Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 23:10 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma blijft eigenwijs doorkloppen op de deur. Dexter zou er toch niet vanaf komen en dat wist hij, daarom is het voor hem ook maar beter om gewoon op te staan en die deu,-
"Dexter!" zegt ze met een brede glimlach wanneer de deur geopend wordt. De glimlach verdwijnt echter weer snel en ze trekt eventjes een gezicht wanneer hij met z'n ongeschoren kop even breeduit aan het gapen is tegenover haar. "Ja, dat gaat dus niet werken." zegt ze met een opgetrokken wenkbrauw en een knikje richting z'n haren wanneer hij het wat probeert te fatsoeneren.

Ze kijkt hem even waarschuwend aan wanneer hij haar even bekijkt. Ze strijkt even over haar rokje heen alvorens ze op haar hakjes langs hem af naar binnen loopt. Ze kijkt eventjes met een vies gezicht rond, waarna ze zich weer naar hem omdraait. "Maar natuurlijk ben ik hier voor de gezelligheid! Er is niks leukers dan mijn lieve Dexter wakker te maken en even gezellig bij te kletsen!" glimlacht ze deze keer overduidelijk gemaakt naar hem.
"De plicht roept, je moet eventjes wat waterleidingen fixen ofzo." zegt ze dan meteen to the point, waarna ze haar schouders even kort ophaalt en hem nonchalant aankijkt.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 23:59 

Afbeelding

Christian kijkt op als er een vrouw aan komt gewandeld. Nu gaan we het krijgen, het moment dat hij zo lang mogelijk had uitgesteld. Hij reageert niet op haar grap, maar stelt zich wel voor. ”Christian”. Samen met Tess raapt hij zijn spullen op en stopt ze weer terug in zijn pikzwarte koffer. ”Bedankt voor het helpen Tess” zegt Christian dankbaar terwijl hij weer opstaat.

”Ik ben hier opzoek naar werk, nou ja ik heb het eigenlijk al een soort van gevonden” legt hij vaag uit. ”Ik werd getipt door een vriend dat ze hier bij de lokale politiebureau wel een mankracht konden gebruiken” voegt hij eraan toe. Christian vertelt maar niet waarom hij niet elders opzoek gaat, hij heeft geen zin om meteen dramatisch van start te gaan. Hij kijkt Tess doordringend aan. ”Zou je me wat meer kunnen vertellen over Daisyville?” vraagt hij nieuwsgierig. Misschien kan ze hem wel rondleiden, zo groot is Daisyville toch niet?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 0:25 

Afbeelding
Dexter

Dexter grinnikt even en trekt zich weinig aan van de waarschuwende blik van Emma. Om haar te pesten, kijkt hij haar overdreven na als ze langs hem naar binnen loopt. Met een grijns sluit hij de deur. Bij haar opgetrokken neusje, beseft hij weer waarom Emma niet zijn type is. “Met alle respect, maar jij bent ook niet het eerste wat ik s’ ochtends wil zien.” Hij gooit er net een net zo lieve gemaakte glimlach achteraan zoals ze zojuist zelf had gedaan.

Fluitend pakt hij twee oude mokken uit een keukenkastje en zet hij deze op het aanrecht. Hij lacht even als ze hem zegt dat de plicht roept, dus daarom was ze hier. “Aha” grijnst hij “En welke waterleiding van je moet ik repareren?” verlaat het zwoel doch sarcastisch zijn mond. Omdat hij weet dat ze erg gesteld is op hygiene, en hij net zijn bed uit komt, gaat hij lekker dichtbij haar staan. Uiteraard, toepasselijk tegen het aanrecht. Heel even overbrugt hij de afstand iets en pakt hij dan wat suiker uit het keukenkastje. Mneh, niet Emma. Alsof er niets gebeurd is gaat hij verder met het zetten van koffie. “Koffie?” hij houdt een mok omhoog en schenkt voor zichzelf als wat in. “Dus, waar moeten die waterleidingen gemaakt worden? En waarom kom jij dat mij vragen als het niet eens je eigen waterleiding betreft…”

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 0:45 

Afbeelding

Aah, het heeft dus toch een naam, Christian. "Geen probleem," zegt ze met een glimlach als ze de spullen hebben opgeraapt. Hij vertelt dan dat hij bij de politie gaat werken.

"Ooh, dat is wel cool!" zegt ze enthousiast. "Ja, ze zijn hier niet met veel, maar er is dan volgens mij ook niet zoveel misdaad hier… Ik bedoel, je hoort wel eens kleine incidentjes maar iedereen hier is heel lief en gedraagt zich over het algemeen goed," zegt ze met het volste vertrouwen in haar medebewoners.

"Natuurlijk kan ik je vertellen over Daisyville!" geeft ze enthousiast antwoord op zijn vraag. Of ze iets kan vertellen over Daisyville, duh! Ze woont er tenslotte haar hele leven al en ze is op de hoogte van álle roddels! "Er valt zoveel over te vertellen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Wat wil je weten? Ik ken alle inwoners, waarvan er daar al een heleboel staan," zegt ze terwijl ze met een grijns gebaart naar de groep mensen bij het huis, "en ik weet alles te vinden en weet alles over de evenementen hier, waarvan we er veel hebben trouwens en die altijd supergezellig zijn! Hadden ze ook leuke evenementen waar jij vandaan komt?"

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 1:08 

Afbeelding

Christian glimlacht als Tess aangeeft dat er amper wat bijzonders gebeurd in Daisyville. Daarom tipte Matt hem over deze politiebureau, hier kan het moeilijk uit de hand lopen.
”Wat ik wil weten?” vraagt Christian aan Tess. Hij denkt even na en gaat met zijn hand door zijn haar. ”Nou de locatie van de politiebureau is wel handig om te weten" - hij moest immers weten waar hij ging solliciteren - "en of er een kroeg in de buurt is” zegt Christian. Een goede kroeg zou een positieve klank aan zijn mening kunnen geven. ”Maar ik zou graag willen dat jij mij de mooiste plekken van Daisyville laat zien”. Nadat hij dit heeft gezegd, staart hij even naar de grond. Heeft hij nou serieus stappen ondernomen om sociaal actief te zijn? Het is niet zo dat hij nooit vrienden of een relatie had, maar de laatste tijd scheelde het hem weinig.

Christian grijnst als ze begint over de evenementen van dit dorp. Hij was er nooit voor uitgenodigd in zijn vorige woonplaats en had er ook geen behoefte aan gehad. ”Ja, ik kom uit een drukke stad dus er waren een hoop evenementen” zegt Christian vlot. ”Alleen was ik er nooit zo in geïnteresseerd”.

Laatst bijgewerkt door Apollo op zo maart 11, 2012 18:07, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 12:00 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma loopt met Dexter mee richting de keuken toe, waar ze zoals elke keer weer even een snelle blik over het tafereel laat glijden. Niet omdat ze hier voor de eerste keer is, of omdat ze het zo fascinerend vindt, maar juist omdat ze elke keer weer teleurgesteld merkt dat Dexter nooit zal veranderen.

"Als je niet oppast met je woorden kan je straks ook je eigen waterleidingen repareren." antwoordt ze liefjes bij zijn opmerking.
Ze trekt eventjes een gezicht wanneer hij met z'n ochtendverschijnsel dicht bij haar komt staan. Het feit dat hij zo dichtbij staat op het moment doet haar meteen extra goed beseffen dat hij een ongeschoren kop heeft, de laatste keer dat hij z'n haren en gezicht gewassen had de vorige dag was, net zoals z'n tanden en ze houdt haar adem in om geen aandacht te besteden aan z'n adem. Niet dat Dexter nou echt zo vreselijk was op het moment, alles wordt alleen een beetje in Emma's hoofd geaccentueerd. Niks aan te doen.

Ze neemt de mok van hem aan wanneer hij koffie begint te zetten. Ze veegt even met haar hand een plekje op het aanrecht schoon om haar tas daarop te leggen.
"In het landhuis, waar de nieuwe huurders vandaag intrekken Dexter." Ze zegt het laatste alsof ze niet kan geloven dat hij dat niet meteen in z'n hoofd kon halen op het moment dat hij wakker werd. "Omdat ik zoals altijd weer alles moet regelen hier, én omdat het dan weer mijn plicht is om de mensen te verwelkomen en te laten zien hoe prettig Daisyville is!" Alsof hij dat niet wist, gekkerd.

