Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 18:38 

Sorry! De naam Dubois is al ingepikt door mij since 2006 ;).

Afbeelding


Naam: Lacrimosa
Leeftijd: 20
RPG-passport:

Personage
Naam: Alex Dubois
Leeftijd: [HOU IN GEDACHTEN DAT HET 6EJAARS ZIJN] 16
Geslacht: M

Uiterlijk: Alex heeft donker en dik haar wat tot zijn spijt niet erg sluik is en het doorgaans nogal verwaaid en "Ëœweerbarstig' zit. Hij heeft grijsgroendeogen en is niet erg lang (voor een jongen van 16, dan), rond de 1m65, maar heeft voor de rest een normaal postuur. Tijdens de schooluren moet hij zich allicht in het, naar zijn idee, tuttig schooluniform hijzen. Maar in zijn vrije tijd kleedt hij zich geregeld in de gewone, makkelijke dreuzelkledij wat hij thuis ook draagt.
Persoonlijkheid: Alex is niet bepaald een luidruchtig persoon en ergert zich snel aan mensen die het wel zijn. Hij wil zich graag punctueel instellen, maar doorgaans laar zijn precisie de wensen over waar zijn nonchalante en lossere houding doorweegt. Zijn vriendelijke en behulpzame karakter hebben hem wel een paar vrienden opgeleverd, maar hij heeft vaak een sarcastisch woord klaar als er iets gebeurt wat hem irriteert. Hij is schuchter ingesteld tegenover onbekenden, maar probeert wel zo extravert mogelijk te zijn tegen z'n vrienden. In het algemeen is hij dus een niet al te ingewikkeld en aardig persoon.
Quidditch? En welke positie? Omdat hij in de vorige RPG hoogtevrees had: commentator.
Nog iets van belang toe te voegen? Eigenlijk is deze sollicatie niet erg IC, maar ik heb weinig zin om mijn oude sollicatie helemaal opnieuw aan te passen. Jullie zullen zelf in de RPG wel merken hoe Alexje in elkaar zit :D

Ik ga deze post nog meer aanpassen, maar ik moest onder lichte dwang dringend solliciteren, vandaar.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 20:03 

Hey! Ik heb de sollicitaties bekeken, en de volgende 12 mensen zijn door:

F:
Aimée Lefevre - Tom Riddle
Naomi Moreau - Sjar
Casey Louis - Darren
Christine Jadoulle - Snow White Queen
Camille "Cam" Byron - Alice
Lea Bennett - Yuuki



M:
Jules Joubert - MissMyrna
Adrian LeNoir - Niinza
Gaspard Laurent - Pottergirl
Matt Davis - Blijerd
Alex Dubois - Lacrimosa
Shawn Bradés - Skywalker


Gefeliciteerd =D Ik ga de RPG nu starten, maar het sollicitatietopic blijft OPEN omdat er best nog een meisje en jongen bijkunnen. We kunnen echter met 12 mensen ook prima starten, dus dat is wat we gaan doen!

Ik heb ook de Quidditchteams samengesteld:

QUIDDITCH TEAM
ROOD: (captain mag een andere naam bedenken!)

Aimée Lefevre - Tom Riddle - CAPTAIN/keeper
Adrian LeNoir - Niinza - chaser
Gaspard Laurent - Pottergirl - seeker
Lea Bennett - Yuuki - beater
Camille "Cam" Byron - Alice - Beater
(en twee chasers zijn niet-bestaande mensen)


QUIDDITCH TEAM
BLAUW: (idem)

Shawn Bradés - Skywalker - CAPTAIN/chaser
Casey Louis - Darren - chaser
Jules Joubert - MissMyrna - keeper
Christine Jadoulle - Snow White Queen - seeker
Matt Davis - Blijerd - beater
(een beater en een chaser zijn niet-bestaande mensen)

COMMENTATOR: Alex Dubois

Bij Quidditch zal het zo zijn dat team rood en blauw afwisselend winnen. De eerste match zal door ROOD gewonnen worden, de tweede door BLAUW, de derde door ROOD, etc. Om de beurt dus.


