Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 10:31 

Afbeelding

Eric haalt een keer diep adem en beseft maar al te goed dat het nu of nooit is. Het hele plein lijkt in rep en roer en de enige die het echt uitmaakte dat hij niet weg zou komen, lag een paar meter voor hen nog bewusteloos op de grond. Hij knikt en als hij voelt dat hij wordt ondersteund, komt hij nogmaals overeind. Als alles weer lijkt te gaan draaien sluit hij zijn ogen en haalt nogmaals diep adem. Pas als hij er zeker van is dat hij niet weer om gaat vallen, opent hij zijn ogen en knikt naar Caleigh. Het overvalt hem dat ze zo dicht bij hem staat en hij blijft haar een paar seconden sprakeloos aankijken. Ze had een hekel aan hem, waarom was ze hier als eerste om hem te helpen?
Dan ziet hij Bastian staan en nog net hoe hij zijn wand op hen richt. Zonder nadenken trekt hij Caleigh aan de kant en valt met een schreeuw op de grond en verliest zijn bewustzijn.

Bastian:
Hij schudt zijn hoofd en komt overeind. Het hele plein leek in rep en roer, en als hij opzij kijkt ziet hij tot zijn woede hoe Eric bevrijdt is en rechtop staat. Kwaad staat hij op en richt zijn wand.

"Crucio" gromt hij en het is hem om het even wie van de twee hij ermee zou raken.

Hij glimlacht als hij Eric raakt, maar zijn glimlach verdwijnt als hij hard met een elleboog op zijn kaak geraakt wordt.

Afbeelding

Mel is heftig in duel met een van de bewakers, als plotseling een flits vanuit het publiek ervoor zorgt dat de man verstijft op de grond valt. Ze glimlacht even als dank in de richting en draait zich dan om. Ze ziet hoe Caleigh Eric overeind helpt en ze doet een stap in haar richting om te helpen. Dan ziet ze plotseling de man wie Caleigh eerder met haar dolk bedreigd had opstaan en zijn wand in de richting van Caleigh richten. Kwaad rent ze die kant op en hoewel ze net te laat is om te voorkomen dat hij zijn spell uitspreekt, beukt ze hard met haar elleboog op zijn kaak in, zodat hij hard achterover valt en de vloek meteen wordt verbroken. Dan rent ze bezorgd naar Caleigh toe.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 10:38 

Afbeelding

Caleigh zou het nooit toegeven, maar Eric ondersteunen kost haar meer energie dan ze had gehoopt. Ook zij had nog last van een slaaptekort voordat dit allemaal begonnen was, maar de adrenaline die door haar lichaam vliegt zorgt ervoor dat ze op de been blijft. Haar hoofd bonkt nog van de val en als Eric staat en zijn ogen opent weet ze niet wat ze moet zeggen of doen. In haar hoofd probeert ze iets zinnigs te bedenken, maar voordat ze de kans krijgt om iets zinnigs te zeggen of te doen wordt ze opzij getrokken door Eric. De schreeuw waarmee hij op de grond beland is er eentje die zorgt voor een woede waarvan ze niet weet of ze ooit zoveel woede heeft gevoeld.

Haar blik gaat richting de man en ondanks dat Mel hem onderuit haalt met een flinke elleboog lijkt het niet genoeg te zijn voor Caleigh. Zonder aandacht te schenken aan Mel die op haar afrent richt ze haar wand op de man.

"Crucio."

Haar stem is koud en kil en ze kan slechts genieten van de man die schreeuwend van de pijn op de grond ligt. Slechts een seconde glijd haar blik naar Eric, maar die seconde is genoeg om de vloek op te heffen en bij hem neer te knielen. Ze realiseert zich dat hij nu nooit wakker ging worden en dat de spell hem al zijn kracht had gekost en ze staat op. Dan kijkt ze Mel aan.

"Ik kan hem vervoeren, maar niet zonder wand," zegt ze dan, ze richt zich nu ook op Luc en Isra, "Ik heb iemand nodig die constant bij me blijft en vijanden afweerd. Zonder extra wand is het te gevaarlijk om hem te verplaatsen."

Ze had iemand nodig die voor haar als beschermer kon functioneren, iemand die spells zou afweren terwijl zij Eric in veiligheid kon brengen. Bij Jessa, waar hij gehealed kon worden. Het plein is een grote chaos en ze kijkt naar Isra. Ze wete niet wat Isra gedaan had, maar het had gewerkt.

"Met deze chaos moeten we weg kunnen komen..." zegt ze dan.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 12:53 

Afbeelding

Isra ziet tot haar opluchting flitsen uit het publiek komen als antwoord op haar uitroep.

'Quietus,' zegt ze met haar wand nog op haar keel, en dan draait ze zich onmiddellijk om.

Met de chaos in haar rug en Luc en Mel die op het podium hun werk aan het doen zijn, rent Isra naar Caleigh toe die om een extra wand vraagt.

'Laten we gaan,' zegt ze bruusk, haar wand getrokken en haar ogen heen en weer schietend van de ene kant van het podium naar het andere.

Afbeelding

Benicio voelt niets dan dankbaarheid voor Jessa op dit moment. Hij krijgt het voor elkaar lichtjes naar haar te glimlachen wanneer ze in zijn hand knijpt. Hij blijft even naar haar kijken en dan fronst hij licht. Benicio weet niet zoveel van het vrouwenbrein - scratch that, Benicio weet niets van het vrouwenbrein, hij weet enkel hoe hij de makkelijke domme gansjes van de rest moet onderscheiden, maar op de een of andere manier heeft hij nu het idee dat Jessa iets dwarszit.

Aangezien Benicio het wel kan gebruiken even over iets anders te praten, besluit hij na een korte stilte maar gewoon zijn mond open te trekken.

'Jessa, wat is er?' vraagt hij voorzichtig.

Hij heeft geen flauw idee hoe hij dit soort dingen moet aanpakken, maar deze vraag lijkt hem wel open genoeg voor Jessa om ofwel op te antwoorden ofwel te doen alsof er niets is.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 17:54 

Afbeelding

Mel rent naar Caleigh toe, maar stopt vrij abrupt als ze de woede in de ogen van Caleigh ziet, ze haar wand ziet richten op de man en haar de Cruciatus Curse ziet maken. Het duurt een paar seconden voordat Mel echt beseft dat het Caleigh was, en niet iemand anders.
Haar mond blijft van verbazing wat open staan en er razen verschillende gedachtes door haar hoofd heen. Zo had ze Caleigh niet ingeschat. Eric wel, Luc ook. Maar Caleigh? Had ze het mis? Caleigh leek haar zo.. Aardig?

Mel roept zichzelf bij de les als Caleigh haar aankijkt, maar ze weet nog steeds niet echt te reageren. Gelukkig is Isra er om een eerste stap te zetten en Mel knikt uiteindelijk ook. Natuurlijk zou ze Caleigh beschermen als ze Eric zou vervoeren. Ze begreep het misschien niet allemaal, maar het was nu een vreemd gevecht en misschien had Caleigh het alleen maar gedaan omdat de man ook dezelfde vloek had gebruikt..
Mel gaat vlak bij haar staan en houdt haar wand gereed, mocht er iemand een vloek op Caleigh proberen af te vuren.

"Ik denk dat je gelijk hebt, de chaos is een prima afleiding." Zegt ze uiteindelijk tegen Caleigh, omdat ze niet durft te beginnen over de vloek of de redenen daarvoor.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 18:08 

Afbeelding

Luc vecht met de man die zijn wand op Luc had gericht en richt zich op het fysieke gedeelte van het gevecht. Plotseling roept Isra ‘sperwer’ en binnen enkele seconden wordt de man verlamd door een spell van buitenaf. Het woord had gewerkt en hij kijkt Isra aan.

“Dat was een goed idee!” zegt hij tegen haar.

Hij kijkt rond, proberend te ontdekken wat er allemaal moet gebeuren. Achter het podium worden kettingen opgeblazen en komen gevangene vrij. Ze gaan er zo snel als ze kunnen vandoor. Als Luc weer omkijkt ziet hij nog net hoe Eric wordt geraakt en bewusteloos op de grond valt. Mel geeft ze de man een elleboog tegen zijn kaak aan, maar de actie van Caleigh komt onverwachts. Natuurlijk is het geheel terecht vind Luc, maar nog steeds onverwacht. Als Caleigh dan vertelt dat ze een extra wand nodig heeft voor bescherming reageert Isra als eerste en ook Luc stapt naar hun toe. Bij de woorden van Isra knikt hij.

“Wij geven je de bescherming die je nodig hebt, zorg jij maar dat we weten waar we heen moeten,” zegt hij tegen Caleigh, ze had duidelijk al een plan bedacht, “Ik loop wel voor, Isra en Mel kunnen je dan van achter en de zijkant beschermen.”

Althans dat hoopt hij in deze chaos. Hij loopt om het gat van Mel heen naar het trappetje aan de andere kant van het podium en wenkt de drie.

“Hier kunnen we er af!”

Zelf springt hij van het trappetje af en slaat een man neer die op hem af komt rennen. Ze moesten zo snel mogelijk handelen, maar Luc gokt dat met drie extra wands ze Eric veilig weg konden krijgen. Ze moeten wel.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 18:35 

Afbeelding

Caleigh knikt naar Isra en naar Mel als die het met haar eens zijn. Toch heeft ze het idee datz e iets over het hoofd ziet bij Mel, maar ze kan haar vinger er niet op leggen. Ze besluit dat het voor nu niet belangrijk is. Als Luc bij hun komt staan een voorstelt dat hij voorop gaat en dat Mel en Isra de achterkant en zijkant de gaten houden knikt ze even. Dan richt ze haar wand op Eric.

"Mobilicorpus," zegt ze dan.

De spell zorgt ervoor dat Eric's lichaam voor haar uitzweeft en ze volgt Luc het podium af. Terwijl ze lopen probeert ze de omgeving in de gaten te houden om eventueel nog iets te kunnen ontwijken. Ze vertelt Luc welke straten hij in moet gaan en ondanks dat ze niet helemaal onopgemerkt blijven, worden ze niet achtervolgd door een grote groep. Als ze vlakbij de straat zijn waar de herberg staat zegt ze dat Luc moet stoppen. Ze laat Eric in de lucht zweven terwijl ze zelf voorzichtig om de hoek kijkt. Er staat een groepje voor de herberg en ze vertrouwd het niet.

"Als jullie het groepje wat afleiden en via de voorkant naar binnen gaan," zegt ze dan, "Ik neem een andere deur zodat ik niet opval. Maar de gang waar ik uitkom is niet groot genoeg voor jullie allemaal. Ik zie jullie binnen."

Ze loopt terug en loopt een doodlopend steegje in terwijl Eric bij haar zweeft. Ze is blij dat het steegje verlaten is en voorzichtig raakt ze de muur aan die er staat. Stenen verdwijnen en de ruimte die er komt is groot genoeg voor een persoon. Als eerste laat ze Eric er doorheen glijden en dan volgt ze. Als de muur achter haar weer dicht is loopt ze door het smalle en donkere steegje verder. Ze duwt een houten deur open en als ze binnen staat moet ze de spell opheffen. De ruimte is klein en het lukt haar om Eric, op haar te laten leunen, maar het feit dat hij bewusteloos is en groter dan haar, zorgt ervoor dat ze niet dit niet lang kan houden. De deur achter haar sluit en ze klopt op de andere deur in de kleine ruimte. Ze vloekt zachtjes even, ze gaat dit niet lang houden.

OOC:: Caleigh alleen met een bewusteloze Eric, poor girl XD Luc, Mel & Isra mogen via de voordeur, de mannen hoeven niet persee problemen te leveren :') In mijn volgende post beland ie vast wel op een bed en mag Jessa gaan healen. Geef jullie nu de kans om binnen te komen [A]

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 19:49 

Afbeelding

Zenuwachtig loopt Mel mee, helemaal tot aan de herberg. Elke hoek die ze omsloegen, was ze bang dat ze misschien een aanval niet zag aankomen en hiermee Caleigh in gevaar zou brengen. Maar uiteindelijk komen ze toch op de plek van bestemming en wacht Mel totdat ze zeker is dat Caleigh veilig naar binnen is voordat ze naar de voordeur loopt. De groep voor de deur schenkt ze geen enkele aandacht en Mel loopt direct door naar binnen. In de herberg blijft ze staan en kijkt wat verwart om zich heen. Wat moest ze nu doen?

Afbeelding

Er ontsnapt een kreun over de lippen van Eric en het kost hem moeite om zijn ogen te openen. Alles deed hem zeer en even heeft hij geen flauw idee waarom. Terwijl het hem langzaam begint te dagen, beseft hij dat hij tegen Furie aanleunt en in een kleine slecht belichte ruimte met haar staat. Hoe hij hier terrecht was gekomen wist hij niet, maar dat hij hier was, wist hij wel, had hij volledig aan haar te danken.

"Hoe.." Begint hij en zijn stem is zwak en schor.

Eric schudt zijn hoofd en probeert minder op Caleigh te leunen om haar te ontzien.

"Ik geloof dat ik mijn leven aan je te danken heb, Dame.."

Hij sluit zijn ogen als een nieuwe golf van duizeligheid hem overvalt. Snel herstelt hij zich, om niet nogmaals de fout te maken om weer om te vallen.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 19:52 

Afbeelding

Even twijfelt Jessa of ze wel moet vertellen wat haar dwars zit. Mel zou het voor haar doen zodat zij veilig via haar het antwoord kon krijgen. Maar toch... misschien was dat wel iets te veilig. Ze haalt diep adem en begint te praten. "Ik..." mompelt ze, terwijl ze haar hand bij Benicio weghaalt en aan haar rok begint te frummelen, "Ik weet niet wat je je allemaal kan herinneren van die avond..." Ze merkt dat het weer moeilijk wordt om hem aan te kijken en haar ogen worden automatisch naar de vloer getrokken. "Ik heb me nogal... goedkoop en makkelijk gedragen." Haar gezicht wordt warm en rood. "Ik ben normaal helemaal niet zo, ik mag niet eens zo zijn. En om eerlijk te zijn..." Ze bijt op haar lip en kijkt naar haar knieën. "Ik hoop dat je geen verkeerd beeld van me hebt..."

Dan kijkt hem even aan. Wat als hij haar nu maar een aansteller vond...

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 21:03 

Afbeelding

Caleigh vind het wachten afschuwelijk, zeker in een kleine ruimte als deze, terwijl ze iemand moet ondersteunen die bewusteloos is. Plotseling hoort ze een kreun naast haar en ze realiseert zich dat Eric bij bewustzijn komt. Hij begint met een hoe, maar maakt zijn zin nooit af. Ze merkt dat hij minder op haar probeert te leunen en hoewel het maar een klein verschil is, voelt het wel beter aan. Als hij dan zegt dat hij gelooft dat hij zijn leven aan heeft te danken schud ze haar hoofd.

"Waag er niet eens aan te denken om het te zeggen," mompelt ze, doelen op de woorden 'dank je'.

En dan hoort ze geluid aan de andere kant. Bijna opgelucht haalt ze adem als ze een slot hoort. Als de deur opengaat staat er een man bij de deur, langer en breder dan Eric en Caleigh glimlacht flauw naar hem.

"Neem hem alsjeblieft van me over, ik hou dit niet lang meer vol," zegt ze tegen hem.

Achter de deur vind hij, zoals verwacht Caleigh met een man die hij in de herberg had gezien. Als ze vraagt hem over te houden knikt hij en zonder een woord te zeggen, of te denken aan de verwondingen van de man, slaat hij de arm van de man om zijn schouder en ondersteunt hem om uit de ruimte te komen. Als Caleigh ook uit de ruimte is sluit hij de deur weer. "Je hebt haar de stuipen op het lijf gejaagd, ze is niet blij met je..." zegt hij dan, "Waar wil je hem hebben?"

Caleigh glimlacht flauw als hij zegt dat ze niet blij met hem is, ze weet precies over wie hij het heeft. Dan vraagt hij waar ze Eric wilt hebben.

"De slaapkamers boven, een groepslid heeft haar healingspullen klaargezet," zegt ze dan.

"We nemen de andere trap wel," zegt hij dan, "Steun zoveel mogelijk op mij als nodig, ik hou je met gemak." Het laatste is gericht tegen de man. Hij begeleid Eric naar een andere deur in de keuken en opent die. Hij ondersteunt hem naar boven toe.

Caleigh volgt de twee de trap op en als ze boven aankomen in de gang verdwijnt de deur alsof die er nooit heeft gezeten. Ze volgt hun de kamer van de mannen in en ziet daar Jessa en Benicio.

"Jessa, we hebben hem veilig gekregen, maar jij bent diegene die de rest moet doen," zegt ze dan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 20:14 

Afbeelding

De groep vervolgt zijn weg terug naar de herberg. Ze weten gelukkig veilig terug te komen. Luc knikt instemmend met het verhaal van Caleigh.

"Succes en voorzichtig." zegt hij tergen haar met Eric bij haar hangend, voordat ze terugloopt en een steegje induikt. Luc kijkt naar Mel en zegt niets. Ze was tijdens het vluchten duidelijk zenuwachtig. Van binnen lacht hij er even om, als ze nu al zenuwachtig is staat haar nog veel te wachten. Het maakt Luc niet ui. Het is begrijpelijk en, hij kan het bijna niet geloven dat hij het denk, maar toch is het ergens wel schattig. Zonder te wachten heeft Mel het voortouw al genomen om naar binnen te gaan. De groep bij de deur lijkt haar verder niet te storen. Hij hoopt maar dat hij er ook zo makkelijk vanaf komt.

Eenmaal binnen ziet Luc dat het rustig is. Logisch, veel mensen zijn bij het executieplein. Het is alleen de vraag hoelang het duurt voordat de chaos deze kant op komt. Mel lijkt wat gedesoriënteerd de herberg rond te kijken. Geamuseerd schud hij zijn hoofd. Ze weet wel hoe ze zich verdacht moet maken. Luc loopt naar de bar opzoek naar de dame waar Caleigh eerder mee gesproken heeft.

"Pardon." spreek hij haar vervolgens aan "Ik ben een van de reisgenoten van Caleigh." Het leek hem goed om dat nog maar even voor de zekerheid te melden. "De zwaluw is binnen en het zou goed kunnen dat het behoorlijk druk wordt hier binnenkort. Het leek mij goed om daarop voorbereid te zijn." fluistert hij haar vervolgens toe. Met een dat gezegd en een kort knikje draait Luc zich weer op en loopt naar Mel toe.

"Kom Mel we gaan rustig aan de bar zitten en mensen kijken." zegt hij tegen haar met een kleine knipoog. Hij hoopt maar dat Mel begrijpt dat we de boel in de gaten moeten houden voor de rest.....en ingrijpen wanneer nodig. Alles om Jessa meer tijd te geven om te healen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 11:02 

Afbeelding

Alles gaat nu vliegensvlug. De chaos op het plein geeft hen de kans om van het podium te komen. In het voorbijgaan maakt Luc een goedkeurende opmerking over Isra's idee.

'NatĂșĂșrlijk was het een goed idee,' gromt ze hem toe, maar ze kan het niet laten licht te glimlachen van trots.

Ze schakelt met een bijna achteloze Petrificus Totalus een gevaarlijk uitziende man uit die hun kant op kwam en blijft met haar wand in haar hand goed om zich heen kijken. Ondertussen zweeft het lichaam van Eric voor Caleigh uit en zo krijgen ze het voor elkaar zonder al te veel problemen van het plein te komen. Caleigh neemt Eric mee door een andere ingang en Isra loopt met Luc en Melody naar de voorkant van de herberg.

Eenmaal binnen legt Luc aan de bardame uit wat er zich zojuist heeft afgespeeld. Isra gaat naast Mel en Luc aan de bar zitten, zonder iets te bestellen. Ze blijft de deur van de herberg scherp in de gaten houden - het gevaar was ongetwijfeld nog niet geweken. Isra vroeg zich af of het gevaar voor deze groep ooit zou wijken.

Afbeelding

Benicio ziet dat Jessa aan haar rok begint te friemelen en haar blik naar beneden richt. Hij wordt overvallen door een gevoel dat bijna als bezorgdheid omschreven kan worden, maar als ze dan vertelt wat haar dwarszit is hij zo opgelucht dat hij bijna in lachen uitbarst, als hij niet zo depressief was om Simons dood.

Hij legt voorzichtig een hand onder haar kin en richt haar gezicht naar dat van hem toe zodat ze hem wel moet aankijken. Hij glimlacht en streelt een lok haar uit haar gezicht.

'Geen schuldgevoelens over die avond, oké?' zegt hij tegen haar. 'We waren beide... niet onszelf. Als je maar weet dat ik absoluut niet denk dat je goedkoop en makkelijk bent. Om eerlijk te zijn denk ik juist -'

Plotseling verdwijnt de deur - Benicio schrikt zo erg dat hij bijna hardop schreeuwt - en komen Caleigh, Eric en een onbekende man de zaal binnen. Benicio trekt onmiddellijk zijn hand terug. Hij ziet in een oogopslag dat Jessa's hulp nodig is bij het oplappen van Eric die er vreselijk uitziet. Hij kruipt verder terug op zijn bed, verward en geschrokken en moe, en slaat zijn armen om zijn knieën.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 21:52 

verwijderd door de auteur

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Laatst bijgewerkt door MissMyrna op zo jan 08, 2012 12:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 23:50 

Afbeelding

Jessa is licht geschrokken van de hand die ineens onder haar kin zat en ze kijk Benicio geĂŻntrigeerd en met grote ogen aan. Waarom is ze zich er zo bewust van dat hij haar haar uit haar gezicht streelt? Ze laat zijn woorden op haar inwerken, hij veroordeelde haar gelukkig niet. Om eerlijk te zijn... Dat stop hij met praten en kijkt geschrokken naar iets achter haar. Jessa draait zich om en ziet Eric.

Geschokt slaat ze een hand voor haar mond. Eric ziet er werkelijk verschrikkelijk uit. "Leg hem op het bed..." zegt ze snel en duidelijk terwijl ze naar het bed met het extra laken wijst, "Op zijn buik, dan kan ik er makkelijk bij."

Ze houdt in de gaten hoe de man Eric neerlegt. "Dank u wel..." zegt ze, "U kunt gaan..." Ze gaat op de rand van het bed zitten en bekijkt Eric's rug. Verschillende langwerpige wonden staan kriskras over zijn rug. Jessa pakt een klein mesje en snijdt Eric's shirt kapot zodat ze er makkelijk bij kan.

De rug ziet er erger uit dan ze verwacht had. Ze hadden hem goed te pakken genomen. "Ze hebben hem met een zweep geslagen, niet waar?" zegt ze zonder op te kijken of op antwoord te wachten. Ze pakt een flesje en een doek en schenkt een beetje van de lichtblauwe vloeistof op de doek. "Dit kan een beetje prikken..." zegt ze tegen Eric en voorzichtig drukt ze de doek op de wonden om ze schoon te maken.

Als dat gedaan is pakt ze haar wand en begint ze de wonden te healen. Langzaam beginnen ze zich te sluiten.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 9:17 

Afbeelding

Pas als hij er zeker van is dat hij blijft staan, open Eric zijn ogen weer. Hij hoort Furie iets zeggen, maar hij begrijpt haar woorden niet. Hij krijgt er echter ook geen tijd voor om er verder over na te denken, want plotseling wordt de deur geopend en ziet Eric een man staan. Het wordt hem al snel duidelijk dat ze elkaar kennen en als de man hem overneemt van haar, schiet er kort een steek van pijn door hem heen, wat hij probeert te negeren.
Met al zijn wilskracht probeert hij zoveel mogelijk op eigen kracht naar boven te komen, maar hoe dichter ze bij de kamer komen, hoe meer Eric op de man leunt.
Buiten adem en volledig uitgeput komt hij de kamer in en het enige wat er tot hem doordringt is het feit dat Jessa daar gelukkig is.

Het moment dat hij op bed neer wordt gelegd, voelt Eric pas echt in welke staat zijn lichaam zich verkeerd, maar tegelijkertijd wordt hij overvallen door een gevoel van opluchting.

De stem van Jessa, haar zachte werk, het bed en het feit dat Eric zijn ogen gesloten heeft, zorgen ervoor dat hij zich al snel overgeeft aan zijn vermoeidheid en in slaap valt.

Afbeelding

Pas op met moment dat Luc tegen haar praat en een knipoog geeft, beseft Mel dat ze een beetje als een slaapwandelaar midden in de herberg staat. Snel knikt ze, loopt achter Luc aan naar de bar en laat zich met een plof op de kruk vallen. Haar blik flitst naar elke beweging die zich buiten de ramen afspeelt, maar elke keer komt ze tot de conclusie dat het nog steeds dezelfde groep is die er zojuist ook al buiten stond.

Ze zucht en schudt haar hoofd. Ze moest iets van die panische vlaag weg zien te krijgen. Iedereen was in de herberg en boven was Jessa Eric aan het healen. Iedereen was zo veilig als nu zou kunnen en als er iemand binnen zou komen, was dat via de deur waar zij, Luc en Isra het dichtste bij zaten.
De deur vliegt nogmaals open en Mel gaat gespannen overeind zitten. Ze zakt direct weer terug als het een vreemde vrouw is, die bij iemand aan een tafeltje verderop aanschuift.

"Was het maar alvast morgen.." Zegt ze vooral tegen zichzelf met een zucht.

Mel kijkt even naar de trap waarboven zich nu vast Caleigh bevond. Ze kon zich slechts bedenken wat er zich nu boven allemaal afspeelde, maar het leek haar niet erg zinvol om daar nu te zijn. Zeker niet omdat Eric hier ook was opgehaald voor de executie.

"Het komt wel goed toch? Boven?" Begint ze tegen Luc. Om de afleiding, maar ook omdat ze gek wordt als ze haar gedachtes niet tegen iemand uit kan spreken. "Jessa is een goede Healer, toch?"

But I’m being born again

Laatst bijgewerkt door TheKimKommer op zo jan 08, 2012 17:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 12:33 

Afbeelding

Yvaine gaat na het doucen op bed liggen. Ze is het niet van plan maar valt toch voor een tijdje in slaap.

[...]

Ze wordt wakker van gestommel en stemmen op de gang. Slaperig rekt ze zich uit en loopt de gang op. Ze ziet nog net de deur van de mannenkamer dicht gaan.
Ze haalt haar schouders op en loopt naar beneden waar Mel, Luc en Isra aan de bar zitten. De rest is er niet en ze zien er alle drie nogal verfomfaaid uit alsof ze hard gerent hebben.
Yvaine gaat naast ze zitten.

'Hey. Ik ben in slaap gevallen. Is er iets gebeurt?' vraagt ze aan hen.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: