Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 16:03 

Naam: Chris Colfer (HA! I wish.)
Leeftijd: 19
RPG-passport: I'm yooours ~

Personage
Naam: Alois Mathieu
Leeftijd: 17
Geslacht: Male

Uiterlijk: Alois heeft halflang, donkerblond haar, dat meestal een beetje in de war zit. Hij heeft grote, bruine ogen en redelijk volle lippen voor een man. Verder is zijn uiterlijk niet al te opvallend, aangezien hij een gemiddelde lengte en postuur heeft. Toch heeft hij een manier gevonden om op te vallen - Alois weigert resoluut om zijn schoolgewaad te dragen en vervangt dit veel liever met designerkleding. Maxime heeft hem al heel vaak gewaarschuwd en hem zelfs een keer geschorst, omdat hij weigert zijn verplichte gewaad aan te trekken. Helaas trekt hij zich hier weinig van aan.

Persoonlijkheid: Alois is nogal onzeker. Wat? Onzeker? Ja, onzeker. Hij gebruikt alleen zijn grote mond, cynische opmerkingen en I-don't-care attitude, zodat niemand daar verder ooit iets van merkt. Waardoor hij eigenlijk een redelijke 'heartless asshole' lijkt, die constant om aandacht vraagt. Hij kan namelijk heel slecht alleen zijn en verveelt zich al snel. Aandacht maakt hem een persoon, al is het negatieve aandacht. Hij heeft namelijk een angst om een 'niemand' te zijn, om alleen achter te blijven. Hij wil dat mensen hem zien staan en zich hem herinneren, mochten ze hem ooit over 20 jaar weer eens tegen komen. Indruk is zeer belangrijk - aandacht krijgen nog belangrijker. In principe wil hij gewoon vrienden met iedereen zijn, maar hij heeft geen idee hoe hij dat voor elkaar krijgt, dus gaat hij maar een beetje chaotisch door zijn dagen heen. Live every day like it's your last. Ja, dat zou Alois perfect omschrijven. Hij heeft lak aan regels en probeert het beste uit zijn dagen te halen, al brengt het hem in problemen. Hij is dan ook gek op feestjes, random flirten en veel, heel veel drinken. Laten we zeggen dat je Alois moeilijk over het hoofd kunt zien. En als je hem probeert te negeren, zal hij alleen maar harder proberen om je aandacht te krijgen.

Quidditch? En welke positie? Keeper voor Team Rood, want die mist nog xD
Nog iets van belang toe te voegen? Ik kon het niet laten. Ik wil Cam niet kwijt, maar ik kan zo weinig met haar posten momenteel en ik wilde een actiever personage voor BB ; - ; Al mn chars worden alcoholisten hier. Ohwell xD

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


Laatst bijgewerkt door Alice op vr maart 30, 2012 19:00, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 17:05 

Alice - Alois Mathieu - DOOR, BABY


We bespreken wel hoe je erin komt, en of Alois nieuw is of niet.


De sollicitaties zijn in principe niet wagenwijd open meer. Maar ik laat 't wel open, voor het geval dat er talent aan komt waaien. Dus als je denkt dat je awesome bent en dat je iets kunt toevoegen:

Solliciteer dan! : D

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme