Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jan 28, 2012 10:01 

Afbeelding

Aliana zit half in haar gedachten verzonken, nog steeds nadenkend over de woorden van de bewoner, terwijl ze haar ogen afwezig op de drie 'zusjes' laat rusten.
Straf dat een mythe zo kan verder leven in de harten van mensen. Of was het toch waarheid? Want die knul zei dat er daarnet weer 2 mensen onvrijwillig het leven hadden gelaten. Of zouden de bewoners zelf mensen offeren om de Goden gunstig te houden? Aliana schudt haar hoofd als de gedachten te wild worden, en ze merkt dat ze eindelijk bij het landhuis zijn aangekomen.

Ze kan haar ogen bijna niet geloven, in de verte leek het huis nogal verouderd maar nu ze zo dicht stond kon ze zien hoe de deur bezet is met gouden stukken.
Net als ze die nauwlettend wil bekijken, gaat de grote massieve deur open met een onheilspellend gekraak en zien ze een vrouw - met een ietwat grauw gezicht maar doch haar haar mooi opgespeld in een knot - in een dienstmeidenuniform.
Oh, ze hebben personeel. fluistert ze tegen David. Helaas voor de jongens is de dienstenmeid niet overdreven knap noch jong dat ze een seksobject wordt in dat uniformpje van haar. Aliana grinnikt lichtjes.
Maar dan verstomd ze lichtjes als ze vaag een man ziet staan op de onderste trede van de trap, die uiteindelijk met een - ze moest wel zo vermoeid zijn dat ze begint te hallucineren - bijna zweverig effect naar buiten komt.

Afbeelding

Dracula grijnst zijn tanden bloot als hij scherp de voetstappen hoort van al die verschillende zuivere bloeddragers van mensen. Zijn schatten waren er maar weer eens in geslaagd. Maar anders had hij ook niet verwacht. Anders konden ze fluiten naar hun nieuwe 'dress room'.
Hij vouwt zijn handen samen en passeert langs de dienstmeid - zij is al zodanig oud dat ze niet meer appetijtelijk is, haar bloed begint zelfs wat zurig te ruiken - om stand te houden op de trapjes die leiden naar de voordeur.
Beheersd laat Dracula zijn blik over het stelletje ongeregeld gaan. Stuk voor stuk mensen uit een heel andere wereld, afgeleid op wat ze allemaal bij hebben.
Hij spitst zijn oren als hij een geluidje hoort uit één van de studenten hun broekzak. Een gsm, maar daar kent Dracula natuurlijk niets van.
'Welkom.' Hij glimlacht zo vriendelijk mogelijk, met zijn lippen op elkaar geklemd zodat ze zijn hoekige tanden niet meteen zullen opmerken. 'Welkom in mijn nederig stulpje.'
Hij draait zich bruusk om en kijkt de dienstmeid hooghartig aan. 'Ga een avondmaal maken voor mijn gasten.'
Alsof daar de kous mee af is, wenkt hij hen en wandelt dan zelf naar binnen.
Zijn vrouwen zullen zo wel aandacht krijgen, hij had al gemerkt aan hun veelbetekende gezichten dat ze er om vragen...Maar dat kan wel nog wachten. >D

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 28, 2012 19:31 

Afbeelding

Het onopgemerkt volgen van de groep is Jeremy tot nu toe goed af gegaan. Tijdens een van de vele onrustige momenten in de groep, is hij geruisloos een tamelijk hoge boom in geklommen. Hij kijkt toe wanneer de deur open gaat. Die man... Hij had hem eerder gezien. Of komt dat door de beschrijvingen van zijn dorpsgenoten?

Jeremy leunt naar vore om een beter zicht te krijgen. Maar dan... KRAK! Daar gaat de tak waar hij net zo comfortabel op zat. En Jeremy gaat mee! Met een luide smak valt hij op de grond, niet ver bij het groepje vandaan. Nu is hij gesnapt. Allemaal doemscenarios schieten door zijn hoofd. Straks eindigt hij net zoals zijn broertje. Diep in het bos, dood en onder het bloed.

"Goed bezig..." Mompelt hij tegen zichzelf.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jan 28, 2012 20:49 

Afbeelding

Bijna stralend van trots staat Jill bij de groep. Dracula was blij ben wat ze gedaan hadden. Als hij vertrekt, kijkt Jill naar de groep: "Als jullie willen kan ik jullie naar jullie kamers wijzen. Ik denk wel dat ieder een eigen kamer kan krijgen, maar als jullie willen delen, dan kan dat ook geregeld worden." Ja, als ze iedereen een plek aan zou wijzen zouden ze zich vanazelf wel op hun gemak voelen.

Dan hoort ze een klap en ziet ze dat de jongen die ze eerder waren tegen gekomen onder een boom ligt. Okay, dit was een probleem. Ze zou hem kunnen wegjagen, maar dat zou problemen opleveren, de gasten zouden gelijk door hebben dat er iets aan de hand was. Er zat nog maar één ding op.

Jill loopt op de jongen af. "Hallo." zegt ze, terwijl ze hem doordringend en nieuwsgierig aankijkt, "Ben je daar weer? Wat deed je daar?" Voor hij iets kan zeggen, pakt ze zijn hand vast zodat hij niet kan weg kan lopen. "Je mag best ook binnenkomen als je dat wilt."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 12:51 

Afbeelding
Blaire

Als het joch weer begint te spreken heeft Blaire ontzettend veel zin hem een klap te verkopen. Helaas kan ze dat nu niet maken. Andere keer dan maar. Gelukkig wuiven Charlotte en Jill zijn verhaal van de dode mensen weer aan de kant en vervolgt de wandeling zich tot aan het huis. Daar staat Dracula hen op te wachten met Greta, het ontzettend oude dienstvrouwtje. Ze kijkt hem met een onschuldige gezichtje aan. Hopelijk zou hij haar die grote jongen, David, laten hebben als ze maar lief genoeg keek.

"En er zijn meerdere badkamers, dus ik zal er voor zorgen dat er een warm bad wordt klaar gezet in een aantal. Laat me het weten als je er behoefte aan hebt, dan wijs ik jullie richting een warm-" wil ze Jill's verhaal af maken, maar dan valt de jongen van net uit de boom. Jill lijkt het onder controle te hebben, maar Blaire zou hem later nog wel even opzoeken. "-bad. Het eten zal over een uurtje klaar zijn."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 14:14 

Afbeelding

David is nog steeds wat afgeleid door de woorden van Jeremy als Charlotte voorstelt dat de zusjes iets over zichzelf vertellen om de sfeer wat gemoedelijk te houden en hun gasten niet bang te maken.
Jill is de eerste die begint te vertellen over zichzelf. En natuurlijk glimlacht David terug als Jill naar hem glimlacht, beleefd blijven. Plus, hij kan het gewoon niet negeren. Een stemmetje in zijn hoofd gaat dan ook van: 'ik kreeg een glimlach, ik kreeg een glimlach!'
Op de vraag of iemand van hen kan dansen, reageert hij echter niet. David is zowat allergisch aan dansen. Laat hem maar zijn gangen gaan met zijn basketbal, dan is hij véél meer in zijn nopjes. Trouwens... Ze waren hier toch maar voor 1 nachtje, morgen konden ze terug naar zijn busje.
Als Jill vertelt waar haar kamer is, kijkt hij op naar het venster. Dat was altijd leuke informatie om te we-

Zijn gedachtengang wordt ruw verstoord door Aliana die zegt dat ze personeel hebben. Davids blik glijdt ook naar de ingang en hij ziet daar een -oude- dienstmeid staan. "Damn, hoe oud is zij?" Fluistert hij terug naar Aliana.
Hij doet er dan ook het zwijgen toe als hij hun gastheer ziet die hen welkom heet in zijn nederig stulpje. Nederig? David fronst even zijn wenkbrauwen.
Hij kijkt Dracula na die de dienstmeid beveelt eten te gaan maken en zelf weer naar binnen loopt nadat hij hen gewenkt heeft.

David kijkt om als hij Jill en Blaire hoort zeggen dat ze hen kamers kunnen toewijzen. Een kamer, een bed en een warm bad om op te warmen, het lijkt David zalig. "Lijkt me goed, even opfrissen zal deugd doen." Reageert hij dan ook.
Voor hij zijn zin goed en wel heeft afgemaakt, hoort hij een gekraak en een doffe plof achter hen. Blijkbaar is dezelfde dorpeling als daarstraks uit een boom gevallen.
Jill loopt al naar hem toe en David laat zijn blik eventjes op de rest van zijn vrienden gaan. Was er iemand die dit ook al even vreemd begint te vinden als hij?
Als zijn blik over Jamie gaat, merkt hij dat zijn ogen nogal rood zien. Heeft hij gehuild?
David schuifelt wat meer naar hem toe. "Jamie, is alles ok?" Fluistert hij bezorgd, zodat de groep niet meteen alles moet horen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 21:21 

Afbeelding

Voordat Jeremy ook maar iets kan zeggen of doen, wordt hij bij zijn arm gegrepen door een van de meisjes. En ja hoor, hij wordt meegesleurd. Jeremy's hart klopt in zijn keel. Hij wordt het huis ingesleurd waar zijn ouders hem altijd voor gewaarschuwd hebben! Al zijn leven lang is op hem ingepraat dat de bewoners van het huis liever op zichzelf zijn. Nou, dat zou niet zo erg wezen, maar Jeremy heeft er gewoon een slecht gevoel over.

"Ik eh... Ga liever naar huis toe eigenlijk. Mijn eigen huis..." Voorzichtig probeert hij zijn hand los te wrikken, maar tot zijn grote verbazing lukt dat niet. Het meisje is sterk!

Hij kijkt haar aan. Ze ziet er jong uit. Ongeveer zijn leeftijd. Haar armen ogen nou niet bepaald gespierd. Waar kwam dan die kracht vandaan?

Dan kijkt hij naar het huis. De deuropening is leeg. De vreemde man was waarschijnlijk naar binnen gegaan.

Jeremy bestudeert ondertussen ook de andere meisjes. Zijn blik blijft even op Blaire hangen. Hij weet niet waarom. Maar ah well, deze situatie is sowieso raar..

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 21:47 

Afbeelding

De jongen wilt weglopen, maar Jill houdt hem nog steeds vast. Hij gaat helemaal nergens heen. "Maar je bent vies," zegt Jill, "Je zit onder de modder. Een warm bad zal je goed doen. Je hoeft niet bang te zijn, als je rustig blijft gebeurt er niets." Ze kijkt hem even flirtend aan en neemt hem mee naar de deur en vervolgens mee naar binnen.

"Goed," spreekt ze de groep verder aan, "Ik zal jullie je kamers aanwijzen. Volg mij maar." Ze leidt de groep de trap op naar een gang met veel verschillende deuren, terwijl ze de hand van de jongen nog steeds vast houdt. "De kamers aan het eind van de gang zijn van ons, maar verder zijn vrij wel alle kamers vrij. Het zijn tweepersoonsbedden dus jullie kunnen zelf kiezen of jullie ze willen delen." Ze kijkt de groep aan, "Badkamers zijn voorzien van een bordje, dus die kunnen jullie zelf wel vinden." Ze werpt een veel betekende blik op Jeremy. "Ik denk dat het eten wel over een uurtje klaar zal zijn." Jill wist eigenlijk niet meer precies hoe lang eten moest koken, maar een uurtje leek haar wel genoeg.

"Mochten jullie nog iets willen weten dan kunnen jullie het altijd even vragen." gaat ze verder, "Waarschijnlijk zit één van ons wel op haar kamer."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 11:19 

Afbeelding

Aliana luistert zwijgend naar de man. Waarom klinken deze woorden zo overtuigend dat ze er haast meteen zin in heeft om voor altijd hier te blijven?
Ze kijkt even opzij naar David als die iets terug mompelt die daarna zich naar Jamie vestigt, blijkbaar is de arme knul aan het huilen. Hij zou zich beter vermannen, er is toch helemaal niets eng momenteel? Ok, ze was daarnet zelf geschrokken maar de situatie vroeg er gewoon om. Net op het moment dat het bliksemt ging één van die meiden doodleuk op het venstertje tikken. Van zwarte humor gesproken.

Ze ziet hoe de man des huizes weer naar binnen gaat en ze wil net hem volgen - ze heeft nu echt wel nood aan een warm bad want ze is echt verkleumd van de koude - als ze een gekrak hoort en daarna een doffe plof. Ze kan haar ogen niet geloven als ze de blonde jongen van daarnet herkent. Hij was toch naar huis gegaan?
Ze slikt als ze merkt hoe Jill hem stevig blijft vasthouden. Waarom mag die knul niet gewoon naar huis? Hij woont in het dorp, waarom zou hij dan vannacht hier moeten blijven? Ze aarzelt even terwijl ze het huis binnenwandelen en de marmeren trap aan het trotseren zijn om daarna een lange schitterende gang te betreden, de muren in het gesteente als buiten, hier en daar bezet met oude schilderijen en af en toe een fakkel om de gang te verlichten.
Aliana laat Jill haar zegje doen en wandelt dan naar haar toe. 'Ik wil anders wel voor hem zorgen.' ze gooit een zwak knikje naar Jeremy. Ze heeft medelijden met hem.

Afbeelding

Dracula verplaatst zich op zijn gemak naar de woonkamer en laat zich daar in zijn lederen éénpersoonszetel zakken dat gestald staat voor de prachtige open haard waar er een dansend vuur aanwezig is.
Hij tokkelt met zijn vingers op de armleuningen terwijl het vuur in zijn ogen weerspiegelt. Lichtjes grinnikend denkt hij terug aan de gezichten van de studenten. Er zitten een paar pracht exemplaren, dat moet hij beamen. Vooral dat huilend knul maakt meteen zijn dag goed. Mensen zijn zo'n hulpeloze wezens dat het lachwekkend wordt. Gelukkig dat Dracula amper nog iets weet uit zijn eigen menselijk leven, maar hij weet zeker dat hij nooit zo'n zwak persoon was! Hij had bijna zin gekregen om de jongen meteen uit zijn lijden te verlossen.

Hij hoort hoe een groep voeten zich verplaatsen naar boven, af en toe hoort hij getik van hakken op de marmeren trap en hij glimlacht lichtjes. Het was lang geleden sedert dat hij nog eens mensen naar het dorp heeft moeten brengen, meestal greep hij gewoon de kinderen van dorpelingen als ze de gepaste leeftijd hadden, maar het leek wel dat de dorpelingen in opstand waren gekomen door minder kinderen te maken. De lafaards. Op een dag zullen ze er voor boeten, zeker nu er vers bloed in de kuip is... De mogelijkheden!

De jongeren zouden gauw geïnstalleerd zijn en dan zou hij wel bezoek krijgen van zijn teerbeminden om hun verhaal te doen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 22:48 

Afbeelding

Daar zegt Jill wat. Hij kijkt naar zijn broek, die veranderd is in een grote modderkluit. Als hij nu thuis zou komen, zouden zijn ouders hem vermoorden. Ten eerste omdat het een dure broek was en ten tweede... Ze waren het niet eens met zijn grootste hobby. Het zou nog eens zijn dood kunnen worden, of zoiets. Zijn broertje was totaal niet van het spioneren en wie is er nu dood? Juist. Dat dacht Jeremy dus ook. Allemaal heel onschuldig.

"Ik maak graag gebruik van een van de badkamers. En een slaapkamer. In mijn eentje, wel te verstaan." Hij had de blik van Jill gezien, en wou het even goed benadrukken dat hij liever alleen slaapt.

Binnen in het huis is het warm. Hij kijkt achter zich. Een gevoel van schuld kruipt door hem heen als hij ziet dat hij een heel modderspoor achter heeft gelaten. "Sorry van de vloer, trouwens." Zegt hij, met een knikje richting de modder. Hij weet nog steeds niet hoe hij zich moet gedragen in dit gezelschap.

Dan richt hij zich tot Aliana. "Thanks," Zegt hij lief glimlachend, "maar ik voel me prima. De val viel wel mee."

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 23:17 

Afbeelding

Yay, hij wilde in het huis blijven, daar ging het haar vooral om. Terwijl ze nog steeds zijn hand vasthoudt loopt ze met hem naar één van de badkamers. "Deze kun je nu wel gebruiken, denk ik." zegt ze terwijl ze de deur opendoet. Een prachtige donkerkleurige badkamer zonder ramen, maar met een redelijk groot bad glimt hen tegemoet. "Handdoeken vind je in het bovenste kastje." zegt ze vrolijk terwijl ze op een grote kast wijst, "In het onderste kastje vind je zeep en andere dingen die je misschien wilt gebruiken."

Ze laat zijn hand los en loopt naar de deur. "Een kamer vind je zelf wel, neem ik aan?" zegt ze dan, "Maak je maar geen zorgen over de vloer, Greta ruimt dat wel op." Ze kijkt nog even flirtend in zijn richting en sluit dan de deur achter zich.

Terwijl de groep allemaal opzoek naar hun kamer gaan, kijkt Jill zeer tevreden. Ze hadden goed werk afgeleverd. Dracula zou trots op hen zijn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 23:20 

Afbeelding
Charlotte Elizabeth Frye

Charlotte ergert zich aan het joch dat begon te janken. Ze kan het nauwelijks laten om met haar ogen te draaien en haar ergernis z'n vrije loop te laten, maar ze weet zich te onderdrukken. Ook weet ze zich te onderdrukken van het mannelijke gebied tussen kin en borst. Josh en David vormden een sappig maaltje, en ook de dorpsgek leverde nogal wat verlangen bij Charlotte op.

Maar niets was te vergelijken met haar Dracula. Hij komt de groep persoonlijk ontvangen en Charlotte vraagt zich af waarom nog niemand zich verwonderde over het feit dat zij - als drie zussen - bij Dracula in huis woonden. Was dat immers niet een vrij onsamenhangend geheel? Jill kon de groep altijd zeggen dat haar oudste zusje met Dracula getrouwd was, en dat zij en Blaire er, vanwege de goedheid van haar oudste zusje, zolang bij in mochten wonen. Charlotte glimlacht wat kwaadaardig.

Jill ontfermt zich over de boomtrol en Blaire gaat verder met het toneelstukje. Charlotte ziet haar kans zich aan de groep te onttrekken als Jill hen vervolgens het huis van binnen laat zien. Charlotte bemerkt Dracula als hij naar de woonkamer gaat, en ze grijpt haar kans; niet veel later voegt ze zich bij hem in de woonkamer. Echt behoefte om te praten met die mensen had ze niet; het was wat er in hun aderen stroomde dat haar interesseerde, niet wat er in hun dolle hoofdjes omging.

,,Vind je ze leuk, lief?'' vraagt Charlotte teder lachend aan Dracula, en met een sensuele tred stapt Charlotte de woonkamer door. ,,Ze zijn nog zo sappig en zo jong, niet?'' fluistert ze dan. Ze wilde Dracula's hand pakken, ze wilde hem omhelzen, ze wilde... ,,Ze waren met zo'n onding op wielen; het was kapot en het stond midden op de weg. Je weet dat ik het niet leuk vind om toe te geven, maar Jill heeft er echt een briljante voorstelling van gemaakt.'' Charlotte kijkt Dracula aan, zijn goedkeuring hopend te krijgen. ,,Natuurlijk kwam het plan van mij.'' Charlotte stilt zich dan. Ze staat op en zet haar hand onder Dracula's kin. Ze glimlacht kwaadaardig. ,,Wat wil je dat ik - wij - nu doen, lief?''

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 23:31 

Afbeelding

Aliana kijkt Jeremy kort aan als hij haar een bedankje toewerpt, maar tegelijk ook aangeeft dat hij haar hulp niet nodig heeft. Ook goed.
Ze haalt haar schouders op, kijkt hem even na - terwijl Jill zijn hand vast heeft - en wrijft dan vermoeid met een hand over haar gezicht.
Goed. Maar eens een kamer zoeken en opfrissen. Het zal haar deugd doen.

Ze laat haar rugzak over de grond bengelen en stopt dan bij een deur die ze voorzichtig open duwt. Een doffe 'oh' verlaat haar mond, als ze de kamer aanschouwt. Een prachtig uitgewerkte kamer met houten muren waarin er sierlijke lijnen gegrift staan met een immens groot hemelbed met donkerrode satijnen dekens. En dan valt haar oog op de haard waarin een vuur aan het knetteren is.
Aliana sluit haar ogen terwijl ze geniet van de warmte die zich als een gloed over haar lichaam verspreid. Opnieuw voelt ze hoe de slaap haar langzaam te pakken aan het krijgen is. Het zal niet meer lang duren vooraleer ze kennis zal maken met het bed.

Met zachte stappen loopt ze er naar toe en legt er haar rugzak op terwijl ze haar blik zorgvuldig door de kamer laat gaan. Dit is echt niet te geloven. Ook al ziet alles er heel ouderwets uit, het heeft wel zijn charmes. Vooral het gebruik van kaarsen om licht in de kamer te brengen, vindt ze ronduit prachtig.
En ergens is ze ook wel blij dat ze eens een deftig bed heeft, na al die nachten in een tent, hebben ze dit wel verdiend.
Ze loopt opnieuw naar de deur toe en steekt haar hoofd de gang in.
'Heb jij al een kamer?' roept ze naar David als ze ziet dat hij nog in de gang staat.

Afbeelding

Dracula glimlacht en slaat zijn ogen op als Charlotte de kamer in komt. Zijn oudste en misschien wel de meest betrouwbare en loyale vrouw van de drie. Maar dat gaat hij nooit luidop zeggen. Hij is er zeker van dat ze dat heus weet.
Hij knikt dan ook bevestigend als ze opmerkt dat ze sappig zijn.
'Al die verschillende geuren... Je zou er honger van krijgen.' Hij grijnst zijn tanden plagerig bloot als hij haar hand onder zijn kin voelt. Liefdevol neemt hij haar hand vast en drukt er een zoen op. 'Je zou meer vertrouwen moeten hebben in Jill. Ze is heus een goede meid.' Hij laat een vinger glijden over de ring die rond haar vinger zit. 'Jullie hebben goed werk geleverd.'
Hij laat zich dan onderuit zakken in zijn zetel en kijkt haar nadenkend aan als ze hem vraagt wat ze moeten doen. 'Ik vind dat jullie wel een verzetje verdiend hebben. Drink van wie je wil vannacht...Als ze slapen. Maar dood ze niet. Ik wil ze levend houden. Het zou te veel argwaan wekken in de groep als er hier iemand dood valt.' Zijn lieve Charlotte. Altijd zo beheersd.
'En omdat jouw idee zo briljant is uitgewerkt... Kom je vanavond even langs in mijn slaapvertrek?' De laatste woorden met een speelse ondertoon.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 21:04 

Afbeelding

Jeremy moet toegeven dat een stevige wasbeurt precies is wat hij nodig had. Hij heeft van het bad genoten. Gelijk heeft hij ook even de tijd genomen om na te denken over de situatie. De dames waren allemaal tot zijn liking. Misschien een reden om nog iets langer te blijven? Zowel Blaire, Jill en Aliana zijn daarbij meerdere keren door zijn hoofd geschoten. Toch... De situatie is apart. Waarom zou hij niet naar huis mogen, hij woont toch in het dorp? Waarom wonen er 3 vrouwen in 1 huis met een man? Zussen wel te verstaan?

Hij is al helemaal klaar met badderen, maar hij heeft het lef nog niet verzameld om naar buiten te lopen. Hij heeft zich in de kleding gehesen die op de stoel lag. Hoe die kleding er gekomen was, was hem een mysterie. Het is een zwart pak. De stof is van een kwaliteit die hij nog nooit heeft gezien bij een van zijn dorpsgenoten. Ah well, he looks dashing in it.

Als zijn haar wat opgedroogd is en zijn gedachtes wat tot rust zijn gekomen (zoveel vrouwelijk schoon doet wat met hem), loopt hij de badkamer uit.

"Hallo? Iemand?" Zegt hij, tegen een lege gang. Hij hoopt dat er iemand rondloopt, want hij voelt zich niet echt op zijn gemak in het lege huis.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 21:24 

Afbeelding
Blaire

Iedereen vervolgt zijn eigen weg, haar ogen achtervolgen Charlotte even als die natuurlijk Dracula achtervolgt. Blaire heeft geen zin om nu te vechten voor aandacht, maar ze weet wel dat ze moet wachten tot de prooien slapen, voor dat ze toestemming van Dracula zullen krijgen om toe te slaan. In die tussen tijd zal ze zichzelf de komende paar uur moeten afleiden met iets anders. Blaire besluit naar de bibliotheek te lopen en neust daar een tijdje rond tot ze en goed boek vindt. Ze had bijna alles al gelezen. Na zo'n lang bestaan heb je ook niet veel anders te doen. Uiteindelijk kiest ze een van haar favorieten Brave New World en begint er al lopend in te lezen. Plots hoort ze geroep verder op de gang en Blaire kijkt geïrriteerd op.

"Wat is er? Ben je bang in het donker ofzo?" zegt Blaire heel beheerst. Ze moet zich er echter van weerhouden hem nu al helemaal leeg te zuigen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 22:04 

Afbeelding

In haar kamer staat Jill in haar ondergoed voor de kast twijfelend over welke jurk ze bij het diner aan zou moeten doen. Ergens op de achtergrond klinkt de geluid van een oude platenspeler. Natuurlijk zou ze niet gaan eten. Ze zou ze gaan vertellen dat ze aan het begin van de avond al gegeten had, maar dat ze vond dat ze als één van de gastvrouwen wel bij het diner aan moest schuiven.

Haar modderige zachtroze jurk ligt vergeten in een hoekje, Greta zou deze wel opruimen en stomen. Ja, Jill was altijd blij met Greta, ze hield het hele huishouden draaiende als was ze nog ouder dan zij was. Jill's hand glijdt over een lange jurk van lichtblauwe glimmende stof met corset, ja... deze was perfect.

Ze hijst zichzelf in jurk, trekt het corset goed strak aan, maakt haar haar los en doet een bijpassende ketting om. Ja, zo zou ze alle aandacht krijgen. Ze loopt de kamer uit, de gang door, richting de eetzaal.

Dan hoort ze een stem op de gang achter zich. Haar ogen glimmen even, als ze het goed had gehoord was dat die jongen uit de boom. Ze draait zich om en ziet dat Blaire haar helaas voor is. Jammer... ze zou graag haar tanden in die jongen willen zetten. Sterker nog... ze kreeg steeds meer moeite om één van de stervelingen niet spontaan te bijten. Maar goed... ze zou hem later op de avond nog wel spreken. Het pak stond hem goed, trouwens, ze wist wel dat ze smaak had.

Ze loopt de eetzaal in en kijkt toen hoe het personeel de tafel aan het dekken is. Prima, alles ging volgens plan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: