Noah Taylor“Mja, na deze avond zul je hem ook weer bij mij moeten inleveren. Je krijgt hem te leen, niet terug. Anders heb ik niks meer om je mee te chanteren.” Grapt hij met een knipoog. Zijn moeder was er niet, dus als Rose de hele dag met haar tiara wilde rondlopen dan was dat geen enkel probleem. Ook hij glimlacht even bij de herinneringen. Hij had in het begin inderdaad niet zo aardig tegen haar gedaan.
“Ik probeerde een hekel aan jou te hebben” antwoord hij op zijn beurt. Probeerde ja, om de simpele reden dat zijn broer direct smoorverliefd op haar was. Aan haar een hekel hebben leek destijds een simpele oplossing. Nu bleek dat het simpelweg onmogelijk was om haar te haten.
“Ja dit is fijner, hoewel ik ook blij ben met de periode ervoor. Nu weet ik tenminste wel dat onder die lagen ook een stoute laag zit.” Hij grijnst even en laat haar een rondje draaien. Hij wil nog meer vertellen maar aan veel herinneringen kleeft ook de herinnering aan Thomas. Of het stond in verband met de gebeurtenissen op het strand, ook al niet iets wat hij graag oprakelde. Dus danst hij rustig met haar verder, kijkt hij niet naar de andere vrouwen en heeft hij alleen maar oog voor Rose.
“Ik weet wat er in de cadeaus van Chase zit” hij kijkt haar even met een grijnsje aan
“Ik zou het je natuurlijk kunnen vertellen, als je het heel graag wil weten. Ik denk namelijk dat je het geweldig zal vinden, tenzij je er niet van houdt natuurlijk” Hij ratelt met opzet verder over het cadeau zonder haar directe informatie te geven. Dat Noah nu vreselijk veel op zijn broer lijkt heeft hij zelf niet eens door. Niet qua uiterlijk, maar in zijn gedrag. In de maniertjes hoe hij naar Rose kijkt, de manier waarop Rose hem betoverd lijkt te hebben en een kleine waterige glimlach zijn gezicht siert. Zijn duim wrijft zo nu en dan zacht over de stof van haar jurk, alhoewel de dikke stof hoogstwaarschijnlijk voorkomt dat Rose er veel van mee krijgt. Het zijn de kleine dingetjes, kleine aanwijzingen.
Een opmerking even verderop doet het magische moment verbreken. Zijn grip versoepelt iets en zijn ogen darten weer heen en weer en zijn niet langer op Rose gericht.
“Je zusje is er” merkt hij op. Met een glimlach pakt hij haar hand en neemt hij haar mee richting Daisy. Met zijn andere hand pakt hij dan ook Daisy haar hand vast
“Goedenavond” grijnst hij voor hij met de twee verder loopt. Brutaal neemt hij ze mee naar de nog altijd lege stoel van Chase en trekt hij de twee met een brutale grijns achterover in de stoel. Die was toch veels te groot om slechts een persoon te huisvesten.
“Champagne!” roept hij vrolijk naar een bediende terwijl hij wat arrogant in zijn vingers knipt.