Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 22:02 

Afbeelding

Jessa heeft onderweg geen woord gezegd. Niet tegen Eric, niet tegen Mel en al helemaal niet tegen Benicio. Ze kon hem gewoon niet meer aankijken. Ze had zich verschrikkelijk gedragen en ze had nu geen idee van wat hij over haar zou denken. Het zou waarschijnlijk geen positieve indruk zijn geweest. Waarschijnlijk dacht hij nu dat ze een of ander goedkoop meisje was die zomaar met elke man mee ging. En na alles wat er in het huisje gebeurt was voelt ze zich ontzettend klein en alleen.

Eric helpt haar van het paard en vrijwel direct ontfermt Mel zich over haar. Ze knikt en loopt met haar mee naar boven. In de kamer aangekomen legt ze haar tas op het achterste benedenbed. "Ik... ik ben even in de badkamer..." zegt ze dan. Haar stem klinkt schor, aangezien ze hem de afgelopen dagen niet vrijwel niet gebruikt heeft.

In de badkamer kijkt ze in de spiegel en even schrikt ze van zichzelf. Ze zag er dodelijk vermoeid uit en in har nek zat een litteken van waar het mes in haar huid heeft gesneden. Tranen springen in haar ogen en snikkend gaat ze op de grond zitten.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 22:23 

Afbeelding

Mel loopt samen met Jessa de slaapkamer in en knikt even naar Jessa als ze zegt naar de badkamer te gaan.

"Ik ben hier als je me nodig hebt." Zegt Mel zacht.

Pas als Jessa de deur achter zich heeft gesloten, loopt Mel naar een van de vrije bedden toe en laat zich hier vermoeid op neervallen.

Afbeelding

Eric probeert de aandacht van de dame achter de bar te trekken, als er iemand naast hem komt staan. Met enige verbazing laat hij zijn arm zakken en blijft een seconde verbaasd in de richting van Furie kijken. Dan schudt hij zijn hoofd.

"Ik hoop slechts dat het andersom hetzelfde zou zijn geweest."

Eric kijkt op als de Dame achter de bar plotseling wel verschijnt en Furie blijkt te kennen. Hij bestelt een beker koffie en wat te eten. Als hij nogmaals in de richting van Furie kijkt ziet hij had ze bewust zijn blik negeert. Hij glimlacht even wrang. Hij had liever dat ze kwaad op hem was dan dit ongemakkelijke gedoe.
Eric pakt blij met de afleiding, de beker koffie op die voor hem neer wordt gezet op de bar.

"Maar, graag gedaan." Zegt hij dan tegen Furie en loopt dan met zijn beker koffie naar een vrije tafel achter in de herberg toe.

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 8:58 

Afbeelding

Yvaine was uiteindelijk vanonder de kast uitgeholpen door iemand en was diegene erg dankbaar. Ze had pijn in haar rug van de val van de kast maar meer dan een pijnstillend drankje innemen was er niet bij want ze gingen meteen op weg.
Yvaine had zichzelf in het zadel gebonden en had een paar uur zitten dutten op haar paard. Daarna was haar vertelt wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd was en Yvaine schaamde zich diep. Niet alleen omdat ze zo dom was geweest iets te drinken waardoor ze in die toestand verzeild was geraakt maar ook omdat ze weer Luc had moeten hebben. Ze had besloten om hem voortaan met rust te laten. Het was nu pijnlijk duidelijk geworden dat hij haar gevoelens voor hem niet deelde.

Zodra ze in de stad aangekomen waren was Yvaine van haar paard gestapt en borstelde haar tot Caleigh terugkwam met de mededelingen van het feest en de kamers. Yvaine was achter Jessa en Melody aangelopen naar de kamer en had haar tas op een bed gegooid. Ze had er wat spullen uitgehaald om een kompres te maken voor haar rug. Daar had ze na de val en het lange paardrijden nu wel weer last van.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 19:41 

Afbeelding

Hoe weinig zin ze er ook in had, Isra had zich over Benicio bekommert na het hele gedoe in het afgelegen huis. Ze hadden hem bewusteloos aangetroffen in de woonkamer en Isra had hem achterop Vaskur gelegd en met een paar touwen vastgebonden zodat hij er niet af zou vallen. Gelukkig had hij haar, tegen de tijd dat hij bij bewustzijn was gekomen, niet lastig gevallen tijdens de rest van de reis en toen ze dan eindelijk in Kalne waren aangekomen was Isra meer dan blij dat Caleigh een slaapplek geregeld kon krijgen.

Ze laat Benicio van Vaskur afklimmen en zet het paard dan met een dankbaar klopje op de nek in de stal. Ze loopt vermoeid de herberg in en volgt Jessa en Mel naar de meidenkamer. Daar dropt ze haar spullen op een nog vrij bed, ziet Jessa de badkamer binnengaan en Mel op haar bed vallen. Isra besluit dat ze meer hongerig dan moe is en ze loopt naar beneden. Daar ziet ze nog net Eric en Caleigh aan de bar met elkaar praten, waarna Eric in z'n eentje naar een tafeltje achterin vertrekt.

Isra gaat naast Caleigh staan.

'Brood en kaas,' mompelt ze tegen de barvrouw. 'En een glas wijn.'

Afbeelding

Benicio kan zich niet herinneren dat hij zich ooit vreselijker heeft gevoeld. Zijn lichaam voelde beurs en gebroken aan. Hij kon zich weinig herinneren van de periode dat hij onder invloed was geweest, maar de trap in zijn buik had hem flinke blauwe plekken en behoorlijke spierpijn opgeleverd. Ook zijn gezicht was nog blauw. Alles deed hem zeer.

Maar fysieke pijn kon hij nog wel hebben. Het was de schok van Simons dood die hem in een apathische, shock-achtige staat had gebracht. Het gedeelte van de reis dat hij bewust had meegemaakt had hij geen woord gezegd en had hij alles over zich heen laten komen. Niks was echt tot hem doorgedrongen. Het enige dat constant door zijn hoofd ging was Simon en zijn levenloze lichaam.

De informatie over de herberg registreert hij maar net en hij mankt achter Eric en Luc aan naar de mannenkamer. Daar gaat hij op een leeg bed zitten en blijft voor zich uit staren. Na een halfuur, of misschien was het wel halve dag - Benicio's gevoel van tijd was nou niet bepaald accuraat - staat hij op, loopt naar beneden en bestelt vier whiskeys.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 23:03 

Afbeelding

Uiteindelijk heeft Jessa zich dan toch onder de douche gesleept en na een half uur komt ze eronder vandaan. Ze droogt zich af en slaat een handdoek om zich heen en loopt de badkamer uit.

In de Kamer zit de dat ook Yvaine erbij is gekomen en aan de tas te zien is Isra ook even binnen geweest. Ze loopt naar haar eigen bed en haalt er schone kleding uit. Ze draait zich weg van de rest van de meiden, en terwijl ze haar handdoek stevig vast houdt begint ze haar ondergoed aan te trekken. Vervolgens haar jurk en al snel is ze weer helemaal aangekleed.

Dan gaat ze op het bed zitten. Ze bijt op haar lip en twijfelt of ze de vraag die op haar lippen ligt echt moet stellen. Ze kijkt even naar Mel... Zou ze het bij haar kwijt kunnen? Ze besluit het erop te wagen. "Mel..." zegt ze zachtjes, bijna fluisterend zelf, "Hoe... Hoe erg heb ik me die avond gedragen? Ik... Ik weet dat ik hem gekust hebt... Heb, heb ik nog meer gedaan?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 12:13 

Afbeelding

Mel heeft haar ogen gesloten en luistert naar de geluiden in de kamer van Yvaine en de geluiden van Jessa uit de badkamer. Terwijl de deur van de badkamer wordt geopend, beseft ze dat ze na vandaag weer verder moest. Dat ze afscheid zou moeten nemen van Caleigh, Bennie en Jessa. Een vreemd gevoel bekruipt haar en ze gaat rechtop zitten om het gevoel van zich af te schudden.

Ze kijkt om naar Jessa als ze haar naam hoort en glimlacht even wrang bij de vraag van Jessa.

"Bennie heeft je mee naar de stallen genomen.." Begint ze en denkt dan even na. Ze wist het allemaal wel, maar de herinneringen leken allemaal verstopt onder een dikke laag stroop. "Maar volgens mij is daar niks gebeurd."

Mel gaat naast Jessa zitten en laat haar gedachten er nogmaals overheen gaan.

"Volgens mij heb ik Caleigh tegen Eric horen zeggen dat hij op tijd was, toen hij je op heeft gehaald uit de stallen."

Ze knikt even, ja dat was het volgens haar inderdaad. Dan glimlacht ze naar Jessa.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 23:06 

Afbeelding

Jessa's ogen worden groot als ze hoort dat ze alleen met Benicio in de schuur is geweest. D'r had echt van alles kunnen gebeuren. In haar hoofd beginnen zich allemaal doemscenario's af te spelen.

Ze bijt even op haar lip, maar dat vertelt Mel dat Eric op tijd erbij was. Ze vraagt zich even af hoe ver het gegaan zou zijn als Eric niet ingegrepen had, maar dat is niet een vraag die ze graag wilt stellen. Ze twijfelt even, maar besluit haar voorzichtigheid aan de kant de gooien en te vertellen wat haar op het hart ligt. "Ik schaam me dood... Ik heb me echt schandalig gedragen... Ik kan Benicio niet eens normaal meer aankijken..." fluistert ze, "Ik ben normaal zo helemaal niet..."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 12:26 

Afbeelding

Caleigh kan zich niet herinneren dat ze zich ooit zo ongemakkelijk heeft gevoeld als nu datz e naast Eric staat. En anders heeft ze die situatie allang ver weggestopt in haar herinneringen. Ze knikt even kort als hij uiteindelijk graag gedaan zegt en ze onderdrukt de neiging om opgelucht adem te halen als hij wegloopt om aan een tafeltje te gaan zitten. Caleigh besluit voor zichzelf dat hier aan de bar zitten, de meest veilige plek is. Als haar whisky voor haar wordt neergezte komt Isra naast haar staan. Ze besteld ook wat en ook haar glas wijn wordt al snel neergezet.

"Ik hoop dat we na morgen ons eindelijk weer kunnen richten op ons doel..." zegt ze dan zachtjes tegen Isra.

Enkele minuten later zet Ann een grote kom soep voor haar neer en bij Isra het brood en de kaas. Voordat Ann weg kan lopen pakt Caleigh haar pols vast.

"Ken je het gerucht van 'het Boek der Gevallene' ?" vraagt ze zachtjes aan haar.

Ann
Als Caleigh haar hand vastpakt en de vraag stelt veranderd haar blik naar bezorgd. Ze vind het maar niets dat Caleigh zich waagt aan zo'n gevaarlijke reis. Uiteindelijk knikt ze kort. "Ze zeggen dat het gerucht waar is, voor de ongelovigen ligt het boek opengesteld in het raadshuisplein. Er gaan vele mensen kijken Caleigh, maar als ze al een heel klein vermoeden hebben dat je aan het mysterie werkt wordt je afgevoerd voor ondervraging," vertelt Ann dan zachtjes, niemand mocht dit gesprek horen, "Veel mensen hier weten dat het een gerucht is om de groep hierheen te krijgen en te vermoorden. Niemand weet of het... hét boek is. Wees alsjeblieft voorzichtig."

Caleigh laat de pols van Ann los als die klaar is met praten en knikt even. Haar vermoedens kwamen uit, het gerucht was grotendeels bestemd om hun in Kalne te krijgen en dat is ze gelukt. Toch weet ze dat ze moeten controleren of het gerucht waar is en of het Boek echt of nep is. Dan kijkt ze naar Isra.

"Mijn vermoedens waren juist, het gerucht is een val, we zullen voorzichtig moeten zijn..." mompelt ze dan zachtjes.

Dan pakt ze haar lepel op en roert door haar soep. Dan neemt ze voorzichtig een hap.

Ann
Ze neemt het dienblad van een jonger meisje over als die uit de keuken komt. Ze weet dat de bestelling voor de man is waar Caleigh zojuist mee had gepraat en haar nieuwsgierigheid is groot. Ze loopt naar de tafel toe en zet zijn eten voor hem neer. "Komen jullie veel in de problemen tijdens het reizen?" vraagt ze dan zonder al teveel schaamte, maar op een wat zachtere toon. Niet iedereen hoefde dit te horen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 14:34 

Afbeelding

Mel heeft het te doen met Jessa. Natuurlijk was Jessa zo normaal helemaal niet. Mel had met de eerste blik die ze bij de kennismaking op Jessa had laten vallen, al meteen al haar geld erop durven verwedden dat Jessa een lief, zachtaardig, verlegen en bovenal voorzichtig meisje was. Daarom had ze zich al meteen zo verwonderd over haar reispartner..
Mel pakt de hand van Jessa vast en geeft er een zacht bemoedigend klopje op.

"Ik denk dat de meeste van ons zich schandalig gedragen hebben.. Maar als ik jou, Bennie en de rest van de groep een beetje goed kan inschatten, denk ik dat iedereen wel weet dat dit door de drugs kwam, en niet dat jij hier bewust voor hebt gekozen."

Mel glimlacht even bemoedigend naar Jessa.

"Maar als het je iets beter zou laten voelen, wil ik wel bij Bennie voor je polsen hoe hij erover denkt?"

Afbeelding

Terwijl Eric een slok van zijn koffie neemt, kijkt hij door het raam naar de uitgestorven straat buiten. Eigenlijk zou hij wat uurtjes slaap moeten proberen te pakken, maar er zijn te veel verschillende dingen die hem bezig houden. Het gevonden boek, het feit dat hij in Kalne was, de executies en dan ook nog Furie die plotseling na alles ineens ergens haar dank voor uitspreekt. Hij schudt zijn hoofd en neemt nog een slok.

Eric kijkt op als er iemand bij zijn tafel komt staan en ziet dezelfde Dame als zojuist achter de bar staan met zijn eten. Hij glimlacht even en wilt haar bedanken als ze zijn eten voor hem neerzet, maar krijgt de kans niet als ze hem meteen wat vraagt. Door de directe vraag weet hij even niets te antwoorden. Hij kijkt kort in de richting van Furie en dan weer naar de Dame voor hem om een inschatting te maken. Furie regelde hier zonder problemen slaapplekken, had haar eigen kamer en ze kenden elkaar duidelijk goed. Dan glimlacht Eric nogmaals.

"Niets meer dan wat je van een gemiddelde reis door Sarth mag verwachten." Geeft hij haar als antwoord.

Eric neemt een slok van zijn koffie en kijkt even naar het eten wat de Dame voor hem heeft neergezet. Dan kijkt hij haar weer aan.

"En als je je ergens al niet druk over hoeft te maken, is het of de kleine Dame daar het wel redt."

Hij gaat er vanuit dat als ze zo direct deze vraag aan iemand anders van de groep stelt, ze zich vooral zorgen maakt om haar vriendin.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 23:07 

Afbeelding

"Zou je denken?" vraag Jessa, als Mel over het spul in het eten begint, "Alles was zo anders en ik had geen controle over wat ik deed... Het leek allemaal zo logisch om gewoon met Benicio mee te gaan. Ik heb geen idee hoe het voor buitenstaanders eruit gezien heeft." Ze kijkt even naar haar hand die door Mel wordt vast gehouden.

"Ik... Ik zou het echt heel lief van je vinden..." zegt ze en bijt even op haar lip, "maar... laat het alsjeblief een beetje toevallig overkomen... Het komt waarschijnlijk heel stom over als je er zomaar over begint." Ze kijkt even naar Mel. "Dan vind hij me vast helemaal vreemd..."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 10:25 

Afbeelding

Isra neemt een slok van haar wijn en knikt kort bij Caleighs opmerking. Dan komt de vrouw die de herberg blijkbaar runde bij hen om het eten bij hen neer te zetten. Isra knikt een kort bedankje en breekt een stuk van het brood af, snijdt een stuk kaas voor zichzelf en legt de kaas op het brood, waarna ze er een hap van neemt.

Ondertussen zijn Caleigh en de vrouw, die schijnbaar oude vriendinnen zijn, een gesprek begonnen. Isra luistert mee en fronst. Als Caleigh dan het overduidelijke verwoordt, knikt ze weer. Voorzichtig zijn, dat was inderdaad behoorlijk verstandig op dit moment. Ze neemt nog een hap van haar brood met kaas.

'Denk je dat het verstandig is om te gaan kijken?' vraagt ze dan.

Afbeelding

De vier glazen die een paar minuten geleden nog met whiskey gevuld waren staan nu inhoudsloos verspreid over de tafel. Benicio heeft zijn hoofd op zijn armen op tafel gelegd. Het levenloze lichaam van Simon blijft voor zijn geestesoog verschijnen en het kost Benicio alle moeite om niet direct in tranen uit te barsten.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 10:46 

Afbeelding

Caleigh blijft even stil als Isra vraagt of het verstandig is om te gaan kijken. Ze neemt een hap van haar soep en dan kijkt ze Isra weer aan. Kort schud ze haar hoofd.

"Verstandig? Absoluut niet, maar we moeten wel," antwoord ze dan zachtjes, "Maar niet vandaag en niet morgen. De chaos van de dag na het feest zal ons een betere kans geven. Daarnaast kunnen we niet als groep gaan, we moeten alleen of in tweetallen. En gewoon zorgen dat ze niet doorhebben wat onze doeleinden zijn."

Ze kijkt even de herberg rond. Eric zat aan een tafel en Ann stond erbij. Wat deed Ann daar? Caleigh maakt de gok dat Ann informatie zoekt en ze schud haar hoofd, ze had 't kunnen verwachten. Benicio zit aan een tafel met vier lege whisky glazen voor zijn neus. De rest ziet ze nog niet.

"Zodra het rustiger is moeten we dit overleggen met de anderen," zegt ze uiteindelijk zachtjes.

Dan neemt nog nog een paar happen van haar soep. De soep smaakt haar goed, vooral na de afgelopen reis. Ze heeft het idee dat ze al haar krachten un kan gebruiken, met deze groep wist ze nooit hoe een dag zou verlopen, maarz e hoopt dat ze de avond zonder problemen doorkomen. Toch weet iets in haar dat zoiets nooit kan gebeuren.

Ann
Een gemiddelde reis door Sarth, weet Ann, is bij Caleigh al een stuk gevaarlijker dan bij andere mensen. Als hij dan zegt dat ze zich niet druk hoeft te maken over de kleine dame schud ze haar hoofd even met een glimlach om haar lippen. "Dat is juist het probleem, ik weet dat ze prima van zich af kan bijten," zegt Ann dan, op dezelfde toon als eerder, "Ik kan niet geloven dat ze het jullie gemakkelijk maakt. Ze heeft een sterke mening en soms een kort lontje. Als ze zou horen dat je haar klein noemt zou je al ruzie hebben, maar iets zegt me dat jullie het niet altijd eens met elkaar zijn..." Caleigh was het bijna nooit eens met een man. Ann kent haar vriendin goed genoeg om dat te weten. "Ze heeft een goed hart, alleen dat laat ze niet merken. Dus als het ooit gebeurd, ze zal hetzelfde doen als wat jij hebt gedaan," zegt ze dan met een kleine glimlach, natuurlijk had ze het gesprek eerder gehoord en het was duidelijk genoeg geweest dat hij iets had gedaan om haar te helpen, "Eet smakelijk."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 11:29 

Afbeelding

Mel knikt en glimlacht. Natuurlijk kon ze heel taktisch zijn.

"Ik durf te wedden dat hij je helemaal niet vreemd vindt. Maar ik zal het heel taktisch brengen, natuurlijk."

Mel glimlacht nogmaals en staat dan op.

"En als ik merk dat Bennie het je wel kwalijk neemt, dan krijgt hij met mij te maken. Ik sta aan jouw kant, Jessa." Zegt ze en geeft haar een speelse knipoog. "Tot zo." Zegt ze en loopt dan de deur uit.

Beneden laat ze haar blik door de herberg gaan. Bij de bar zitten Caleigh en Isra en het duurt even voor ze Bennie een stukje daarachter heeft gespot. Ze loopt vrijwel direct naar hem toe en begint al met praten voordat ze bij hem zit.

"Bennie, wat ben je... Oh.." Ze valt stil als ze naast hem staat en ziet in welke staat Benicio lijkt te zijn. Dit was niet de situatie met Jessa, dat kon hem niet zo van slag hebben gemaakt..

Mel gaat naast hem zitten en legt een hand op zijn schouder.

"Simon was je vriend toch?" Vraagt ze op zachte begaande toon.

Afbeelding

Eric kan een wrange glimlach niet onderdrukken als de Dame zegt dat met de Furie klein te noemen, ze vast ruzie zou maken. Dat, en hij wist nog wel een aantal andere bijnamen die haar de kast op konden jagen. De Dame gaat echter verder, en Eric weet niet waarom ze het aan hem verteld, maar hij geloofde er weinig van. Of, in ieder geval, naar hem of welk mannelijk groepslid dan ook toe.
Hij knikt als de Dame hem een fijne maaltijd wenst en dan wegloopt.

Automatisch glijdt zijn blik kort naar Furie. Een kort lontje, dat had ze zeker. Eric schudt zijn hoofd, neemt nog een slok koffie en begint dan aan de maaltijd voor hem.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 19:08 

Afbeelding

Luc opent zijn ogen en wat wazig kijkt hij om zich heen. Er was niemand meer in de kamer. Hij schud even met zijn hoofd en verfrist zijn eigen geheugen over waar hij ook alweer was.

"De herberg in Kalne." mompelt hij tegen zichzelf. Hij gokt dat de andere mannen beneden zijn. Voordat hij ze volgt frist hij zichzelf nog op onder de douch en trekt een schoon paar kleding aan...eindelijk. Als Luc de deur open doet ziet hij nog net Melody naar beneden lopen. De deur van de dames kamer staat nog wagen wijdt open en vluchtig werpt hij een blik naar binnen.

"Alles okay hier?" vraagt hij aan Jessa die hij vanuit zijn oogpunt ziet staan. "Ik weet niet precies waar de rest is, maar ik ga beneden wat eten. Misschien is dat voor jou ook geen slecht idee." zegt hij vervolgens tegen haar. Het slapen heeft hem blijkbaar goed gedaan, genoeg om mensen weer normaal te kunnen benaderen zonder bot te klinken of alternatief motief te hebben. Zonder te wachten op een reactie uit de dameskamer loopt Luc naar beneden.

Eenmaal beneden laat hij zijn blik over de ruimte glijden. Het is behoorlijk druk. Achterin spot hij Mel en Ben, Caleigh en Isra zitten aan de bar. Eric is een stuk verderop van de twee dames aan een tafel gaan zitten en Luc besluit naar hem toe te lopen. Hij wisselt nog net een blik met de vrouw die hun geholpen heeft en glimlacht naar haar. Vervolgens schuift hij aan bij Eric.

"Nu al geluk bij de dames Eric?" zegt hij met een lichte spot in zijn stem.

ooc: sorry voor de locatie verwarring, post is aangepast (A)

Together we both make hurricanes

Laatst bijgewerkt door Tengaar op do dec 29, 2011 13:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 23:29 

Afbeelding

Isra knikt bij Caleighs voorstel. Dat hele festivalgedoe in Kalne zat haar helemaal niet lekker en het feit dat er overduidelijk mensen naar hen op zoek waren vond ze allemaal geen prettig idee. Hoewel ze het vooruitzicht van een gevecht niet zo'n probleem vond (sterker nog, ze had liever een gevecht dan dat ze hier moest zitten wachten) was het de wetenschap dat er mensen op hun leven uit waren dat haar ongemakkelijk maakte. Zulke mensen zouden het vast niet altijd over de rechttoe, rechtaan-boeg gooien. Sluipmoordenaars konden overal zitten.

Afbeelding

Ben kijkt wazig op als hij een stem herkent die zijn naam zegt. Mel is naast hem gaan zitten en heeft een hand op zijn schouder gelegd. Ze vraagt naar Simon. Simon. Simon is dood.

Hij knikt, zonder Mel aan te kijken.

'Zo lang kende ik hem nog niet eens, maar als je met z'n tweeën een reis onderneemt met eenzelfde doel leer je elkaar snel genoeg kennen,' zegt hij schor, verbazingwekkend genoeg zonder een spoor van een dubbele tong, ondanks de vier whiskeys die hij achterover geslagen heeft.

OOC @ Tengaar: Ben en Mel zitten bij een tafeltje achterin, niet aan de bar (;

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: