopt maar van niet, voor Garrett's veiligheid.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 15, 2013 14:11 

Afbeelding

Elaine roept vanuit de keuken of ze koffie of thee willen, en hoewel Garrett weet dat het slimmer is om thee te pakken met zijn hoofdpijn, smacht hij echt ontzettend naar een kop koffie. Jammer van de hoofdpijn. "Doe mij maar koffie," antwoordt hij richting de keuken.

Drew vraagt dezelfde vraag die Garrett zich de hele morgen al afvraagt, hoewel Elaine al heel uitgelegd wat er is gebeurd. "Het schijnt dat ik gisteravond met mijn dronken harsens haar heb uitgenodigd om binnen te komen, ik niet meer normaal kon lopen en ze me naar boven heeft geholpen. En er is niks gebeurd, zegt ze," zegt Garrett, nog steeds lichtelijk wantrouwend. Hoewel het nog steeds een rare leugen zou zijn als er wel wat zou zijn gebeurd. "Oh en ze komt uit Twilight," vervolgt hij met een brede grijns, nog steeds erg overtuigd van zijn eigen humor hoewel Elaine al heeft uitgelegd dat die vampiers anders zijn dan zij. "Kom, laten we gaan eten."

Zo recht mogelijk loopt hij richting de keuken, pakt 3 borden en bestek en zet deze op één stapel op tafel. Zo, tafel gedekt. Garrett is niet zo van de poes-pas aan tafel: eten naar binnen werken en klaar is Kees.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 290 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: