Dus. Justin heeft duidelijk al plannen gemaakt voor de nabije toekomst. Hij zit slordig Jamie's nek te zoenen en pogingen te maken om zo dicht bij elkaar als mogelijk is te komen. Jamie grinnikt zachtjes, en probeert Justin zo voorzichtig mogelijk van zich af te houden.
"Jus..." Hij drukt een kus op zijn wang en gaat dan rechtop zitten.
"Ik hou van je, en ik wil... jou. Maar niet nu. Je bent niet erg coherent." Zo, en nu moet Justin niet teveel aan Jamie zitten, want die probeert zijn fysieke toestanden~ ook in check te houden.
Anyway, dan vertelt Justin over de nicknames die Christian ze heeft gegeven. Ken en Barbie. Jamie's geamuseerde uitdrukking maakt plaats voor eentje van irritatie.
"Zei hij dat tegen je?" vraagt hij scherp. Jamie ervaart een nogal zinkend gevoel. Great. Ze delen een huis met een homofoob. Wat een ongelofelijk k*topmerking van Christian. Suggereren dat Justin niet genoeg man is?
"Christian weet niet waar hij het over heeft." Justin schijnt niet eens door te hebben wat de implicaties zijn, en ergens wilt Jamie hem altijd in het donker houden. Laat Justin maar denken dat de buurman oké is. Justin heeft al genoeg te verduren gehad van Christian-types. Nu wilt Jamie Justin beschermen, als het even kan. Hij maakt dan ook een mentale notitie om met Christian te praten, en te zeggen dat hij
nooit meer zulke opmerkingen tegenover Justin moet maken. Ever.
Hij probeert zijn intense irritatie te verbergen, maar dat lukt niet echt. Jamie is nooit goed geweest in het poker-face'en. Hij pakt dus Justin's handen vast en kijkt hem liefhebbend aan.
"Ik hou van je, Jus. Always." Ugh, de buitenwereld suckt en Justin is te goed voor iedereen.