Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 18, 2012 16:33 

Naam:Marloes
Leeftijd:22
RPG-passport: Click

Personage
Naam:Ruelle Valois
Leeftijd:17
Geslacht:male

Uiterlijk:Ruelle heeft donkerbruin kort haar, donkerbruine ogen, hij heeft een lengte van ongeveer 1.70 en een normaal postuur. Zijn kledingstijl kan uitlopen van heel casual met een klein stoer tintje tot aan iets heel bekakts of geeky. Zolang hij zich er fijn in voelt dan is het prima toch. Hij is een jongen die er vrij verzorgd uitziet op zijn nagels na, die zien er namelijk nogal een beetje gerafeld uit van het nagelbijten.

Persoonlijkheid:Ruelle is een zachtaardige jongen die urenlang over onderwerpen die hem interesseren door kan praten als niemand hem stopt. Hij vat dingen gauw serieus op en kan de dingen tussen grap en serieus niet altijd onderscheiden van elkaar. Als je dan ook al een grapje maakt, dan is het in zijn bijzijn handig om er dan om te lachen of achter de desbetreffende zin grapje te zeggen. Ruelle is onbewust misschien een beetje te eerlijk, want hij gaat er nou gewoon eenmaal niet over nadenken of de persoon in kwestie wel wil horen wat hij op dat moment zegt, zoals kijken naar een prachtig kunstwerk. Als Ruelle dan niet wil, dan gaat hij ook echt niet en dan mag het nog zoveel betekenen voor de andere. Ruelle is ook absoluut iemand die zich aan schema´s houd, als er ook maar iets afwijkt van zijn planning/routine kan hij compleet in de stress schieten en kost het hem veel moeite om de juiste draai weer terug te vinden.

Quidditch? En welke positie?Nou eigenlijk is het helemaal niks voor hem, want hij zou dan letterlijk een gevaar op een bezemsteel zijn.

Nog iets van belang toe te voegen?Ruelle is bang voor meisjes, wat heeft te maken doordat z’n zusjes hem altijd zaten te kleineren, hem voor schut zette en al die dingen meer. Nou is het dan niet zo dat hij gillend wegrent, alhoewel hij dat weleens een keer heeft gedaan, maar het uit zich dan vooral in dat hij zich heel ongemakkelijk begint te voelen en de meisjes het liefst vermijd.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 18, 2012 19:43 

Na wat wikken en wegen...


Carrick_Fergus - Ruelle Valois - DOOR


Maak jezelf even present in het OOC topic, en dan kunnen we daar bespreken of Ruelle nieuw is, of dat hij al in de groep zat, etc.


Het sollicitatietopic is nog steeds OPEN voor zowel mannen als vrouwen, maar toch het liefst een man, zodat we gelijke aantallen hebben endatsoortdingen.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 18:54 

Naam: Ropandinaa
Leeftijd: 11
RPG-passport: De laatste van de paspoorten

Personage
Naam: Samuel Maid
Leeftijd: 17
Geslacht: Mannetje, speciaal omdat er nog een paar van nodig zijn.

Uiterlijk: Samuel is wat betreft uiterlijk wat meer een stoere jongen. Hij heeft zwart kort haar waar hij een paar minuten doorheen woelt met zijn handen om het lekker warrig te maken. Hij heeft kleine donkerbruine ogen die als hij vrolijk is vrolijk schitteren. Hij heeft een klein neusje maar een wat grotere mond.
Persoonlijkheid: Als Samuel iets wil zal hij net zolang doorgaan totdat hij heeft wat hij hebben wil. Hij is erg eigenwijs, maar daardoor toch ook weer een beetje grappig. Hij heeft een zwak voor meiden, en doet ook echt alles om haar van hem te laten houden, van een boeket rozen tot een concert. Hij is erg aardig en kan goed leren en onthoud alles zonder er ook maar iets voor te hoeven doen, waardoor hij dus veel vrije tijd heeft. Afgezien van zijn leeftijd houd hij wel van wat kattekwaad en een grapje.


Ik hoop echt dat ik door ben, want bij de vorige sollicitatie wilde het niet helemaal lukken... Ik had toen zelfs al een avatar gemaakt, omdat ik dacht dat als ik aangenomen zou worden ik misschien beter meteen kon posten nadat ze me hadden voorgesteld :P niet zo slim van mij...

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 22:36 

Ropandinaa - Samuel Maid - Niet door.


Je sollicitatie is nogal kort; je hebt niet alle punten ingevuld die aangegeven waren in het sollicitatie-formuliertje-dat-niet-echt-een-formuliertje-is. Maar los daarvan vind ik Samuel helaas geen personage dat veel kan toevoegen in BB. Jammer!



Sollicitatie topic is nog steeds OPEN! We hebben nog ruimte voor één persoon, dus grijp je kans!


Afbeelding

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 18:47 

Naam: Ropandinaa
Leeftijd: 11
RPG-passport:

Personage
Naam: Thea Prasing
Leeftijd: 18 (een keer blijven zitten omdat ze traag van begrip is)
Geslacht: Meisje

Uiterlijk: Thea heeft blauwgroene ogen, amandelvormig, en ze draagt een bril. Ze heeft halflang bruin haar (geverfd, van nature blond). Ze heeft een beetje een grote neus met kleine neusgaten. Ze heeft een normale mond, maar wel een beetje hazentanden, ze vindt het erg jammer dat ze geen beugel draagt, want dan zou het veel beter zijn. Ze is zo'n 1 meter 85, en haar schoenen haalt ze bij de scheepswerf, want ze heeft erg grote voeten.

Persoonlijkheid: Thea is altijd bereid om iemand te helpen en ziet altijd het goede van iemand in. Ze is vroeger veel gepest en vindt zichzelf dan ook niet veel waard. Ze heeft 0.00% zelfvertrouwen, want van alles wat ze doet wordt tegen haar gezegd dat ze het niet goed doet, en dan wordt er gezegd wat ze verkeerd doet, Beauxbatons zou haar zelfvertrouwen erg kunnen opkrikken. Ze heeft een heuse taalknobbel, maar haar wiskundeknobbel is ver te zoeken, ergens op haar hoofd heeft ze een deukje waar dat ding had moeten zitten. Als ze eenmaal word aangespoord te praten, krijgt ze langzamerhand steeds meer zelfvertrouwen, totdat iemand haar afkraakt, want dan kan ze weer helemaal opnieuw beginnen. Thea is erg aardig, lief en grappig. Ze is goed in Toverdranken en Gedaanteverwisselingen, ze is eigenlijk overal wel goed in, behalve Voorspellend Rekenen. Toen ze nog niet wist dat ze heks was, omdat haar ouders haar daarmee wilden verrassen, was ze ook al goed in leren, afgezien van wiskunde.

Quiddich: Thea wil altijd op de achtergrond blijven, en wil daarom niks met Zwerkbal te maken te hebben, hoe verder op de achtergrond, hoe beter.

Toevoegsel: Ze heeft niet veel geld, maar is gelukkig met de paar vriendinnen die ze heeft, waarmee ze vaak tijd doorbrengt buiten school. Ze houdt ook van lezen en puzzelen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op di feb 28, 2012 19:20, in totaal 4 keer bewerkt.

 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 18:49 

Ropandinaa schreef:
Naam: Ropandinaa
Leeftijd: 11
RPG-passport: De laatste aub

Personage
Naam: Thea Prasing
Leeftijd: 18 (een keer blijven zitten omdat ze traag van begrip is)
Geslacht: Meisje

Uiterlijk: Thea heeft blauwgroene ogen, amandelvormig, en ze draagt een bril. Ze heeft halflang bruin haar (geverfd, van nature blond). Ze heeft een beetje een grote neus met kleine neusgaten. Ze heeft een normale mond, maar wel een beetje hazentanden, ze vindt het erg jammer dat ze geen beugel draagt, want dan zou het veel beter zijn. Ze is zo'n 1 meter 85, en haar schoenen haalt ze bij de scheepswerf, want ze heeft erg grote voeten.
Persoonlijkheid: Thea is altijd bereid om iemand te helpen en ziet altijd het goede van iemand in. Ze is vroeger veel gepest en vindt zichzelf dan ook niet veel waard. Ze heeft 0.00% zelfvertrouwen, want van alles wat ze doet wordt tegen haar gezegd dat ze het niet goed doet, en dan wordt er gezegd wat ze verkeerd doet, Beauxbatons zou haar zelfvertrouwen erg kunnen opkrikken. Ze heeft een heuse taalknobbel, maar haar wiskundeknobbel is ver te zoeken, ergens op haar hoofd heeft ze een deukje waar dat ding had moeten zitten. Als ze eenmaal word aangespoord te praten, krijgt ze langzamerhand steeds meer zelfvertrouwen, totdat iemand haar afkraakt, want dan kan ze weer helemaal opnieuw beginnen.
Thea wil altijd op de achtergrond blijven, en wil daarom niks met Zwerkbal te maken te hebben, hoe verder op de achtergrond, hoe beter.
Ze heeft niet veel geld, maar is gelukkig met de paar vriendinnen die ze heeft, waarmee ze vaak tijd doorbrengt buiten school. Ze houdt ook van lezen en puzzelen.


Ik heb het opnieuw geprobeerd, want de vorige lukte niet helemaal, en het klopt ook dat het niet helemaal goed was.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op di feb 28, 2012 19:25, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 19:17 

Ik ga even heel eerlijk zijn hier, maar ik denk niet dat BB een RPG voor jou is. Jouw personage past niet tussen de groep (lees eerdere sollicitaties door om een idee te krijgen van wat voor types wij spelen).

Ook raad ik je aan om, voordat je bij een bestaande RPG solliciteert, eerst een paar pagina's door te lezen. Zo had je erachter kunnen komen dat BB niet zomaar een scholenRPG is met lichte onderwerpen.


Succes bij verdere sollicitaties.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 19:24 

Ja maar Blijerd, bij The Other Side Of The World werd ik niet aangenomen en hier ook niet, maar ik vind niet dat ik op moet geven, en ik heb trouwens al gelezen en weet niet goed hoe ik een personage moet omschrijven, meestal als ik in een RPG zit, dan kan ik mijn personage er wel goed in laten komen, en iedereen begrijpt me, en speelt mee.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 19:26 

Kijk, ik geef ook alleen maar wat tips. En ja, een personage omschrijven vergt oefening.

Begrijp me niet verkeerd, maar er zijn vast wel andere RPG's die beter zijn om mee te beginnen dan BB.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 19:28 

Ik begon hiermee omdat iemand me dat had aangeraden, en dat het hier wat makkelijker werd aangenomen. Daarom deed ik dat, want ik heb zelf niet veel ervaring met HPF.

Ik heb altijd op een andere site RPG gedaan, en daar werd je niet aangenomen, maar als je je misdroeg, of je niet aan de RPG/verhaallijn/regels hield, dan werd je eruit gehaald en kon je aan een andere RPG meedoen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op di feb 28, 2012 19:41, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 19:32 

Bij deze RPG letten wij op dezelfde dingen als iedere andere op HPF. Als het beeld dat we van jouw personage krijgen niet klopt met de RPG, dan word je niet aangenomen.

Dat is alles wat ik hierover te zeggen heb. Succes met het verder proberen (:

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 20:33 

Ik ben zelf niet de persoon die al dan niet zeggen of je mag meedoen. Maar ik wil je wel zeggen dat ik vind dat je voor een 11-jarige goed kan schrijven. Zowel grammaticaal als qua spelling zou ik zeer tevreden zijn. Ik ben lerares Nederlands en geloof me, sommige leerlingen van zestien jaar kunnen amper een goede zin schrijven. Ik denk alleen dat je leeftijd bij deze RPG in je nadeel gaat spelen. BB snijdt nogal gevoelige en volwassen onderwerpen aan en ik weet niet of het evident is voor een jonge RPG'er om daar al meteen aan mee te doen.

Het is in de RPG-wereld ook een nadeel dat de meeste spelers rond de twintig zijn waardoor de onderwerpen vanzelf volwassener worden. Ik ben zelf tien jaar ouder dan je (zoals de meesten) dus het verschil is echt enorm. De andere RPG's hebben ook vrijwel allemaal volwassen spelers, waardoor het niet evident is om een jonge speler aan te nemen, denk ik. Heb je ook al ge-rpg'd in andere RPG (in je afdeling, Zweinstein,...)? (: Misschien kan er ook nog eens bij de crew voorgesteld worden om een beginnersrpg te starten. In deze rpg's kregen starters de kans om te oefenen.

Of je aangenomen zal worden of niet: ik wens je nog veel succes toe met solliciteren en ik hoop dat je sowieso snel ergens terecht kan!

Edit. viewtopic.php?p=1030112#p1030112

Je kan misschien ook nog een stem uitbrengen op YGTH. De rpg heeft nog één stem nodig en mag dan zijn deuren openen. In deze RPG zijn alle personages rond de twaalf jaar en ik denk dat deze RPG wel heel erg goed zou zijn om op een leuke manier te starten. Misschien kan je het zo ook proberen? (:


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 19:29 

Gedaan, nu is YGTH open

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 19:35 

Succes.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 19:37 

Lacrimosa schreef:
Ik ben zelf niet de persoon die al dan niet zeggen of je mag meedoen. Maar ik wil je wel zeggen dat ik vind dat je voor een 11-jarige goed kan schrijven. Zowel grammaticaal als qua spelling zou ik zeer tevreden zijn. Ik ben lerares Nederlands en geloof me, sommige leerlingen van zestien jaar kunnen amper een goede zin schrijven. Ik denk alleen dat je leeftijd bij deze RPG in je nadeel gaat spelen. BB snijdt nogal gevoelige en volwassen onderwerpen aan en ik weet niet of het evident is voor een jonge RPG'er om daar al meteen aan mee te doen.

Het is in de RPG-wereld ook een nadeel dat de meeste spelers rond de twintig zijn waardoor de onderwerpen vanzelf volwassener worden. Ik ben zelf tien jaar ouder dan je (zoals de meesten) dus het verschil is echt enorm. De andere RPG's hebben ook vrijwel allemaal volwassen spelers, waardoor het niet evident is om een jonge speler aan te nemen, denk ik. Heb je ook al ge-rpg'd in andere RPG (in je afdeling, Zweinstein,...)? (: Misschien kan er ook nog eens bij de crew voorgesteld worden om een beginnersrpg te starten. In deze rpg's kregen starters de kans om te oefenen.

Of je aangenomen zal worden of niet: ik wens je nog veel succes toe met solliciteren en ik hoop dat je sowieso snel ergens terecht kan!

Edit. viewtopic.php?p=1030112#p1030112

Je kan misschien ook nog een stem uitbrengen op YGTH. De rpg heeft nog één stem nodig en mag dan zijn deuren openen. In deze RPG zijn alle personages rond de twaalf jaar en ik denk dat deze RPG wel heel erg goed zou zijn om op een leuke manier te starten. Misschien kan je het zo ook proberen? (:



Ik had het (serieus) niet beter kunnen zeggen. Ropandinaa, je bent dus helaas niet door vanwege redenen die Lacrimosa heeft aangestipt, maar (zoals Blijerd hierboven al zei) veel succes met je verdere pogingen bij andere RPG's die wellicht geschikter zijn!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme