Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 15:08 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod heeft vaag door dat er iemand binnen komt, die tegen hem begint te snauwen. Zijn eerste ingeving is Noah die boos is omdat hij het feest verpest heeft. Maar Noah was als eerste weg gegaan. Hij herinnert zich vaag iets over Sam die had gezegd dat Noah zich vermomd had, maar hij weet het niet zeker meer. Veel tijd om na te denken krijgt hij niet, want hij wordt agressief omhoog geplukt. Oh, het was Dominic. Oh.

Natuurlijk begint hij over de jurk. Maar Jarrod is in de war. Hij wil vragen waar de ander de hele tijd heeft gezeten. De sigarettengeur maakt hem misselijker en hij probeert Dominic zwakjes weg te duwen, om te voorkomen dat zijn volgende ongelukje op Dom's kleren belandt. "Nee, nee.. Moet.." Zijn ogen verwijden zich en hij rukt zich los van Dominic, om struikelend de wc half in te duiken.

Wanneer hij eindelijk weer een beetje rustig kan ademen, kijkt hij naar Dominic. De tranen glijden over zijn wangen en zijn buik doet pijn. Hij blijft zich vastklampen aan het toilet. "Waar kom jij vandaan?" Brengt hij schor en zwak uit.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 15:29 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic laat Jarrod los als hij zich los probeert te trekken. Geheel uit balans valt de jongen zo'n beetje het toilet in. Een vreselijke alcohol geur komt van hem af. Gedurende het hele kots-proces blijft hij toekijken terwijl een stille boosheid onder zijn huid borrelt.

"Je hoeft geen Einstein te zijn om erachter te komen dat jij een immens alcohol probleem hebt.'' zegt hij quasi-vrolijk. "Ik kom van buiten. Geen zin om toe te kijken naar je zielige act van problemen weg drinken.''

Dominic hurkt neer en legt zijn hand op Jarrod's schouder. "Kom.'' Met een lichte dwang forceert hij de ander omhoog en steekt zijn arm ondersteunend om zijn middel.

"Ik ga je niet dragen, prinses.'' mompelt hij.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 15:42 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod blijft Dominic met wazige en betraande ogen aankijken. "Ik wil niet terug naar de kliniek.." Mompelt hij zwakjes. "Alsjeblieft.." Hij snapt niet waarom Dominic hem steeds omhoog trekt. Zijn benen voelen wiebelig en zwak aan en hij wil bij het toilet blijven. Zelfs met Dom's arm om zijn middel, heeft hij moeite om zijn evenwicht te bewaren. Automatisch gaat hij aan Dominic hangen. Hij hoort de ander zijn woorden wel dat hij hem niet gaat dragen, maar hij is zo moe en zo beroerd en zo.. belachelijk in een jurk..

"Sam gaat me vermoorden.." Mompelt hij. "Ik heb haar jurk verpest.." Hij staart even naar het plafond en sluit dan zijn ogen. "Waarom help je me steeds als je me niet kunt uitstaan? Omdat je me zo zielig vindt? Ik hoef je medelijden niet, Logan.." Brengt hij zwakjes uit, terwijl hij eigenlijk probeerde sterk te klinken. "Waarom laat je me niet gewoon liggen.. De prinses heeft gefaald.."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 15:54 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic zijn ogen worden iets groter als Jarrod zegt dat hij niet terug wilt naar de kliniek. Kliniek. Alle puzzel stukjes vallen in elkaar; het past. Even vraagt hij zich af hoe en wat er is gebeurd, maar dan besluit hij dat het hem niet veel kan en mag interesseren want dan gaat hij weer te betrokken zijn in andermans drama.
Steunpilaar à la Dom begint te lopen en sleurt Jarrod een beetje met zich mee.

"Ik zorg wel voor Sam. Als het moet betaal ik haar wel terug. Ze zal er vast niet moeilijk over doen.'' Dominic antwoordt niet direct op de vragen en woorden die volgen. Waarom eigenlijk? Het was niet zo dat Jarrod speciaal was of iets dergelijks. En seks gaf hem nooit een bijzondere band met zijn partners omdat het iets was wat hij dagelijks en zonder geweten deed.

"Kan je niet gewoon je mond houden en blij zijn dat er iemand genoeg tijd voor je maakt om je niet dood te laten gaan? Kan je niet gewoon blij zijn dat er iemand is die je een beschamende ondergang en een toilet als sterfbed bespaart?''

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 14:15 

Afbeelding

Jezus, soms was Noah net een vrouw. Onbegrijpelijk en vol moodswings. Wat wil hij dan dat hij doet? Schreeuwen? Hem uitschelden? Uitmaken voor idioot dat hij niet beter nadenkt over zijn acties? Hem slaan?

Thomas staat op, duidelijk kwaad om zijn broers reactie. Hij vergeeft die stommeling wat hij heeft gedaan en probeert hem te kalmeren en te bedanken voor wat hij voor hem heeft betekend, en hij krijgt dit terug.
"Je bent dronken," gromt hij, voor hij de kamer uitbeent.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 21:48 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod laat zich maar meeslepen door Dominic, terwijl hij steeds meer moeite moet doen om niet in slaap te vallen. Hij wil nog reageren dat hij heus niet dood zou gaan van een beetje alcohol, maar hij is te moe om iets uit te kunnen brengen. Daarom houdt hij het op een lichtelijk geïrriteerde kreun en een zwakke schud met zijn hoofd.

Na een tijdje zijn ze blijkbaar bij Dominic's kamer aangekomen en Jarrod opent 'behulpzaam' de deur, waarbij hij tegelijk half naar binnen valt. "Ik mag vannacht bij jou slapen?" Brengt hij verward uit. Hij kruipt via de vloer verder naar het bed, maar blijft er naast liggen. "Ik ben vies." Zegt hij dan wat verbaasd, alsof hij daar nu pas achter komt. Jarrod sluit zijn ogen. "Nh.."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 21:59 

Afbeelding
Dominic Logan

Met veel getreuzel en het gebruikelijke struikelen van iemand die iets meer dan een paar biertjes in zijn systeem heeft, komen ze ein-de-lijk aan bij zijn kamer. Dominic kijkt geïrriteerd toe hoe Mushroom zijn kamer claimt.

"Je hebt mijn rust overdag al ontnomen, dus waarom zouden we 's nachts er ook niet even bij plakken?''

Ongeduldig stapt hij naar de badkamer en doet de douche aan. Testend houdt hij zijn hand onder de straaltjes. Na een paar seconden is het water opgewarmd en loopt Dominic terug naar een verslagen Jarrod.

"Sta op. Je maakt m'n vloer vies.''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 23:35 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod is even gedesoriënteerd wanneer Dominic naar de badkamer vertrekt. Hij wil niet alleen achtergelaten worden. Hij wil net hysterisch gaan doen, als hij de douche hoort aangaan. Verward blijft hij zitten, tot Dominic weer tevoorschijn komt en hem beveelt op te staan. Wiebelig forceert hij zijn benen om zijn gewicht richting de badkamer te dragen.

Hij knippert langzaam, terwijl hij naar de douche kijkt. Dan probeert hij de rits van zijn jurk open te krijgen, die zich irritant genoeg op zijn rug bevindt. Met een gefrustreerde kreun, probeert hij de rits te pakken te krijgen. Hij is het bestaan van het lingerie setje met kant, waar Sam hem in heeft gehesen, al helemaal weer vergeten. "Dom, ik krijg hem niet open." Kreunt Jarrod zielig.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 23:55 

Afbeelding
Dominic Logan

Het verbaasd hem dat Jarrod nog in staat is om zich naar de badkamer te begeven. Kritisch volgt hij het hoopje dat alleen maar omschreven kan worden als 'zielig'. Dominic zucht vermoeid als Jarrod de jurk niet uit krijgt en besluit zijn handen uit de mouwen te steken. Kleding uitdoen was altijd leuk.

"Maak je een grap met me?'' vraagt hij ongelovig nadat de jurk van Jarrod zijn schouders is afgeleden. Het was niet mogelijk om zijn blik af te wenden van het vrouwelijke lingerie setje dat hem iets te bekend voorkomt. Samantha! Dominic rolt met zijn ogen. Hoe kon het ook anders? Hij ging die zooi echt niet wassen. Dat mocht ze zelf gaan doen.

"Ik ben niet-straight om een reden, Jarrod.'' mompelt hij. Ondanks zijn woorden, waarvan hij niet eens doorheeft dat het een soort confessie is, klikt hij met gemak de BH open en verlost de jongen daarna van zijn ondergoed.

Dominic observeert het naakte lichaam net iets te lang. Snel rukt hij zijn blik los en doet zijn eigen kleding ook uit. "Ga erin,'' beveelt hij. "We gaan die dranklucht van je af wassen. Je make-up ziet er ook niet meer uit.''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 1:30 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod bloost wanneer Dominic hem helpt met het uittrekken van zijn kleding en kijkt dan wat verbaasd naar zijn ondergoed. Ohja. Hij plukt aan het kant, tot Dominic hem van het vreemde spul verlost heeft, terwijl de woorden van de ander niet echt tot hem doordringen. Waarschijnlijk komt dat later, al is Jarrod al lang niet meer overtuigd dat Dominic überhaupt straight zou zijn.

Verlegen probeert hij zo snel mogelijk de douche in te duiken, aangezien Dominic naar hem zit te staren. Blozend, laat hij zijn ogen over het lichaam van de andere man glijden. Met een lichte glimlach, raakt hij Dominic's buik aan, om de spieren te voelen. "Hmm.." Hij laat de warme stralen over zijn lichaam glijden, zich nu pas realiserend hoe koud die jurk eigenlijk was. Hij was wat opgewarmd door de alcohol, natuurlijk, maar nu voelt het warme water goed aan.

Zijn benen trillen een beetje, dus hij laat zich oncharmant tegen Dom aan leunen. "Thomas leeft weer.." Gooit hij er dan mompelend uit. Dominic had er waarschijnlijk niets van meegekregen. Niet dat hij wat aan Jarrod heeft, want die heeft ook geen idee wat er nu precies is gebeurd. Hij houdt het dus bij zijn eigen theorie. "Hij is een vampier."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 1:49 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic's lippen zijn een rechte lijn. Er zou geen bezwaar komen tegen Jarrod's aanraking. De jongen mocht zijn gang gaan. Langzaam tilt hij zijn hand op en haalt het donkere haar uit Mushroom's gezicht. Nog steeds zonder iets te zeggen pakt hij de shampoo en wast de alcoholische geur uit de normaal goed verzorgde haren. Jarrod's gezicht komt al snel aan de beurt.

"Dit is eenmalig.'' deelt hij mee. "De volgende keer los je het zelf op.''

In de eerste instantie wilt Dominic protesteren als Jarrod tegen hem aanleunt, maar het constante trillen van het lichaam legt hem het zwijgen op. Waarom moeten dit soort dingen mij nou weer overkomen? De ander blijft door mompelen. Afwezig laat hij zijn vingers over Jarrod's zij glijden.

"Vampier?'' schrikt hij wakker. "Gaan we nu ook te maken krijgen met vampiers?'' Werd het nog idioter? Konden de doden niet gewoon dood blijven? Dominic brengt zijn hand omhoog en masseert zijn slaap.

"Jouw bloed gaat naar hem toe als het nodig is,'' gromt hij chagrijnig. "Als aflossing voor mijn hartverwarmende daad.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 9:08 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt stilltjes vanaf haar plaats toe hoe Thomas zich naar Noah toe begeeft en vervolgens naast hem gaat zitten. Er gaat een klein gevoel van opluchting door haar heen. Het zou nu goed komen. Thomas was degene die daar voor zou zorgen bij Noah, net zoals Daisy dat altijd bij haar deed, en andersom.

Rose schrikt op wanneer Noah eindelijk begint te praten, nogal boos en geïrriteerd. Zwijgend kijkt ze toe hoe hij zijn slaapplaats op de grond vast begint voor te bereiden. Haar blik schiet heen en weer tussen de twee broers. Met een bezorgde frons bijt ze op haar lip. Dit kwam niet goed zo. Opeens staat dan ook Thomas op, duidelijk kwaad om Noah's reactie. Dit was de eerste keer dat ze hem zo zag en het is maar van korte duur wanneer hij al meteen de kamer verlaat.

Niet wetend wat te doen kijkt ze Thomas even na, waarna ze haar blik op Noah richt. Ze wil hem zeggen dat Thomas het ook maar probeert te verwerken, dat hij zich ook geen raad weet met dit alles, dat hij er gewoon wil zijn voor Noah.. maar dat lijkt allemaal niet zo verstandig om te zeggen nu, niet met Noah die nu zo gefrustreerd en geïrriteerd is.
Aarzelend zet ze dan ook een paar stappen naar Noah toe. Nogal op haar hoede voor nog een uitbarsting staat ze uiteindelijk toch voor hem. "Het is oke om je zo ellendig te voelen, Noah.. Je kan het niet allemaal wegstoppen alsof het niks is.. Maar we proberen er allemaal voor je te zijn.." zegt ze zachtjes tegen hem, terwijl ze een beetje nutteloos zijn overhemd wat beter trekt, waarvan hij net nog wat knoopjes los had gemaakt.
"Probeer een beetje te slapen, oke?" brengt ze vervolgens bezorgd uit, waarbij ze hem uiteindelijk aankijkt. "Als er iets is.. Nouja.. Dan hoor ik het wel." Ze probeert een ietwat bemoedigend glimlachje op te brengen, wat maar half lukt.

Voorzichtig zet ze een stapje van hem terug, waarna haar ogen al gauw Samantha vinden. Ze knikt heel lichtjes naar haar. Dit was toch het moment waar ze op gewacht had, dat Rose eindelijk zou gaan. Ze zou Noah vast helpen om hem weer emotieloos te laten voelen.
Ze kijkt nog voor een laatste keer om naar Noah, waarbij ze even z'n hand vast pakt. "Het komt goed, Noah.. Echt." fluistert ze hem toe, waarna ze voorzichtig zijn hand los laat en zich vervolgens maar de kamer uit begeeft.

Ze doet de deur achter zich dicht voordat ze zich snel bij Thomas begeeft, die ze bij zijn arm pakt om hem om te laten draaien.
"Thomas." komt er dan een beetje beschuldigend en dwingend uit. "Waarom laat je hem zo achter?" ze kijkt hem niet begrijpend aan. "Ik kan niet begrijpen hoe je dat zo makkelijk kan doen. Je ziet hoe hij eraan toe is en jij weet vast als geen ander hoeveel moeite het hem allemaal kost, en dan kan je hem zo simpel achterlaten? Omdat hij eindelijk eens een keer iets van een reactie toont?" Met een frons kijkt ze hem aan. Haar ogen speuren zijn gezicht af, nemen elk detail in zich op. Alsof er een compleet andere Thomas voor haar staat. Voor het eerst voelt het alsof ze hem helemaal niet meer kent. "Je hoort er voor hem te zijn, no matter what."

Zachtjes laat ze zijn arm los en schudt ze ongelovig haar hoofd. Ze kan het allemaal niet meer bevatten. Eerst Thomas die opeens uit de dood is herrezen, vervolgens het verkleedpartijtje van Sam en Jarrod, dan Noah die iemand vermoordt en tot slot Thomas die z'n broertje zo makkelijk in z'n eentje kan achterlaten?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 21:11 

Afbeelding

Romy knikt als Daisy suggereert om Jarrod gewoon naar zijn kamer te slepen omdat hij daar vast toch gewoon in slaap valt als een blok.
Ze wil net helpen met Jarrod overeind te trekken samen met Daisy als Jarrod iets zegt over iedereen verkleden. Romy reageert maar niet, het zou toch niet meteen doordringen bij Jarrod. Hij moest gewoon naar bed.

Voor ze echter ook maar één stap verder zijn, krabbelt Jarrod recht en strompelt de zaal uit op zoek naar het toilet. Romy zucht eventjes. "Nou... Dat zat eraan te komen." Mompelt ze tegen Daisy met een zucht. "Het feest lijkt me wel over, nu. Ik ga wel even kijken naar Jarrod."

Romy loopt de gang op om Jarrod te vinden, maar ziet nog net hoe Dominic hem meesleurt. Nou... Dat is dan ook opgelost. Romy slaakt een diepe zucht.
Ze besluit maar naar haar kamer te gaan. De feestvreugde is niet zo meer aan haar besteed. Zelfs het cadeau dat ze zouden krijgen maakt haar niet meer uit.

Ze besluit even een frisse neus te gaan halen, ver weg van alle drukte die er nu weer veroorzaakt is. Haar ouders moesten eens weten waar ze verzeild was...
Ze slaat haar mantel beter om tegen de koude en loopt naar het bos toe. Ze houdt van de geur van het hout en haalt even diep ademn.
In de verte meent ze plots een schim te zien zitten. Romy fronst eventjes en knijpt haar ogen samen in een poging om iets te zien. Is dat blond haar? Flynn?
Aarzelend loopt Romy naar de schim toe.

Hoe dichter ze komt, hoe beter ze ziet dat het Flynn is die op de grond zit. Hij lijkt ook overstuur. Hoewel... Wie zou dat nu niet zijn?
Romy bijt op haar lip. "Flynn?" Zegt ze zachtjes, om hem niet te doen schrikken. Haar blik wordt even naar de hoop zand naast hem getrokken. Ze slikt als ze beseft dat het waarschijnlijk de meid is die daaronder ligt.
Ze knielt voor Flynn neer, zich niet aantrekkend dat de onderkant van haar jurk hierdoor vuil wordt. "Gaat het met je?"
Bezorgd laat ze haar blik op hem rusten.

Off: Ik heb Romy maar even Flynn laten vinden om haar iets nuttigs te laten doen. Als er bezwaar is, hoor ik het wel :p

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 23:40 

Afbeelding

Flynn probeert zijn ademhaling onder controle te houden door de wolkjes, die zijn mond verlaten door de koude, scherp in de gaten te houden.
Zijn handen zijn ondertussen gevoelloos geworden en een rilling loopt over zijn rug. Maar geen haar dat er aan denkt om zich terug te begeven naar het kasteel.
Vermoeid blikt hij dan ook op als hij vaag, ergens in de buurt - hij weet niet goed of het van links of rechts komt -, zijn naam hoort.

Hij sluit zijn ogen, zijn mond kurkdroog, en heeft het fut niet om meteen te antwoorden op de persoon die hem roept. De gedaante komt langzaam dichter en even denkt hij dat het Sophia is tot hij merkt dat ze krulhaar heeft. Het is Romy. De nieuwe van de groep.
Flynn reageert amper als ze voor hem neerknielt en er een paar aardevegen op haar jurk terecht komen. 'Gaat wel.' verlaat het schor zijn mond terwijl hij even naar zijn eigen handen staart. Ergens wil hij de onschuldige dienstmeid weer tot leven wekken, maar dan weet hij zeker dat Noah het hem kwalijk zal nemen... Misschien grijpt hij Sophia dan wel.
Verstikt, bij de gedachte, grijpt hij Romy's arm en haalt diep adem.
'Je bent gek dat je naar hier bent gekomen, meisje... Ik ben hier zelf ook nog niet lang maar ik weet zeker dat dit een plek uit de hel is.'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 14, 2012 22:30 

Afbeelding

Romy kijkt eerder twijfelachtig als Flynn zegt dat het wel gaat. De toon waarop hij dit zegt, doet haar al lang en breed vermoeden dat het helemaal niet gaat met hem. Hij kijkt haar ook helemaal niet aan terwijl hij dit zegt.
"Fly-" Ze stopt abrupt met haar zin die ze wilde zeggen als hij haar arm grijpt en zegt dat ze gek is dat ze naar hier gekomen is.

"Nou... Ik weet zelfs niet eens hoe ik hier gekomen ben... Dus het is niet dat ik het gekozen heb." Mompelt ze en zucht eventjes. "Maar je kan wel stellen dat het hier een zottenkot is."
Ze legt haar hand op Flynns hand en haalt die zachtjes van haar arm. Vervolgens neemt ze zijn hand geruststellend tussen haar twee handen.
Ze kijkt hem stilletjes aan en bijt vertwijfeld op haar lip. Ze kende Flynn helemaal niet zo goed... Wat moest ze hem zeggen om hem te doen kalmeren. Zeggen dat het goed komt? Hoe komt het goed dat hij net een meid heeft begraven nadat hij Thomas net uit dezelfde grond gehaald heeft?

Ze wrijft zachtjes over Flynns hand om hem een soort kalmerende aanraking te bezorgen.
"Jij hebt haar niet vermoord." Fluistert ze hem dan aarzelend toe. Niet wetende of hij iets met deze woorden is. "Het komt vast wel goed." Flapt ze er dan toch uit. Oh, niet slim Romy. "Op één of andere manier?" Vult ze er snel achteraan.
Romy laat haar adem dan ontsnappen. "Ik... Ik weet niet wat ik moet zeggen, Flynn." Zegt ze dan maar eerlijk.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: