Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di feb 14, 2012 23:10 

Afbeelding

“Dat weet ik best” roept hij Thomas na. Hoewel Thomas al lang uit het zicht is verdwenen wappert hij nog even met zijn hand “ Ja, kssh ga maar” mompelt hij. Bij het besef dat Thomas echt de kamer is uitgelopen krabt hij even zwijgend aan zijn kin en zucht hij diep.
Rose spreekt hem nog eens toe en trekt zijn overhemd wat recht. Als een stout kind darten zijn ogen schuldig heen en weer tussen de hare en de grond. Weemoedig haalt hij zijn schouders even op “Dat weet ik wel” pruttelt hij zacht. De teleurstelling die als een sluier over zijn gezicht hing lijkt nog iets groter te worden als Rose hem naar bed stuurt en de kamer dreigt te verlaten. Des te verbaasder kijkt hij dan ook op als Rose nog even zijn hand vast pakt. Hij knikt lichtjes en forceert een kleine glimlach. “Ik ben geen klein kind, ik denk dat ik het wel redt vanaf hier” probeert hij zich stoerder voor te doen dan hij zich nu voelt.

Rose sluit de deur en laat Noah daarmee achter met Sam. Het type gezelschap waarvan hij niet helemaal lijkt te weten wat hij ermee aan moet. In gedachten verzonken frunnikt hij nog wat aan zijn overhemd op de plek waar Rose het weer goed had getrokken.
Ongemakkelijk gaat hij op de grond zitten en trekt hij de dekens wat over zich heen. “Gezien de hoeveelheid alcohol en de mate van eerlijkheid die het met zich mee brengt.... Ik vertrouw je op dit moment niet zo en ik weet niet wat ik moet met je….aanwezigheid.” Ontwijkend trekt hij de dekens nog iets recht, niet wetend waar Sam toe in staat zou zijn en in hoeverre haar bezorgdheid levensvatbaar was. “Maar bedankt…” Half rechtop neemt hij plaats tegen de muur “Wil je het licht iets dimmen?” geen commando dit keer maar een vriendelijk verzoek. “Zou je anders nog even willen blijven?”

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 9:58 

Afbeelding

Flynn sluit zijn ogen als hij voelt hoe Romy voorzichtig zijn hand van haar los trekt, - geloofwaardig, want wie walgt er momenteel nu niet van hem door wat er allemaal gebeurd is deze avond -, maar dan neemt ze zijn hand tussen haar handen. Dit heeft hij niet verwacht. Voorzichtig blikt hij naar haar op en laat zijn adem zachtjes ontsnappen. Nu pas begint hij echt te voelen hoe koud zijn lichaam ondertussen geworden is, van hier al zo lang te zitten. Zijn hand begint te tintelen door de warmte dat de handen van Romy afgeven. En dan zegt ze dat hij haar niet vermoordt heeft. Een gesmoorde snik verlaat zijn mond. 'Ik ben even medeplichtig. Dat weet je best. Doordat we Tomas tot leven hebben gebracht, moest dat arme meisje boeten. Het is maar een dienstmeid, kan je zeggen, maar het is evengoed ook een persoon met familie en vrienden. Een kloppend hart. Nuja...Een uur geleden dan toch.' Hij zucht even. 'Weet jij hoe ze heette?'
Als hij ooit een dochter krijgt, zal hij het kind naar de dienstmeid noemen. Plechtige belofte. En als het echt een vreselijke naam is, zal hij wel een afleiding nemen van de naam. :')

Hij blikt weer op naar Romy, en merkt duidelijk een twijfelende blik op haar gezicht. 'Het is goed. Je hoeft niets te zeggen.' Hij glimlacht zwak, met de grootste moeite, en trekt zijn hand voorzichtig los. 'Je zou beter terug gaan naar het kasteel.'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 17, 2012 14:36 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod begint bijna te spinnen als een kat, wanneer Dominic zijn haren wast. Het voelde goed en de shampoo ruikt waarschijnlijk beter dan zijn adem. Zijn ogen verwijden zich iets. Hij wil geen stinkende adem! Een beetje gestresst, trekt hij het douchegordijn een stukje opzij. Gelukkig staat er in ieder geval tandpasta. Misschien kon hij later zijn tandenborstel halen. Ja, dat was een goed idee. Ookal heeft hij geen idee hoe hij bij zijn kamer moet komen. En hij is doodmoe. Met een zucht, laat hij het gordijn weer los, zodat Dominic zijn gezicht kan wassen.

Als Dom reageert op het vampierverhaal, knikt Jarrod. Gelukkig gelooft Dominic hem meteen. Vampieren waren eng. Maar Thomas was niet eng. Jarrod snapt het zelf niet heel goed meer. Hij trekt bleek weg, wanneer Dom zegt dat zijn bloed naar Thomas zal gaan. Hysterisch gaat hij aan Dominic hangen. "Nee, nee, alsjeblieft, ik wil niet dood en straks word ik ook een vampier en dan word ik koud en-" Zijn onderlip begint te trillen bij de gedachte aan ondood zijn. Het zou zijn haren en huid geen goed doen, dat was zeker.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2012 11:45 

Afbeelding

Thomas kijkt op als Rose hem ineens streng toespreekt, en hij fronst zijn wenkbrauwen geïrriteerd.
"Maak het nou niet groter dan het is," zucht hij. "Je weet hoe hij eraan toe is, je zíét het. Hij is dronken. Hij is nu niet voor rede vatbaar. Hij moet gewoon even slapen, dan is hij morgen weer prima."

"Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik met mijn broertje om moet gaan," snauwt hij. "Ik ken hem toch iets langer dan jij ben ik bang."
Hij rukt zijn arm los en draait zich om, op het punt om weer door te lopen.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2012 18:56 

Afbeelding

Romy blijft zwijgend zijn hand vasthouden terwijl Flynn gesmoord snikt en luistert naar zijn verhaal over de dienstmeid en hoe hij even medeplichtig is aan haar dood. Ze bijt eventjes vertwijfeld op haar lip en kijkt opzij naar de hoop zand die de dienstmeid bedekt.
"Lana..." Fluistert Romy zachtjes. "Ze heette Lana."
Ze vertelt maar niet tegen Flynn dat het meisje haar geholpen had, de eerste dagen dat ze hier was. Dat zou niet echt helpen aan het verdriet dat hij nu al voelt. Trouwens... Het deed er ook niet meer zoveel toe...

Flynn zegt haar dan dat het goed is, dat ze niets hoeft te zeggen, waarbij hij zijn hand lostrekt van de hare. Romy kijkt op naar hem als hij zegt dat ze terug moet gaan naar het kasteel.
"Ga mee, Flynn. Je kan hier niet zo blijven zitten." Zegt Romy en ze kijkt hem aan. Ze heeft best gevoeld hoe verkleumd hij ondertussen aanvoelt.
"Kom... Ga mee." Ze neemt zijn hand opnieuw vast om hem overeind te trekken. "Je bent helemaal verkleumd."
Terwijl ze de woorden uitspreekt, neemt ze haar mantel van haar schouders en slaat deze om hem heen om hem vervolgens vast te knopen onder zijn kin. Hij kan hem nu vast net iets beter gebruiken dan zij.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 23:01 

Afbeelding

Flynn kijkt zwak op naar haar als ze de naam vermeldt van de dienstmeid. Lana. Damn, ze had nog een mooie naam gehad ook. Die moet hij onthouden.
Hij onderdrukt een zucht en kijkt mistroostig voor zich uit. Nuja..Een kerkhof is ook niet meteen de meest positieve plaats om te vertoeven.
Onbewust mompelt hij even de naam van de dienstmeid, maar verstomt lichtjes als Romy hem bij zijn handen pakt en hem probeert overeind te trekken.
'Nee, laat me hier.' mompelt hij half onverstaanbaar en slaat zijn ogen neer. 'Nog even.' Ondertussen heeft hij een mantel rond zijn nek gekregen en desondanks kijkt hij toch dankbaar op naar Romy. Haar hart zit op de juiste plaats.

Hij zucht en gaat dan toch maar overeind gaan staan als ze blijft trekken aan hem.
'Kom. Voor je ziek wordt.' Ja, hij maakt zich meer druk om een ander dan zijn eigen gezondheid.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 23:13 

Afbeelding

Met een zuchtje luistert ze toe hoe Noah verkondigd hoe hij over de hele situatie denkt. Pff, alsof Sam heeft gezegd dat het goed is. Nee, het was juist heel fout, en dat komt nu eenmaal goed uit. Omdat fout, goed is. Toch? Een beetje in de war van haar eigen gedachtes, bijt ze wat op een van haar nagels.
En al wilde Noah haar hand eerst niet aannemen, nu hangt hij er plotseling toch aan. Met ietwat moeite -en daarbij zowat schuin de andere kant op moeten hangen voor tegengewicht- krijgt ze het voor elkaar Noah staande te krijgen.

Ze slaat haar ogen gefrustreerd ten hemel wanneer Noah al haar werk binnen een paar secondes teniet doet. Het hele bed is weer afgetrokken en ligt nu op de grond. Net als Noah.
Samantha bekijkt het hele gedoe tussen de twee broers in stilte en besluit om zich er eens niet in te mengen. Daarbij is er Rose nog altijd, en die bemoeit zich er wel braaf mee.

Dan verdwijnt Thomas uit de kamer en niet veel later gaat Rose erachteraan. Wat betekend dat Noah en zij alleen overblijven. Als Noah begint te praten, neemt ze naast hem plaats op de grond. Haar wenkbrauwen gaan onwillekeurig iets verdedigend omhoog, wanneer hij begint over alcohol en vertrouwen. Maar zodra hij haar bedankt, verschijnt er een glimlach op haar gezicht. ‘Ik ben er altijd als je me nodig hebt, Noah,’ antwoordt ze bevestigend, ‘En misschien ook wel vaak als je me niet zo nodig hebt,’ ze kijkt hem even met een lachje aan, voordat ze opstaat. Nadat ze het licht wat dimt, loopt ze even naar de badkamer om vervolgens terug te komen met een natte handdoek en twee glazen water. Ze geeft Noah een glas aan en zet de andere zolang op het nachtkastje.

‘Laat me nog eens kijken,’ ze gaat tegenover hem zitten en bekijkt zijn wond even. ‘Ik denk dat het zo wel heelt..’ Ze probeert al het bloed voorzichtig weg te halen met de handdoek.‘Hoe voel je je?’
Ze neemt weer naast Noah plaats en kijkt hem afwachtend aan. ‘Ben je nog altijd zogenaamd boos op me?’ Hoofdschuddend denkt ze terug aan de avond, terwijl ze wat water drinkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 23:59 

Afbeelding

Noah volgt stilzwijgend Sam die de lichten dimt en even de badkamer in verdwijnt. Zijn blik glijdt van de badkamerdeur af naar zijn kamerdeur. Alsof hij verwacht dat er zo weer iemand binnen komt lopen. Hij glimlacht even lichtjes als ze hem een glas water geeft, dankbaar brengt hij deze dan ook naar zijn mond. Het koude water in zijn keel werkt enigszins verlichtend, alhoewel hij niet zeker weet of hij wel al nuchter wil zijn. Nog wat trillerig zet hij het half lege glas naast zich op de grond. Sam dept nog wat met de handdoek op zijn hoofd waarbij hij soms schrikkerig reageert zijn hoofd iets naar achter beweegt. Hoe voel je je? Hij trekt even zijn wenkbrauwen omhoog, dat doet zeer dus laat hij ze gauw weer op normale hoogte zakken. “Serieus?” hij kijkt haar even aan “Slecht, om het zacht uit te drukken.” Mompelt hij niet in staat om nu een bijdehand weerwoord te geven. Als ze naast hem komt zitten laat hij zijn hoofd voorzichtig tegen de muur achter zich rusten. Zijn ogen darten even opzij waarna hij ze met een pijnlijke frons sluit. “Een beetje.” Geeft hij waarheidsgetrouw antwoord “Ik was ook niet zogenaamd boos. Ik was echt boos.” Hij houdt zijn ogen dicht en zucht zachtjes “Je hebt gelogen over je identiteit, de spot met me gedreven door de doden te wekken en me toch zover gekregen om je te kussen. Ja, dat irriteert me wel een beetje. Maar jij bent mijn minste zorg nu, dus je hebt weer mazzel. En je zorgzaamheid maakt het ook wel weer een beetje goed denk ik. Nooit geweten dat je met een slok op liever werd.” Dat laatste probeert hij als een grapje te verpakken, alhoewel hij niet echt in de stemming lijkt te zijn voor grappen. “Kunnen we morgen verder praten, ik ben moe” fluistert hij zachtjes, als hij zijn ogen opent drukt hij even kort een kus op haar haren en gaat hij liggen. Even is hij stil “Sam..” murmelt hij “Kun je nog iets voor me doen?” Met een zucht trekt hij de dekens wat hoger op “Kun je Rose vragen om nog even langs te komen?” vraagt hij zachtjes, zich even niet bewust van de rivaliteit tussen de twee.

ooc: ik ga de dag langzaam afronden ^^

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 13:58 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose haar wenkbrauwen schieten kort omhoog bij de woorden van Thomas. Ze houdt haar lippen strak op elkaar om niks uit te brengen. Maar wanneer hij vervolgens ook nog eens begint te snauwen, kan ze haar ogen en oren niet geloven. Dit was niet de Thomas die zij kende. Verontwaardigt kijkt ze hem dan ook aan wanneer hij na zijn laatste woorden/gesnauw zijn arm losrukt en zich omdraait.

"Seriously, Thomas?" brengt ze dan ontzet uit. "Dan is hij morgen weer prima?" Ze schudt even ongelovig haar hoofd. "Jij kan hem misschien wel langer kennen dan mij, maar ik heb nu toch zo het gevoel dat je hem niet beter kent dan mij." snauwt ze terug.
"Ik begin er zelfs aan te twijfelen of je hem uberhaupt nog wel kent." mompelt ze er nog achteraan.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 23:49 

Mudbloodimageshack heeft de banner verwijderd ;__;
Afbeelding
nvm al een nieuwe

Thomas zucht diep. Hij weet niet zo goed wat hij met dit alles aanmoet. Hij is een beetje paniekerig vanwege de situatie, maar gelukkig en dankbaar dat hij weer leeft, beetje kwaad vanwege Noah's stomme actie, verward door Noah's reactie omdat hij hem ondanks dat toch probeerde te troosten, dáár weer kwaad om, maar vooral kwaad en verontwaardigd dat Rose hem de les komt lezen.

"En wie heeft jou het recht gegeven om daar over te oordelen?" verheft hij zijn stem. "Natuurlijk is het morgen niet allemaal prima, morgen is Noah nuchter genoeg zodat we het allemaal tot een mooi en gelukkig sprookjeseinde kunnen maken!"
Hij heft zijn handen in de lucht en kijkt haar indringend aan.
"Wakker worden Rose."
Hij draait zich om en loopt weg.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 19:55 

Afbeelding
Daisy Pocock

Alles lijkt wel niet veel erger te kunnen worden als Jarrod dan ook nog eens zichzelf onderkotst. Daisy zucht even en is erg opgelucht als Dominic hem komt redden. Cute, denkt ze met een glimlachje. Haar verantwoordelijkheden stoppen hier, besluit ze. Romy is ook al verdwenen. Met een zucht besluit ze zich naar haar slaapkamer te begeven. Wat een kerst. En morgen moet nog de echte K
kerstdag komen. Dat belooft.

Bovendien weet Daisy dan nog niets van Noah en het incident met het kamermeisje. Ze hoort Rose en Thomas ruzie maken. Daisy fronst haar wenkbrauwen, hoorden ze niet allebei in extase te zijn dat ze elkaar terug hadden?Ze hoort hem nog net zeggen tegen Rose dat ze moet wakker worden, maar van de rest heeft ze niets kunnen verstaan. Verbaasd, maar vooral verward, snelt ze naar haar zus. 'Hé, wat was dat?' vraagt ze zachtjes.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 21:01 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Ik geef om Noah en had van jou als grote broer alleen maar verwacht dat je hem niet zo makkelijk zou laten zitten, Thomas!" sputtert ze uit wanneer hij zijn stem tegen haar verheft.

"Die mooie en gelukkige sprookjeseindes van jullie zijn anders ver te zoeken!" zegt ze nog wanneer hij zich omdraait en wegloopt, na haar gezegd te hebben dat ze wakker moest worden. Ze houdt gefrustreerd haar hand op haar voorhoofd en haalt even diep adem, waarna ze een heel aangename en welkome stem hoort.
"Dais.." ze omhelst haar zusje meteen. Wanneer ze haar voorzichtig los laat kijkt ze haar een beetje moedeloos aan. "Noah.. Hij heeft een dienstmeisje haar leven ontnomen om dat voor Thomas te compenseren.. Maar toen liep Thomas al gauw weg zonder er echt voor z'n broertje te zijn en toen ik hem er daarover aansprak..." ze slaakt een zucht. "Hij schoot uit z'n slof tegen me.. Zo heb ik hem nog nooit gezien.."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 19:19 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic geeft Jarrod een speels klapje tegen zijn achterhoofd. Zelfs als het echt waar was dat Thomas terug is, en hij blijkbaar een vampier is geworden, dan is het nog steeds Thomas, toch? Het zou vast niet zo zijn dat hij ineens in een out-of-control monster was veranderd. Zonder verder nog veel woorden aan de dronken Jarrod vuil te maken, rond hij de douche langzaam af. Braaf kleedt hij de jongen aan, poetst zijn tanden en zorgt ervoor dat hij in bed belandt. Het zag ernaar uit dat Jarrod elk moment van deze wereld zou wegvallen om een bezoekje aan dromenland te plegen.

"Je bent net een kind..'' mompelt hij meer tegen zichzelf dan tegen Jar.

Dominic gaapt en springt nonchalant in een trainingsbroek. Zijn haren springen alle kanten op en het T-shirt dat hij aantrekt is ook niet zijn mooiste, maar goed. Het was tijd om zich even comfortabel te maken. Zijn ogen glijden even naar het pakje sigaretten op zijn nachtkastje. Dom twijfelt even, maar laat het uiteindelijk toch in zijn zak glijden. Nu niet, maar zo misschien wel.
Terwijl hij met zijn tong klakt kijkt hij nog een laatste keer naar een slapende Jarrod en besluit dat hij hem wel even alleen kan laten. Dominic buigt zich voorover en drukt een zacht kusje op de jongen zijn wang.

"Ik ben zo terug. Slaap lekker.''

Verrassend genoeg voelt hij zich kalm. Niet gefrustreerd, chagrijnig of depressief. Gewoon. Rustig. Dominic pakt het lingerie en de jurk en loopt vervolgens de gang op. In gedachten verzonken zoekt hij kamer na kamer na. Het duurt even, maar uiteindelijk wordt zijn harde werk - hij moest toch van die smerige lingerie af- beloont. Dom wandelt ongevraagd de kamer binnen en merkt op de Noah er ook is. Vreemd genoeg lijkt hij niet al te blij, en zijn arrogantie lijkt als sneeuw voor de zon verdwenen. Normaal had hij het als kans gezien Noah te pakken te nemen, maar om de één of andere reden besluit hij de jongen eerst te negeren.

"Sammie,'' begroet hij haar. Zo snel hij kan gooit hij haar de spullen toe. "Doe dat Jarrod alsjeblieft niet meer aan. Het is vervelend om hem te moeten verzorgen. Het is net een kleuter.'' Zuchtend observeert hij de twee gezichten.

"Ik heb gehoord dat Thomas terug is,'' Hij richt zich meer tot Noah. Het sprak voor zich, of dat dacht hij in ieder geval, dat de ander van slag af was door de spontane terugkeer van zijn broer. "Jarrod zei dat hij een vampier was- of zo.''

Droog nodigt hij zichzelf uit en neemt plaats naast de ander. Afwezig kijkt hij naar het plafond. Als hij wilde praten kon hij dat gerust doen. Dominic was niet het melodramatisch soort persoon dat er van alles aan deed om iemand gerust te stellen. Van hem zou je alleen maar de waarheid te horen krijgen, en hij zou het niet voor je verpakken in prachtige zinnen en lieve woordjes. De reden waarom veel mensen niet met hem konden praten, was juist omdat ze er niet mee om konden gaan dat hij nogal harsh kon zijn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 22:32 

Afbeelding
Daisy Pocock

Daisy slaat meteen haar armen ook om Rose heen. Ze is helemaal sprakeloos door wat er volgt, maar besluit dat er later wel een beter moment zal zijn om er het fijne uit te halen. Eerst haar liefste zus nu kalmeren. 'Hij is vast nog niet helemaal bekomen van het hele ik-was-dood gedoe,' probeert ze Rose gerust te stellen. 'And can you blame him? Thomas zal tegen morgen wel bijdraaien.' Ze geeft haar zus een bemoedigende blik.

'Noah daarentegen...' vervolgt ze zachtjes. Ze weet niet wat ze er van moet vinden. Natuurlijk moest het evenwicht hersteld worden, dat lijkt haar wel logisch, maar toch blijft het fout om zomaar iemands leven te ontnemen. En toch, als zij de keuze kreeg tussen haar bloedeigen zus, of een dienstmeisje. De keuze zou snel gemaakt zijn. 'Hoe gaat het met hem? Is hij oké?'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 23:22 

Afbeelding

Samantha knikt met een glimlachje wanneer Noah zegt dat hij echt boos was. Nu niet meer dus, besluit ze tevreden. Ze grinnikt bij de uitleg van zijn –in Sam’s ogen nog altijd- zogenaamde boosheid. ‘Ach, normaal ben ik ook altijd lief,’ antwoord ze dan ook, ‘en ik heb niet gelogen over mijn identiteit, ik heb alleen niet alles verteld..’ ja, ze moet toch weer even bijdehand zijn, ‘Maar je hebt gelijk, we praten morgen wel verder. We kunnen wel wat slaap gebruiken.’

Sam wilt juist opstaan als Domdom zichzelf uitnodigt in de kamer. Ze krijgt haar kleding toegegooid en moet onbewust even lachen om jarrod. ‘Ach, hij wilde het zelf,’ onschuldig haalt ze haar schouders op. ‘Kom,’ ze trekt Dominic weer overeind, ‘Ik leg het je allemaal wel uit, maar niet hier,’ ze werpt een blik op Noah, ‘Hij heeft nu eenmaal meer slaap nodig dan jij of ik,’ voegt ze er iets zachter achteraan. Ze loopt de kamer uit en eigenlijk is ze wel blij met Dom’s onderbreking, nu heeft ze niet hoeven antwoorden op Noah’s vraag om Rose. No way dat ze dat ook maar zou overwegen.

Met haar arm in die van Domdom gehaakt, loopt ze naar buiten. ‘Zo, ik kan wel een sigaret gebruiken.’

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: