Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 14:54 

Afbeelding

Mel veegt haar handen langs haar broek als ze klaar is met eten. Voldaan leunt ze wat naar achteren en laat haar blik over de groepsleden heenglijden. Iedereen was uiteindelijk toch bij elkaar komen zitten en ze glimlacht licht. Het was een vreemde groep, maar ze vond dit fijn. Aan de andere kant zit Luc en hij lijkt wat in zijn eigen gedachtes verzonken. Als Jessa Emma iets vraagt ziet ze hem opkijken en ook Mel kijkt om naar Emma. Als deze begint te vertellen wordt de glimlach van Mel iets groter. Gelukkig iemand die wel iets wilde zeggen. De stille wateren met waarschijnlijk gevaarlijk diepe afgrondtypes hadden ze hier wel genoeg.
Ook Jessa vertelt meer over zichzelf en Mel gaat automatisch wat meer rechtop zitten. Hier genoot ze van. Hoewel, als Jessa de namen van Devon en Ryce hardop uitspreekt, betrekt Mels gezicht en flitsen haar ogen automatisch in de richting van Caleigh. Ze zat bij Eric en hoewel Mel dat nog steeds niet begreep, hoopte ze maar dat hij er voor haar was. Dat ze er met hem over durfde te praten..

Mel blijft in haar eigen gedachtes hangen en haar blik dwaalt af naar het vuur. De stemmen van Julius en Jessa krijgt ze vaag mee, pas bij de opmerking van Emma hoort Mel weer echt waar het over gaat en kijkt ze op. Haar glimlach verschijnt weer en ze knikt.

"Mel dus," flapt ze eruit en haar grijns wordt wat groter. "en ik kom uit Soroth. Daar heb ik nooit echt een vaste stad of dorp gehad waar we langer dan een half jaar hebben gewoond.."

Ze gaat iets verzitten en glimlacht nogmaals naar Emma.

"Mijn ouders moesten op veel plekken zijn en ze hebben ons altijd meegenomen.. Veel plekken waar ik en Harmony hoopten dat we er echt zouden gaan wonen.." Bij haar laatste zin wordt haar stem iets zachter en glijdt haar blik naar het vuur. Harmony, ze had haar naam zolang niet meer hardop uitgesproken en ze was bijna bang geweest dat ze dat ook niet meer kon. Mel schudt haar hoofd, kijkt kort naar Luc, maar dan weer naar Emma. "We vonden het vreselijk dat we overal elke keer nieuwe vrienden moesten maken. Maar het werk van mijn ouders ging overal voor."

Nonchalant haalt Mel haar schouders op en ze veegt nogmaals met haar hand langs haar broek.

"En nu ben ik zelf op reis, ik heb geen echte woonplek, maar ik betwijfel of ik daar wel geschikt voor ben. Per toeval ben ik vooral hard tegen Luc en daarmee de rest van deze groep aangerend."

Afbeelding

Eric houdt zich bewust wat afzijdig. Hij voelde niet de behoefte om zichzelf uitgebreid voor te stellen. Maar hij was daar vast niet de enige in. Hij hoort wel wat iedereen inbrengt, en de dingen van wie hij denkt dat ze enigzins belangrijk kunnen zijn slaat hij op in zijn geheugen. Hij kijkt kort opzij naar Caleighs gelaat en hij glimlacht even wrang. Nee, zichzelf hier echt voorstellen leek hem helemaal niet zo'n goed idee.

Toch wilde hij ondanks zijn persoonlijk wantrouwen naar bepaalde leden uit de groep, niet Jessa's initiatief om het gesprek gaande te houden teniet doen en daarom kijkt hij naar Mel als zij haar voorstelrondje doet en eindigd met de manier waarop zij bij de groep is aangesloten.

"Ja dat was wel een unieke manier van aansluiting vinden." Antwoordt hij daarom. Eric kijkt kort naar Jessa, glimlacht licht en richt zich dan ook vooral op Emma. "Ik heb me geloof ik nog niet officieel voorgesteld, maar ik ben Eric.. Je vertelde zojuist dat je weg bent gegaan van huis, maar ookal heb je geen kennis van het land, wel een idee waarnaar je opzoek bent, of hoopt te gaan vinden?"

But I’m being born again

Laatst bijgewerkt door TheKimKommer op di okt 09, 2012 6:08, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 9:36 

Afbeelding

Emma glimlacht dankbaar naar Mel als zij ook haar verhaal met de groep deelt. In tegenstelling tot de andere verhalen die Emma tot nu toe had gehoord, lijkt het leven van Mel redelijk gelukkig. Even is ze in gedachten verzonken. Mel's geschiedenis verklaart haar enthousiasme en vriendelijkheid wel; ze heeft nog vertrouwen in de mensheid.

Dan neemt een donkerharige man het woord. Het stelt zich voor als Eric en in plaats van iets over zichzelf te vragen, begint hij haar te ondervragen... Emma slikt even, maar begint dan te vertellen. "Ik wil oriënteren op... alles eigenlijk. Kennis opdoen. Mijn wereld was zo klein. Ik wil de wereld zien." Ze beseft hoe onsamenhangend en vaag dat klinkt en voegt eraan toe: "Ik hoop dat ik door rond te trekken voor mezelf kan uitzoeken waar ik wil gaan wonen en wat ik verder met mijn leven wil doen..."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 20:04 

Afbeelding

Caleigh is wat in gedachten verzonken en negeert het gebraden vlees volledig. Ze heeft absoluut geen honger en het idee van eten maakt haar misselijk. Ze wilt gewoon dat de reis over is. Dat ze in Cinn zijn en dat ze privacy heeft. Ze luistert maar half naar de verhalen die er verteld worden. Als ze één ding zeker weet, is dat zij niets over zichzelf gaat vertellen. Hoewel ze niet echt luistert maakt ze wel kleine aantekeningen in haar hoofd over waar iedereen vandaan komt en als uiteindelijk Eric wat zegt kijkt ze even op. En hoewel ze ergens wel verwacht had dat hij niets over zichzelf zou vertellen, lucht het ergens wel op. Maar ook bedenkt ze zich, dat ze eigenlijk maar weinig van hem weet. En dat het omgekeerd precies hetzelfde is. Als hij een vraag stelt aan Emma kijkt Caleigh haar kort aan en dan richt ze haar blik weer op het vuur.

Ze luistert naar de woorden van Emma. Ze zijn onduidelijk en vaag. Als Caleigh ergens een hekel aan heeft is het wel onduidelijk en vaag.

"Ben je van plan om in Cinn te blijven? Ik neem aan dat als je de wereld wilt zien, dat je ook de steden wilt ontdekken," zegt ze dan, haar stem kalm en neutraal, "Mijn naam is overigens Caleigh."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 20:29 

Afbeelding

Benicio volgt het gesprek, dat inmiddels in een soort voorstelrondje is veranderd, met interesse. Hij weet eigenlijk vrijwel niets van de groep waarmee hij reist, en hij is blijkbaar niet de enige. Hij is niet van plan zijn complete levensgeschiedenis bloot te leggen maar ook daarin is hij overduidelijk niet alleen. De meesten zijn vrij terughoudend met hun informatie, als ze al informatie vrijgeven.

Emma vormt zo'n beetje het centrum van het gesprek, en zowel Eric als Caleigh stellen haar vrij persoonlijke vragen. Op zich logisch, aangezien ze als groep geen idee hebben met wie ze te maken hebben en de groep nou niet bepaald bekend staat als goedgelovig en warm, maar Emma krijgt geen seconde rust.

'En Caleigh houdt van duidelijke informatie, zegt hij met een grijns richting Caleigh, voordat Emma antwoord kan geven op haar vraag. Dan kijkt hij naar Emma. 'Ik ben Benicio. En ik hou van mysterie.' Hij wiebelt wat met zijn wenkbrauwen en neemt vervolgens nog een hap van het gebraden vlees terwijl hij zich iets dichter tegen Jessa aan nestelt. 'En van everzwijn.' Hij slikt door. 'En van jou,' mompelt hij dan met een grijns in Jessa's oor. Hij richt zich weer een beetje op en gooit het afgekloven everzwijnbot met een boog richting de bosjes verderop. 'En dat is alles wat jullie vanavond over mij te weten komen. Sorry, kinders.'

Hij slaat zijn armen om Jessa's middel en legt zijn hoofd op haar schouder om vanaf daar het gesprek verder te kunnen volgen.

Afbeelding

Isra volgt het voorstelrondje met een licht opgetrokken wenkbrauw en een mond vol everzwijnvlees. Ze had een vreselijke hekel aan dit soort gesprekken, maar als ze merkt hoe sommige groepsleden om de details van hun leven heendraaien realiseert ze zich dat ze natuurlijk niet de enige is. Ze snuift bij Benicio's antwoord en besluit dan dat het haar beurt is om iets te zeggen. Ze schraapt haar keel en kijkt naar Emma.

'Ik ben Isra,' zegt ze op een toon die voor haar doen bijna vriendelijk klinkt. Dan valt ze terug in haar gebruikelijke grom. 'Ik reis graag. Heb net als Mel geen vaste woonplaats. Mijn paard heet Vaskur.'

En dat is alles. Ze klemt haar kaken weer op elkaar en staart naar de rest van de groep terwijl de andere mogelijke stukjes informatie die ze had kunnen prijsgeven rusteloos door haar hoofd schieten. Ik zal nooit een Onvergeeflijke Vloek gebruiken. Er zijn plaatsen op deze wereld waar ik in mijn leven niet wil komen. Ik wou dat ik alleen was. Ik ben eenzaam. Ze trekt haar knieën op en slaat haar armen er om heen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 21:17 

Afbeelding

Geduldig zit Jessa naar de verhalen van haar groepsgenoten te luisteren. Of nou ja, verhalen... Eigenlijk is Mel de enige die na haar vraag werkelijk heel veel informatie vrijgeeft. Ze plukt wat aan haar vingers. Nu wist ze nog niets.

Dan begint Benicio te praten en Jessa luistert naar zijn verhaal. Als hij in haar oor mompelt dat hij van haar houdt, verschijnt er een glimlach op haar gezicht. Hij houdt van haar... Die paar kleine woordjes vullen Jessa met geluk. Als hij zijn hoofd op haar schouder legt en zijn armen om haar heen slaat, rijkt Jessa naar achter om even kort met haar vingers door zijn haar te gaan. "Ik hou ook van jou..." zegt ze zachtjes.

Dan begint Isra te vertellen, maar ze houdt het kort. Als ze haar benen optrekt en haar armen eromheen slaat, fronst Jessa even. Ze wilt graag vragen wat er is, maar na de afwijzing van Caleigh durft ze eigenlijk niet zo goed.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 13:42 

Afbeelding

Caleigh kijkt Benicio met een zwara geïrriteerde blik aan als hij een opmerking maakt. Ze kan hem dus echt niet uitstaan. Laat hem lekker met zichzelf bemoeien in plaats van dingen over haar te zeggen. Maar doordat ook Isra zich voor besluit te stellen raakt de vraag van Caleigh wat in vergetelheid en wordt uiteindelijk nooit beantwoord.

[[... In Cinn aangekomen ...]]

De reis heeft te lang geduurd naar Caleigh's zin en op een grauwe middag bereiken ze eindelijk Cinn. De laatste keer in Cinn kan Caleigh zich maar al te goed herinneren en het is eigenlijk iets wat ze niet wilt herinneren. Alles in haar hoopt dat ze hem niet nog een keer tegenkomt.. uiteindelijk stotp ze bij een herberg, een andere dan de vorige keer en kijkt de rest aan.

"Ziet er van buiten prima uit, binnen kijken voor kamers?"

Ze besluit het voor nu maar bij de rest te leggen. Ze kijkt de straat even rond, al is het maar om zichzelf gerust te stellen dat hij er niet rondloopt.

OOC:: Cinn! Andere herberg dan de vorige keer. Voor de groepsleden die er toen al waren, is iets meer dan een maand geleden dat ze er waren :') Er zijn vast genoeg kamers ofzo...

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 14:08 

Afbeelding

Jessa heeft zoals bij elke rit haar armen stevig om Benicio geslagen en leunt met haar hoofd tegen zijn rug aan. Met een glimlach op haar gezicht staart ze wat voor zich uit. In haar hoofd blijven zijn woorden zich herhalen. En van jou... Drie kleine woordjes, niet eens een volzin, maar toch waren ze in staat om haar het hoofd op hol te brengen.

Als ze stil staan, kijkt ze even op. Ze waren bij een herberg... niet dezelfde als de vorige keer ongeveer een maand geleden. Ergens verbaasd dat haar, de eerdere herberg was prima geweest, maar dan bedenkt ze zich dat twee keer in dezelfde herberg vertoeven misschien wel zou opvallen.

"Ik zal wel even kijken of er nog kamers zijn." zegt ze dan, in een poging zichzelf nuttig te maken. Ze laat zich van het paard helpen en al snel loopt ze de herberg in.

Niet veel later komt ze terug met een paar sleutels in haar handen. "Drie tweepersoonskamers en een driepersoonskamer." zegt ze, "Het is nogal druk, dus dit was het enige wat ik kon krijgen." Ze geeft één sleutel van de tweepersoonskamers aan Benicio, terwijl ze naar hem glimlacht. Daarna kijkt ze even naar Eric... Ze is even stil. "Ik neem aan dat ik deze aan jullie kan geven?" zegt ze dan voorzichtig tegen hem.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 19:33 

Afbeelding

Op het moment dat Aeolus voet zet in Cinn, kan Eric het niet laten om terug de denken aan de laatste keer dat hij hier was, samen met deze groep. De binnenkomst was een stuk onrustiger geweest, hij had zich toen slechts bezig kunnen houden met Jessa zo snel mogelijk op een veilige plek te krijgen.
De herberg waar ze voor stoppen is een andere als de vorige keer. Wat Eric allang best vond.

Als Jessa niet veel later terug komt met sleutels kijkt hij haar aan. De stilte en haar voorzichtige vraag doen hem licht glimlachen. Eric neemt de sleutel van haar aan.

"Dank je, Jessa." Zegt hij.

Eric draait zich om en ziet Caleigh de straat rondkijken. Met twee passen staat hij bij haar en glimlacht even naar haar. Hij kon er niks aan doen, maar automatisch gaan zijn gedachtes ook terug naar de laatste keer Cinn en een furieuze Caleigh met zijn bloed onder haar nagels.

"Ik heb zojuist de sleutel van een zeer aantrekkelijk tweepersoons kamer gekregen.."

Hij kijkt even op als hij Mel iets enthousiasts hoort roepen over een meiden kamer. Dan kijkt hij Caleigh weer aan met een geamuseerde blik.

"Mocht je daar gebruik van maken, begrijp ik dat prima.. Zegt hij en knikt in de richting van Mel. "Maar ik beloof je minstens evenveel plezier.." Zegt hij wat zachter, voor haar slechts hoorbaar terwijl hij een vinger over haar kaaklijn heen laat glijden.

Afbeelding

Zodra ze het woord herberg hoort, laat Mel zich dankbaar van Judas zijn rug afglijden. Of vallen. Ze wist het zeker, haar hele kont was beurs en moest wel blauw zijn.
Jessa komt terug met sleutels voor kamers en ergens doet het haar meer dan ze wilt als ze Jessa een sleutel aan Eric ziet geven en haar woorden hoort. Als Eric ook direct naar Caleigh doorloopt beseft ze maar al te goed dat ze deze reis waarschijnlijk geen heerlijke pyamakletsavonden meer zou hebben met Caleigh.

Mel wrijft een keer over haar kont, kijkt naar Emma en glimlacht dan. Ze moest er gewoon weer het beste van maken.

"Ow! Mag ik de sleutel van drie? Laten we er een meidenkamer van maken!" Roept ze enthousiast.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 19:49 

Afbeelding

Benicio zet de boerenknol in de stal. Als het beest hem wanneer hij weggaat liefdevol het hoofd tegen zijn nek duwt kan Benicio het niet laten en aait het dier even over de snuit. Dan schudt hij even zijn hoofd. Doe niet zo stom. Hij loopt achter Jessa aan de herberg in, waar al snel blijkt dat ze een tweepersoonskamer tot hun beschikking hebben. Terwijl hij licht ongeduldig wacht tot de andere kamers verdeeld zijn speelt hij met de sleutel in zijn handen.

Afbeelding

Isra komt iets later dan de rest van de groep de herberg binnen, omdat ze Vaskur nog snel een borstelbeurt had gegeven. Het eerste dat ze hoort als ze binnenkomt is Mel die iets over een meidenkamer roept. Ze kan zichzelf niet tegenhouden en rolt met haar ogen, terwijl ze wacht wat het gaat worden. Aangezien de hoeveelheid stelletjes in de groep op de een of andere manier maar blijft toenemen ziet Isra het wel gebeuren dat zij uiteindelijk op de meidenkamer terecht komt, iets waar ze nogal ambivalent tegenover staat.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 20:20 

Afbeelding

Caleigh merkt eigenlijk niet zo goed dat Jessa de herberg ingaat om te kijken of er nog kamers vrij zijn, haar hoofd is teveel bij de poging om zichzelf gerust te stellen. Als ze zeker weet dat hij in ieder geval niet in de straat is lijkt haar lichaam wat te ontspannen en juist op dat moment komt Eric bij haar staan. Als hij glimlacht naar haar, glimlacht ze kort terug. Bij zijn woorden heeft ze geen idee wat ze moet zeggen. Sinds For hadden ze ook geen tentje gedeeld of iets in die richting en het idee was raar. Maar ze hoeft gelukkig niet gelijk te reageren als ze Mel iets hoort zeggen over een meidenkamer en ze kijkt even op. Dan kijkt ze Eric weer aan. Dat hij de keuze aan haar geeft maakt het niet bepaald gemakkelijker, maar als hij zijn vinger over haar kaaklijn laat glijden en ze zijn zachte woorden hoort die alleen voor haar bedoeld zijn voelt ze dat ze het wat warm krijgt.

Een kleine stilte valt en Caleigh merkt dat ze hier absoluut niet tegen kan. Of misschien beter gezegd, dat ze het absoluut niet gewend is om in een situatie als deze te staan.

"Ik hoop wel dan dat je me ook een kans geeft om te slapen," zegt ze met een kleine glimlach na een korte stilte, "Want ik heb het idee dat ik die niet zal krijgen als ik me daarbij aansluit."

Ze haalt haar vrije hand even door haar haren heen. Ze merkt nu pas eigenlijk hoe moe ze is.

"En ik ben toe aan een warme douche..." ze kijkt hem aan met een kleine glimlach, "Maar aangezien jij de sleutel hebt..."

En ze besluit dat hij de woorden verder zelf mag interpreteren. Ze heeft geen idee hoe Cinn zal verlopen en hoe het zal zijn om een kamer te delen met Eric. En ergens maakt haar dat nerveus.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 22:44 

Afbeelding

Aan de ronde van introducties heeft Luc, tot zijn opluchting, de dans kunnen ontspringen. Niet dat andere zomaar alles prijs gegeven hadden. De rest van de reis verliep zoals verwacht gemakkelijk naar omstandigheden, nu de groep bij een herberg in Cinn aankomt springt hij van zijn paard. Jessa neemt het voortouw om kamer te regelen en al snel wordt duidelijk hoe deze verdeling zou gaan lopen.

Luc rolt met zijn ogen en geeft een speels duwtje met zijn schouder aan Mel terwijl hij haar voorbij loopt en door naar Jessa. Even kijkt hij haar recht in haar ogen aan voordat hij spreekt.

"De sleutel voor de overbleven tweepersoonskamer alsjeblieft." zegt hij met een lichte glimlacht terwijl hij zijn hand ophoudt.

Als Jessa hem de sleutel geeft kijkt hij kort naar het nummer en loopt richting de deur van de herberg. Het was duidelijk dat hij de kamer zal delen met Julius vanavond en hij ging er vanuit dat hij dat zelf ook wist.

"Handjes thuis vannacht hé Julius." roept hij hem na "Er zijn alweer genoeg stelletjes in de groep." Met een licht maniakaal gelach verdwijnt hij de herberg in en gaat naar boven. Tijd om het vuil van de laatste dagen op te wassen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 8:51 

Afbeelding

Een beetje verrast door Luc's plotselinge vriendelijkheid geeft Jessa hem de sleutel. Hij vond haar toch helemaal niet aardig? Dan geeft ze de laatste sleutel aan Mel en richt ze zich op Benicio. Ze glimlacht even naar hem.

"Laten we naar onze kamer gaan." zegt ze zachtjes, "Dan kunnen we daar de spullen kwijt en ons opfrissen. Ik kan wel een goede douche gebruiken. Dan kunnen we daarna iets eten." Ze laat een plukje van haar haar tussen haar vingers door glijden.

Dan loopt ze met haar tas de Herberg in en de trap op. Kamer 5 bevindt zich halverwege de gang van de eerste verdieping. Jessa wacht even tot Benicio de deur open heeft gemaakt en loopt dan de kamer in. De kamer is niet zo groot, maar heeft een mooi bed en een uitzicht op een pleintje. Jessa zet haar tas op één van de stoelen en loopt naar de badkamer. In plaats van een normale douchecabine staat er een klein bad met een douchekop en kraan. Een bad. Het was alweer een tijdje geleden dat Jessa in een beetje behoorlijk bad had gezeten.

Ze loopt terug naar de slaapkamer. "We hebben een bad." zegt ze terwijl ze met een plukje van haar haar speelt en Benicio met een kleine glimlach aan blijft kijken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 8:52 

Afbeelding

Mel kijkt opgetogen rond maar ziet vrijwel meteen dat het misschien iets te enthousiast was als ze naa rIsra kijkt. Echt tijd om haar reactie aan te passen heeft ze niet, want juist op dat moment wordt ze door de speelse duw van Luc afgeleid.

"Hey!" Roept ze hem geamuseerd na.

Zijn opmerking richting Julius doet haar licht grinniken. Ze kijkt nog even naar Julius, maar dan naar Emma. Wilde ze wel een kamer met haar delen?

Afbeelding

Er licht een speelse glimlach op zijn lippen en haalt licht zijn schouders op.

"Ik doe geen beloftes waarvan ik niet weet of ik ze waar kan maken." Antwoordt hij op haar slaapvraag.

Eric houdt de sleutel omhoog zodat ze hem aan kan pakken.

"Zet de douche maar alvast aan. Ik zet de paarden weg en kom dan ook." Zegt hij en bedenkt zich dan iets. "En als je liever alleen doucht, hoef je slechts de deur op slot te draaien, dan begrijp ik de hint."

Hij kijkt haar een paar seconden aan en glimlacht dan nogmaals. Hij meende het. Ookal wist hij prima wat hij wel of niet wilde, hij wilde haar niet ongemakkelijk maken door dingen op te dringen waar ze niet aan toe was.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 13:36 

Afbeelding

Caleigh glimlacht licht als ze Eric zijn woorden hoort. Als hij dan de sleutel omhoog houdt en ze zijn volgende woorden hoort knikt ze even. Ze pakt de sleutel aan en kijkt hem aan.

"Dan wordt het voor jou net zo'n verassing als voor mij, want ik heb nog geen idee welke voorkeur ik heb," antwoord ze met een kleine glimlach, "Het wordt vast een spannende verassing dan."

Er ligt een wat plagende toon in de laatste woorden en ze overhandigt Eric de teugels van Marie. Ze pakt haar tas en met een laatste glimlach loopt ze naar binnen toe. Al snel heeft ze de kamer gevonden en als ze de deur opent ziet ze een tweepersoonsbed staan. Ze doet de deur achter zich dicht en legt haar tas op het bed neer. De deur naar, waarschijnlijk, de badkamer staat open maar Caleigh loopt door naar het raam. Ze kijkt even uit het raam, de woorden van Eric spoken nog door haar hoofd, net zoals haar eigen woorden. Ze had zelf echt geen idee wat ze liever wilde. Alleen douchen of niet... Ze zucht even en draait zich om. Ze trekt haar laarzen uit, zet ze tegen de muur aan en loopt dan naar de badkamer door.
Als ze de douche heeft aangezet en haar kleding uit heeft gedaan heeft ze nog steeds geen echte beslissing gemaakt. Kort kijkt ze even naar de deur die half open staat en luistert of ze geluiden hoort bij de deur naar de gang toe, maar ze hoort nog niets. Kort schud ze haar hoofd en stapt dan onder de douche. Iets in haar wilde niet alleen zijn en een ander iets was nerveus. In gedachte verzonken probeert ze te luisteren naar de geluiden die aanduiden dat Eric binnenkomt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 21:36 

Afbeelding

En warempel nog aan toe, goed de inhoud stelde niks voor, maar zelfs de eeuwig kibbelende tortelduifjes gooiden ook nog wat in de groep. Isra hield het zoals verwacht kort en bondig. En daarmee was het voorstelrondje ten einde...

[een reis later]

Julius had genoten van de reis, afwisseling is wel zo fijn. Daar hoort dus bij inbegrepen te zitten van tijd tot tijd bivakeren in een herberg met een fatsoenlijk bed, fatsoenlijke maaltijden en genoeg mede. De groep hield halt bij een herberg, waarna Jessa terug kwam met een aantal sleutels van enkele kamers. Zonder twijfel zouden de lieftallige tortelduifjes een kamer delen als ook de kibbelende tortelduifjes. Zodra Mel meteen over een meidenkamer begint, is Julius maar wat blij dat Luc hem naroept zijn handen thuis te houden vannacht. "You wish! Het is dat je het zo vriendelijk vraagt..." en de sarcasme droop er vanaf terwijl ie het woord richtte naar Luc in de verte.

Liever met de wantrouwende/paranoïde Luc op een kamer, al had hij de combi Isra/Luc ook wel wat gevonden trouwens. Dan belanden bij Mel op de meidenkamer. Als je zeker weet dat je geen slaap zult vatten dan is het wel met zo'n hyperdepiep geval die gewoon energie te veel heeft. Hij leidde Rocka naar de stal toe, voorzag haar van vers water en hooi waarna hij de herberg in trok. Wat drinken ging er wel in! Zo gezegd, zo gedaan en niet veel later zat Julius aan de toog bij de waard aan een goede kruik mede.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: