Chase AlessiaChase grinnikt bij het horen van haar zucht, die duidelijk hoorbaar was en ook met die intentie was gebruikt. Zijn humeur is dan ook niet naar beneden te halen, sterker nog hij laat zich ook niet weg jagen. Hij wacht wel terwijl zij zich optut. Wantrouwend brengt hij een flesje parfum naar zijn. Dus en ruikt hij er wat aan. Alsof hij een kleine jongen is pakt Leah het flesje weer van hem af. Verontwaardigd trekt hij zijn wenkbrauwen op. Ze moest niet doorslaan in dat moederlijke gedoe. Hij laat zijn blik dan ook even kort over haar heen gaan voor de walmen parfum zijn kant op komen. Overdreven wappert hij de geur wat weg. Noujaa!Â
"Mijn kasteel, mijn kamers" bijt hij haar speels toe. Wanneer hij langs loopt haakt hij dwingend zijn arm in die van haar. "Je begint je wel meteen als een hofdame te gedragen"  Met haar aan zijn arm paradeert hij door de gangen waarop hun voetstappen weg sterven in de verte. Dat doet hij met opzet een tikkeltje ruw, hij vond het niet zo leuk als zij de broek aan had. Hij was de baas, niet zij. Als ze voorbij een grote spiegel lopen zet hij even een paar stappen terug achteruit en blijft hij staan. Hij haakt even kort een hand door zijn haar, maar het gaat er eigenlijk juist wat warriger van zitten. Met een tevreden grijns laat hij zijn blik over het totaal plaatje gaan. Ze konden zo samen zo in een schilderij. Met een glimlach kijkt hij even opzij "Je ziet dat je een spijkerbroek gewend bent" plaagt hij haar. Tijd om zich bij de rest te voegen. Bij de deur laat hij haar dan ook los en trekt hij hoffelijk de deur voor haar open. Hij zou zich niet misdragen in het bijzijn van haar dochters. "Ik zal je niet in verlegenheid brengen" hij houdt de deur voor haar open "niet nu tenminste"
Noah TaylorÂ
Noah denkt dat het gesprek hiermee ten einde is als Rose zich op het bestek richt. Â Hij roert dan ook wat in zijn thee en kijkt verrast op. Niet aangenaam verrast. "Ooh sorry dat ik even wat tijd voor mezelf nodig had." hij laat zijn theelepel met een plons terug in zijn thee vallen. "Het is lekker makkelijk oordelen voor jou. Daisy leeft nog, je vader is misschien niet hier maar zover wij weten leeft ook hij nog. Je past jurken en kiest stoffen uit." dat laatste rolt er ontzettend sarcastisch uit. Onder wat zacht gemompel trekt hij de fruitschaal ruw zijn kant op. "Jij moet je daarentegen wel heel erg belangrijk voelen met al die aandacht." hij had heus wel gezien hoe de zusjes extra in de watten werden gelegd door Chase. Iets wat hij met zijn jaloerse instelling nu maar lastig kon verkroppen.Â
En hoewel hij Flynn zijn aanwezigheid totaal niet had opgemerkt slaakt hij plots een lange zucht. "Flynn" bromt hij zonder zich om te draaien. Hij slaat zijn ogen even ten hemel en zucht nog eens. Â Hij opent zijn mond alweer om Flynn de les te lezen als hij Chase en Leah bij de tuindeur ziet staan. "Flynn, ga zitten" murmelt hij dan ook.