Lacrimosa schreef:
J'ai une question. Is er de mogelijkheid dat je (al dan niet via pb) kan zeggen wat er allemaal al dan niet kan in de onderwereld? Joaquin gaf alleen maar de suggestie van de kaart, omdat ik dacht dat iemand met een functie als de zijne er aan kon geraken. Hij zou zoiets nooit voorstellen als 't extreem gevaarlijk was :').
Ik denk dat veel spelers zich nu een beetje afvragen wat er wel en niet kan, of ben ik daar de enige in? ^^" Zijn er bepaalde dingen die elke bewoner van de onderwereld hoort te weten? Want ik twijfel tijdens het posten regelmatig of het allemaal wel correct is wat ik zeg (:.
In principe weet iedereen zo goed als niets. Niemand weet precies hoe het er buiten de stad uit ziet (in de stad mag je er redelijk los op fantaseren) Niemand weet hoe groot het is. Het enige wat iedereen eigenlijk weet is dat de Gatekeepers met hun honden oplettend zijn en nooit iemand door zouden laten zonder toestemming.
Ik laat in principe ook alles toe, behalve als het echt niet past. Maar wees vooral niet bang om dit topic te stalken of mij via PB om iets te weten te komen.
Of als jullie nu allemaal vragen hebben en die gewoon posten dan kan ik wel een lijst maken met antwoorden en die in de beginpost van 't ooc-topic posten?
Ryan negeert Mila zo goed als xD