Over Jezelf: Naam: Angie
Leeftijd: 21
Paspoort: HierPersonage Naam: Alison Fisher
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw
Afdeling: Griffoendor
(ik ging in eerste instantie voor Zwadderich, maar daar zijn er blijkbaar al veel van)Karakter: Alison is een nieuwsgierig en impulsief meisje. Ze beschouwt haar intelligentie als haar sterkste punt en is daarbij trots op haar afdeling. Haar lieftalligheid, trouwheid en eerlijkheid zijn alleen maar besteed aan de mensen die zij graag heeft en daar is ze vrij kieskeurig in. Met vooroordelen vormt ze al vrij snel een beeld over iemand en dat zal niet meteen veranderen waardoor ze een tikkeltje arrogant kan overkomen. Over het algemeen zal ze sociaal zijn, want je weet nooit wanneer je iemand nodig kan hebben. Haar ware aard zal maar tot uiting komen bij haar vrienden of "vijanden".
Uiterlijk: Bij Alison komt meteen de gedachte "klein maar fijn" op. Haar kleine gestalte en mager figuur worden gecompenseerd door haar schattig gezichtje. Ze heeft lang donkerbruin haar tot aan haar schouders met grote bruine ogen die heel intens kunnen kijken. Ze kleedt zich altijd heel zorgvuldig met veel aandacht voor jurken, rokjes en leggings.
Waarom gaat hij/zij mee?: De roddel die zich verspreid had op school waarbij een aantal mensen het huis wilden binnengaan, had haar aandacht getrokken. Benieuwd wat er nu zo mysterieus is aan dat huis kon ze toch niet zomaar achterblijven.
Overig: Excuses voor mijn late aanmelding, maar ik was aan het twijfelen of ik ook terug met Faith zou solliciteren of niet. Uiteindelijk heb ik besloten om met een nieuw personage te beginnen wegens tal van redenen... R.I.P. Faith Williams :p