Dorian regelt zoals gevraagd een drankje voor Enora, geen rode zoals die van Thomas dit keer. Uit gewoonte zet hij de fles netjes terug bij de anderen flessen en veegt hij de losse kurken etcetera in een prullebak naast de tafel. Met in elke hand een drankje draait hij zich om. Enora is niet in een straal van 2 meter en zoekend scant hij dan ook de 'dansvloer'. Hij spot haar bij Matt.
Hij mompelt iets in het frans als Matt hem een loser noemt maar gaat er verder niet op in. Hij heeft geen zin om tussen die twee in te zitten. Het was uit tussen hun, dat wist iedereen. Blijkbaar was het ook nog steeds een gevoelig onderwerp.
Lockdown Zijn pupillen verwijden zich iets, ze zaten hier tot de volgende ochtend? Met toegeknepen ogen kijkt hij om naar Matt die op zijn 'troon' is gaan zitten. "Je hebt wat?" Rampscenario's schieten door zijn hoofd. Hij hield van routine, zekerheden en controle. Nu zou hij nog te laat komen voor zijn lessen, of erger..de leraren zouden hun voor het ontbijt vinden in dit lokaal.
Zijn aandacht wordt weer terug naar Enora getrokken als Naomi zich ermee gaat bemoeien. Nu werd ze van beide kanten belaagd, van je vrienden moet je het maar hebben. Met opgetrokken wenkbrauwen volgt hij Naomi. Zeg, hij kon zelf wel bepalen met wie hij om ging en met wie niet. Ontzet blijft hij bij de tafel met drank staan waar Naomi zich al snel op de punch stort. Hij kijkt even van haar naar de glazen in zijn hand en weer terug. What the hell. Dit werd toch een rot avond, dat had hij vanaf het begin al kunnen zien aan komen. De woorden van Naomi spelen nog even door zijn hoofd
Laat je toch eens gaan. Met een onschuldige glimlach kiept hij alsof hij de plantjes water geeft de inhoud van zijn glazen over Naomi heen. "Ik dacht.." hij grijnst even "ik laat me eens gaan" Met een priemende blik zet hij de lege glazen weer neer en beent hij bij miss Bitch weg. Vastbesloten om hier weg te komen begint hij hopeloos aan de deurklink te sleutelen. Hij gaat hier echt niet tot 8 uur zitten met deze idioten.