Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: vr maart 18, 2011 8:33
Caleigh heeft helemaal geen zin om naar Maanstad te gaan omdat de stad hun toch weinig te bieden had. Dat was altijd al zo geweest. En daarnaast houdt ze niet van treuzelen, maar als iedereen ging beslissen dat ze eerst naar Maanstad wilde prima.
"Als de meerderheid denkt dat we beter eerst naar Maanstad kunnen gaan prima, maar mijn stem zal geen meerderheid maken," zegt ze dan.
En geweldig, de meerderheid stemt voor Maanstad. Ze vraagt zich af of deze groep wel iets kan. Caleigh zit binnen enkele seconden op Maria en omdat niemand gelijk in beweging komt begint ze al te rijden. Hard genoeg om wat voor de groep te lopen, maar zacht genoeg dat ze ze niet kwijt zou raken.
[[2 weken later]]
In de eerste week was het weer er niet beter op geworden maar slechter, ze hadden een zware regenstorm meegemaakt, maar de tweede week daarentegen was zonniger geweest. Ze haalt even een hand door haar haren heen, ze waren onderweg mensen tegen gekomen, maar meer eigenlijk ook niet. Even kijkt ze achterom en ziet de groep zo'n tien meter achter haar lopen. Voor haar ziet ze de muren van Maanstad al en ze staat stil. Ze zouden binnen een halfuur de stad ingaan. Even voelt ze een duizeligheid opkomen maar ze negeert het.
Als ze binnen de poorten van Maanstad zijn is het gelijk drukker met mensen. Behendig springt Caleigh van Maria af en houdt haar teugels vast. Haar laatste keer in Maanstad was haar bevallen, maar dat was ook al meer dan een halfjaar geleden. Uiteindelijk belanden ze bij een herberg waar de kamers worden geregeld en Caleigh heeft Maria in de stal gezet.
"Ik ga mezelf opfrissen en daarna zie ik wel. Ik geloof niet dat we hier echte groepsverplichtingen hebben..." zegt ze dan.
Ze zet haar woorden kracht bij door de herberg in te lopen, gelijk door naar boven, naar de eenpersoonskamer die ze heeft. Als ze de deur opent doet verschijnt er een tweepersoonsbed. 'Als die man dacht dat ik bezoek kreeg heeft hij het verkeerd gedacht,' denkt ze. Ze doet de deur dicht en op slot en dumpt dan haar spullen op bed om dan naar het badkamertje ernaast te lopen. Gewoon even rust. Als ze onder de hete douche staat voelt het alsof alle frustratie van de afgelopen twee weken eraf wordt gewassen. Het is een wonder dat ze nog geen fikse ruzie heeft gehad met iemand. Iets vertelt haar dat die ruzie niet lang uit zal blijven. Als ze zich eindelijk wat ontspannen voelt zet ze de douche uit en pakt ze een handdoek om zichzelf af te drogen. Wat zou ze gaan doen, even wat bijslapen of naar beneden gaan... Lastige keuze. OOC:: We zijn in Maanstad, in een herberg. De sleutels van de kamers zijn verdeeld. Er zijn 4 kamers met 2 eenpersoonsbedden. En er is nog 1 kamer over voor iemand die alleen wilt slapen en die is voor één van de jongens wss :') Ik denk niet dat er nu al gemengd wordt geslapen XD Dus 2 meiden bij elkaar en 2 jongens bij elkaar. En 1 lucky bastard die alleen slaapt :') En ga doen wat je leuk vind ofzo XD En owja, het is ongeveer half 3 in de middag (:
*vliegen, om het hier ook te zeggen. Vliegen doen ze niet aan, het is niets iets normaals wat er gebeurd en iets zoals Quidditch bestaat hier eigenlijk niet.