Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 23, 2012 12:33 

Liz is qua contacten sowieso beschikbaar omdat ze nu even weinig vrienden heeft. Ik ben sowieso voor dat we de pub een beetje meer gaan gebruiken als meetingplek, want dan heeft Liz gelijk meer mensen om mee te praten :) Ik hoef niet perse met iedereen een verhaallijn te hebben want we moeten elkaar vanzelf wel, maar evt beschikbaar mag altijd.

Suze gaat op het gemeentehuis werken aan een bureautje, dus die meet daar Donovan sowieso en ook Helena dan. Dat scheelt al. En meer verhaallijnen: pb me!

We hebben trouwens veel fullsolli's, vooral omdat Suze ook full is. Hopelijk nog wat meer anderen binnenkort :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 23, 2012 15:30 

En wat mannen zou ook wel okay zijn. xD

@Yuuki, misschien kan je personage door mijn personage (Rodrick) zijn ingehuurd om voorspellingen over de gemeente Sado te doen? Idk of je dat wat vindt, maar dat kwam in me op bij het lezen van je solli :')

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr nov 23, 2012 21:59 

Dat lijkt me een heel goed idee, Reflex! Dan heeft Erza in ieder geval iets te doen. :)

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2012 21:33 

http://s1141.beta.photobucket.com/user/SadoRPG/library/

Op deze photobucket kunnen de nieuwe RPG'ers alvast hun banners vinden (:. Sado heeft altijd al kleurenbannertjes gehad en die traditie willen we graag behouden. Jullie kunnen kiezen tussen twee fonts. Dit omwille van het feit dat niet elke naam even mooi uitkomt in een bepaalde font (wegens de lengte bijvoorbeeld). Dus je kan zelf kiezen welke je voorkeur draagt.

In ieder geval bedankt dat jullie hebben gesolliciteerd (: hopelijk hebben jullie er zin in. Voorstellen voor verhaallijnen, ideeën, plottwists,... Alles kan en mag hier besproken worden ^^.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 21:28 

Just to be clear. Er mag dus gepost gaan worden. (:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 21:49 

Heb een ministukje teruggespoeld (dus ze heeft Mairi en Helena nog niet gezien, maar komt net de keuken uit), misschien makkelijker voor iedereen.

Voor de nieuwkomers: Liz woont al haar hele leven in Sado en is dus bekend voor iedereen die lang in Sado woont (of iig van naam, haar familie woont er ook al lang). Ze is echter een poosje weg geweest, dus als jouw personage er pas een tijdje woont, dan hoef je haar niet te kennen.

En nog iets: wat doen we met de Whytes? Verdwenen na de moord?

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 22:18 

Oh goed idee, Arianna (: ik zal ook even een korte samenvatting geven van mijn personages zodat jullie niet heel mijn sollicitaties hoeven te lezen.

Donovan: hautain, zeer controlerend, kan zichzelf helemaal niet relativeren. Werkt in het gemeentehuis en staat in voor de administratie van de geboortes, overlijdens en nieuwe inwoners. Wil graag alles over iedereen te weten komen en is zeer controlerend en een tikkeltje intimiderend. Hij woont al eventjes in Sado waar hij noodgedwongen naar toe is moeten vluchten. Hij is een mublood dat zich voor doet als pureblood.

Cecilia: vrouw van de burgemeester en squib. Houdt het angstvallig voor de buitenwereld verborgen dat ze niet kan toveren. Is perfectionistisch en wil het perfecte gezin vormen voor de buitenwereld. Ze cijfert zichzelf volledig weg, omdat ze de carrière van haar echtgenoot op de eerste plaats zet. Wel zeer goed in bakken.

Als iemand nog vragen heeft, hoor ik het graag :'). Veel postplezier allemaal!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 22:46 

Het duurde even, maar ik heb besloten welke van de twee banners te gebruiken. Dus ik ga ook zo posten! En mijn personage is new in town, dus niemand kent en hem en hij kent niemand~

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 23:20 

Okee wat netter ;)

Liz: Ze woont al haar hele leven in Sado en is dus bekend voor iedereen die lang in Sado woont (of iig van naam, haar familie woont er ook al lang). Ze is echter een poosje weg geweest, dus als jouw personage er pas een tijdje woont, dan hoef je haar niet te kennen. Is opgeleid als journaliste, is naar Sado gekomen en heeft een baantje aangenomen in Polly's Pub, maar sinds Polly verdwenen is heeft ze er de leiding over (nog maar net in het verhaal). Koppig, nieuwsgierig, eerlijk en spontaan, vol zelfvertrouwen. Halfje.

Susannah: Ze is net in het dorp en gaat werken op het gemeentehuis. Ze werkte op het Ministerie bij de Adoptie- en Geboorteregistratie en gaat dat nu opzetten in Sado. Typische arrogante full. Wantrouwend, controlfreak en een goede leugenaar.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2012 21:26 

Yeeeeeuy, we zijn begonnen! Dat is wel makkelijk die korte beschrijvinkjes zo :) Danny is nieuw in Sado, dus niemand kent hem en hij kent niemand. Wie behoren allemaal tot de oude garde en wie zijn er nieuw?

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 29, 2012 1:38 

Hahahahahaha :')
Blijkbaar had de ene helft van het Weasley duo zich om laten leggen en was zo'n opdracht even niet aan de ander besteedt.
Ik hou van Sado en haar humor <3

Oude garde: Mairi, Helena, Donovan, Amy, Liz, Callen, Elisabeth
Wel al in de oude RPG maar redelijk nieuwe personages: Cecilia, Rodrick, Eleonora, Susannah
Nieuw: Danny, Adam, Ezra

RPGers oude garde: Reflex, Lacrimosa, Lana, Arianna, Harry, Ron & Hermione
Nieuw: Yuuki, Indian Violet, Skywalker

En dan hebben we nog enkele verdwenen personages omdat hun RPGers ermee gestopt zijn, zoals Polly en de familie Whyte (Ralph, zijn vrouw (had die een naam?), Syll en Selene).

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 14:41 

Citaat:
en bovendien voelde hij zich een beetje als Zorro. Maar dan zonder paard en gelukkig zonder snor.

Grotjegriebels. Vrouwen. Hij kan toch moeilijk te laat komen op zijn eigen feest!

Tot nog toe vond hij de bugemeester een rare kwast die het charisma ontbeert om een echt gerespecteerd dorpsfiguur te kunnen zijn.


Treffend verwoord deze stukjes, die deden mij toch wel glimlachen toen ik ze las :')

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 22:57 

Guuuys, heb een postje gedaan zodat we niet dicht hoeven, maar posten please? (:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme