Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:23 

Afbeelding

Terwijl Enora lekker aan het dansen is met Dorian, merkt ze toch wel dat hij ondertussen nog altijd met de omgeving bezig is. Het duurt dan ook niet al te lang voordat hij besluit dat het eigenlijk wel weer genoeg is geweest.

"Sure, geen feestje zonder drank." glimlacht ze dan maar, waarna ze nog wat blijft bewegen op de muziek en vervolgens maar besluit om ook maar naar de drankjestafel toe te gaan ofzo. Sommigen zijn echter zo uitbundig aan het dansen dat het onmogelijk is om er schadeloos vanaf te komen. Terwijl ze Aimee namelijk probeert te ontwijken, komt ze tegen iemand anders aan, Matt. Great.
"Oh, sorry.." verontschuldigt ze zichzelf dan ook maar snel. ".. dat ik je zoveelste date van vanavond verstoor." Naomi, Lea, Aimee.. Hij scheen zich in ieder geval aardig te vermaken.
"Nou, ik zal je maar niet langer voor de voeten lopen." mompelt ze nog, waarna ze maar gewoon besluit weg te lopen. Hier had ze niet bepaald zin in. Waar was Dorian met de drank?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:36 

Afbeelding

Matt is rustig aan het dansen wanneer er opeens iemand tegen hem aan botst. Enora. Great. Dan begint ze te bazelen over zijn zoveelste date?! "Ik heb alleen maar lol met mijn vrienden. Ok, Lea is dan wel geen vriend, maar dat was een weddenschap. For your information ben ik hier zonder date, terwijl jij hier gekomen bent met Thomas, of was het Dorian?! 2 Dates nog wel en dan verwijt je mij wat. Die hele break-up was ook nog eens jouw schuld en dan spreek je mij erop aan dat ik alleen maar wat lol aan het maken ben met mijn vrouwelijke vrienden? Rot toch op. Dus loop nu maar lekker terug naar die date van je. Volgens mij is hij een drankje voor je aan het inschenken en het is onbeleefd om je date te laten wachten." Matt legt steeds nadruk op het woord date.

Matt heeft natuurlijk ook al enkele drankjes op en hij kan dit er dus echt eventjes niet bij hebben. Hij draait zich weer om, zodat hij met zijn rug naar Enora gekeerd staat. Gelijk voelt hij zich schuldig voor wat hij gezegd heeft en hij voelt zich een klein kind.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:36 

OOC: even een heel kort en lame post, maar het is iets he :') En een belgisch toetsenbord is irritant :(

Afbeelding

Thomas is gaat even lekker los met Aimée op de dansvloer. Hij let even niet op Enora en haar nepdate Dorian, maar geniet gewoon van het moment en de muziek én Naomi. Ze ziet er goed uit vanavond en het was fijn om haar weer eens oprecht te zien lachen. Als de drank eventjes de overmacht krijgt van Naomi weet Thomas haar elegant op te vangen.
Als Naomi weer recht komt, kijken ze elkaar aan. Naomi komt wat intiemer met hem dansen en fluistert wat in zijn oor. Hij grijnst even, want Naomi zou natuurlijk nooit echt wat met hem beginnen. Daarbij zou hij daarmee zij kansen bij Enora helemaal verpesten en hij was net zo goed op dreef :')

'Alleen als jij dat ook doet,' zegt hij met een uitdagende blik, om met de 'grap' mee te gaan. Hij trekt haar wat dichter tegen zich aan, terwijl hij met zijn blik ondertussen even vlug Enora zoekt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:52 

Afbeelding

Enora's wenkbrauwen schieten wat omhoog wanneer hij opeens tegen haar uit z'n slof schiet. En niet zo'n beetje ook. Ze kijkt hem dan ook verontwaardigt aan wanneer hij haar allemaal dingen begint te verwijten. Over dat het allemaal haar schuld was en dat ze maar gewoon moet oprotten. Okay, nou heeft 'ie haar wel goed gekwetst. Hij gaat te ver.
"Oh get over it. Zuip je maar lekker lam en doe wat je niet laten kunt. Maar ga me geen dingen verwijten waar je helemaal niks vanaf weet. Ik ga je ook geen verklaring afleggen, want het gaat jou helemaal niks meer aan." Met een brok in haar keel en een rot gevoel draait ook zij haar rug naar hem om zodra hij zich ook omdraait.

Zonder nog aandacht om te kijken of op zoek te gaan naar Dorian, loopt Enora richting de deur. Ze moest echt even weg van hier, even wat frisse lucht, even tot zichzelf komen, even,- Hey.. Waarom gaat de deur niet open?
Ze duwt de klink omlaag en begint er wat aan te trekken, maar niks lijkt te helpen om hem te openen. "Euhm.. Guys? Kan iemand even de deur open doen?"

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:57 

Afbeelding

"OOH?! Gaat het mij niks aan?! Kwets ik je?! Je hebt mij anders als eerste gekwetst. Doe nu maar niet alsof je er niks vanaf weet en alsof je me niks verschuldigd bent. Het gaat mij alles aan. En om nou naar dit feest te komen met een loser als Dorian? Ik had verwacht dat je meer klasse zou hebben." Jup. Matt heeft natuurlijk het meest klasse van alle mensen in deze ruimte.

Matt lacht gemeen als Enora de deur niet open krijgt. "Tsjah, je zal geduld moeten hebben. Welcome to lockdown. De deur gaat pas open zodra het ontbijt geserveerd wordt." Ooh wat voelt Matt zich nu gemeen. Hij slaat de rest van zijn drankje achterover en kijkt de groep rond in afwachting op reacties. Hij loopt naar het bureau toe dat er nog staat en gaat uitdagend op de bureaustoel zitten. He's in charge.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:02 

Afbeelding

Naomi aait even over Thomas wang heen met een vinger. "Maybe I am," zegt ze speels. Maar dan ziet ze uit haar ooghoeken hoe Matt en Enora ruzie maken. Nu is Naomi aardig aangeschoten en Enora moest ook altijd drama maken @@. Wat een b*tch. Ze excuseert zich momenteel tegenover Thomas en zegt dat ze zo terug is. Ze loopt naar Enora toe die de deur probeert te openen.

"Moet je weer lekker iedereen's humeur verpesten ofzo?" zegt ze zwaar geí¯rriteerd "En ook, blijf uit de buurt van Dorian en Thomas voordat je hun aandoet whatever you did to Matt en voordat je hun het leven zuur maakt zoals dat van mij. Ze merken toch wel dat je het niet waard bent."

Zo. Een schepje er boven op. Met die woorden loopt ze eerst weer richting de drank tafel en gooit een glas punch in een plastic bekertje. Niet dat Naomi daar normaal uit drinkt, maarja, het kan haar nu even niks schelen. Bam, achterover.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:21 

Afbeelding

Camille bloost lichtjes als Lea haar complimenteert. "Jij ook." Antwoordt ze zachtjes. Ze bijt op haar lip en wendt haar blik af als Lea haar hoofd weer bij Casey naar binnen steekt.

Eenmaal op het feest, heeft ze al snel het gevoel dat het niet echt iets voor haar is. Ze staart naar het drankje dat Lea in haar handen duwt. Het ruikt raar en ze voelt haar hoofd al licht worden bij de geur. Voorzichtig nipt ze aan het glas, terwijl ze zich steeds ongemakkelijker begint te voelen. Zeker als Lea naar Matt loopt en ze alleen achterblijft met Casey, die weigert haar aan te kijken.

Ze kucht even zachtjes. "Is het wel goed als je nu gaat drinken?" Ze wrijft zenuwachtig haar benen tegen elkaar. "Met je misselijkheid." Voegt ze er snel aan toe. Casey wil er waarschijnlijk niet eens over praten en ze wil haar mond houden, maar het komt er vanzelf uit. Ze maakt zich zorgen.

"Je ziet er leuk uit.." Ja, alsof ze Case zich nu nog beter kon laten voelen. Nice try. Not. Snel gooit ze de rest van haar glas naar binnen.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:22 

Afbeelding

Dorian regelt zoals gevraagd een drankje voor Enora, geen rode zoals die van Thomas dit keer. Uit gewoonte zet hij de fles netjes terug bij de anderen flessen en veegt hij de losse kurken etcetera in een prullebak naast de tafel. Met in elke hand een drankje draait hij zich om. Enora is niet in een straal van 2 meter en zoekend scant hij dan ook de 'dansvloer'. Hij spot haar bij Matt.

Hij mompelt iets in het frans als Matt hem een loser noemt maar gaat er verder niet op in. Hij heeft geen zin om tussen die twee in te zitten. Het was uit tussen hun, dat wist iedereen. Blijkbaar was het ook nog steeds een gevoelig onderwerp.

Lockdown Zijn pupillen verwijden zich iets, ze zaten hier tot de volgende ochtend? Met toegeknepen ogen kijkt hij om naar Matt die op zijn 'troon' is gaan zitten. "Je hebt wat?" Rampscenario's schieten door zijn hoofd. Hij hield van routine, zekerheden en controle. Nu zou hij nog te laat komen voor zijn lessen, of erger..de leraren zouden hun voor het ontbijt vinden in dit lokaal.

Zijn aandacht wordt weer terug naar Enora getrokken als Naomi zich ermee gaat bemoeien. Nu werd ze van beide kanten belaagd, van je vrienden moet je het maar hebben. Met opgetrokken wenkbrauwen volgt hij Naomi. Zeg, hij kon zelf wel bepalen met wie hij om ging en met wie niet. Ontzet blijft hij bij de tafel met drank staan waar Naomi zich al snel op de punch stort. Hij kijkt even van haar naar de glazen in zijn hand en weer terug. What the hell. Dit werd toch een rot avond, dat had hij vanaf het begin al kunnen zien aan komen. De woorden van Naomi spelen nog even door zijn hoofd Laat je toch eens gaan. Met een onschuldige glimlach kiept hij alsof hij de plantjes water geeft de inhoud van zijn glazen over Naomi heen. "Ik dacht.." hij grijnst even "ik laat me eens gaan" Met een priemende blik zet hij de lege glazen weer neer en beent hij bij miss Bitch weg. Vastbesloten om hier weg te komen begint hij hopeloos aan de deurklink te sleutelen. Hij gaat hier echt niet tot 8 uur zitten met deze idioten.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:45 

Afbeelding

Shawn tuurt rond. Welk meisje zal hij koppelen aan Lucky? Naomi: nee. Die eet hem op. Aimée: idem. Casey: pfff, Casey is zo ver uit Luc's league, dat hij haar league niet eens kan zien. Lea: idem dito. Chris: IDEM. Enora: idem. Het is dan ook de vraag wat zij uitknaagt bij Thomas en Dorian. Die twee zijn véél te slecht voor haar. Stelletje mafkezen. Flor: die heeft het druk genoeg met normaal-blijven, terwijl Naomi haar beste vriendin is. En Cam: ja... Nou ja, Cam vindt Shawn leuk. Maar hey, de halve school vindt hem leuk, en zij moeten ook erover heen komen. Dus Cam it is!

"Ok Lucky Luc, luister goed. Zie je Cam daar? Ziet er goed uit, hah? Je moet naar haar toe gaan, en vragen of ze zin heeft in een drankje. En dan of ze wilt dansen. En doe wat aan je gezichtsuitdrukkingen. Je moet goed overkomen. Alleen- Ja, hoe zeg ik dit? Zoals je wel weet, heb ik een geschiedenis met zowel Casey and Lea. En daardoor is het voor Cam nogal moeilijk om toe te geven dat ze mij OOK leuk vindt. Ze wilt niet overkomen als een meeloper," zegt Shawn met een wijze knik. Hij neemt een slokje van zijn fles, en werpt Luc dan een serieuze gezichtsuitdrukking toe. "Dus zet de verwachtingen niet te hoog. Als je er genoeg drankjes in giet, is er kans dat ze morgenochtend naast je wakker wordt!" Hij lacht breed. "Ze kan het eventueel hebben over een grote fout en dergelijke - in jouw geval." Want bij Shawn gebeurt dat nooit (H) He's that awesome. "Maar maak je geen zorgen. We beginnen met babystapjes." Dan pakt hij Luc's schouders beet, en duwt hij hem nogal hard richting Cam.

Hij heeft Luc net weggeduwd, en een heleboel dingen gebeuren tegelijk! Enora en Matt beginnen nogal aanvallend tegen elkaar tekeer te gaan; Naomi bemoeit zich ermee op een vreselijke manier, en tenslotte kiepert Dorian zijn drankje over Naomi heen! Oh, en Matt maakt de lockdown bekend.

Shawn staart met grote ogen naar het gebeuren. Wat moet hij doen? Simpel. Hij loopt met grote passen richting Matt. Hij pakt zelf ook een bureaustoel, en positioneert die naast die van Matt. Zwijgend geeft hij de fles alcohol aan zijn maatje. "Lockdown? Really?" Hij grijnst flauwtjes. "Dit wordt dan nog een... memorabele avond. Nacht." Hij kijkt dan nog even naar de doorweekte Naomi, naar Dorian met zijn glas, en het feit dat hij Enora verdedigde.

Shawn's hand vormt zich in een vuist, die hij uitsteekt voor Matt voor een bro-fist-bump. "Bro's over ho's."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 0:08 

Afbeelding

Enora slaat haar ogen neer. Damn. Natuurlijk moet Matt weer een stomme prank uithalen, en vervolgens ook nog eens zo doen. Het ging hem niks aan. Helemaal niks. Als hij nou nog in een straal van een meter van haar had gestaan, had ze hem een harde klap gegeven. Haar frustraties uit ze nu dan ook maar op die verdomde deurklink.

"Moet jij je weer overal mee bemoeien? Hou toch eens op met overal je neus in te steken. Je hoeft je met iedereen en elke relatie te bemoeien, dus hou daar onderhand eens gewoon mee op. Jij bent zoveel minder waard, besef dat nou eens." Stomme Naomi. De bitch. Dat ze maar een heel eind.. nouja, naar de andere kant van het lokaal toegaat aangezien ze vastzitten @@ Stomme Matt en stomme Naomi. Dat ze zich eens ergens anders mee gaan bemoeien. Enora kijkt Naomi dan ook @@-ish na. Pfuh.

Ze zucht even heeel diep en laat de deurklink maar voor wat het is als die toch niet open lijkt te gaan. Dan zit ze hier opgesloten met al die bitches. Naomi-bitch en nog ergere Matt-bitch.
Oh, maar dan gebeurt er iets geniaals. Dorian giet het drankje over Naomi heen. Met al die frustraties die Naomi, Matt en de stomme lockdown, kan ze het niet laten om even te lachen wanneer ze de doorweekte Naomi ziet. Met een grijnsje kijkt ze toe hoe Dorian vervolgens gewoon heel fanatiek aan de deurklink begint te sleutelen. Go Dorian.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 0:14 

Afbeelding

Matt zit als een koning op zijn troon. Hij geniet ervan dat Dorian als een bezetene probeert de deur open te maken, wat tevergeefs is. Lekker voor 'm. Moest 'ie maar geen drank over Naomi heen gooien of Enora meenemen als date.

Matt is blij dat Shawn naast hem komt zitten. Hij is wel toe aan wat gezelschap en aan iemand die aan zijn kant stond. Hij pakt de fles aan en zet 'm aan zijn mond. Na een paar slokken zet hij 'm weer neer. Die paar slokken waren geen goed idee geweest. "Veel memorabelerder dan dit moet het niet worden."

Nogal sad'ish geeft hij Shawn een fistbump. Pff. Stomme Dorian, stomme Enora, geweldige Shawn en geweldige Naomi. Had hij die prank maar op een andere dag uitgehaald.

Dan bedenkt hij zich dat hij Shawn nog heel nodig wat moet vertellen xO. Oftewel, hetgeen dat hij vanavond aan Naomi opgebiecht had. I mean, Shawn is his best friend, hij verdient het om het te weten. "Dude, I need to tell you something," fluistert Matt, zodat niemand anders het hoort.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 0:15 

Afbeelding

Naomi gilt als Dorian het drankje over haar heen gooit. Ze is woest, maar dan ook echt woest. Ze stampt, half uitglijdend naar Dorian toe. "DAT HAD JE NIET MOETEN DOEN, DORIAN. Dit wordt je sociale ondergang! Alhoewel niemand je zoiezo al kan waarderen, de betweter die je bent. En dan ben je ook nog een pity-date, ik hoop dat je gigantisch op je-"

Enora begint te lachen. LACHEN?! @@ Naomi wordt mogelijk nog kwader en ze flipt helemaal met de alcohol in haar systeem. Ze gooit een glas met drank over Enora heen en geeft haar een klap in haar gezicht. Dan duwt ze haar omver tot op de grond en gaat bovenop haar zitten om haar nog een klap toe te kennen.

"I HATE YOU" schreeuwt ze hysterisch.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 0:53 

Afbeelding

Shawn kijkt naar Matt als die zegt dat hij hem iets moet vertellen. "Het lijkt me beter als je 't me morgen vertelt," zegt hij droogjes. "Want deze nacht gaat nog lang duren, en ik weet niet hoelang ik nog betrouwbaar zal zijn." Met deze woorden neemt hij zijn fles terug, en neemt een flinke slok. Hij schrikt ook wel een beetje als Naomi ineens doorflipt tegen Enora. En niet eens op een grappige manier. Naomi stort zich op Enora, en begint er maar op los te meppen.

Shawn heeft neigingen om Naomi weg te schoppen natuurlijk, maar hij zit hier net zo solidair met Matt te zijn. Dus in plaats van zich op drama te richten, neemt hij nog een slok. En dan nog eentje.

En na een paar slokken, tuurt Shawn naar Casey. Casey waarop hij vroeger zo gek was. Casey met wie hij jarenlang bevriend is geweest. Casey bij wie het verschrikkelijk veel moeite kostte om overheen te komen. Maar hij had het voor elkaar - totdat ze het briljante idee hadden om een weekje in de zomer samen te spenderen. Hij had er ook niets bij gedacht; haar ouders waren per slot van rekening ook constant in de buurt. Haar vader had de angstaanjagende neiging om Shawn steeds met priemende ogen aan te staren, alsof hij wilde zeggen ik hou je in de gaten... Maar goed, toen waren ze twee dagen weggegaan, onder de impressie dat ze Casey en Shawn HEUS wel alleen konden laten. Onder de impressie dat er niets meer tussen hen speelde. En toen,- Ja, toen speelde er ineens wel wat. En toen was er ineens wel een vonk. Maar ze hadden er strikte afspraken over gemaakt.

Shawn glijdt van de bureaustoel af, en loopt met grote passen naar Casey. "Je zei dat het alleen voor de fun was," zegt hij beschuldigend, wijzend op haar, als hij haar eenmaal bereikt heeft. "Dat het nooooooooit meer moest gebeuren." Hij priemt inmiddels met zijn wijsvinger op Casey's schouder - niet lettend op Cam die er nog naast staat. De gedachte dat de conclusie die hij heeft getrokken uit haar vreemde gedrag, komt ook helemaal niet in hem op.

"Ik weet niet of ik toe ben aan iets serieus, Case." Hij neemt nog een slok. Buh, fles is bijna leeg! D: "Like, het was ZO moeilijk om over je heen te komen, wist je dat? Wist je dat Casey? En nu wil je die deur weer openen?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 2:32 

Afbeelding

Okay, Naomi vond het dus niet zo leuk dat Dorian het drankje over haar heen had gegooid. En Naomi vond het blijkbaar ook niet zo leuk, dat Enora dat juist wel leuk vond. Voor ze het goed en wel beseft krijgt Enora zelf namelijk ook een drankje over haar heen gegooid, en alsof dat niet genoeg is, begint Naomi een bitchfight. Okay, nou ging ze eraan.

Enora probeert Naomi van haar af te krijgen, maar Naomi zou maar wat af moeten vallen, wil ze dat bereiken @@ Ze begint dan ook terug te schreeuwen. "I HATE YOU MORE." @@ "BITCH." Aargh. Ze probeert een beetje Naomi's handen van haar weg te houden, maar het begint al gauw op gespartel te lijken. Ook Enora haalt dan uiteindelijk maar gewoon uit naar Naomi, en trekt vervolgens aan haar haren om haar om te laten rollen zodat zij dit keer bovenop Naomi zit. "Jij hebt alles zo verschrikkelijk verpest en je weet maar niet van ophouden. Je bent een zielig hoopje niks!" Wat Naomi kan, kan Enora ook dondersgoed. Ze geeft haar dan ook een verdiende klap terug.
En dit, lieve kindjes, is dan een bitchfight.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 3:21 

Afbeelding

Haar met regenboog gevulde gedachten worden onderbroken door een iets te confronterende Camille, Mrs. Good-Advice. Bitter draait Casey zich om en schenkt zichzelf nog een glas alcohol in.

"Ik voel me prima.'' zegt ze kortaf. Pissig giet ze zichzelf vol met meer alcohol. Veel drinken, niet denken. "Jij ook. You look hot.'' Het was een automatische reactie, en hoewel haar hoofd er niet naar staat en ze amper een blik in Camille haar richting heeft geworpen, zou ze haar woorden hebben gemeend als ze zich stabiel had gevoeld.

Alsof haar avond nog niet slecht genoeg was, krijgt Shawn blijkbaar de briljante ingeving om op haar af te stappen. En met wat voor onderwerp. Vrijwel meteen maakt haar geí¯rriteerde stemming een zwaai naar beneden. Meer alcohol. Terwijl Shawn praat, besluit ze de glazen te laten staan en grijpt naar een fles pure vodka. Overenthousiast neemt ze een slok en durft het aan om de jongeman aan te kijken. Haar lippen krullen omhoog.

"Oh, maar het was ook voor de fun,'' beaamt ze. Haar zachte handen gaan omhoog en knijpen zachtjes in Shawn zijn wang. De alcohol begon zijn belangrijke taak al te vervullen. Casey neemt nog een slok, waardoor de fles al op een kwart zit. Sh*t.

"Serieus, niet serieus..'' Hartenbreker. Godverdomme hartenbreker. Casey haalt haar schouders op. "Je bent veel leuker als je dronken bent.'' zegt ze. Speels laat ze haar vrije hand door zijn haren gaan. Een charmante glimlach trekt rond haar lippen. Case neemt een stap vooruit, veert omhoog op haar tenen en drukt haar lippen zachtjes op de van Shawn.

Na enkele seconden laat ze zichzelf weer naar beneden zakken en begint te lachen. Nog een slok. "Je bent een klootzak, Shawn.'' Casey giechelt. Vaag realiseert ze zich dat ze vrij psycho kan overkomen, maar het interesseert haar zo weinig dat het haar niet deert. Van binnen deed alles zo veel pijn. Zo veel. Maar vannacht zou ze geen slachtoffer zijn. Vannacht zou ze plezier hebben.

Casey knipoogt naar haar ex en loopt lachend weg. Haar voeten dansen op de muziek. Alsof de fles haar beste vriend is, zet ze het ding weer tegen haar lippen. Al heel wat vrolijker dan eerst walst ze naar Lea toe.

"Leeaa!~'' zingt ze. Casey slaat één van haar handen om Lea's heup en trekt haar dichter naar zichzelf toe. "Laten we dansen! Whoo!'' Nog een halve fles te gaan. Vodka was sterk. Misschien iets té sterk.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: