Lana
Queen of Babylon
|
|
Geplaatst: za feb 12, 2011 4:38

Helena haar gezichtsuitdrukking verandert subtiel naar een min of meer bemoedigende blik. Ze bijt zacht op haar onderlip als hij begint te stamelen. Ze had hem nu ook weer niet in verlegenheid willen brengen en is toch wel verrast dat hij er niet lichtjes flamboyant over doet, vermits hij zo fel en recht door zee was bij de inschrijving. Maar hij blijft wel eerlijk. Mooi. Toch een klein hartje daarbinnen...
"Hey, het is OK, hoor," antwoordt Helena met een glimlach, terwijl ze hem een zacht schouderklopje geeft. "Voor mij is het eender." Helena besluit er verder maar geen vragen over te stellen. Hij zal zelf wel iets zeggen wanneer hij dat het lossen nodig vindt. Ze wandelt binnen bij Nathans huis. Ze lacht eventjes wanneer hij zegt dat ze geen schrik moet hebben. Dat had ze praktisch zelf ook al bedacht. "Oei, straal ik dan op een of andere manier angst uit?" Want als dat zo is, moet ze daaraan werken! Ze blijft even staan, nog in een gedachtestroom verzonken. Ze keert zich naar Nathan.
"Het spijt me dat ik het zo direct en snel vraag, dat was best wel ongepast. Maar ik was nieuwsgierig en weet graag met wie ik te maken heb, dus ik draai liever niet rond de pot. Zo ben ik..." zegt ze schouderophalend. "Al wil ik mezelf niet opdringen. Maar wees gerust: van mij zal niemand het horen..."
Nu pas kijkt Helena het huis wat binnen. Het stond voornamelijk nog volgeladen met kartonnen dozen, gevuld met allerlei huiselijke spullen. Nog een beetje een old fashion Muggle manier om te verhuizen, maar het stoort haar helemaal niet. Dezelfde muffe geur die ook in haar huis hing, herkent ze hier ook. Het heeft Helena wat moeite gekost om de geur weg te krijgen. Maar gelukkig zijn ze magisch.
"Mag ik even?" zegt ze, terwijl ze haar staf uit haar tas vist. Ze richt deze op een bepaald punt in de ruimte. "Odor evanesca..." Een zacht briesje ontstaat uit de punt van haar staf en gaat rustig door de ruimte. En de bloemkoolgeur is weg. Helena glimlacht, een beetje zelfvoldaan.
"Het heeft me thuis ook wat moeite gekost om de verschrikkelijke geur weg te krijgen, dus ik wil je dat even besparen..." zegt ze, terwijl ze haar staf terug wegsteekt. Ze werpt een blik op haar zilveren horloge. "We moeten ons haasten... We hebben nog maar een kwartier voordat de ceremonie begint..." zegt ze tegen Nathan, zodat hij snel zijn spullen kan nemen. Niet dat het Helena uitmaakt of ze op tijd of een paar minuutjes te laat aankomen.
OOC:: Ik ben er zaterdag de hele dag niet! Zo goed als geen enkele zaterdag trouwens :') En dat twee posts per dag per persoon-ding, don't blame me, kijk naar Moniek!