Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 18:57 

Afbeelding
Altair Forbes

Nu bemoeit iemand anders zich er mee, die vindt dat Vanessa's angsten overdreven zijn en er mee spot. Tsk, geen klasse. Ondertussen begint Vanessa ook nogal te hyperventileren en Altair vraagt zichzelf af of hij misschien niet beter gewoon naar een paar andere mensen toe had kunnen lopen. Het zou in ieder geval minder gedoe hebben opgeleverd.

Hoe dan ook, als Vanessa om zijn visitekaartje vraagt overhandigt hij er een aan haar, gelamineerd natuurlijk. "Je kan natuurlijk ook gewoon proberen om niet meer in contact met ze te komen in plaats van meteen tot actie over te gaan... leven en laten leven, zullen we maar zeggen. Als u echter wel mijn hulp wilt, nou," - hij knikt richting het visitekaartje - "U weet me te vinden."

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 19:22 

Afbeelding

Levi staat eigenlijk maar met grote ogen te kijken naar de Vanessa/Altair-uitwisseling. Het zijn allebei van die stuck-up typejes die niet weten hoe ze van het leven moeten genieten. En Levi had Altair massively overschat. Hoewel het amusant was geweest om te zien hoe hij de rijke, pieperige zakenmannen bang maakte, ziet Levi nu wel dat Altair iemand die is perfect gepast zou hebben in het neerbuigende wereldje van zijn ouders. Okay - dus zowel Vanessa als Altair zijn mensen die Levi niet in zijn leven hoeft =')

"Oh, geloof me," zegt Levi droogjes tegen Altair. "Ik zou haar niet meer aanraken al zou je me ervoor betalen."

Gelukkig is Alexis wel normaal xO Ze schudt zijn hand, en verkondigt dat ze net gesport heeft. Als Vanessa dan weer doorflipt, moet Levi grijnzen. "Prettig om kennis te maken," zegt hij tegen Alexis.

Bij Altair's laatste woorden, krijgt Levi sterk het idee dat hij ook maar zo ver mogelijk bij Vanessa vandaan wilt blijven. "Zeg, Ally," Levi kijkt half nieuwsgierig naar Altair. "Nu de brug stuk is... Wat ga je hier op het eiland doen? Naast alles wat los en vast zit aanklagen. Je lijkt me niet bepaald het type dat, wel, ooit eens rustig aan doet."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 22:07 

Afbeelding

Leonard kreunt gefrustreerd als hij weer geen voldoenend antwoord krijgt. Great, just great. Hij ging eraaaaaan! Het groepje loopt weer weg, en Leonard zucht. Hij pakt zijn koffers. Toch maar de mensenmassa in het hotel trotseren. Op zoek naar leidinggevenden.

Na dwalen door de gangen komt hij uiteindelijk langs een kantoordeurtje. Zou hier de manager zitten? Hij klopt, en aangezien de deur op een kier staan - waarschijnlijk was er net iemand vertrokken - duwt hij hem al open.
"Is er iemand?"
Hij kijkt naar binnen, en ziet de vrouw die hij net ook al aansprak in het keukentje staan.

Oh, dus zo gaat dat? Die hele brug stort in, mensen zijn gestrand, en mevrouw gaat even thee zetten- hmm. Ze zag er wel érg lekk goed uit. Hij zet een charmante glimlach op.
"Gooeeedemiddag jongedame," zegt hij op z'n charmantst. "Ik denk dat ik me nog even voor moet stellen. Leonard Bigsby. Ik heb je net al aangesproken, maar ik was een beetje in, eh, paniek."
Hij steekt zijn hand uit.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 22:28 

Afbeelding

Met een dankbare glimlach neemt Christal het glas Pompoensap aan van Ackley. Ze neemt een kussen mee en gaat naast Ackley zitten. Nadat ze een slokje van de Pompoensap heeft genomen, zet ze het glas naast haar neer.
'Je echt een hele aparte jongen,' zegt ze dan, 'Je bent nog zo 'dicht bij de natuur', ofja, je weet vast wel wat dat ik bedoel. Dat zie je niet zo vaak meer.' Aandachtig bekijkt ze hem terwijl hij nu naar buiten kijkt.

Als Ackley vervolgens vraagt hoe haar leven is, raakt ze een beetje in paniek. Hier wilde ze het eigenlijk helemaal niet over hebben. Ze wilde hier in Isla de Nome opnieuw beginnen en haar leven tot dan toe achter haar laten.
'Ehh, ik..' begint ze stamelend. Wanneer ze dan even gaat verzitten, stoot ze ook nog eens haar glas om. Ze springt overeind en kijkt Ackley dan verontschuldigend aan. 'Sorry, dat was totaal niet mijn bedoeling. Misschien kan ik maar beter gaan.. -voordat ik je nog meer tot last ben-' Dat laatste mompelt ze er half achteraan.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 13:12 

Afbeelding

Ohw maar wat zegt Signe nu, hoe kan ze dat nou zeggen want natuurlijk word iedereen gemist, dat is toch gewoon like duh!. Maar ze maakt het al direct goed door iets heel complimenteus over Dustin te zeggen. 'Ik hou van jou' zegt hij haar dan ook vrolijk en nee hij bedoelt er helemaal niks mee, het is gewoon weer even iets wat zo randomly uit z'n mond ontsnapt. De woorden bedankt voor het compliment waren beter op z'n plaats geweest, maar dit komt aardig in de buurt, gewoon direct zeggen wat op je tong ligt of niet soms.

Oeh ja shoppen, Dustin houd van shoppen en hij wil Signe graag helpen met styling advies. 'Ze hebben hier genoeg winkeltjes om zeker weten te slagen en daar help ik graag bij, geen probleem' zegt hij en als een echte gentlemen zijn arm uitsteekt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:35 

Afbeelding

Chelsea haar wenkbrauw schiet omhoog, wanneer Lucas nogal verontwaardigd reageert. Wat kan zij er wat aan doen dat ze geen plantenfreak is, zoals hij? Gelukkig is hij niet boos op haar, want ze heeft ook zeker geen zin in ruzie. Hij begint echter wel weer te stotteren.
"Je hoeft niet verlegen te zijn. Ik ben ook maar een mens." Er verschijnt een zenuwachtige glimlach op haar gezicht.

Wat lief, nu wil hij het ook nog goed maken, terwijl hij amper iets verkeerd deed. Stom? Al helemaal niet.
"Je deed helemaal niet stom, maar ik heb eigenlijk wel dorst."
Haar keel begint al aardig uit de drogen door de hitte.

"Heb jij een idee waar we iets kunnen halen?" Ze kijkt glimlachend naar Lucas, hopend op een 'Ja'.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:57 

Afbeelding

Zachtjes kreunend, opent Raven haar ogen. Ze heeft een barstende hoofdpijn. Haar zicht is wat wazig. Verward wrijft ze in haar ogen. Langzaam begint haar omgeving wat helderder te worden. Haar ogen worden groter als ze doorheeft dat ze ergens half onder een parasol op het strand ligt. Haar shirtje is half omhoog geschoven, waardoor haar bikini topje zichtbaar is.

Ze mompelt wat onverstaanbaars. Had ze weer teveel gedronken gisteren? Ze kan het zich niet herinneren. Misschien moest ze toch maar naar huis gaan. Deze vakantie werd nog slecht voor haar gezondheid. Normaal drinkt ze nooit teveel, maar blijkbaar heeft ze zich de nacht ervoor teveel laten gaan.

Moeizaam krabbelt ze overeind en realiseert zich half dat ze is wakker geworden door een harde knal. Misschien was één of andere idioot ergens mee aan het experimenteren..

Ze geeuwt en wandelt richting het geluid van mensen. Ze merkt niets op van paniek of verwarring of whatever. Ze wil water drinken. Veel water.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 16:49 

Afbeelding

'Alle twee mijn ouders zijn Muggles. Ze zijn heel erg into zen, net als ik. Eigenlijk ben ik zo opgegroeit, ik weet niet beter. We wonen ook midden in het bos, in een huisje. Mijn ouders geven ook vaak cursussen voor meditatie enzo. Dus toen ik vroeger klein was, zat ik vaak als kleuter tussen de mediterende mensen. Ik weet alleen niet of dat zo fijn moet zijn geweest, voor die mensen die cursus deden.' Ackley moet glimlachen als hij aan thuis denkt. Hij mist zijn ouders eigenlijk best wel, maar hij moest en zou dingen uitzoeken als hij hier was.

'Ho ho!' roept Ackley verschrikt als Christal haar glas omstoot. Met een zwiep van zijn wand ruimt hij het gemorste Pompoensap op en kijkt haar verbaasd aan. 'Blijkbaar vond je dat niet zo'n leuke vraag?.' Ackley legt zijn hand gerustellend op haar knie. 'Dit is een schrikreactie. Opgekropte emotie, is niet goed voor de karma. Je zal het er een keer uit moeten gooien, anders gaat het rotten van binnen en maakt het een gat in je hart.' Ackley staat op en loopt naar de voordeur. 'Als je wil mag je weg gaan, blijkbaar werk ik je een beetje op je zenuwen met mijn moeilijke vragen. Als je weg wil, begrijp ik dat volledig.' Ackley legt zijn hand op de deurklink. 'Maar je mag natuurlijk ook blijven. Het is aan jou.'

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 16:55 

Afbeelding
Altair Forbes

Over onbeleefd gesproken, denkt Altair als Levi zegt dat hij Vanessa voor geen geld aan zou raken. Al denk je het, het is toch niet fatsoenlijk om dat hardop te zeggen. xO Altairs mening over Levi daalt met de minuut. Deze mening daalt nog verder wanneer Levi hem Ally noemt. Altair houdt niet van bijnamen, al helemaal niet als ze van mensen afkomstig zijn die hij niet mag.

Daarom heeft Altair weinig zin om Levi's vraag te beantwoorden. Hij blijft echter wel beleefd, al straalt de ergernis van hem af. "Oh, van alles," zegt hij nonchalant, omdat hij zeker weet dat hij een stuk minder populair wordt als mensen er achter komen dat hij eigenlijk op Isla de Nome is omdat een clií«nt er een privé-eiland van wil maken. "Ik heb nooit moeite om dingen te vinden die me interesseren."

Speaking of which: "Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de brug ingestort is? Wat gaan jullie doen?" Op dat moment ziet Altair ook een jonge vrouw aan komen stommelen die er niet goed uit ziet, maar hij had net Vanessa al geprobeerd te helpen en kijk hoe dat ging. Nee, Altair heeft zijn goede daad voor vandaag al gedaan, nu mag iemand anders.

were mine.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 17:34 

Afbeelding

Signe kijkt Dustin even aan met gefronste wenkbrauwen en zegt tegen hem: "Euh – bedankt, maar ik ben getrouwd... " Het is eruit voor ze er erg in heeft! Snel slaat ze haar hand voor haar mond en hoopt dat hij niet verder vraagt. Ze was er zo aan gewend om mannen op een afstandje te moeten houden. Als ze ziet dat Dustin zijn arm naar haar uitsteekt, pakt ze hem voorzichtig aan en glimlacht.
Vandaag zou ze hier eens geen problemen om krijgen.

"ÂťWat fijn dat je wilt helpen! Trouwens, ik geloof niet dat ik me al heb voorgesteld. Ik ben Signe. En wie ben jij?"Âť Samen lopen ze in de richting van het straatje waar alle winkeltjes zich hebben verzameld. Ze kijkt om zich heen en blijft dan staan. "ÂťWaar moeten wij in Merlijn's naam beginnen?"Âť

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 18:53 

Afbeelding

Christal voelt zich ondertussen behoorlijk stom. Nodigt iemand haar uit in zijn huisje, die vervolgens ook nog eens vriendelijk blijkt te zijn en dan gebeurd dit allemaal. Ze kijkt naar Ackley als die begint te praten en zijn hand op haar knie legt. Hij zal vast wel een goed karma hebben, dat hij nu zo rustig reageert.
Als hij zegt dat ze het niet altijd voor zichzelf kan blijven houden, zucht ze eens diep. Wat moest ze anders? Misschien dat ze het ooit wel zou kunnen vertellen, als ze iemand helemaal vertrouwde, maar nu nog niet.

Ackley staat op, loopt naar de deur en legt de keus in haar handen. Twijfelend kijkt ze van hem naar de deur. Ze denkt aan zijn verhaal van mediteren en besluit het enige ding wat ze daarvan weet, eerst maar te doen. Diep inademen en dan weer rustig uit. Vervolgens knikt ze naar Ackley.

'Oké, als jij het goed vindt, wil ik nog wel blijven,' zegt ze dan in een adem,' je lijkt me een toffe jongen en ik wil je wel beter leren kennen.. maar misschien kunnen we die ene vraag even bewaren, totdat we elkaar wat langer en beter kennen..? Je kunt me meer over jouw vertellen? Misschien over jouw naam, aangezien ik niets over mijn naam weet? :')' Afwachtend op zijn reactie loopt ze naar de deur en kijkt ze hem even aan, in de hoop iets uit zijn ogen af te kunnen lezen. Misschien wilde hij wel liever dat ze gewoon weg gaat, hij had tenslotte wel al zijn hand op de klink gelegd..

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 19:20 

Afbeelding

Levi haalt zijn schouders op als Altair vraagt wat ze ervan vinden dat de brug ingestort is, en wat ze nu gaan doen. Hij haalt zijn schouders op. "Laten we het erop houden dat ik véél liever hier vast zit, dan dat ik weer terugkeer naar het thuisfront," geeft hij toe. "Ik bedoel, het dagelijkse leven in de grote steden is zo hectisch. Iedereen is bezig met- Wel. Vanalles." Hij wilde eigenlijk helemaal rant'en over hoe iedereen zich constant bezig houdt met geld en tijd, en dat niemand ooit eens normaal kan doen. Maar Levi heeft een donkerbruin vermoeden dat Altair ook zo'n geldwolf is @@

"Niemand daar is ooit kalm. Er is nooit tijd, en alles moet. Wat vind ik ervan dat de brug is ingestort? Mmmmm, het maakt mij weinig uit. Was toch niet van plan weg te gaan. Ik vind het alleen wel vervelend voor de mensen die - voor wat voor reden dan ook - graag terug wilden," voegt hij er dan aan toe, want hij is, in tegendeel tot 2/3 van zijn gezelschap, niet egoĂ­ÂŻstisch en alleen bezig met zichzelf. Jep, Levi's eerste indruk van Altair en Vanessa staat vast.

Altair: geldzuchtige advocaat. Die stom doet.
Vanessa: Raar mens. En een leugenaar. Je kent het spreekwoord "van een mug een olifant maken" wel, toch? Nou, Vanessa maakt van een zandkorrel een planeet @@

Levi zit te bedenken hoe hij uit dit gesprek kan vertrekken, zonder over te komen als een akelige douchebag. Hij blijft daarom ook staan, en kijkt naar Altair met zijn wenkbrauwen ietsjes hoger opgetrokken dan normaal. "En jij? Moet je niet terug naar je kantoor en je drukke leven?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 22:31 

Afbeelding

'Fijn dat je wilt blijven!' zegt Ackley opgelucht en loopt snel terug naar zijn kussentje. 'Hier, een nieuw glas Pompoensap. Nu niet omstoten he?' zegt hij met een glimlach en gaat gemakkelijk zitten.

'Prima, wat jij wilt. Ik hoor wel wanneer je er over wilt praten, neem de tijd zolang je wilt. Ackley vind het altijd moeilijk om mensen niet te helpen als ze problemen hadden en hij voelde dat dit bij Christal zeker het probleem was. Anders had ze niet zo gereageerd. Maaaar, karma boven alles. Dus afwachten totdat ze zelf naar hem toe zou komen.

'Nou, mijn naam is eigenlijk op mijn lijf geschreven,' begint Ackley en neemt een slok van zijn Pompoensap. 'Het betekend 'Vlakte van Eikenbomen'. Dat is echt heel toepasselijk. In de het gebied waar mijn ouders en ik wonen, staan namelijk veel eikenbomen. Ik ben ook thuis geboren en niet in het ziekenhuis en dat geeft me een sterk gevoel met de bomen. Het feit dat mijn naam naar eiken refereert en ik in een gebied woon met eiken, geeft me een heel goede band met mijn huis. Ook is er een eik ergens in de wereld, die vroeger als Boomheiligdom werd gebruikt bij de druiden, een soort altaar dus. De eik is dus een soort heilige boom voor mensen die een natuurgeloof aanhangen. En laat ik nu net ook proberen om met de natuur één te zijn.' Ackley lacht breed, hij is trots op zijn naam. 'Denk je niet dat jouw naam verbasterd is van Crystal? Als in de steen?'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 0:12 

Afbeelding

'Nou wie is de gelukkige dan, ow en trouwens geen zorgen dat ik ineens onverwachtse moves op je ga uitoefenen want ik ben namelijk hartstikke gay' zegt Dustin glimlachend en met Signe een winkeltje binnen loopt.

'Ik ben Dustin en Signe dat is een aparte maar leuke naam' zegt hij en tussen de kleding rondsnuffelt 'hey en dat ik met je meega, daarvoor hoef je me echt niet te bedanken want ik shop echt ontzettend graag' vervolgt hij vrolijk en een leuk rood truitje tevoorschijn haalt, met bijpassende riem die je bij het truitje kan matchen en dit voor Signe houd.

'Dit is toch wel mooi, maar eerst nog even verder kijken want je moet ook nooit te gehaastig iets kopen, want anders koop je maar en koop je maar en dan is je geld op en dan kom je ineens dat truitje, broek of andere kledingstuk tegen die je al die tijd al had willen hebben diep van binnen' zegt Dustin.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 0:43 

Afbeelding

Christal is toch wel blij als Ackley het fijn vind dat ze nog blijft. Met een glimlachje loopt ze ook terug naar haar kussen en gaat ze erop zitten. Ze neemt het glas aan en lacht om zijn commentaar. 'Dat zal vast geen twee keer gebeuren.'

Terwijl Ackley vertelt over zijn naam, drinkt ze wat van haar Pompensap. Ze is onder de indruk dat hij zoveel over een naam weet te vertellen en dat vervolgens ook nog zo op zichzelf betrekt.

'Het zal best kunnen dat het afgeleid is van Crystal,' antwoordt ze op zijn vraag, 'maar zoals ik eerder al zei, heb ik er werkelijk geen verstand van. Al zou ik dan liever met een eik vergeleken worden dan met een dode, harde, koude steen.' Ze kijkt hem bedenkelijk aan.

'Was je vandaag eigenlijk nog van plan om iets te gaan doen? Ik bedoel- voordat de brug instortte, had je vast een soort van planning, niet? Ik ben op dit moment overal voor in'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: