Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: do jan 05, 2012 21:03
Caleigh vind het wachten afschuwelijk, zeker in een kleine ruimte als deze, terwijl ze iemand moet ondersteunen die bewusteloos is. Plotseling hoort ze een kreun naast haar en ze realiseert zich dat Eric bij bewustzijn komt. Hij begint met een hoe, maar maakt zijn zin nooit af. Ze merkt dat hij minder op haar probeert te leunen en hoewel het maar een klein verschil is, voelt het wel beter aan. Als hij dan zegt dat hij gelooft dat hij zijn leven aan heeft te danken schud ze haar hoofd.
"Waag er niet eens aan te denken om het te zeggen," mompelt ze, doelen op de woorden 'dank je'.
En dan hoort ze geluid aan de andere kant. Bijna opgelucht haalt ze adem als ze een slot hoort. Als de deur opengaat staat er een man bij de deur, langer en breder dan Eric en Caleigh glimlacht flauw naar hem.
"Neem hem alsjeblieft van me over, ik hou dit niet lang meer vol," zegt ze tegen hem.Achter de deur vind hij, zoals verwacht Caleigh met een man die hij in de herberg had gezien. Als ze vraagt hem over te houden knikt hij en zonder een woord te zeggen, of te denken aan de verwondingen van de man, slaat hij de arm van de man om zijn schouder en ondersteunt hem om uit de ruimte te komen. Als Caleigh ook uit de ruimte is sluit hij de deur weer. "Je hebt haar de stuipen op het lijf gejaagd, ze is niet blij met je..." zegt hij dan, "Waar wil je hem hebben?"Caleigh glimlacht flauw als hij zegt dat ze niet blij met hem is, ze weet precies over wie hij het heeft. Dan vraagt hij waar ze Eric wilt hebben.
"De slaapkamers boven, een groepslid heeft haar healingspullen klaargezet," zegt ze dan."We nemen de andere trap wel," zegt hij dan, "Steun zoveel mogelijk op mij als nodig, ik hou je met gemak." Het laatste is gericht tegen de man. Hij begeleid Eric naar een andere deur in de keuken en opent die. Hij ondersteunt hem naar boven toe.Caleigh volgt de twee de trap op en als ze boven aankomen in de gang verdwijnt de deur alsof die er nooit heeft gezeten. Ze volgt hun de kamer van de mannen in en ziet daar Jessa en Benicio.
"Jessa, we hebben hem veilig gekregen, maar jij bent diegene die de rest moet doen," zegt ze dan.