Toch enigszins opgelucht glimlacht hij, niemand vond het leuk om afgewezen te worden ook al was de date van praktische aard. "Deal" glimlacht hij "Kan ik je eens van andere kant leren kennen. Geen kraai of.." hmm ja de reden dat ze elkaar eigenlijk nog nauwelijks kende lag voor de hand. Dorian zijn afgunst tegenover Shawn, het feit dat ze lange tijd Matt zijn vriendin was en Tja Matt was nog net geen lichaamsdeel van Shawn. "..ik zal je niet beoordelen op je vriendenkring" beloofd hij " wat waarschijnlijk de reden is dat we elkaar eigenlijk niet kennen" Hij wil net aanstalten maken om een drankje te halen als Thomas al komt aanvliegen. En bedankt. Geen drankje voor hem dus. Alsof hij lucht is staat Thomas te flirten met Enora en dat voelt best wel kleinerend. Met duidelijke afkeuring haalt hij dan zelf maar een drankje en voegt hij zich weer bij hun.
"Misschien is het verstandiger om morgen nog eens een poging te wagen en nu een afgang te voorkomen" spreekt hij hardop en heerlijk subtiel zijn gedachten uit. Kssshhhh Thomas! "Ik ben namelijk vanavond haar date, nouja een functionele. Wat inhoudt dat ik haar veilig terug breng aan het einde van de avond en een oogje in het zeil hou." Hij kijkt even rond en merkt ook Shawn zijn afwezigheid op "Zodat Shawn geen nekken gaat breken"