Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 14:06 

Afbeelding

Ryce gaat niet op Jamie in als hij zegt dat hij zich niet aangevallen had moeten voelen. Het interesseerde hem eigenlijk allemaal niet. Alsof er iemand bestond die er blij van werd om 'Mr. Ochtendhumeur' te worden genoemd. Ach, boeiend.

Zijn ogen schieten verbaasd open als Jamie zegt dat Collin op hem lijkt. Ryce knippert verward met zijn ogen maar hersteld zich snel weer.

"Collin is niet mijn zoon,'' legt hij uit. "Maar ik ben wel gehecht aan hem.'' Ryce krabt even aan zijn achterhoofd en kijkt naar Liv. Awkward. Een droge glimlach verschijnt op zijn gezicht. In principe was de conclusie niet raar; ze waren grotendeels van de tijd samen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 19:47 

Afbeelding
Dexter

Dexter loopt fluitend de trap op naar boven. “Morguh” begroet hij de twee mannen op het bed. Hij werpt even een korte blik op de fles drank en de twee vriendinnetjes. In de gezamenlijke badkamer rommelt hij nog wat aan een kraan. Niet veel later wandelt hij alweer terug “Ik moet een bedrijf van buiten de stad bellen.” Meldt hij luchtig als hij even halt houdt bij kamer van Justin “Maar Emma heeft al aangeboden om haar badkamer ter beschikking te stellen tot jullie waterleidingen weer gemaakt zijn. Perziklaan 104.” Hij groet de twee vriendelijk en loopt dan naar beneden om de rest het goede nieuws te vertellen.

Eenmaal buiten haalt hij met een oude handdoek nog een vieze veeg van zijn neus en voegt hij zich bij de rest. “Zoals ik net ook al tegen ons drankorgel boven zei, jullie leidingen zijn stuk. Het is niet iets wat ik zelf in mijn eentje kan oplossen. Dus ik zal een bedrijf uit een grotere stad bellen en vragen om hier morgenochtend langs te komen.” Geen probleem toch. Het kon altijd erger, een dag zonder water zouden ze vast wel overleven. “Er is geen reden tot paniek. Onze lieftallige Emma heeft haar badkamer namelijk al ter bruikleen beschikbaar besteld. Dus iedereen kan zich gewoon melden op de Perziklaan 104.” Hij glimlacht even breed, vooral richting Emma. “Ohja..” bijna vergeten “Aangezien jullie geen water hebben, zijn ook de toiletten onbruikbaar.” Small detail.

Nu de bakker toch aan huis aan huis bezorging doet, hij kan wel een ontbijtje gebruiken. Emma heeft hem tenslotte ruw gewekt en direct aan het werk gezet. Hij voegt zich bij Tess en kijkt even nieuwsgierig haar mandje in. “Wat heb je voor lekkers in de aanbieding?”

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 21:23 

Afbeelding

Christian knikt als hij opmerkt dat hij het behoorlijk verpest heeft bij zijn vorige banen. Justin laat zich vallen op zijn rug en vertelt zijn ‘verhaal’. Christian luistert half mee en neemt af en toe een slok van zijn glas. Hij weet dat hij nu rustig moet doen met de whisky, niet om het feit dat de fles bijna leeg is. Maar ook dat hij niet in de verkeerde kamer dronken gevonden wil worden. Justin is waarschijnlijk al niet meer te redden.

”Ach, ik ben gewend om elke dag een glas te drinken, maar ik weet dat jij straks een enorme kater hebt. Bereid je maar alvast voor” waarschuwt Christian hem met een gemene grijns. De lokale klusjesman loopt ook nog even voorbij, maar Christian negeert half wat hij zegt. Iets wat hij wel opvangt is de locatie van de badkamer die hij mag gebruiken, op de Perziklaan. Wat een straatnaam zeg, denkt hij spottend.

Christian drinkt zijn glas leeg en laat hem dan per ongeluk klungelig op de grond vallen. ”Nu is het wel genoeg met het feest” zegt Christian doelend op de fles whisky. Hij staart Justin benieuwd aan. ”Hoe voel je jezelf nu?” vraagt Christian dan.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 18:27 

Afbeelding

Liv volgt het gesprek tussen Justin en Ryce een beetje ongemakkelijk. Eigenlijk vond Liv mensen nooit onaardig, maar deze jongeman was niet heel respectvol bezig. Eerst tegen haar en dan tegen Ryce en ze weet niet hoe ze met hem om moet gaan, want zo iemand kwam je in dit dorp niet tegen. Toch denkt ze dat er zeker wel wat achter moet zitten en Jamie bevestigd dit als Justin weg loopt, dus ze besluit er in de toekomst moeite in te steken.

Liv hoort wat Jamie zegt tegen Ryce over Collin en ze glimlacht, want hij had wel gelijk. Ze laat haar blik op Collin vallen en die heeft zijn ogen ver open gespert. Collin wist eigenlijk niks over hoe het was gelopen. Hij weet enkel dat zijn vader er gewoon niet is. Ryce legt een beetje ongemakkelijk uit dat hij Collin's vader niet is en Liv knikt instemmend. "Collin's vader woont niet in dit dorp, maar hij ziet Ryce toch als een vader. Heb jij kinderen?"

Liv vindt het allemaal wel leuk, die nieuwe bewoners!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 19:19 

Afbeelding
    Jamie Winsten

... oh. Ryce is niet Collin's vader. Jamie kijkt schaapachtig naar Ryce en is best blij als Dexter aan komt lopen met het nieuws dat ze geen water hebben. En dat de toiletten niet gebruikt kunnen worden. Yeah, daar is Jamie niet zo blij mee. Moeten ze telkens dan naar Emma's huis daarvoor? Knock knock, hey Emma, wij zijn het! Mogen we je badkamer gebruiken? Danku, danku... En dat meerdere malen per dag? Jamie kan een zuchtje nog net onderdrukken.

Liv vindt Jamie's fout (wat Ryce en Collin betreft) klaarblijkelijk niet zo erg. Waarschijnlijk dachten wel meerdere mensen dat Ryce de vader was? Hoe dan ook, ze vraagt of hij kinderen heeft, en hij wilt antwoorden met een "NATUURLIJK niet!", omdat hij zichzelf bij lange na niet verantwoordelijk genoeg acht voor ouderschap. En bovendien zouden hij en Justin moeten adopteren en- wait, zit ik nu te denken aan baby's adopteren met Jus? Want daar is het nog VEEL te snel voor, en Jamie belandt half in een paniekaanval.

"Um, nee," zegt hij uiteindelijk tegen Liv. "Nee. Later misschien? Ik um, ik weet het niet? Ik ga even naar boven - we moeten alles nog... op z'n plek zetten... uitpakken..." Jamie werpt Liv en Ryce een glimlach toe, en loopt dan gauw terug naar het huis. Eenmaal binnen haalt hij diep adem. Okay - even Justin zoeken. Die kan hem vast wel kalmeren. Jamie loopt de trap op, tot hij de kamer van hem en Jus bereikt, maar in de deuropening komt hij tot stilstand. Daar zitten ze dan: Justin en Christian. Met een fles drank. En het is te zien aan Justin dat hij vrij zat is. Dat is vreemd. En Christian - is dat niet die gast die daarnet zo zuur deed? Wat zit hij nu hier aan een dronken Justin te vragen hoe hij zich voelt? Jamie voelt een ongemakkelijk gevoel hem bekruipen.

"Hey," zegt hij abrupt, nog steeds in de deuropening staande. "Onderbreek ik iets? Um, ik kan later terugkomen, als jullie... klaar zijn."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 20:09 

Afbeelding

Justin besteedt weinig aandacht aan de waarschuwing van Christian en wuift hem letterlijk weg. "Dat zal heus wel meevallen." Waarschijnlijk niet op een lege maag, maar goed. Hij kan er verder niet echt op reageren, want ineens staat Dexter in de deuropening en meldt dat ze de badkamer van Emma moeten gaan gebruiken tot hun eigen waterleiding het doet. Automatisch krabbelt Justin overeind en schopt daarbij zijn laarzen half door de kamer. "What?" Helaas is zijn reactie veel te traag en is Dexter alweer verdwenen.

Christian gooit zijn glas op de grond en Justin staart er een beetje verward naar, alsof hij zich probeert te herinneren waarom een glas niet op de grond thuis hoort. Het is een ingewikkelde opgave. Hij kijkt op bij de vraag van Christian, zodat hun ogen elkaar ontmoeten. Justin grijnst en giechelt zachtjes. "Ik voel me prima." Antwoordt hij vrolijk, terwijl hij zichzelf half op Christian's schoot schuift. Hij heeft behoefte aan lichamelijk contact, oké?

En dan, als geroepen, klinkt de stem van Jamie! Razendsnel draait Justin zijn hoofd richting de deur - een actie waar hij aardig duizelig van wordt. De woorden van zijn vriend verwarren hem, maar ze dringen niet 100% door. "Klaar met wat?" Reageert hij schaapachtig.

Hij laat zich onhandig van het bed af glijden en huppelt een beetje scheef naar Jamie. "Hey gorgeous." Grijnst hij, terwijl hij zijn armen om Jamie's nek slaat. Een tikkeltje onhandig blijft hij aan de langere jongen hangen. Hij drukt een liefdevolle kus op Jamie's wang en giechelt dan weer. "Christian is goed.. in feestjes geven.. Uhu.."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 20:44 

Afbeelding

Christian voelt zich ongemakkelijk als Justin richting zijn schoot schuift. Als hij nuchter was geweest zou hij hem afgeschoten hebben. Christian kucht even en staat dan op. Het was wel genoeg geweest nu. Gelukkig stapt Ken naar binnen en vliegt Justin hem meteen in zijn armen. Christian grijpt naar zijn fles whisky die op de grond staat. Hij glimlacht om Justin's opmerking, hij krijgt niet vaak complimenten. Eigenlijk nooit.

Hij slaat vriendschappelijk maar hard op Jamie's schouder. "Hij is helemaal voor jou hoor tijger" zegt Christian geestig. Hij beent zich de kamer uit en loopt naar zijn eigen vertrek. Eenmaal aangekomen, zet Christian de fles in de kast en laat zich vallen op bed.

Wat een begin van een nieuw leven. Hij heeft samen met een homo van zijn whisky genoten en Justin is zelfs dronken geworden. Ook heeft hij daarnaast op een vriendelijke wijze met hem gecommuniceerd. Eigenlijk zou hij hier een medaille voor moeten krijgen. Ja dat verdient hij, een gouden medaille die je normaal krijgt na een heldhaftige daad.

Laatst bijgewerkt door Apollo op wo maart 28, 2012 21:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 21:07 

Afbeelding
    Jamie Winsten

Jamie's ogen glijden over het tafereel tegenover hem, en hij merkt op dat er nogal wat lichamelijk contact tussen Justin en Christian is. Pang. Wanneer Justin echter doorheeft dat Jamie er staat, maakt hij zich los van Christian om vervolgens zijn armen over Jamie's nek heen te slaan. Hij zegt iets over dat Christian goed feestjes kan geven (en een walm die naar alcohol ruikt verlaat Justin's mond in het proces), en dan krijgt Jamie ook nog een kusje. Jamie is best geĂŻrriteerd inmiddels. Ze zijn net gaan samenwonen, wat een gigantische stap is, en wat lijkt meneertje een goed idee? Om met de nieuwe buurman dronken te worden, en touchy-feely te doen! Woohoo!

Christian's woorden belanden ook een beetje verkeerd bij Jamie. Want Jamie vindt dat het klinkt alsof Christian daarvoor aan het flirten was met Justin. Nou. Christian gaat er vandoor, en Jamie en Justin zorgen dat ze de kamer binnengaan zodat de deur achter ze dicht valt. Jamie haalt diep adem en maakt zijn lichaam wat losser. Misschien interpreteert hij het wel allemaal verkeerd? En jaloezie staat hem niet. Het was vast niets.

Jamie's ogen vallen op Justin die nog altijd aan hem hangt, en er momenteel nogal hulpeloos uitziet. Alsof hij zou omvallen als Jamie weg stapt. Dus uiteindelijk slaat hij zijn armen om de andere jongen heen ter ondersteuning. "Ik zie dat je vriendjes hebt gemaakt," zegt hij luchtig. "Goed dat je het met iemand hier kunt vinden." Hij weet er zelfs een glimlachje vanaf te krijgen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 29, 2012 16:26 

Afbeelding

Justin vindt het niet zo heel erg dat Christian de kamer verlaat. Hij vindt het best.. ehm.. spannend om alleen met Jamie op hun kamer te zijn. Hij is dan ook helemaal gelukkig als Jamie zijn armen om hem heen slaat. Tevreden sluit hij zijn ogen en laat hij zijn hoofd op de ander zijn schouder rusten. Hij zucht en laat traag de woorden van zijn vriend tot zich doordringen.

Hoopvol richt hij zijn blik op Jamie's gezicht. "Jij bent nog steeds mijn beste, beste vriend." Ratelt hij met een glimlach, terwijl hij liefjes over Jamie's arm wrijft. De behoefte voor contact is nog steeds niet 100% vervuld. "Je bent heel lief, weet je?" Hij drukt zich nog wat dichter tegen Jamie aan. "Ryce is niet lief. Waarom bleef je zo lang bij hem?"

Hij staart naar zijn sokken en zucht dan diep, voordat hij weer naar Jamie's gezicht kijkt. "Ik heb mijn kleding gesorteerd." Zegt hij dan serieus, het vorige onderwerp weer totaal vergeten.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 17:48 

Afbeelding
    Jamie Winsten

Jamie's irritatie wordt minder met de seconde, omdat Justin zo lief doet. Hij wilt weten waarom hij zo lang bij Ryce bleef, en Jamie haalt lichtjes zijn schouders op. "Hij was niet blij met wat je tegen hem zei," besluit hij te zeggen. "Dus ik probeerde uit te leggen dat je heel fantastisch bent, en dat..." Maar Jus begint over zijn kleding en dat hij het gesorteerd heeft. Een flauw glimlachje verschijnt om zijn lippen. Justin is altijd netjes geweest, vooral wat zijn kleren betreft. Jamie, daarentegen, is zo iemand die het niet erg vindt om zijn kleren in een hoopje in een hoek te gooien. Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, nu hij samenwoont met Justin.

"Ik zou je water aanbieden," zegt Jamie vervolgens. "Maar daarvoor moeten we naar Emma's huis. En ik denk niet dat jij nu echt goed kunt... lopen." Hij ondersteunt Justin richting het bed, waarna hij de andere jongen erop laat liggen. Jamie gaat naast hem liggen, maar hij houdt zijn hoofd omhoog met zijn hand, zodat hij Justin nog aan kan kijken. "Zorg jij dus maar dat je nuchter wordt."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 10:23 

Afbeelding

Justin blijft glimlachen, terwijl Jamie hem meeneemt naar het bed. Oh, het bed. Dat is een fijne plaats. Zeker samen met Jamie. Hij krijgt half iets mee over water en Emma, maar aangezien beide onderwerpen hem niet zoveel kunnen schelen, doet hij geen moeite om echt te luisteren. Jamie komt naast hem liggen en dat is veel interessanter.

Helemaal gelukkig met de aandacht, kruipt Justin tegen zijn vriend aan. Hij negeert maar even dat Jamie aan het wachten is tot hij weer wat nuchterder is. In plaats daarvan, begint hij onhandig kusjes in Jamie's nek te plaatsen, terwijl hij zijn arm om de ander zijn middel slaat. Een speelse glimlach staat op zijn gezicht. Dit is nog veel leuker dan alcohol drinken met Christian. Juist, Christian.

"Christian.. zegt dat wij.. Barbie en Ken zijn.." Brengt hij met wat moeite uit. "En jij bent Ken.." Voegt hij er een beetje verward aan toe, waarna hij zachtjes giechelt. Hij kan nog steeds niet snappen hoe Christian op de vergelijking is gekomen. Daarbij is zijn anatomie 100% intact, thank you very much. Oh, dat kon Jamie waarschijnlijk ook voelen.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 18:40 

Afbeelding
Tyler Ashby

Tyler is nog even blijven staan kijken naar het hele Justin/Jamie/Christian gebeuren, schudt dan zijn hoofd en gaat weer naar beneden, naar Emma. Die drie zijn een toonbeeld van wat er mis is met de mensheid. Of toch zeker Christian en Justin. Jamie lijkt er gewoon wat tussenin gekegeld. Achja, Tyler haalt zijn schouders op, hij zal zich nog vaak genoeg in hun schoenen bevinden later, dus het lijkt hem wijs te zwijgen.

Eenmaal buiten verkondigt Dexter dat het water niet te maken valt. Tyler kreunt. Niet inwendig, gewoon luidop. 'Awesome,' zegt hij. 'Ik kom serieus bij jou douchen, Emma.' Dat is dan ook al geregeld. Hopelijk wordt dat water snel opgelost, want really, ze kunnen niet afwassen, niet drinken, niet douchen, geen tanden poetsen. Een huis zonder water is echt prehistorisch. Elke cent die hij aan huur betaalt hiervoor is duidelijk een cent te veel. Maar Tyler heeft zijn trots, hij wil niet met hangende pootjes terug naar huis.

'Dus, waar is dat feest?' vraagt hij dan met een brede glimlach. Tijd voor wat fijner nieuws dan de povere staat van zijn nieuwe thuisfront. 'En wat is het thema van vanavond?' Hij probeert het echt enthousiast te zeggen -en misschien lukt dat nog wel- maar inwendig bidt hij voor een thema dat meevalt. Een thema dat te omzeilen valt. Niet cowboys en indianen, want dan gaat hij officieel niet.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 21:28 

Afbeelding
    Emma Bell

Oeh! Enthousiasme! Die houding van Jamie bevalt haar wel, hij stelt zelfs voor om te vergaderen. Wie weet zou hij ook wel bij het algemene comité kunnen komen, al moest ze daarvoor wel met de andere dames overleggen. Ze houdt hem in ieder geval even goed in de gaten.

Het maakt Emma niet zoveel uit wanneer iedereen zich her en der verspreidt en uiteindelijk het huis in verdwijnt. In de tussentijd heeft ze zelf haar notitieblokje tevoorschijn gehaald om daar wat belangrijke dingen op te noteren - onder andere wat ze zojuist van de nieuwelingen heeft gehoord - en heeft ze al snel haar telefoon erbij gepakt om snel alles in gang te zetten en dingen te regelen.

Emma kijkt op wanneer Dexter opeens weer verschijnt en even iedereen duidelijk maakt dat ze gebruik kunnen maken van haar badkamer.
"Dexter!" sist ze richting hem. Zich bewust van de mensen die nog buiten staan, zet ze snel weer een glimlachje op. "Nee, ik had het niet tegen jou." zegt ze nog snel tegen de persoon met wie ze aan de lijn was, waarna ze al snel ophangt.
"Tuurlijk, jullie mogen langskomen wanneer jullie dat nodig vinden." brengt ze met enige moeite uit. "Sure." knikt ze dan ook naar Tyler.

"Nou, we hebben vele thema-gerelateerde tradities hier. Maar vanavond staan jullie centraal." glimlacht ze. Een thema-feestje kon ze niet plots zomaar verzinnen! Daar moesten zoveel dingen voor geregeld worden, dat was onmogelijk om te regelen. Maar een goed feestje organiseren kan altijd.
"Zeg.. Ik hoorde net dat je gitaar speelde?" komt er dan opeens als geniaal idee in haar op. "Wat zou je ervan vinden.. Om vanavond te spelen?" Ze kijkt hem enthousiast aan. "Hm?"

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 22:08 

Afbeelding
    Jamie Winsten

Dus. Justin heeft duidelijk al plannen gemaakt voor de nabije toekomst. Hij zit slordig Jamie's nek te zoenen en pogingen te maken om zo dicht bij elkaar als mogelijk is te komen. Jamie grinnikt zachtjes, en probeert Justin zo voorzichtig mogelijk van zich af te houden. "Jus..." Hij drukt een kus op zijn wang en gaat dan rechtop zitten. "Ik hou van je, en ik wil... jou. Maar niet nu. Je bent niet erg coherent." Zo, en nu moet Justin niet teveel aan Jamie zitten, want die probeert zijn fysieke toestanden~ ook in check te houden.

Anyway, dan vertelt Justin over de nicknames die Christian ze heeft gegeven. Ken en Barbie. Jamie's geamuseerde uitdrukking maakt plaats voor eentje van irritatie. "Zei hij dat tegen je?" vraagt hij scherp. Jamie ervaart een nogal zinkend gevoel. Great. Ze delen een huis met een homofoob. Wat een ongelofelijk k*topmerking van Christian. Suggereren dat Justin niet genoeg man is? "Christian weet niet waar hij het over heeft." Justin schijnt niet eens door te hebben wat de implicaties zijn, en ergens wilt Jamie hem altijd in het donker houden. Laat Justin maar denken dat de buurman oké is. Justin heeft al genoeg te verduren gehad van Christian-types. Nu wilt Jamie Justin beschermen, als het even kan. Hij maakt dan ook een mentale notitie om met Christian te praten, en te zeggen dat hij nooit meer zulke opmerkingen tegenover Justin moet maken. Ever.

Hij probeert zijn intense irritatie te verbergen, maar dat lukt niet echt. Jamie is nooit goed geweest in het poker-face'en. Hij pakt dus Justin's handen vast en kijkt hem liefhebbend aan. "Ik hou van je, Jus. Always."

Ugh, de buitenwereld suckt en Justin is te goed voor iedereen.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 22:17 

Afbeelding

Christian merkt dat zijn ogen dicht vallen en staat abrupt op. Het is te vroeg om te slapen. Hij kan wel een douche gebruiken en tien glazen water. Bij wie moet hij daar ook alweer voor zijn? Richard gaat met zijn hand door zijn haar en denkt na. Is het nou Esme? Hij weet in ieder geval de straatnaam. Perziklaan. Die is makkelijk te onthouden. Plotseling schiet de naam binnen. Emma.

Hij wandelt zijn kamer uit en de trap af. Als hij buiten komt hoort hij dat ze een feest voor vanavond aan het plannen zijn. En blijkbaar staan de nieuwkomers centraal. Hij kijkt naar de gezichten en zoekt naar een hoofd dat lijkt op een 'Emma'. Meestal gokt hij wel goed. Er waren vooral mannen aanwezig, dus zijn blik valt uiteindelijk op de blondine.

"Ben jij Emma?" vraagt hij brutaal dwars door het gesprek heen. "De klusjesman zei dat ik bij jou moet wezen voor een douche?" vraagt hij zo vriendelijk mogelijk.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: