Bruce Borden - Illusionist"Aah oke" knikt hij geïnteresseerd
"Leuk" Hij voelt zich direct een stuk minder opgelaten als ze toch nog terug komt op zijn slechte gevoel voor humor. Hij glimlacht even
"Dat zal wel meevallen. Sterker nog, ik denk dat er een hoop acts zijn waar veel meer bij mis kan gaan." Daar gaat hij verder niet op in, het moest nou ook niet als een gevaarlijk circus gaan klinken. Hoewel het dat feitelijk wel was. De kleine man met het oosterse uiterlijk had zover hij had vernomen gevaarlijke acts en aan de trapeze hangen was ook niet geheel ongevaarlijk. Om nog maar te zwijgen over de paarden acts. Ironisch dat ze nu een dokter in hun gezeldschap hadden. Aan de andere kant, had dat destijds weinig verschil gemaakt. Oke, Anna moest natuurlijk wel geconcentreerd zijn bij sommige acts en niet iets fouts doen, maar over het algemeen was het behoorlijk veilig.
"Ik ruik het eten al" hij gebaard even naar een paar klapstoelen die nog opgevouwen bij een caravan staan.
"Ik zet even wat stoelen klaar.." Met zijn blik weer op de grond wandelt hij naar de stoelen en zet hij deze in een halve kring neer rond het kampvuur. De avonden in de lente waren toch nog wel wat fris. Met zijn blik op de horizon gericht wrijft hij even in zijn handen. Die wolken zagen er dreigend uit, die moesten nog maar even weg blijven.