Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 11:39 

Afbeelding

Ook Enora laat zich volledig verrassen door het plotselinge geplande uitje. Ah well, Enora vind het wel best, dan was er toch nog iets goed aan deze dag. Ze had sowieso geen zin in potions gehad en de eerste week was anders sowieso oersaai.
Ze staat dan ook net als de rest op en begeeft zich naar haar slaapkamer om zich lekker klaar te gaan maken.

Na een half uurtje, wanneer ze denkt dat ze alles heeft, begeeft ze zich naar de hal volgens afspraak. Op het laatste moment had ze nog een aantal dingen uit haar tas moeten halen. Er werd niet voor niks gezegd dat ze een tas moesten meenemen die ze konden dragen, dus Enora is wel zo slim om geen desastreuze koffer mee te nemen.
Nu nog maar wachten op de rest.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 15:41 

Afbeelding

Christine zucht wanneer Shawn zowat bevestigt dat Alex inderdaad al weg is. Zwijgend volgt ze hem naar boven. Ze grijnst even verontschuldigend naar de andere jongens in de kamer met een verlegen zwaaitje wanneer Shawn hen laat weten dat ze erbij is. Ze kijkt even rond in de kamer en kan Alex' kaarsrecht opgedekte bed zo onderscheiden tussen de onopgedekte bedden van de anderen die overladen zijn met spullen die al dan niet mee op kamp gaan. Een beetje verbaasd neemt ze het briefje van Shawn aan, waar haar naam op staat. Ze laat het een paar keer door haar vingers glijden en vouwt het dan open. De boodschap binnenin was zo haastig opgeschreven dat het niet meer op Alex' nette geschrift leek. Ze vergeet even de jongens en dat Shawn gewoon naast haar staat en begint stil te lezen.

"Lieve Christine, zoals je nu waarschijnlijk al weet moet ik voor onbepaalde tijd naar Parijs. Ik vind het heel jammer dat ik geen afscheid van jou jullie kon nemen. Het is jammer dat ik niet met jullie mee op excursie kon gaan, maar je zal het vast enorm naar je zin hebben. Het zou vast geweldig geweest zijn als jij ook verkozen was voor deze reis..." Christine herleest de laatste zin onbewust en wordt een ongewone maar niet onaardige kriebel in haar buik gewaar. "Ik zal sowieso iets leuks voor je meenemen uit Parijs. En ik zal een paar keer per week naar je schrijven, dan kan je me ook op de hoogte houden van het geweldige BB-leven. Trek je niets aan van Naomi, voor mij ben jij nog altijd de beste (: Heel veel liefs, Alex"

Christine is klaar met lezen, maar haar blik blijft op de brief rusten. Ze beseft nu pas dat er een traan over haar wang loopt. Vlug veegt ze hem weg, hopend dat niemand het gezien heeft, en vouwt het briefje haastig weer dicht, als afleidingsmanoeuvre. Verman je, Christine, hij is niet dood of zo, zegt een stemmetje in haar hoofd. Right. Het leven gaat verder, en hij komt wel weer terug. Ooit. Waarom trek je je dit zo hard aan in de eerste plaats? Ze steekt het briefje zorgvuldig in haar jeans en kijkt de anderen dan weer aan.

"Misschien moet ik maar eens wat kleren bij mekaar gaan sprokkelen..." zegt ze stilletjes, met een klein glimlachje. Oh, dit wordt een eenzaam tripje.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 19:20 

Afbeelding

Het boeit Matt niet zo dat Christine in de kamer is. Het enige waar hij nu aan denkt, is hoe hij zijn koffer dicht gaat krijgen. "Look. Ok. Ik heb er kleding in zitten, schoenen en natuurlijk haarspullen. Ik moet op alles voorbereid zijn." AARRGGHHH MATT SHUT UP! Maar het is waar. Hij moet Flor nog zien te versieren en dat lukt niet als hij een grote kluit modder is van het survivallen.

Als Chris dan de jongensslaapzaal uitloopt, zakt Matt neer op het bed en kijkt Shawn aan. "Weet je zeker dat er niks gaande is tussen jou en Christine?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 19:23 

Afbeelding

Dorian zucht klagelijk en verplicht zichzelf om straks vooruit te kijken. Negeren Dorian, gewoon negeren. Matt zou het alleen maar leuker vinden als hij op zijn kinderachtige gegooi zou reageren. Alsof dat nog niet genoeg is wordt er plots een 'leuke' mededeling gedaan. Terwijl de rest van de klas leeg stroomt om zijn koffers te pakken blijft Dorian nog even zitten. Survival? Beduusd knippert hij even met zijn ogen, als in een tentje slapen of erger..op de grond. Thomas is al net zo enthousiast als de rest "Oke.." antwoord Dorian vertwijfeld.

Wat stilletjes raapt hij zijn spullen bij elkaar en begeeft hij zich dan toch maar richting de slaapvertrekken om een tas te pakken. Het propje van Matt merkt hij niet eens op als hij met stomheid geslagen een tas onder zijn bed vandaan trekt. En die blijdschap van de anderen kan hij al helemaal niet begrijpen.

"Wat een chaos" mompelt hij zachtjes in zichzelf. En wat een troep allemaal! Orde en netheid graag! Nog even en Dorian is in staat om de spullen van Shawn en Matt op te ruimen. Met opgetrokken wenkbrauwen draait Dorian zich weer richting de deur. "Wat doet zij hier?" vraagt hij aan niemand in het bijzonder. Dit was de jongens common room en Christine was toch echt geen jongetje. Ohja, Alex was weg. Dat ook nog. In stilte kijkt hij even naar Christine die een briefje leest en gaat hij vervolgens verder met het inpakken van zijn tas. Niet teveel en niet te weinig. Binnen mun van tijd is hij klaar en heist hij de tas over zijn schouder en haast hij zich naar zijn buddy, Thomas. "Is er eigenlijk gezegd waar we naartoe gingen?" vraagt hij als hij de deur achter zich sluit "Ik snap het nut er ook niet van. Wat moeten we daar nou van leren? Hoe we ons als bosmannetjes moeten gedragen, want ik geloof dat sommige daar ook zonder oefening voor zouden slagen." Hmm, ja Dorian freaked inderdaad een beetje. "Ik weet al precies hoe dit gaat, we moeten op de grond slapen, een kampvuur maken en uiteindelijk tref je de meest vreemde combinaties aan in elkaars slaapzak" hij snuift even afkeurend als hij verder de gang op loopt richting een verzamelpunt.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 19:50 

Afbeelding
Lea Bennett

Goed, dus nadat Shawn en Casey de privacy opzoeken en Lea probeert om absoluut niet te denken aan wat ze aan het bespreken zijn, besluit de groep om nu toch maar naar Potions te gaan.

Als ze eenmaal bij Potions zijn gaat Lea driftig aan het werk met welke Potion het is ook is die ze aan het brouwen zijn. Dat duurt echter niet lang, want plotseling komt Madame Maxime binnenvallen met de mededeling dat Alex en Aimée een tijd weg zijn. F*ck yes! Geen Aimée! =D

En het wordt nog beter als Maxime dan ook nog eens eraan toevoegt dat ze op een survival trip gaan. 'Voor onbepaalde tijd'. Wat hopelijk een aantal weken inhoudt, want het is nou niet dat Lea op school nou echt iets leert ofzo. En die survival trip gaat ongetwijfeld geweldig zijn. Hopelijk. Als ze al het drama dat nu aan de gang is negeert.

Dus als Maxime zegt dat ze in een half uur in de hal moeten zijn met hun tassen, sprint Lea praktisch naar de slaapzalen om haar spullen in te pakken, waaronder essentií«le zaken zoals alcohol, haar beaterknuppel en eten. Veel eten. Ze is vrij snel klaar, dus ze sleept haar tas naar beneden.

Daar komt ze voorbij Dorian. Hij is echter niet interessant genoeg voor Lea om een gesprek mee aan te knopen, dus ze loopt door en komt in de hal aan, waar blijkt dat Enora er ook al is. Maar Lea heeft op het moment weinig zin in praten, dus ze schuift maar haar tas tegen een muur, gaat erop zitten en begint even aan een powernap.

were mine.

Laatst bijgewerkt door Yuuki op ma apr 25, 2011 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 22:07 

Afbeelding

Thomas draait even met zijn ogen als Shawn hem weer eens vriendelijk begroet. Vervolgens begint die debiel met een honkbalknuppel rond te zwaaien, waarbij Thomas zich afvraagt waarom hij die nodig heeft in de jungle, en stiekem hoopt hij dat Shawn zichzelf ermee raakt :')

Al snel is Dorian klaar met zijn tas inpakken en vertrekken ze samen naar het verzamelpunt. Ondertussen begint Dorian aan een stuk door te praten. Blijkbaar freaked hij soort van over heel het survivalgebeuren. "˜Dorian, take it easy!' zegt hij dan grinnikend, terwijl hij hem een bemoedigend klopje op zijn rug geeft, "˜Waar we heen gaan, maakt overigens niet uit. Het lijkt mij dat er niet veel verschil tussen jungles is.'

In de hal ziet hij dat Enora en Lea al daar zijn. "˜En vreemde combinaties hoeven niet altijd slecht te zijn, het kan zelfs heel leuk zijn. Misschien moet je het gewoon eesn proberen.' Voegt hij er met een speels grijnsje aan toe. Thomas gaat bij Enora staan en kijkt haar vriendelijk aan. "˜Zo, Enora, heb jij er net zoveel zin in als Dorian?'

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 22:47 

Afbeelding

Om aan te sluiten om Marije's post die stiekem niet klopte omdat Christine nog gewoon binnen staat, doen we maar dat Christine een stapje naar achteren deed en technisch gezien buiten de kamer staat. Shawn neemt ook dat stapje, zodat hij kan meelezen, want hij doet niet aan privacy. De inhoud is weinig bijzonders - dat Alex en Christine BFFFFs zijn, was al duidelijk. Maar hij is sneller klaar met lezen dan zij, en hij ziet hoe haar gezicht van een neutrale uitdrukking verandert in een ietwat verdrietige. Als ze dan ook nog een traantje laat vallen, kijkt Shawn weg en doet alsof hij dat niet heeft gezien (ja, wat issie toch een goede vriend!).

Ongeveer twee tellen later is zij zelf ook klaar, en verklaart dat ze wat kleren bij elkaar moet rapen. Shawn werpt haar een glimlachje toe en zegt: "Sure - en ik moet mijn knuppel in m'n tas zien te krijgen. Kennelijk kan het er bij Matt niet meer bij. Maar in ieder geval heb ik m'n favoriete pet weer gevonden!" Ramble, ramble. "Umm, Chris? Alex is weg, voor nu. Maar je hebt mij nog, okay? Zie ik je zo in de hal?"

Met die woorden draait hij zich om, en loopt terug de kamer in, waarna iemand de deur dicht doet. Shawn zit net te bedenken dat hij gewoon zijn tas van binnenuit groter moet maken, als hij Matt hoort vragen of er niets speelt tussen hem en Christine. Shawn geeft niet meteen antwoord - hij poke't eerst meermaals met zijn wand op zijn tas, propt zijn knuppel erin, en gaat dan aan de slag met het lichter-maken van zijn tas. "Nee, er speelt niets tussen ons," zegt hij eerlijk, terwijl hij zogenaamd bezig is met zijn tas. "Ze is wel heel cool though. En slim, en ze is anders dan de meeste andere meisjes. Maar, you know, ik ben Shawn. Dus..." Hij kucht kort, en knikt dan met een goedkeurende blik naar zijn tas. "Dus dat zou nooit lukken. Zij zoekt niet iemand zoals ik."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 9:52 

Afbeelding

Ah, daar is Lea al en niet veel later komen ook Dorian en Thomas aangelopen. Langzamaan scheen iedereen bij elkaar te komen.
Ze hoort nog het laatste gedeelte van het gesprek tussen Thomas en Dorian, over vreemde combinaties. Ze kijkt dan ook op naar Thomas wanneer die bij haar komt staan. Ze laat haar blik even over Dorian glijden bij de vraag van Thomas.
"Slaapzakken, tentjes, muggen, insecten.. Het klinkt als de zevende hemel." glimlacht ze. Dorian leek haar niet echt het type dat dit nou helemaal fantastisch vond, en ze haalt dan ook haar schouders op. "We zullen wel zien hoe het loopt, ik vind het wel lekker, meteen een vakantie na een dagje les."

"Zeg, wat was dat nou vandaag heel de dag." brengt ze dan beschuldigend uit tegen de twee jongens. "Heeft Naomi jullie verboden om bij mij in de buurt te komen ofzo?" maakt ze het wat duidelijker. Like, ze heeft zowat heel de ochtend alleen door moeten brengen, en daar is Shawn eigenlijk nog de meest schuldige van @@ Want hij zou even een kort gesprek hebben, terug komen, en samen met haar potions skippen @@ "Ik voel me in de steek gelaten, guys." pruilt ze dan, waarna ze eventjes flauwtjes glimlacht.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 10:31 

Afbeelding

"Geen verschil tussen jungles? Natuurlijk wel -" hij wil net gaan beginnen over verschillende klimaten etcetera als het verzamelpunt in zicht komt. Op de combinatie opmerking gaat hij al helemaal niet in, zeker niet nu ze bij Enora staan. Met een zuchtje komt hij tot stilstand en fronst hij even. Had hij alles nu bij zich?

Hij kijkt op wanneer Thomas wat aan Enora vraagt. "Grapjas" murmelt hij. Het duurt even maar dan breekt er toch een klein glimlachje door. Hij knikt dan ook instemmend als Enora wat dingen begint op te sommen. "Zie je" zegt hij blij dat iemand het met hem eens lijkt te zijn. "Jij denkt dat je op een hagelwit strand kan liggen met wat drankjes en -" zijn blik gaat even van Thomas naar Enora en weer terug "..en dat soort.. dingen" Bij dat laatste maakt hij een vreemd gebaar in de lucht, doelend op het slaapzakken verhaal.

"Nee.." antwoord Dorian vertwijfeld op Enora. "Je was toch met Shawn" hij grinnikt even en geeft haar even de tijd om daar over na te denken. "En 1 + 1 = 2" glimlacht hij. Over Shawn gesproken, had hij wel zijn insectenspray bij zich. Gehaast ritst hij zijn tas even open en spit hij er wat in rond. Jup, compleet. Snelt ritst hij deze weer dicht. Wat ongemakkelijk blijft hij staan, niet wetend hoe hij moet reageren op die pruillip van Enora. Hij wacht eigenlijk op iniatief van Thomas, aangezien het toch min of meer voor hem bedoeld was. Ooh bah, hij zou zich straks pas in de steek gelaten voelen. Thomas zou natuurlijk de held in de jungle gaan spelen, daar had hij nog niet eens aan gedacht.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 11:14 

OOC: Marije sliep nog @@ sorry

Afbeelding

Matt heeft ondertussen plaatsgenomen op de rampzalige hoop die zijn koffer heet. Met veel moeite heeft hij de rits tot de helft gekregen. Zoals het er nu naar uitziet, verdient de koffer een roadsign die aangeeft hoe stijl de helling is (20%). Hij zucht diep. "En dat moet ik geloven dat er niks is?" Vraagt Matt argwanend terwijl hij een zweetdruppel van zijn voorhoofd veegt. Who knew dat koffers dicht krijgen zo moeilijk was?

Zodra Loser 1 en Loser 2 (Dorian en Thomas) de kamer uit zijn, laat Matt zich achterover vallen op het bed en staart hij naar het plafond. Hij pakt zijn wand uit zijn achterzak (Matt is nog steeds een van de debielen die het riskeert om een bil te verliezen) en mompelt een spreuk. Met effect. Binnen enkele seconden heeft de koffer zichzelf dicht geritst. Dat hij daar nooit eerder aan gedacht heeft!

"Ok. Let's celebrate our last few minutes here in this dorm and do something awesome. Ideeí«n?" Matt gaat weer rechtop zitten. Hij en Shawn moeten natuurlijk wel hun stempel achterlaten op deze kamer. Vergeet het rechtop zitten! Matt springt op en gaat op het bed staan. Niet alleen staan, hij gaat springen! SurvivalSurvivalSurvivalSurvivalSurvivalSurvivalSurvivalSurvival!!!!!! Hmmmm tentbuddies kiezen... Naast een random persoon wakker worden in de slaapzak... A W E S O M E!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 19:32 

Afbeelding

Shawn haalt droogjes zijn schouders op als hij Matt hoort, terwijl hij zijn beste vriend met zijn ogen in de gaten houdt. Waar is die jongen toch mee bezig? Hij zit al heel lang te klooien met een koffer die 5x zo groot als zichzelf is! Uiteindelijk is Matt klaar, en vraagt 'ie of hij ideeí«n heeft. "Frankly, ja, ik heb een idee." Hij wijst zijn wand op Matt's koffer, en een paar tellen later is de koffer roze met bloemetjes. "Alrighty, en nu kunnen we gaan!"

Omdat ik het kan, doe ik gewoon dat Matt met Shawn meeloopt naar de hal. Shawn met zijn tas, en Matt met zijn koffer. Ladielala, na een kort tripje komen ze aan bovenaan de trap, zodat ze een mooi zicht hebben op ieeeedereen die er is! Thomas en Dorian zijn er - en ze praten met Enora. Yay. >.> Verder staat Lea er al, en dat is 't dan ook wel.

"Wedden dat ik m'n pet naar buiten kan gooien vanaf hier?" zegt Shawn tegen Matt, terwijl hij knikt naar een raam die open staat wat verderop. Hij pakt de pet van zijn hoofd af, en slingert hem als een frisbee de lucht in. Helaas gaat hij niet het raam uit, maar suist het petje linea recta op Lea af, waarna het haar op haar schouders raakt en vervolgens op de grond neerkomt. Crapcakes - waarom valt 't niet op iemand anders? D: Hij vloekt zachtjes, en rent dan de trap af. Zijn tas dumpt hij ergens op de grond, en dan neemt hij de laatste stappen naar Lea toe.

"Erhm- sorry. Niet expres. Ik wilde 'm naar buiten gooien..." Shawn pakt de pet op, en kijkt awkwardly naar Lea.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 22:29 

Afbeelding

Thomas haalt nonchalant zijn schouders op bij de opsomming van Enora, waarn Dorian het duidelijk mee eens is. De gedachte aan insecten vind hij echter niet zo fijn, maar die moeten maar gewoon bij hem uit de buurt blijven. En aangezien Shawn meegaat, zullen ze vast en zeker op hem afgaan.

Vervolgens haalt Enora hem uit zijn gedachtes –die ondertussen inderdaad over een hagelwit strand, hangmatten en lekkere drankjes gingen- door Dorian en hem beschuldigend aan te kijken.
Gelukkig neemt Dorian het gedeelte van de verklaring over en wordt het Naomi-gedeelte vermeden. Oh, daar moet hij Dorian overigens ook nog over inlichten, bedenkt hij bij zichzelf.

"˜Ach, ik- wij zouden jou nooit in de steek laten,' zegt hij terwijl hij ook even een blik met Dorian wisselt, dan verschijnt er een speelse grijns op zijn gezicht, "˜En jullie zijn altijd welkom in mijn slaapzak.' Lachend slaat hij zijn armen om beide heen en trekt ze tegen zich aan.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 23:42 

Afbeelding

Camille zit wat gefrustreerd op haar bed naar haar lege rugtas te staren. Ze heeft wel eerder van survivals gehoord, maar er nooit aan meegedaan. Het was nu eenmaal niks voor haar. Ze weet bijna zeker dat Matt en Shawn Maxime hebben gebrainwashed, of iets dergelijks. Sinds wanneer kwam hun schoolhoofd met zulke ideeí«n? En Luc was weg. Net als Alex en Aimée. Het was allemaal zo plotseling en Cam weet nog niet eens wat voor liedjes ze voor haar groepje moet gebruiken of wat ze voor Lea voelt en het is zo.. vol in haar hoofd.

Ze slikt, ondanks dat haar keel droog aanvoelt. Ze wil het kasteel helemaal niet verlaten. Hoe moest ze nu een beperkt aantal spullen meenemen? Het was al moeilijk genoeg om haar koffer niet te vol te stoppen na de zomervakantie. Niet dat ze weigert om twee keer in dezelfde outfit gespot te worden zoals sommige meisjes, maar ze vindt het moeilijk om in te schatten hoeveel ze nodig zal hebben. Wat als ze iets vergeet wat ze echt nodig blijkt te hebben?

Ze gooit haar wand in de rugzak en haalt hem er dan weer uit. Die moest niet onderin. Met een zucht gooit ze wat sexy ondergoed (hey, ze gingen met een groep en er was niets mis met er goed uit zien in je ondergoed), gemakkelijke kleding en- Wacht, ze kon haar tas magisch vergroten..

[...]

Als ze wat later bij de rest in de hal komt staan, heeft ze praktisch de gehele inhoud van haar hutkoffer in haar rugzak gepropt. Ze heeft getwijfeld over jurkjes, want die waren onhandig, maar je kunt ze 's avonds aantrekken als je andere kleding bezweet is en dat is.. praktisch. Juist.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 0:00 

Afbeelding

Naomi zucht dramatisch als ze Florence hoort. Er waren muggen, enge dieren, canibalen en vleesetende planten in de jungle. Daarbij was het altijd vochtig en dat zou haar gevoelige huid niet apprecieren! Ze hijst haar tas van het bed af. Het was zo groot als een rugtas, maar loodzwaar. Magisch vergrote tassen waren niet bepaald lichter ofzo. Ze heeft alles wat ze maar kon bedenken in de tas gedouwd en kan het nu dus onmogelijk van de grond tillen. Ze zijn bijna te laat, dus ze begint maar met de tas over de grond te slepen.

"Er zal absoluut drama zijn als ik met Enora in een tent moet slapen!" zeurt ze. "Anyways, hoe ging het met Matt nog in de Bibliotheek? Nog wat interessants gebeurd of?"

Laten we even doen alsof Flor als klaar is en Naomi ook en ze nu bijna bij de hal aankomen. Natuurlijk duurt het wat langer dan verwacht aangezien Naomi haar tas over de grond aan het slepen is alsof het een zware kast is.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 13:55 

Afbeelding

Christine glimlacht wat vaagjes naar Shawn wanneer hij haar antwoord geeft, naar de knuppel kijkend. Zolang hij het maar gebruikt om mee te spelen en voedsel mee dood te slaan, is alles best. Ze knikt als Shawn duidelijk maakt dat ze niet alleen is. Wat lief :')

"Ja, ik ben over vijf minuten in de hall. Tot zo.." antwoordt ze. Ze zwaait ook nog even vaagjes naar Matt, kwestie van beleefdheid, en baant dan vlug haar weg van de jongensdorm naar haar eigen slaapkamer. Wat zou ze eens meepakken, hmm? Well. Een slaapzak en een tent en zo had ze alvast niet in haar hutkoffer steken. Christine vraagt zich kort of of er iemand is die dat wél heeft. Ach, ze pakt een tas, smijt daar enkele versleten jeans en oversized T-shirts en blousen in, wat ondergoed en sokken, een paar extra stevige schoenen, you name it. En een paar random voorwerpen die ze kan transformeren naar andere extra nuttige voorwerpen, een slaapzak bijvoorbeeld. Wat is Christine toch slim.

Anyway, het boeit niet wat ze meeheeft. Haar tas gaat uiteindelijk makkelijk dicht en weegt niet te veel als ze het op haar rug hangt. Ze verlaat vlug haar slaapkamer en komt enkele minuten later aan in de hall. Ze kijkt even naar de andere aanwezigen vanop de trap. Iedereen staat zowat in groepjes met elkaar te babbelen en het schrikt Christine een beetje af om er zomaar tussen te gaan staan. Uiteindelijk daalt ze langzaam de trap af en gaat wat schoorvoetend staan tussen het groepje van Lea en Camille en Enora en de jongens.

Well. Ze was er op tijd. Laat de verschrikkelijke survival maar beginnen...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: