Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 23:15 

Afbeelding

Valeria hoort iemand van de trap komen en draai zich om om te kijken. Als ze ziet dat het Eve is glimlacht ze naar haar.
"Ik voel me...redelijk, de wond steekt wel, maar ik vind het nog moeilijk om te bevatten dat.." ze krijgt niet de kans om haar zin af te maken want Jared komt ook van de trap af. Strak kijkt Valeria hem aan en er valt een ijzig stilte in de ruimte.

Een voor één komen de andere groepsgenoten naar beneden. Ze groeten Valeria of vragen haar hoe het gaat, maar ze besluite geen antwoord te geven. Een tijdje kijkt ze Jared nog aan, maar stapt vervolgens op hem af. Ze voelt woede opkomen hoe dichter ze bij hem komt en grijpt hem bij de kraag van zijn shirt. In eerst instantie weet ze niet wat ze moet zeggen.

"Waarom?!" weet ze over haar lippen te krijgen. "Dacht je dat dit je ging helpen uit deze nachtmerrie te komen. Of dat het je in een betere positie bracht door andere uit te schakelen?" zegt ze met een woedende ondertoon. Ze sluit voor langer dan een seconde haar ogen en zucht zachtjes. Er was niemand anders in de steeg dan hem, maar waarom zou hij haar neersteken. Zeker nadat ze dacht hij juist wél te vertrouwen was. Ze begrijpt niets van zijn actie. Langzaam verslapt ze haar grip, maar laat niet los.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 10:10 

Afbeelding

Eve knikt even als Valeria aangeeft dat de wond steekt en dat het redelijk gaat. Toch is ze nieuwsgierig naar de rest van de zin die ze niet afmaakt. Jared komt beneden en ook Stijn volgt. Hij glimlacht even naar haar en wat onzeker glimlacht ze terug. April en Davy komen binnen en dan stapt Valeria naar Jared toe en grijpt hem bij zijn krijg. Geschrokken kijkt ze naar Valeria en luistert naar haar woorden. Ze begrijpt totaal niet wat er aan de hand is. Had Jared wat misdaan? En wat bedoelde Valeria met de anderen uit te schakelen?

Langzaam telt ze de ene situatie bij de andere op en haar ogen worden wat groter. Bedoelt Valeria dat Jared dit had gedaan? Geschrokken kijkt ze naar Jared. Nee, dat was toch niet mogelijk?

OOC:: Gaan ze nu vechten? o.o

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:14 

Afbeelding

Vlak na hem komen ook April en Davy binnen. De ijzige stilte tussen Valeria en Jared zorgt ervoor dat Stijn stil blijft staan en gespannen afwacht wat er gaat komen. Als ze naar Jared toestapt, vernauwen zijn ogen iets. Wat was er aan de hand? Al snel kan hij met haar woorden de eindjes aan elkaar knopen; had Jared iets met haar aanval te maken?
Zijn ogen flitsen van Jared, terug naar Valeria. Hij was er eigenlijk blindelings vanuit gegaan dat iedereen wel te vertrouwen moest zijn, maar wat als hij hier helemaal naast had gezeten?

Hoe dan ook, voelde Stijn zich nog niet geroepen om hier tssenbeide te komen, hij was slechts benieuwd naar de kant van het verhaal van Jared.

But I’m being born again

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 1:21 

Afbeelding
    JARED LEVINE

Jared merkt Eve en Valeria af. Hij wil Valeria vragen hoe het gaat, of ze oké is. Maar voordat hij een woord over zijn lippen kan krijgen, komt Stijn al naar beneden. April en Davy volgen en ze vragen haar hoe het gaat. Valeria antwoordt niet en blijft hem aankijken. Jared weet niet wat hij moet doen. Hij opent zijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem meteen weer. Hij heeft geen woorden.

Van het ene op het andere moment grijpt Valeria Jared bij zijn kraag. Hij kijkt haar verbijsterend aan. Zodra haar greep verslapt, kan Jared een beetje ademen. Zijn kaak verstrakt en hij wordt boos... al weet hij nog niet precies waarom.
"Denk je dat het mijn schuld is?"
'Wie weet...'
"Dat ik je iets heb aangedaan? Is het mí­jn schuld?"
Dat weet hij zelf ook nog steeds niet.
"Ik weet het niet! Ik weet het niet!"
De tweede keer roept hij het uit en rukt hij zich los van Valeria. Hij stormt zonder nog een woord te zeggen het huis uit. Hij loopt een willekeurige richting op, het dorpje in.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 17:03 

Afbeelding

Jared lijkt fysiek bijna geen weerstand te geven wanneer ze hem bij zijn kraag beet heeft. Valeria zwijgt wanneer hij de korte zinnen uit sputtert. Dacht hij werkelijk dat hij hier niets mee te maken heeft. Hij was de enige die in dat straatje was met haar. De tweede keer dat hij schreeuwt dat hij het niet weet komt er krachtiger uit en het doet Valeria hem met grote ogen aankijken. Hij rukt zichzelf los van Valeria haar greep waardoor ze wat achteruit wankelt. Terwijl hij naar buiten stormt kijkt ze naar de grond en zwijgt nog steeds. Diep haalt ze adem en kijkt vervolgens de groep rond. Geen van hun had ingegrepen en dat is ook maar goed ook. Dit had niet het juiste moment geweest stoer te gaan doen of verantwoordelijk.

Ze loopt naar de dichtstbijzijnde stoel, gaat zitten en zucht diep.
"Als jullie hem willen gaan zoeken, doe je best. Ik ga het niet doen." zegt ze niet perse gericht tot iemand. "Maar laat ik je wel zeggen dat er niemand anders in de buurt was." kort voelt ze aan het verband om haar middel "en deze wond is een feit."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 7:33 

Afbeelding

Eve kijkt Jared even na die het huis uitstormt en zegt dat hij niet weet wat er gebeurd is. Valeria praat over dat ze hem kunnen zoeken, maar dat zij het zeker niet gaat doen. Eve wilt het liefst dat dit allemaal opgelost zou zijn, dat er niemand schuldig zou zijn. Ze vind ruzies vreselijk en ze kan er slecht tegen. Confrontaties gaat ze liever uit de weg. Ze haalt even diep adem.

"Ik... Ik weet dat dit misschien niet het juiste moment is," begint ze dan in de stilte van de woonkamer, "Maar niemand weet wat er hier precies aan de hand is. We zien geen kleuren, maar in de avond zijn er een soort schaduwen van mensen. Maar we weten wel dat we het dorp uit moeten als we naar het volgende doolhof willen."

Wat nerveus veegt ze een plukje haar achter haar oor. Ze stata liever niet in het middelpunt van de aandacht. Iets wat niet te ontwijken valt nu ze praat.

"We zullen hier met zijn allen uit moeten komen en beslissen wat we gaan doen. Welke kant we op gaan en hoe we ons voorbereiden op wat er daarbuiten gebeurd als de avond begint."

OOC:: En we moeten ik moet kijken wie er nog meedoen XD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 13:33 

Afbeelding

April luistert naar de woorden die uit Valeria's mond komen. Heeft Jared haar dit aangedaan? Dat is toch vrijwel onmogelijk? En wat was dat bij Eve? Heeft het met elkaar te maken? Jared blijkt er helemaal niets vanaf te weten en stormt het huis uit. Misschien moet ze maar eens gaan kijken waar hij uithangt, aangezien niemand aanstalten maakt om er achter aan te gaan.

"Ik ga Jared zoeken."

April staat op van tafel en loopt de deur uit. Ze heeft geen idee waar Jared heen is gegaan, dus begint ze zijn naam te roepen.

"JARED?!" Ze loopt een willekeurige kant op, hopend dat ze Jared zal tegenkomen.

Profiel  

Dreuzel

Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 21:37 

Afbeelding

Langzaam had Melinda zichzelf in slaap gehuild die nacht. Van het hele drama van die nacht met Valeria had ze al helemaal niks meegekregen.

De volgende ochtend wordt Melinda wakker in een kussen vol uitgelopen make-up. Ze staat langzaam op en zet zich zelf er toe om te gaan douchen. Na het douchen kleed ze zich aan en loopt ze de trap af. " Hoe zal de rest over mij denken na mijn actie van gisteravond" denkt Melinda bij haarzelf terwijl ze de trap afloopt de woonkamer in. Eenmaal de woonkamer ingelopen ziet ze bijna de hele groep en zegt ze tegen niemand in het bijzonder" Goedemorgen, heeft iedereen lekker geslapen?" Rustig ploft Melinda op de bank neer en kijkt ze naar buiten.

OOC: Creapy post I know. Ik heb hopelijk goed genoeg bijgelezen zodat er in deze post geen fouten zitten. Crappy workbussiness en ik hoop nu toch echt meer te kunnen posten in de avonduren.

Set Gryffindors apart

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 17:18 

Afbeelding

Hey Melinda lijkt ook ineens weer te leven en die heeft er dan ook geen flauw benul van wat er allemaal is gebeurd. 'Ik mag niet voor de anderen spreken, maar ik denk niet dat iedereen de meest fantastische nachtrust heeft gehad, gezien wat er gisteravond is gebeurd' zegt Davy rustig en Melinda aankijkt 'want Valeria is namelijk neergestoken, ze zegt zelf door Jared, maar waarom zou Jared ineens omslaan naar één of ander moordlustig persoon' vervolgt hij.

'Ik ben het met Eve eens, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje dan moeten we er ook samen uit zien te komen, samen beslissingen maken en dat soort dingen' zegt hij naar de woorden van Eve en dat is gelijk nog een reden waarom hij het vreemd zou vinden dat Jared ineens een moordenaar zou worden, want Jared heeft heeft vast ook wel gemerkt hoe moeilijk de situaties zijn nu ze in deze wereld zitten, dus het zou gewoon dom zijn om nou ineens de groep te willen uitmoorden en Jared is vast en zeker niet dom.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 20:22 

Afbeelding

Valeria kijkt April na als ze het huis verlaat. Ze heeft besloten om Jared te gaan zoeken. Kort haalt Valeria haar schouders op.

"Ieder geval nog iemand die het wat interesseert" mompelt ze vervolgens. Eve veranderd het onderwerp naar het oplossen van het doolhof. Een verstandige keuze, maar wanneer ze spreekt over het oplossen met zijn allen rolt ze met haar ogen. Niet veel later komt Melinda naar beneden. Door haar actie van de avond ervoor heeft ze niets meegekregen van de avond zelf. Ze doet haar best om iedereen netjes te begroeten, maar Valeria kan het niet helpen dan zich aan haar te irriteren. Natuurlijk had ze niet lekker geslapen, maar wat weet zij nou. Davy besluit haar gelukkig bij te praten.

"Ik weet ook niet waarom Jared ineens zo zou omslaan." reageert ze sacherijnig. "Waar is Elizabeth? Heeft zij niet meer antwoorden." Er klopt iets niet met dit doolhof. Misschien was er wel iets wat Jared inderdaad gek maakte en hem liet omslaan op deze wijze. Ergens in haar hart wilt ze niet geloven dat Jared echt in staat is om te moorden. Aan de andere hand kent ze eigenlijk niet niemand echt in deze groep. Wat ze wel zeker weet is dat ze zo snel mogelijk weg uit deze wereld, met of zonder Jared...

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 16:36 

Afbeelding

De kant van Jared liet duidelijk te wensen over. Stijn kijkt nog een paar seconden naar de deur waar deze zojuist door is vertrokken. Jared wist het dus niet.. Nogmaals fronst Stijn met zijn wenkbrauwen. Hij moest duidelijk meer op zijn hoede zijn dan dat hij tot nu toe is geweest in deze groep.
De stilte in de kamer, en zijn eigen gedachtes, worden verbroken door de stem van Eve. Stijn slaakt een zucht. Ze had gelijk.
Juist als Stijn zijn mond open wilt doen, komt Melinda binnen lopen, aan wie eigenlijk alles van de avond voorbij was gegaan. Hij schudt zijn hoofd, blij dat Davy de taak op zich neemt om haar bij te praten en kijkt dan op naar Valeria. Ze was duidelijk uit haar doen, en hij kon het haar niet kwalijk nemen.

"Laten we in ieder geval niet onze tijd overdag verdoen door hier binnen te blijven." Zegt hij dan uiteindelijk. "Wat mij betreft vertrekken we meteen."

Stijn draait zich wat zodat hij Eve aan kan kijken.

"Of we dan ervoor zorgen dat we voor de avondklok terug zijn, of andere voorbereidingen verzinnen, dat kunnen we ook buiten doen."

But I’m being born again

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 14:18 

Afbeelding
    JARED LEVINE

Jared voelt zich meteen beter als hij de deur uit is. Het lucht al op om even alleen te zijn, weg van de mensen die net zo weinig weten als hijzelf. Hij haalt even een hand door zijn haren en kijkt dan om zich heen waar hij is. Hij is in zijn woede zo maar een kant opgelopen en nu staat hij ergens in een random straatje. Hij zakt tegen de muur aan en sluit zijn ogen even.

Het is er niet echt druk en niemand lijkt zich echt om hem te bekommeren, wat Jared zeer op prijs stelt. Na een tijdje staat hij op en begint hij richting het huis terug te lopen. Hij kan zich niet voor eeuwig van de groep afsluiten, dat lijkt hem geen goed plan. Hij hoort zijn naam net voordat hij de hoek omgaat. Hij ziet April al en steekt zijn hand op naar haar. Hij loopt op haar af en blijft daar even stil staan. Een beetje ongemakkelijk doet hij zijn handen in zijn zakken.
"Ik, eh, ben er weer."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za mei 07, 2011 21:23 

Afbeelding

Eve wordt wat rood als Stijn zegt dat ze overleggen buiten ook kunnen doen. Ze weet niet zeker hoe ze het moet interpreteren, maar ze is nooit zo goed op momenten waar er iets besloten moet worden.

Elizabeth
Ze luistert zwijgzaam naar de laatste woorden die er gesproken worden. Uiteindelijk stapt ze de kamer in waar de incomplete groep staat.

"De anderen groepen zijn ook weg gegaan zonder dat ze wat wisten. Mits het nodig is kunnen jullie 's avonds terugkeren. Een andere optie is om wat wapens mee te nemen om eventueel iets af te weren. Maar ik kan niet beloven dat wapens zullen werken."

Ze loopt naar twee gesloten deuren in de kamer toe en opent die. Achter de deur liggen verschillende soorten wapens.

[..Uurtje later..]

Eve loopt wat achteraan de groep. Ze voelt zich ongemakkelijk met een wapen op zak, maar er was aangedrongen dat iedereen iets meenam. Eve hefet uiteindelijk een dolk gepakt. Buiten hadden ze Jared en April gevonden en met de weinige spullen die ze hadden waren ze het dorp uitgelopen, in stilte. En nu lopen ze op het zachte gras en is er in de omgeving niets raars te zien. Geen bomen, geen struiken, geen dieren, alleen maar uitstrekkende velden in grijskleuren.

OOC:: Dus, de groep is weer onderweg, we hebben allemaal een wapen. Alleen Jared en April waren er niet. Dus als jullie een wapen willen [A] dan heeft iemand 't voor je meegenomen XD Valeria, je kan nu wraak nemen op Jared XD
En nouja, in de wijde omtrek niets te zien [A]

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 17:40 

Afbeelding

Een uurtje later loopt de groep buiten. Iedereen heeft van Elizabeth een wapen mogen uitkiezen en Valeria kon de speer niet laten liggen. Hij is op vele manieren te gebruiken, houdt mensen op afstand en ach ook een fijne wandelstok. Dit is dan ook de manier waarop ze nu door de stap loopt, met de speerstok als wandelstok. Valeria is een stuk voor de groep uit gaan lopen, gezien het feit dat ze geen zin had om in de buurt van Jared te zijn. En zeker geen zin had in discussies over eerder.

Nu ze het dorp uit zijn hebben ze nog niets anders gevonden dan een eindeloze grijze vlakte. Kort gaat Valeria op haar hurken zitten en voelt aan het spul waar ze al die tijd op gelopen hebben. Nog steeds gewoon gras, alleen dan grijs. Ze gaat weer rechtop staan en wacht tot de rest van de groep haar heeft ingehaald.

"Nog enige idee wat we kunnen met deze vlakte?" zegt ze terwijl ze nonchalant op haar speer leunt. "Ik durf het bijna niet te vragen, maar denken jullie dat dit anders in de avonduren?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 19:41 

Afbeelding

Stijn loopt stil met de groep mee over de eindeloos lijkende grasvlakte. In zijn linkerhand sleept hij het zwaard wat hij heeft meegenomen mee. Met een grimas bekijkt hij het wapen. Hij had geen flauw idee hoe hem dit moest helpen, laat staan of hij het wel kon gebruiken. Hij schudt zijn hoofd en kijkt weer naar voren. Valeria staat een stukje verder te wachten totdat ze als groep weer bij zijn. Stijn haalt zijn schouders op als hij eenmaal bij haar staat en kan iets van een glimlach niet onderdrukken als hij van Valeria naar de speer kijkt en weer terug.

"Ik wil bijna zeggen, wat kleur brengen in deze grauwe bedoeling.. Maar dat zou denk ik te makkelijk zijn.." Hij haalt zijn schouders op. "Plus dat ik helaas mijn atelier heb thuis gelaten."

Stijn laat zijn blik nogmaals over de troosteloze vlakte heen glijden voordat hij zich weer tot Valeria richt.

"In de avonduren is het hier vooral heel zwart. We zijn ver van de stad, geen lichtbron te bekennen. Maar als het schaduwen zijn waar we voor moeten vrezen, kunnen die hier dan wel zijn?"

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: