Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 15:11 

Nou, dat weet ik niet zeker. Ik stel me nu de vraag of je wel op je eigen RPG mocht stemmen. Wanneer ik aan enkele niet-RPG'ers de vraag stelde of je er als RPG'er op mocht stemmen zei de meerderheid 'nee'. Dus de kans bestaat dat veel mensen niet hebben gestemd in de overtuiging dat het niet mocht. Tot zover de duidelijkheid... : /

Ik heb in ieder geval gestemd, maar voor hetzelfde geld was mijn stem ongeldig... Maar ik dénk dat het mocht, anders kom je nooit aan 14 stemmen als geen enkele RPG'er mag stemmen.

Ik geloof nog een heel klein beetje in je, Niels. Hier heb je een liedje.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 15:24 

Lacrimosa schreef:
Nou, dat weet ik niet zeker. Ik stel me nu de vraag of je wel op je eigen RPG mocht stemmen. Wanneer ik aan enkele niet-RPG'ers de vraag stelde of je er als RPG'er op mocht stemmen zei de meerderheid 'nee'. Dus de kans bestaat dat veel mensen niet hebben gestemd in de overtuiging dat het niet mocht. Tot zover de duidelijkheid... : /

Ik heb in ieder geval gestemd, maar voor hetzelfde geld was mijn stem ongeldig... Maar ik dénk dat het mocht, anders kom je nooit aan 14 stemmen als geen enkele RPG'er mag stemmen.

Ik geloof nog een heel klein beetje in je, Niels. Hier heb je een liedje.

Als je stem ongeldig was, dan krijg je een PB terug. (Want ik had namelijk op 'Beste Scene' gestemd, maar dat mocht dus blijkbaar niet). Dus goed, maar je mocht dus wel gewoon als Sado'er op Sado als 'Beste RPG' gestemd hebben, dus als iedereen dat netjes heeft gedaan.. Oh damn, ik dacht dat het al in de handtas was. Oke, dan blijft het spannneeeeend *zo'n sarcasme-krulletje, maar die vind ik niet op een Mac-toetsenbord, ik ben dom, ja* tot het bittere einde.

En speciaal omdat je dat liedje hebt gepost, Bjaaaa, ga ik éérst een post maken. En dan pas douchen. (Ik vrees dat mijn muur voor eeuwig wit blijft :/)

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 16:09 

Ik HAAAAAAT 'dit is er allemaal gebeurd-'posts, maargoed xD. En het lukte me niet om Jeremy er gelijk al in te verwerken, maar die komt dus nog wel genoeg aan bod denk ik zo :'). En yay voor de eerste Patronus.

En Joseph komt later.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 17:03 

Lacrimosa schreef:

:/

Eerste patronus wazaa. :') En ik vind die pinguin ook zó passen bij Nathan. xD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 21:17 

Ik heb niet gestemd op Beste Script, want ik was in de veronderstelling dat ik de laatste dag nog de hele dag kon stemmen en dat was dus niet zo :/ Heb wel op Beste RPG gestemd.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 14:01 

Beste script hebben we gewonnen! :'D

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 15:02 

Afbeelding
Haha, een item op Helena's bucket list: about to come true xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 15:27 

@Bea: chapeau voor edelachtbare :')
En voor Dorothy en Syll :D

Nu afwachten tot categorie 8 bekend is, je suis benieuwd!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 15:28 

Lana schreef:
Afbeelding

Oh yeah! :cool: :cool:

Bea gefeliciteerd met Donovan. :') Niels met je intropost van Noah ^^ en Sander en Bea met het liefdeskoppel. xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 17:27 

Dank je wel en ook gefeliciteerd aan de anderen! Ik had het echt niet verwacht... ^^' Wel stiekem een beetje jammer van categorie 8, maar dat zit bij de volgende Oscars in de pocket (;.

Durft Mairi ook haar kapsel te veranderen? :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 17:35 

Niet rigoureus, maar misschien durft ze het uit het staartje. xD Het is toch een gemaskerd bal denkt ze dan. ;)

Zeker Donovan vind ik welverdiend! (:

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 8:39 

Reflex schreef:
Lana schreef:
Afbeelding

Oh yeah! :cool: :cool:

Bea gefeliciteerd met Donovan. :') Niels met je intropost van Noah ^^ en Sander en Bea met het liefdeskoppel. xD

Haha, dankjewel xD. Hoe fantastisch, een Award winnen voor een personage dat ik één keer heb gespeeld :'). Enfin.

BEST RPG moesten gewonnen hebben jooooh @@. Maargoed. SANDER. Zet jij eens even drie (***) in de titel van de RPG? (a)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 15:09 

Waarom 3? [/dom.

Het niet alles in één post gaat goed tot nu toe. xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 17:45 

Omdat we drie oscars gewonnen hebben ;). Ik post zo als Donovan!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 17:49 

ooh mogen we dan drie sterren plaatsen ja? =D

@Tjarlll: Mooi dat Nathan een boekwinkel begint. Kyla zal daa vast veel komen en dan kunnen ze plannen smeden over een anti-terreurbeweging @@ ofzoiets.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: