OOC: Sorry dat ik in deze post geen trema's heb gebruikt. Op deze laptop kan ik ze namelijk niet vinden >.<
Matt kan niet meer stoppen met lachen als Adrian dan ook nog eens hysterische vogels op de kijkende mensen af stuurt. "Hahahah thats brilliant!" De leraar vindt het echter minder briljant en geeft ze gelijk straf.
"Whow... Nu al detention! Dat moet een record zijn! Vorige jaren stond het record nog op na het feestmaal." Door dit grapje is Aimee wel kwaad op hem, maar dat zal vast nog wel veranderen in de loop van de avond. Daar zal Matt wel voor zorgen. (En anders gebeurt dat wel als ze met z'n allen detention hebben.)
Nu is alles wat Matt kan doen Aimee op proberen te vrolijken door haar te vertellen wat genetische manipulatie is. "Nou, ik ben ook een pureblood wizard, dus ik kan je er ook niet zo heel veel over vertellen. Naar wat ik gehoord heb, is genetische manipulatie bedacht door muggles in witte jassen die met z'n allen bivakkeren in kleine ruimtes gevuld met een soort van toverdrankjes in kleine glazen flesjes. Met de inhoud van die flesjes, denken ze de genen van mensen te kunnen veranderen. Het schijnt allemaal echt waar te zijn, maar voor mij klinkt het meer als een horror verhaal." Na dit verhaaltje, komen er wel een heleboel prank ideeen naar boven drijven. Hij kan niet wachten tot ze op school zijn en hij ze met zijn BFF kan delen.