"En misschien ook een beetje om uit die chaos te ontsnappen.. Bovendien moet ik nog een welkomstfeestje organiseren." knikt ze. "Die mensen zijn.. niet zoals we ze hier kennen, Dex." begint ze opeens wat zachter te praten. "Ik weet dat het heel normaal is op sommige plaatsen, maar denk je ook niet dat ze hier in Daisyville raar naar die mensen zullen kijken?" vraagt ze hem. "Ik bedoel.. Een.." Haar stemvolume gaat over naar gefluister. "gaykoppel?" Onbewust is ze tijdens het vertellen wat meer voorover gaan staan, waardoor ze nu eventjes zachtjes kucht, haar rok goed strijkt en weer recht gaat staan.
"Niet dat daar iets mis mee is. Alleen het is.. Daisyville." knikt ze vastberaden. "Ik weet niet of Daisyville hier klaar voor is."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 12:34 

Afbeelding
Dexter

Ohja, de nieuwe huurder arriveerden vandaag. Onverschillig haalt hij zijn schouders op, zou dat een reden moeten zijn om eerder zijn bed uit te komen. Hij neemt een slok koffie en leunt wat tegen het aanrecht “Sinds wanneer ben jij een makelaar?” onderbreekt hij haar droog “Die waterleidingen zijn al een half jaar kapot. De nieuwe bewoners hadden misschien eerst het huis moeten bezichtigen en dan hadden ze waarschijnlijk nooit besloten hier te komen wonen.” Hij lacht even en schudt zijn hoofd “Dat huis is een miskoop, het is oud en mevrouw White heeft geen enkele bron van inkomsten. Behalve nu hetgeen de huurders haar betalen.” Snel drinkt hij zijn koffie op. Emma heeft tenslotte een strak schema. Ze doet het zichzelf allemaal aan, maar dat lijkt ze niet te beseffen.

En dan belandt hij zonder het te vragen in vrouwelijk geroddel. Ook hij leunt iets naar voren, meer omdat haar gefluister onverstaanbaar begint te worden. Hij fronst even omdat hij niet begrijpt waar ze heen wil met het verhaal. Stadse mensen waren nu eenmaal anders, ze hadden wel vaker een verdwaalde toerist gezien. Zijn wenkbrauwen schieten even iets omhoog als ze dan tot de kern van het verhaal komt. “Echt waar?” zegt hij ademloos. Hij slaat zijn hand geschrokken voor zijn mond, een daarmee overdreven imitatie van Emma haar vriendinnetjes. “Grutjes, nee toch!”
Hij lacht even hardop en schudt zijn hoofd “Ik weet wel zeker dat Daisyville daar niet klaar voor is. “ schatert hij. Niet omdat hij iets tegen het koppel heeft, hij vindt het juist wel lachwekkend. Hij hield van Daisyville, maar soms bleven ze wel erg hangen in ouderwetse patronen. “Verfrissend” grinnikt hij.

“Ik ben zo klaar” plagend tikt hij haar even op haar neus en verdwijnt hij een zijkamer in. Hij steekt zijn hoofd nog even om de hoek van de deur “De vraag is, zijn deze stadse mensen wel klaar voor jou?” met een valse grijns trekt hij de deur dicht. Het duurt niet lang of Dexter heeft zich opgefrist, wanneer hij de badkamer uit komt oogt hij een stuk verzorgder. Met zijn shirt nog maar half over zijn hoofd heen getrokken loopt hij door zijn woonkamer en pakt hij zijn mobiel en sleutels. “Ik denk dat ik mijn douche in geval van nood wel beschikbaar stel. ” bedenkt hij zich hardop.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 14:47 

Afbeelding
    Emma Bell

"Ach, als ze het toch niks vinden gaan ze wel snel genoeg weer weg. Maar dat weerhoudt ons er niet van om ze een handje te helpen wanneer dat nodig is, Dex."

Emma kijkt Dexter even met getuite lippen afkeurend aan wanneer hij begint te lachen. Dit was een serieuze zaak, niet iedereen in Daisyville zou dit zomaar kunnen accepteren, het nieuws zou zich als een vuurtje verspreiden, mensen zouden het over hun gaan hebben!
"Ja, nou, precies!" brengt ze dan ook uit wanneer hij zegt dat het wel zeker is dat Daisyville hier niet klaar voor was.

Ze kijkt hem eventjes na wanneer hij zich klaar gaat maken. Terwijl ze aan het wachten is, kijkt ze even wat om zich heen en klakt eventjes een enkele keer met haar tong. Haar wenkbrauwen schieten even kort omhoog wanneer hij nog even om de hoek komt. "Niemand is ooit klaar voor mij, Dex." knipoogt ze. Wanneer hij de deur achter zich sluit steekt ze even kinderachtig nog haar tong naar hem uit.

"Much better!" zegt ze wanneer Dexter al een stuk frisser naar buiten komt. Het was niet dat Emma hem totaal niet kon uitstaan, ze zal ook nooit ontkennen dat zijn verschijning plezierig is om naar te kijken, maar dat heeft ze nooit aan hem toegegeven. Ze kan gewoon niet overweg met zijn levenswijze, gedrag en manieren.
"Seriously?" brengt ze uit. "Oh, misschien als het landhuis niet bevalt, dat ze dan bij jou kunnen intrekken! Ik denk dat dat koppel daar geen problemen mee heeft." grijnst ze. Nee, ze heeft echt niks tegen het koppel, ze leken juist heel aardig. Maar om met Dexter te grappen is het wel leuk. Bovendien.. Als het echt nodig mocht zijn, wanneer niemand anders in het dorp een werkende douche zou hebben, dan zou Emma haar douche ook wel beschikbaar stellen.

"Let's go. Ik heb nog zat te doen." spoort ze hem aan.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 17:03 

Afbeelding
Dexter

“Ik heb nooit gezegd dat ze bij mij kunnen intrekken, ik heb het over het gebruik van de douche. Bovendien stel ik wel wat eisen, niet iedereen mag zomaar mijn douche gebruiken.” Hij trekt zijn leren jack aan en opent voor zichzelf de deur. Hij gaat ervan uit dat Emma wel zal volgen, hij is tenslotte geen gentlemen. “Je hebt inderdaad nog heel wat te doen. Hun eisen zijn vast veel hoger dan die van Daisyville. Ik denk dat je niet met je gebruikelijke high tea party en ezeltjeprik hoeft te komen aanzetten.” Hij grinnikt even, hij zette Emma en haar activiteiten graag een beetje in een slecht daglicht. Het was vaak te vrouwelijk, te roze en de gesprekonderwerpen gingen volgens ingewijden vaak alleen maar over baby’s en trouwen. Partijtjes om als man, ver bij vandaan te blijven. “Aah daar zul je ze hebben” knikt hij als de groep mensen in zicht komt. Bewapend met een klein gereedschapskistje en Emma, benadert hij de groep. Matthew krijgt een vriendschappelijke klap op zijn schouder, wat had het knulletje nu weer gedaan? “Neefje!” begroet hij de jongen. Op de een of andere manier is het niet eens meer vreemd om Matthew in een stapel eieren aan te treffen. De jongen had iets knulligs over zich heen, vanuit Dexter zijn perspectief tenminste. En zo behandelt hij hem dan ook. Omdat Dexter een plaag is begroet hij de nieuwkomers bewust met een flink accent “Howdi!” grijnst hij. Hij steekt joviaal zijn hand op, Dexter is niet zo van het handen schudden, en kijkt de groep even rond. “Aangenaam, Dexter. Ik hoorde dat er wat problemen met de waterleidingen zijn? ”

Jessie stort zich nog net niet voor Dexter. “Dat klopt ja. En er zijn sowieso nog wel wat verbeteringen mogelijk. Uiteraard moeten we nog even het budget bekijken en al onze lasten berekenen om te zien wat we over houden voor renovatie, maar we kunnen uw hulp heel goed gebruiken.” Een waterval aan woorden, waarbij ze voor steun steeds naar Justin kijkt. Ze graait even in haar handtas en haalt daar een mapje met visitekaartjes uit. Een gebroken wit kaartje met een subtiel strak roze randje ter afwerking en haar gegevens erop. Je visitekaartje was je tweede eerste indruk. Hoewel het nooit de eerste indruk kan zijn als het de tweede is. Nouja, visitekaartjes waren belangrijk! “Mogen wij ook jouw kaartje, zodat we in geval van nood je gegevens hebben?” Ze duwt die van hem trots in zijn handen en glimlacht.

Dexter wisselt even een blik met Emma. Deze roodharige kwebbelkous was ze vergeten te vernoemen zeker. Wat twijfelachtig neemt hij dan ook het visitekaartje aan. Hij bekijkt het even van beide kanten en trekt een wenkbrauw iets op bij de vraag om zijn visitekaartje. “Ik heb geen visitekaartje..” Niet wetend wat hij nu met de hare moet vouwt hij het dubbel, waarbij Jessie haar ogen groot van ontzetting worden en propt hij het in zijn spijkerbroek.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 18:33 

Afbeelding

Blijkbaar wordt haar knuffel niet zo gewaardeerd, maar Liv is zo druk met Collin dat ze zich daar niet eens bezorgd over maakt. Ze wil aanstalten maken om het kind uit de boom te halen, maar wordt eerst nog begroet door Emma. "Hai Emma!" zegt ze vrolijk terug met de toepasselijke zoenen. "De zaken zijn geweldig, zoals altijd! Ik kom vanmiddag je taartjes wel even langs brengen rond een uur of één hoor. Ze zijn al bijna klaar!" Liv kijkt de groep even rond vooraleer ze zich excuseert en richting de boom rent.

Collin klimt steeds verder naar boven, maar dat pikt Liv niet. Ze dreigt dat hij geen avondeten krijgt, als hij nu niet linearecta de boom uit komt. Dat lijkt te helpen, gezien Collin en eten automatisch samen gaan. "En nu ga je je gedragen!"

Ze loopt terug naar het gezelschap waar een aantal nieuwe gezichten staan, waaronder Jessie en Christian. Emma is verdwenen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 19:16 

Afbeelding
Tyler Ashby

Aangezien niemand protesteert op zijn claim voor de bovenste kamer -of ze zeggen er niets van, maar dat komt op hetzelfde neer- loopt Tyler naar boven en dropt hij zijn spullen daar. De zolderkamer ziet er nog wel degelijk uit. Vooral de houten constructie van het dak heeft zijn charme wel. Hier kan Tyler zich nog wel thuis voelen met een klein beetje schoonmaakwerk. De rest van het huis laat hij over aan de twee gays en Jessie -zolang ze er maar niets roze van maken.

Wanneer hij terug naar beneden gaat, staat er nog meer volk voor de deur dan voorheen. Zijn oog valt op een jonge vrouw -hij is niet zeker of ze wel degelijk onder de noemer "vrouw" valt, haar testosterongehalte ligt duidelijk een heel pak hoger dan dat van Justin en Jamie samen. Als Jessie dan ook nog opmerkt dat het water niet werkt, kan hij een klein sarcastisch lachje niet laten. 'Waarom verbaast me dat niets?'

Rondom hem is iedereen vrolijk aan het kletsen, terwijl een blond meisje weg schiet om de lokale klusjesman te gaan halen die dit hele boeltje voor hen wel zal fixen. Natuurlijk hadden ze een lokale handyman. Die waarschijnlijk ook brandweer, politieagent en burgemeester was. Zo werkt het toch in alle kleine gehuchten zoals Daisyville. Tyler vraagt zich steeds meer en meer af wat hij hier doet.

Naast hem is er nog een man opgedoken, die blijkbaar een baan bij het politiecorps zoekt. Hij is zich duidelijk ook serieus aan het inspannen het meisje voor hem te imponeren. Hij wil dat zij hem de mooiste plekken van Daisyville laat zien? Dude, seriously, what the fck? Maar dan wordt zijn aandacht terug afgeleid door Dexter, de klusjesman -er gebeurt echt veel te veel tegelijk voor Ty om alles te kunnen volgen, en hij dacht dat er in de stad drukte heerste!

Als hij Jessie hoort spreken tegen Dexter, heeft hij zin om haar als een kat het zwijgen op te leggen. Jess, ksssshhhht! 'Ehh, oké,' hij kijkt even twijfelend naast zich als Jessie visitekaartjes tevoorschijn haalt. Dat kan ze toch niet menen? Hij richt zich snel even tot Dexter, om te vermijden dat die hem hetzelfde label zou op plakken als Jessie -hij wil niet die kerel van bij dat wijf met de visitekaartjes zijn. 'Dexter, was het?' vraagt hij even. 'Het is een klein dorp, we vinden je ook wel zonder visitekaartje. En jij zal ons ook wel kunnen terugvinden zonder ons visitekaartje,' daarbij kijkt hij even naar Jessie, 'in ieder geval bedankt dat je ons al komt helpen met het water.' Tyler had de indruk dat dit waterleidinggedoe een gunst was van Dexter, hij is er vrij zeker van dat Dexter niet van plan is heel het huis te renoveren.

En nu vraagt Ty zich vooral af waar die blonde stoot gebleven is, die Dexter was gaan halen. Zij is het eerste echt interessante dat hij hier in Daisyville al gezien heeft en welke gelegenheid dan nu zou perfecter zijn om zichzelf te introduceren?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 19:36 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma's wenkbrauwen schieten kort omhoog wanneer Dexter zegt dat de eisen voor een feestje veel hoger zouden zijn dan die van Daisyville tot nu toe. Ze wist wel dat Dexter vele van haar activiteiten als een grote grap zag, maar hij weet haar wel degelijk te prikkelen met zijn woorden. Challenge accepted! "Wacht maar af, zelfs jij gaat het naar je zin hebben op dat feestje, net als ieder ander."

Wanneer het landhuis weer in zicht komt, blijft Emma eventjes staan. "Ga jij maar vast, ik kom er zo aan." mompelt ze, terwijl ze al geen aandacht meer voor hem heeft. Ze heeft haar mobieltje tevoorschijn gehaald en is alweer druk in de weer met wat zaakjes te regelen. Het duurt echter niet lang, vijf minuutjes later loopt ze alweer richting de rest toe- alhoewel ze straks alweer snel door moet gaan.
Er verschijnt een lachje op haar gezicht bij het zien van Dexters reactie. "Maak je maar geen zorgen, Dex, jij hebt geen visitekaartje nodig, jouw gezicht is jouw visitekaartje." knipoogt ze plagerig. Ze knikt dan ook bij de woorden van de andere jongeman die er ook bij staat. "Iedereen kent elkaar hier en geloof me, Dexter duikt overal op." Behalve 's ochtends vroeg.

"Nou, succes ermee." knikt ze Dexter toe, het was niet nodig om te vragen of het hem wel zou lukken, het was Dexter. "Ik heb nog heel veel dingen te regelen."
Net op het moment dat ze aanstalten wil maken om weg te lopen, blijft ze nog eventjes staan. "Nogmaals aangenaam trouwens." glimlacht ze naar de twee nieuwelingen, Jessie en Tyler.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 20:38 

Afbeelding
Matthew.

Matthew heeft eindelijk de meeste smurrie uit zijn haar en kleren gekregen, zodat hij er toch weer een beetje deftig uit ziet. Hij heeft alvast weer een schitterende eerste indruk gemaakt op de nieuwe inwoners. In hun ogen zal hij de eierjongen zijn ofzo. Hmpf.
Hij ziet vanuit zijn ooghoeken hoe Emma er vandoor rent om Dexter te gaan halen. Hm, right, zijn neeft leeft ook nog. x'D
Blijkbaar werkt het water niet in het huis, dus Dex zal dit vast en zeker gaan oplossen met zijn hoop blabla en typische gedoe. Super.
Zolang hij maar niet te veel Liv gaat imponeren want Dexter weet maar drommels goed wat Matt voor haar voelt. Dex is meteen ook de enige die van die situatie af weet.

Hij laat zich op het bankje neerploffen dat voor het huis staat en laat het gezellige gebabbel tussen zijn vertrouwde dorspgenoten en de nieuwelingen aan zich voorbij gaan.
En dan ziet hij Dexter in de verte afkomen, klaar om de klus op te lossen. Show off. Waarom heeft Dexter al de looks en moet hij het stellen met een mager puberlichaam? -.-"
Hij krijgt dan ook meteen een klopje op zijn schouder terwijl hij de befaamde 'He neefje' begroeting krijgt.
'Dex.' mompelt hij enkel en zucht.
Hier gaan w- Oewh, zijn begroeting naar de nieuwe is wel grappig. Howdi.
Matt kan een grinnik niet onderdrukken en er verschijnt een fijne grijns rond zijn lippen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:06 

Afbeelding
Dexter

“Sure. Geen probleem.” Glimlacht hij. Waarom heeft hij het idee dat die gast denkt dat dit een vrijwilligersproject is. Er moet ook brood op de plank komen. Ze zien er bovendien niet platzak uit, alles behalve dat. Misschien moet hij subtiel even melden dat het een betaalde klus is. Emma komt er nog even bij staan en strooit met complimenten. Wat was ze van plan? Hij grijnst even en richt zich dan weer tot Tyler en zijn aanhang.
“Je kunt hier in Daisyville niet met creditcard betalen. Eigenlijk betaalt iedereen hier altijd in contant geld.” Subtiel toch? “Ik ga maar eens beginnen, ik verwacht dit niet in een dag opgelost te hebben.” Ja, hij stuurt later wel een factuur. Of wacht, hij heeft niet echt een administratie. Fluitend loopt hij het huis in waarbij hij nog even zijn hand op steekt naar Liv. Iets wat Matthew vast niet ziet als een begroeting maar een flirt techniek. “Hey Tess” glimlacht hij bij het passeren "Jij kunt vanmiddag wel wat broodjes voor me langs brengen toch? Emma heeft me bijna letterlijk uit mijn bed gesleept" Hij werpt de boom van een vent even een lichte glimlach toe en loopt dan het huis binnen. Naast die man voelde hij zich zelfs een beetje klein.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 0:00 

Afbeelding

Al snel bemoeien Tess en Emma zich met het water probleem. De laatste gaat ene Dexter halen. Justin is benieuwd. Tot nu toe waren de dorpslui niet zoveel soeps. Tess stelt meneer ochtendhumeur voor als Ryce. Blijkbaar vond hij het niet nodig om ook maar iets te zeggen.

Er komt nog een kerel, die blijkbaar ook nieuw is, maar hij besluit iedereen voorbij te lopen en meteen het huis in te gaan. Justin trekt een wenkbrauw op. Hij wil niet zeggen dat hij sociaal is aangelegd, maar zo maakte je zeker geen vrienden.

De man komt weer naar buiten om zijn koffer te halen, iedereen opnieuw negerend. Justin kan het dus niet laten om zacht te lachen, wanneer de man zijn spullen op straat laat vallen. Hij begint dan een gesprek met Tess en Justin houdt het een beetje nauwlettend in de gaten. Hij krijgt wel mee dat de man zich voorstelt als Christian. Nou, weer een naam. Normaal is hij goed met namen, maar zo veel in een paar minuten, wordt hem een beetje teveel.

Tess heeft het over evenementen en Justin slaakt een licht geĂŻrriteerde zucht. "Nou, Jame. Ze hebben evenementen. Leg je schort maar alvast klaar om een ultra-gaye taart voor ze te bakken." Reageert hij sarcastisch, terwijl hij Jamie port.

Dexter voegt zich bij hen, waardoor Jessie weer zenuwachtig gaat doen Oh God, ze heeft visitekaartjes. Kon het nog erger? Justin rolt met zijn ogen. Dexter, on another note, is niet slecht om naar te kijken. Daarom houdt hij zijn ogen maar op de twee gericht, terwijl hij nonchalant tegen Jamie aan hangt.

OOC: Moet nu weg, dus iets korter dan gepland xD

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: