Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jul 07, 2012 10:16 

Nou doe je net of Damiën vet lelijk is. D'r zit ook een knappe kop op hem en een mooi lijf @@

Mede onderwereld bewoners, vanaf woensdag zit ik met mijn billen in New York, dus dan gaat de RPG op een laag pitje. Daarna is het zomervakantie en heb ik werkweken van 45 uur, dus ben ik ook minder actief. Tuurlijk lees ik bij en probeer ik op alles te blijven reageren, maar het gaat allemaal wat trager.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jul 07, 2012 15:59 

Nee maar met 2 knapperts en de ene kan je wel een drankje aanbieden en de ander niet.. Dan weet ik wel welke wint:P ;)

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 07, 2012 19:45 

Beetje nuteloze post, maar ik wilde even vertellen dat ik morgenavond sowieso gaat posten. Het wordt wel een tijd voor Lara om iets van zich te laten horen! (a)

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jul 07, 2012 19:48 

TheKimKommer schreef:
Nee maar met 2 knapperts en de ene kan je wel een drankje aanbieden en de ander niet.. Dan weet ik wel welke wint:P ;)

Haha! 1 - 0 :D

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jul 08, 2012 13:37 

Ik hoop dat jullie uit de post komen van Elina, als jullie nog vragen hebben omdat ik iets onduidelijks heb beschreven, fire away. Ik zal mijn best doen alles te beantwoorden xD Catie weet ook van wat ik heb beschreven dus je kunt het ook aan haar vragen.

De vakantie zit er weer aan te komen, ik dacht ik meld alvast wanneer ik weg ben.

van 22 tot 28 juli
en van 12 tot 18 aug.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 17:55 

Sorry voor mijn afwezigheid in de afgelopen week, maar ik had even wat andere dingen aan mijn hoofd. Ik probeer vanavond te posten, lukt me dat niet, dan kan ik pas na zondag posten ivm werk. Vanaf dan kan ik me ook echt weer richten op de RPG.

Dat wilde ik even melden (:

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 10:28 

Belangrijk

We lopen een klein beetje vast en dat is ook mijn schuld door mjin afwezigheid. Hoe dan ook, ik heb gepost en in principe kunnen we nog weken doorgaan met de discussie die de groep nu heeft zonder iets te beslissen, maar dat gaan we niet doen.

Het hoeft niet nu, maar de groep besluit om op een later tijdstip af te spreken en individueel onderzoek te doen naar mogelijkheden en te bedenken wat ze moeten doen voor een ontsnappingspoging. Bij de volgende vergadering onthul ik ook iets wat in mijn laatste Mila post is besproken (:

Voor het individuele onderzoek zoek ik nog vrijwilligers die;
  • Informatie zijn gaan vragen bij oudere mensen hoe groot de Onderwereld is of andere belangrijke dingen (zonder teveel op te vallen)
  • Mensen die naar de rand van de stad zijn gegaan om te kijken wat de beveiliging is en om te kijken hoe de omgeving is en misschien zelfs hebben geprobeerd om een stuk weg te lopen van de stad.

Gelieve te melden bij mij (: Dan kan ik extra informatie geven over wat er wel en niet kan, om zo onduidelijkheden te voorkomen ^^

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 13:02 

Damiën wilt wel op ontdekkingstocht buiten de stad en hij wilt dat best samen met iemand anders doen. Dus... dames? :P

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 16:30 

Afbeelding

(Maar dan wel met Ryan ipv Misty)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 22:14 

Informatie zijn gaan vragen bij oudere mensen hoe groot de Onderwereld is of andere belangrijke dingen (zonder teveel op te vallen)

Dit vind ik wel 't meeste bij Joaquin(s verleden) passen. Dus ik ga daar voor :')

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 3:09 

Blijerd schreef:
Afbeelding

(Maar dan wel met Ryan ipv Misty)

Blijf eens van Damiën's oor af @@

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 9:53 

Ik wil met Lara ook wel rondvragen naar de Onderwereld (:

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 10:25 

Ik denk dat mijn keuze met elina met mijn post wel duidelijk is toch?

Veel succes met Ryan, Damiën XD

Together we both make hurricanes

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 15:46 

Georgia wil ook wel iets doen, maakt me niet uit welke van de twee, ik denk dat het allebei wel past bij haar (en haar beroep/rol). Ze zou bijvoorbeeld de beveiliging aan de rand wat hebben kunnen bestuderen als ze daar ter plekke met een hond en een beveiliger moest trainen of iets dergelijks (idk als die daar dan zijn ieder geval, ik weet niet hoe je het bedacht had xD).

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 16:07 

Informatie zijn gaan vragen bij oudere mensen hoe groot de Onderwereld is of andere belangrijke dingen (zonder teveel op te vallen)
  • Lara
  • Joaquin

Mensen die naar de rand van de stad zijn gegaan om te kijken wat de beveiliging is en om te kijken hoe de omgeving is en misschien zelfs hebben geprobeerd om een stuk weg te lopen van de stad.
  • Damien
  • Ryan
  • Elina

Ik denk dat er niet veel mensen meer naar de rand moeten gaan en ik denk niet dat iedereen iets hoeft te doen. Je kan informatie proberen te vinden, maar het niet krijgen en als een gedeelte dat doet dan is het wel verstandig.

Ik ga binnenkort doorspoelen en waarschijnlijk hier een post maken (of PB's versturen) over de informatie die je verschaft kan krijgen (maar niet hoeft te krijgen) Zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is als je informatie hebt gevonden etc.

En op de volgende meeting komt er nog iets leuks naar boven [A] ik hoop althans dat jullie 't leuk vinden lol XD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: