Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 6:26 

Afbeelding

Matt's emo mood waait snel over. Als hij alle taferelen bekijkt die zich in het klaslokaal afspelen, voelt hij zich al snel een stuk beter. Hij geniet voornamelijk van de bitch fight tussen Enora en Naomi (het wordt alleen maar leuker als hij zich verbeeld dat de 2 dames om hem aan het vechten zijn).

"Yeah! Go Naomi!" Juicht Matt vanaf zijn stoel.

Al zijn klasgenoten zijn ondertussen redelijk ver heen (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Matt zelf is ook niet meer bepaald helder, maar hij is minder dronken dan Shawn bijvoorbeeld, die zijn hart nu aan het luchten is bij Casey. Dat kan alleen maar fout gaan.

Matt zou wel op willen staan, alleen begint hij steeds meer te denken dat dat fysiek onmogelijk zou zijn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 8:12 

Afbeelding

Dorian staakt zijn pogingen om de deur open te krijgen als Naomi als een klein kamerolifantje op hem af komt lopen. Here we go again. Niet erg onder de indruk - tenslotte kwamen dit soor tirades bij Naomi wel vaker voor - vouwt hij zijn armen over elkaar. Heel even denkt hij zelfs dat ze straks nog finaal onderuit glijdt. Haar woede slaat echter al gauw over naar Enora. Het gaat allemaal heel snel, er wordt een glas in haar gezicht gegooid, een klap uitgedeeld en voor je het weet zit Naomi bovenop Enora te brullen.

Om hulp zoekend kijkt hij even om zich heen. Want iedereen weet dat je niet tussen een bitchfight als deze wil komen. Shawn laat het echter afweten, wat Dorian sterk verbaasd en Matt gaat Naomi zitten aanmoedigen. Verward trekt hij even zijn wenkbrauwen op en laat hij zijn blik dan weer naar beneden zakken. Aarzelend kijkt hij van de twee op de grond nogmaals in het rond, was nu werkelijk bijna iedereen al bezopen!? Als Enora ook haar aandeel heeft geleverd vind Dorian het wel genoeg, want ze konden op deze manier ook niet naar Lanurse. "Dat is wel genoeg" probeert hij tussen beide te komen. Wat een zooitje. "Stop ermee!" Met enige moeite, omdat hij ook de maaiende klauwen van Naomi moet ontwijken, trekt hij Enora van haar af. Hij duwt haar wat naar achteren terwijl hij nu tussen de twee in staat om de situatie iets te sussen. "Ophouden nou" zijn ene hand graait al in zijn broekzak op zijn naar zijn toverstok.

Ooc: Hebben ze eigenlijk hun wand? Aangezien Matt de deur behekst heeft enzo...hoewel het natuurlijk ook gewoon een geniale spreuk kan zijn die niemand kan overtreffen ook al hebben ze hun wand.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 11:05 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea heeft verrassend veel lol met Matt. Ze is natuurlijk beter dan hem, maar hij verweert zich goed. Ze wordt echter weer pissig als hij de 10 Sikkels in de achterzak van haar jeans doet en ook nog eens een mep erop geeft. "Weet ik," zegt Lea erg matter of fact als Matt zegt dat ze goed is, en ze kijkt hem na. Volgende Quidditch match? Gaat hij er aan.

Nadat Matt weg is danst Lea nog een tijd in haar eentje door, totdat Matt meldt dat er een lockdown is en er een bitchfight tussen Naomi en Enora ontstaat. Lea wilt eigenlijk Enora verdedigen want hey, ze is haar vriendin, maar ze is niet zeker of ze wel tussen die twee in wilt komen. Haar leven kan nog wel eens gevaar gaan lopen. xO

Lea vindt het nu wel tijd om naar Casey en Cam terug te keren, dus dat doet ze ook - alleen komt Shawn erbij en loopt hij te praten over dat het alleen voor de fun was en Casey kust hem en oh god, Lea heeft serieus meer alcohol nodig. En ze moet Casey opvrolijken en dan gaat ze haar uithoren, want Shawn en Casey? Dammit.

Casey komt eigenlijk behoorlijk vrolijk naar haar toe en Lea vermoedt dat Casey al goed op weg is naar helemaal dronken zijn. Ook al is Lea nogal pissig, ze kan het niet helpen om met Casey mee te dansen. Ze grijnst en danst dicht om Casey heen, terwijl ze de fles vodka overneemt en zelf ook nogal wat slokken neemt.

Ondertussen begint ze, terwijl ze nog steeds dicht tegen Casey aandanst, haar en Casey langzaam richting het kantoortje te manouvreren dat aan het lokaal verbonden is, want Lea heeft geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar ze weet wel dat het verstandig is om niet een heart to heart op de dansvloer te hebben.

were mine.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 11:18 

Afbeelding

Naomi schreeuwt als Enora aan haar haren trekt en haar omver rolt. Ze krijgt er ook een klap bij. "Jij hebt het verpest, b*tch!"
Naomi probeert Enora's armen op afstand te houden, maar dat gaat moeilijk, aangezien ze bovenop haar zit. Ze begint ook aan haar haren te trekken en dan zo hard mogelijk. Het is een hoop gegil en gerol over de dansvloer. Ze hoort nog net hoe Matt haar aanmoedigt, als Dorian opeens tussen hun komt en ze op armlengte afstand houdt.

"LAAT ME LOS!" brult Naomi, omdat ze nog niet klaar is met Enora. Maar dat werkt dus niet. Daarom geeft ze maar op, sist ze nog even naar Enora en besluit dan maar om zich helemaal te storten op de dranktafel en aan de malibu te gaan. Ze houdt de fles aan haar mond en neemt een slok en nog een en nog een. Ja dat gaat al helemaal goed. Met een dikke tong tovert ze zichzelf terug naar hoe ze er eerst uit zag.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 13:57 

Afbeelding

Alles ging plotseling heel snel, zonet stond hij nog met Naomi te dansen en nu was Naomi verdwenen met de simpele woorden "˜ben zo terug'. Hij volgt haar met zijn blik, maar krijgt algauw door waar ze heen loopt: Enora. Hij krijgt maar half mee van wat ze tegen Enora verkondigt, maar het vast iets onaardigs zijn. Waarom moeten ze nu perse zo'n hekel aan elkaar hebben? Gelukkig ziet hij dat Naomi gelijk weer wegloopt, dus loopt hij maar naar de dranktafel. Hij kan wel wat meer drank gebruiken om deze "˜geweldige' lockdown van Matt te overleven. Hij pakt een willekeurige fles van de tafel en neemt een flinke slok.

Met de fles in zijn hand loopt hij dan rustig naar Naomi toe, maar voordat hij haar bereikt besluit Dorian dat het een goed idee is om twee drankjes over haar heen te kiepen. Thomas kijkt met grote ogen naar het hele gebeuren. Wat gebeurdt hier? xO Hij neemt nog een slok en al gauw ziet hij Naomi bovenop Enora zitten, dan andersom en dan doet Dorian een poging om het te sussen. En terecht, denkt Thomas, hij was dan ook degene die dit veroorzaakt had! Iedereen weet dat Naomi en Enora alleen naar tegen elkaar doen en het was absoluut niet aan Dorian om zich daarmee te bemoeien. Je ziet nu wel wat er van komt als Dorian denkt dat hij belangrijk is.

"˜Naomi, soms kun je andere mensen ook best gewoon een laten en hoef je niet altijd zo'n bitch te zijn,' zegt hij als Naomi weer bij de tafel komt en aan de drank gaat, "˜Ik ben zo weer terug, maar ik denk dat jij je wel even redt.' Hij kijkt naar de fles Malibu waar ze gulzig van drinkt.

"˜Je beseft toch dat dit jouw schuld is?!' zegt hij geí¯rriteerd tegen Dorian als hij daar aangekomen is, "˜Dus voel je nu maar niet goed dat je het hebt weten te "˜stoppen', want als jij niet zo stom was geweest met je actie had dit allemaal voorkomen kunnen worden.' Met deze woorden negeert hij Dorian verder en loopt hij door naar Enora.

Voor Enora blijft hij staan en hij houdt haar met een klein grijnsje de fles met drank die hij vasthad voor. "˜Ik denk dat je dit wel kunt gebruiken,' dan kijkt hij haar wat bezorgder aan en voorzichtig haalt hij een plukje –nat- haar uit haar gezicht, "˜Gaat het verder wel? Naomi had het niet moeten doen..'

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 15:02 

Afbeelding

Als Christine op de hoogte geweest zou zijn van de dirrtyness die Alex' gedachten en fantasie kan aannemen, zou ze gewoon zonder extraatjes zijn opgestaan en awkward en met rode kaken naar het feestje zijn vertrokken. Want dirrtyness is het laatste wat Christine aan Alex zou linken. Ze gaat ervan uit dat Alexjes net zo zedig zijn als zij. Opzwepende dansjes in een verlaten bibliotheek zijn pas voor volgend schooljaar.

Ze haakt vervolgens in zijn arm en grijnst. Vrolijk loopt ze aan zijn arm mee en komen nog net op tijd aan in het lokaal voor de lockdown begint. Jaja. Want iedereen was al binnen.
Christine hoeft niet lang rond te kijken om te zien dat bijna iedereen nogal zwoeletjes met elkaar aan het dansen is en op een halfuur tijd al een beetje (heel erg) in de wind zijn.

Ze voelt zich er toch een beetje oncomfortabel en niet op haar plaats bij. Op een feestje, waar ze al niet bijster graag naar toe gaat, met blijkbaar alleen maar alcohol om te nuttigen. Ja, noem haar een seut. Ooit ontgroent ze en dan zal ze iedereen verbazen. Mark my words.

"Waarom ben ik ook weer naar hier gekomen," vraagt ze aan Alex. Ze kijkt hem aan en er kan desondanks toch een grijnsje vanaf. Hier en daar ontstaan blijkbaar ook al wat relletjes en het lijkt Christine beter om maar wat aan de kant te gaan staan, nu ze toch niet meer weg konden. Ze trekt hem aan zijn hand (!) mee naar de tafel waar het drinken te nuttigen is. Ja hoor, alleen maar alcohol. En niet eens bekertjes. Dat verklaart waarom iedereen zo aan de fles hangt. Christine draait de knop om.

"Dit lust je vast wel," zegt ze tegen Alex, terwijl ze een of andere fles oppakt en hem meetrekt naar de kant. Ze neemt haar staf en tovert een werktafel om tot een grote, knusse zitzak, waarna ze erin neerploft. Ze klopt met een uitnodigende blik op het plaatsje naast haar, maar trekt hem al net zo snel naast zich neer. Terwijl ze rustig hun fles opendraait, werpt ze een kritische blik op alle anderen in het lokaal.

"Wat een feestje, iedereen staat ruzie te maken met elkaar," zegt ze met een sarcastisch ontroerde blik op het tafereel. Ja, dit is nu net wat Alex bedoelde met roddelen over anderen op feestjes. Dit was zo slecht nog niet. Gratis cinema. Christine nestelt zich wat tegoei in de zitzak en legt haar hoofd tegen zijn schouder aan. Ja, ze heeft wat nood aan lichte affectie. Ze biedt hem met een vragende blik de net geopende fles aan. "Je mag eerst..."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 15:16 

Afbeelding

Enora laat zich niet al te vrijwillig van Naomi aftrekken. Wat een bitch. Ze kijkt Naomi dan ook woedend na wanneer ze nog wat sist.

"Ik was nog niet klaar met haar." mompelt ze tegen Dorian, wanneer Thomas ook hun kant op komt en tegen Dorian uitvalt. Ze heeft op het moment geen zin om zich daar ook nog eens mee te moeten bemoeien en tovert haar jurk dan ook maar terug goed en droog. "Oh, ik ben Dorian enorm dankbaar voor die drank over haar heen. Dat was misschien wel het beste dat kon gebeuren vanavond."
Enora kijkt op wanneer Thomas zich vervolgens naar haar begeeft. Ze kijkt naar de fles drank die hij haar voor houdt. "Dat kan ik zo goed gebruiken op het moment." mompelt ze dan ook, terwijl ze een diepe zucht slaakt. Al ging ze zich niet verlagen tot Naomi's niveau en zich helemaal lam zuipen, hier had ze op het moment wel even behoefte aan. Matt met z'n stomme prank.

"Ik heb een enorme bitchfight gehad met zowel m'n ex als de grootste bitch op deze aardbol, zit vast in een lokaal vanwege een stomme prank en moet hier nog de hele nacht weten uit te houden zonder dat iemand me vermoord. Oh, en ik ben waarschijnlijk heel wat plukken haar kwijt en m'n jurk is geruí¯neerd, maar voor de rest gaat het wel goed." somt ze allemaal op. Ze kijkt hem met een flauw glimlachje aan wanneer hij een plukje haar uit haar gezicht haalt. Ze zucht eventjes diep.
"Het is maar weer duidelijk wie er nou echt achter wie staat." ze schudt eventjes haar hoofd en neemt vervolgens de fles drank van hem aan om die achterover te gieten. "Wat een heerlijk begin van het jaar." Ze houdt zich nog net in om richting Matt te schreeuwen dat dit echt zijn beste feestje ooit is.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 16:24 

Afbeelding

Hij verward zijn eigen ego met dat van mij. Hij was niet eens van plan met de eer te gaan strijken. Dit is allemaal belachelijk."Tuurlijk" antwoord hij luchtig zonder er verder op in te gaan.  Thomas heeft vanavond echt afgedaan en Hetbliefst hoort of ziet hij die gast de komende 24 uur niet. 

Hij rolt even met zijn ogen als Thomas dan een fles drank mee neemt naar Enora. Nee dat is de ideale oplossing, denk hij. Dat driekwart dronken was, dat was het probleem. En nog wel binnen een record tijd dit keer. Het fijne is dat hij hier de rest van de avond en ochtend nog zit dus ook mee mag genieten van iedereen zijn kater, als er niet voor die tijd al eentje over zijn of haar nek zou gaan. Alleen Enora haar opmerking is een klein lichtpuntje, hij glimlacht flauwtjes naar haar. Waar was de kamerplant die hij water had gegeven eigenlijk. Aah daar, hij spot Naomi alweer met wat drank. Treurig.

"Het is maar weer duidelijk wie er nou echt achter wie staat." Zijn grinnik is er al uit voor hij er erg in heeft "Nou en of" Hij kijkt even van Enora en naar Thomas en lijkt het stille signaal om te vertrekken te hebben gekregen. Met een flauw glimlachje draait hij zich dan ook om en maakt hij zich uit de voeten, in hoeverre dat vanavond mogelijk is. Bij het passeren van Naomi wil hij nog zeggen dat ze zich niet in coma moet zuipen maar hij houdt zijn lippen stijf op elkaar geklemd. Ze zoekt het maar lekker uit. Hij schuift een stoel naar achteren en gaat achter een bureau zitten waar hij de deur nog altijd goed in de gaten kon houden. Hij heeft ijdele hoop dat de deur alsnog zal open gaan, voor 8 uur als het kon.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 16:52 

Afbeelding

Cam staart als versteend naar het schouwspel tussen Casey en Shawn. Haar haat wordt alleen maar groter en als Casey hem zoent, krijgt ze de neiging om haar weg te trekken. Maar ze doet het niet. Hoe kon die asshole van een Bradés ooit iemand als Case krijgen? Ze zucht en kan alleen maar toekijken, terwijl ze bijna in tranen uitbarst als Casey er vandoor gaat met Lea. So much for the date.

Ze begint zich steeds depressiever te voelen en gaat daarom ook maar aan de drank. Chagrijnig gooit ze wat glazen naar binnen, waarna ze op een tafel gaat zitten en droogjes naar het gevecht tussen Enora en Naomi kijkt. Idiots.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 20:29 

Afbeelding

Shawn kijkt Casey uitdagend aan. Zelfs als ze hem in zijn wang knijpt, alsof hij een klein kind is. Ze zegt dat hij leuker is wanneer hij dronken is. Shawn's wenkbrauwen gaan langzaam omhoog, en bereiken hun hoogtepunt hij ineens Casey's lippen op die van hem voelt. Maar er zit niks in. Geen passie of dergelijke. Dus Shawn beantwoordt de kus nauwelijks - zijn armen hangen nutteloos aan zijn zijde. Als ze weer van hem af beweegt, noemt ze hem een klootzak - en uiteindelijk wandelt ze ervandoor, terwijl hij haar verdwaasd nastaart.

'Kay. Dat was vreemd. En het versterkt Shawn's idee dat Casey hem nog steeds leuk vindt. Ze is nu alleen in de war, en dronken. En hij zelf ook. Shawn haalt zijn schouders op, neemt nog een slokje van zijn fles, en zoekt dan een knus hoekje op in het lokaal zodat hij iedereen kan zien. Meh. Zijn ogen fixeren zich op Thomas die nog STEEDS in de buurt van Enora rond hangt. Seriously, wat is er met die gast? Maar Shawn kan zichzelf er niet toe brengen om hem op zijn plek te zetten.

Chris en Alex zitten op een zitzak. En ze zitten wat knusser dan hoe Shawn het eigenlijk wilt zien @@ Maar 1) Alex en Christine zijn juuust friends. Dat hebben ze hem allebei meerdere malen gezegd. En 2) ook hier heeft hij geen energie meer voor.

Dus Shawn zit basically in een hoekje te zuipen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 20:42 

Afbeelding

Hij grinnikt even als hij de opsomming van Enora aanhoort. Ze weet het in ieder geval leuk te brengen. Ja, ze is echt wel een leuk meisje, alleen is het nogal een probleem dat zij en Naomi elkaar haten. Hij weet nu al dat Naomi zometeen een opmerking zal gaan maken over waarom hij naar Enora is gegaan. Maar dat is een zorg voor later, nu is hij bij Enora en het zoals het ernaar uitziet gaat dat in ieder geval de goede kant op. Hij maakt het straks wel goed met Naomi.

"˜Ik vind dat je er nog steeds mooi uitziet.'
Hij kijkt haar met een speelse blik aan terwijl hij dit zegt, omdat hij weet dat hij haar al veel complimentjes gegeven heeft vandaag :')

Als Enora de fles drank van hem overneemt, gaat Thomas achter haar staan en pakt haar liefjes vast. "˜Ik sta nu achter je,' fluistert hij dan met een klein grijnsje in haar oor, "˜En denk maar zo: het jaar kan vanaf nu alleen maar beter worden – dat hoop ik dan.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 21:00 

Afbeelding

Enora glimlacht eventjes flauwtjes wanneer Thomas haar voor de zoveelste keer vandaag een complimentje geeft. "Ik ga straks nog denken dat je tot over je oren verliefd op me bent." grijnst ze plagerig. "Het zag er net nou niet bepaald charmant uit volgens mij. En allesbehalve onschuldig. Ik zit straks nog onder de blauwe plekken."

Enora trekt haar wenkbrauwen eventjes op wanneer Thomas liefjes achter haar gaat staan en haar vasthoudt. Ze kan het niet laten om eventjes hoofdschuddend te lachen om zijn fluisterende woorden. "Letterlijk en figuurlijk, eh?" knikt ze dan ook, waarna ze nog een teug uit de fles neemt.
"Voor mij kan het hoogstwaarschijnlijk alleen nog maar beter worden, tenzij Naomi me levend vilt. Voor jou weet ik het niet zo." ze kijkt eventjes uitdagend half naar hem om. "Shawn zou elk moment je nek kunnen breken, Dorian houdt je in de gaten, Matt mag jou vast ook niet meer zo, en nouja.. Ik ben eigenlijk ook niet zo lief en knuffelbaar, naast slaan en aan haren trekken, bijt ik ook wel eens." fluistert ze met een grijnsje.

Haar avond was al erg genoeg, dus veel aandacht heeft ze niet meer voor wie dan ook. Een opmerking of klap meer of minder zou niet meer uit moeten maken.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 23:21 

Afbeelding

Thomas is blij dat hij Enora even aan het lachen krijgt. Weer een pluspuntje, denkt hij bij zichzelf. Als ze vraagt of het letterlijk en figuurlijk is, knikt hij ook instemmend.

Hij moet even lachen als hij haar visie hoort voor hem. "˜Ja, daar zou je wel eens gelijk ik kunnen hebben,' antwoordt hij instemmend. Vooral Shawn zou nog wel eens lastig kunnen gaan doen, en al helemaal als die genoeg drank op heeft – iets dat deze avond waarschijnlijk het geval zal zijn. Met dat in het vooruitzicht krijgt Thomas ook wel weer de behoefte aan een paar slokken alcohol.

"˜En nu ben je anders best lief en knuffelbaar,' fluistert hij terwijl hij haar eventjes wat steviger vastpakt, "˜Daarbij is bijten in bepaalde situaties zeer gewend.' Dan draait hij Enora met een beweging om, waardoor ze met haar gezicht vlak bij de zijne is.
"˜Krijg ik nu ook nog een slokje?' vraagt hij dan met een onschuldig grijnsje.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 23:43 

Afbeelding

Enora voelt hoe Thomas' grip nog wat steviger wordt. Ze grijnst eventjes lichtjes om zijn woorden. Voor ze het goed en wel beseft heeft hij haar in een beweging naar hem omgedraaid. Hij is nou eenmaal een stuk groter en sterker en ze voelt zich zo nog een stuk kleiner en inderdaad wat meer knuffelbaar.
Er speelt een speels grijnsje om haar lippen en ze kijkt hem uitdagend aan wanneer ze merkt hoe dicht ze eigenlijk bij elkaar staan en hoe dicht zijn gezicht bij dat van haar is. "Oh.. Je wil drank.." Ze kijkt hem speels aan. "Ik dacht dat je eerder wat anders zou willen, maar oke, vooruit." Met een grijnsje houdt ze de fles naar hem op, maar besluit dan eerst zelf nog een teug te nemen.

De herinnering van die middag komt weer naar boven en eigenlijk heeft ze zin om hem op z'n tenen te trappen met haar hakken. Het is eigenlijk om te lachen. Eerst haar beledigen en dan niet van haar af kunnen blijven :')
Uitdagend leunt ze wat op haar tenen zodat ze nog wat dichter bij hem komt met haar gezicht. "Eigenlijk zou het een genot zijn om te zien wat er nou zou kunnen gebeuren als.." Ze fluistert haast tegen zijn lippen aan. Ze maakt haar zin echter niet af. "Maar dat doe ik je maar niet aan." Ze bijt eventjes op haar lip.
"Jij wou bovendien drank, niks aan te doen." brengt ze dan opeens spontaan en vrolijk uit terwijl ze weer terug normaal gaat staan en hem vrolijk de fles ophoudt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 0:49 

Afbeelding

Er verschijnt een licht grijnsje op Thomas' zijn gezicht, nu Enora zo dicht bij hem staat. Hij aait een keer zachtjes over haar wang en kijkt haar uitdagend aan als ze begint over dat hij iets anders zou willen dan drank.
Vervolgens houdt ze hem dan de fles voor, maar besluit toch eerst zelf nog wat te drinken. Alsof Thomas nu niet ook hard wat drank kon gebruiken, met Enora die zo uitdagend bezig is :')

Enora besluit om nog een stapje verder te gaan en gaat zo staan dat hun lippen elkaar bijna raken. Thomas kijkt haar aan en probeert te peilen wat ze van plan is. Niet dat dit echt lukt, nu ze zó dichtbij staat. Dan fluistert ze en stopt halverwege met haar zin. Zou ze dan toch..?
Maar nee, nog niet. Thomas slikt even en kijkt haar met een sippe blik in zijn ogen aan.

Hij moet eventjes lachen als ze zegt dat hij bovendien drank wou en ze weer normaal gaat staan. Dankbaar neemt hij de fles aan en neemt een paar flinke slokken. Hij moet toegeven dat Enora dat mooi uitgespeeld had. Maar ook Thomas kan dit spelletje spelen.

Hij voelt hoe de alcohol zijn taak begint te doen.
"˜Maar.. Krijg ik dan niet eens een klein kusje op mijn wang..' hij kijkt haar met zijn allerliefste blik aan, "˜Want dat wil ik ook wel.. Dat zou namelijk dé perfecte combinatie zijn.' Hij gaat subtiel met zijn hand door haar haar heen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: