Ryce
Hij kan een kleine lach niet onderdrukken als hij de reactie van Mel hoort. Als ze er snel sorry achteraan schud hij zijn hoofd om aan te geven dat het niet uitmaakt. Als ze erna haar mening geeft over hoe liefde moet zijn haalt hij zijn schouders op.
"Ik zal niet zeggen dat dat geen mooie gedachte is, maar ik denk dat elke man wel eens jaloers is geweest. Zeker als je met iemand bent waarvan je denkt dat je geluk hebt. Eigen aannames en interpretaties zijn snel gemaakt," zegt hij dan, "Daardoor onstaan vele ruzies ook vaak."
Hij wenkt een serveerster om een nieuwe bestelling door te geven.
"Kan ik jullie nog iets aanbieden en misschien nog informatie verschaffen over de stad? Of andere steden? Ik ben bijna overal geweest," zegt hij dan met een glimlach.
Caleigh moet de neiging onderdrukken om een sarcastische opmerking te maken over de woorden van Mel. Als er iets is wat ze nooit heeft meegemaakt is het wel een liefde waarin de liefde alles overheersde, ze heeft maar vaak genoeg de eigen aannames en interpratties meegemaakt. Zo werkt liefde niet. Als Ryce dan plotseling vraagt of hij ze nog wat kan aanbieden kijkt ze Mel aan. Caleigh wilt hier niet langer blijven.
"Misschien moeten we maar verder gaan Mel, we moeten nog langs wat winkels," zegt ze dan zo neutraal mogelijk, in de hoop dat Mel de hint begrijpt.
-----------------------------------------------------
Devon
Devon loopt door de straten heen richting het plein, Ryce had hem al uren geleden achtergelaten om op jacht te gaan, zo noemde hij dat graag. Als hij bij het grote plein aankomt kijkt hij rond. Als hij een kleine meisje met haar moeder ziet zwaait hij even en ehtousiast zwaait ze terug en lacht ze naar hem. Maar niet veel verderop ziet hij een rode bos haren op een terrasje. Op het terras voor de herberg wara Jessa in verdween. Als hij dichter er naartoe loopt herkent hij haar ook en hij glimlacht even. Aangezien ze alleen zit loopt hij naar haar toe.
"Een goedemorgen jongedame," zegt hij dan met een charmante glimlach, "Ik moet bekennen dat uw vlechtkunsten een stuk beter zijn die van mij. ik hoop dat ik niet stoor? Maar de jonegdame zat zo alleen."
Hij glimlacht even maar neemt geen plaats aan de tafel. Hij zou alleen plaatsnemen als Jessa hem uit zou nodigen.
"Ik heb nog eens nagedacht over gisteren en ik hoopte dat ik het misschien goed kon maken door een rondleiding te geven in For en u meer te vertellen over de stad? Als u dat wilt natuurlijk."OOC:: Benicio is even in de herberg, maar stoor gerust [A] (Mocht van Jalf! XD)