Verder is er ook een roommate-verdeling. Bij de meisjes is dit als volgt:
Christine & Naomi: kamer 1
Lea & Cam: kamer 2
Casey & Aimée: kamer 3


De meisjes-common room wordt bewaakt door een schilderij van een bloem die complimentjes wilt. Dus eigenlijk heb je daar geen password voor nodig - je moet alleen wat liefs zeggen. De bloem heeft echter wel de neiging om te gaan krijsen als er jongens in de buurt zijn, dus ja.

De roommate-verdeling bij de jongens iiiis:
Shawn, Alex en Matt: kamer 11
Gaspard, Adrian en Jules: kamer 12


De jongens-common room wordt bewaakt door Sir Puntjesman. Dat is een ridder. Hij verzint telkens de meest idiote wachtwoorden, en heeft wel eens de neiging om deze wachtwoorden helemaal niet door te geven. Ofwel, Sir Puntjesman is eigenlijk helemaal niet leuk.

Het schoolhoofd is Maxime - zij mag gespeeld worden door iedereen, mocht het nodig zijn. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de leraren die ik grotendeels aan jullie fantasie overlaat. Niet dat er ZOVEEL lessen zullen zijn, but okay.

Ik kan niets extra's verzinnen wat ik nog moet melden -- de beginsituatie schets ik wel in de beginpost van de RPG zelf.

Veel plezier!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 20:12 

Naam: Melinda
Leeftijd: 16
RPG-passport: Is coming

Personage
Naam: Lucas Equerre
Leeftijd: 17
Geslacht: Mannelijk

Uiterlijk: Lucas heeft steil, bruin-zwart haar, dat tot ongeveer zijn oren komt. Daarbij heeft hij kleine, bruine ogen, die altijd zijn vrolijke image uitstralen. Om kleding geeft hij niet zoveel. Hij draagt wat nodig is. Normaal gesproken is dat dreuzelkleding, die joggingbroeken zitten gewoon zo lekker!
Persoonlijkheid: Lucas is een lieve, zachtaardige jongen. Hij staat niet graag in de spotlight, maar verlegen is hij zeker niet.
Hobby's heeft Lucas genoeg. Poezie is waar zijn hart vaak naar verlangt. Wegdromen in zijn eigen fantasiewereld, om het vervolgens in woorden op papier te kunnen kladden.
Ook het maken van muziek is een van zijn dierbare hobby's. Het liefst componeert hij dan wat met zijn gitaar.
Slechte kanten zijn ook zeker niet te missen bij Lucas. Ondanks dat hij erg lief, muzikaal en poetisch is, kan hij zijn emoties niet goed bedwingen. Het zijn vaak de tranen die het overwinnen, als hij even niet goed in zijn fel zit.
Quidditch? En welke positie? Nee, hij heeft het niet zo op sporten. Hij is liever bezig met de kunst van de poezie en het componeren van prachtige, romantische nummers op zijn gitaar.
Nog iets van belang toe te voegen? Zijn muziekstijl bestaat voornamelijk uit rustige, akkoestische nummers.

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 0:45 

Naam: Marloes
Leeftijd: 21
RPG-passport: Click!

Personage
Naam:Gabrielle Garnier
Leeftijd: 16
Geslacht: vrouw

Uiterlijk: Gabrielle heeft donkerbruin lang haar met wat krul erin, ze heeft licht groene ogen, een slank postuur en een lengte van 1.64. Haar kledingstijl varieert heel erg en eigenlijk kijkt ze niet altijd of haar kleding matcht, dus het kan zo voorkomen dat de kleuren enorm met elkaar vloeken.

Persoonlijkheid: Gabrielle kan soms net iets te enthousiast zijn over de verkeerde dingen,bijvoorbeeld als iemand anders een gebroken voet heeft, een normaal iemand zou zich dan om die persoon bekommeren en hem/haar naar de ziekenzaal brengen. Gabrielle zou echter eerder reageren met: Woow awesome! Jij hebt een gebroken voet, nu moet je vieze drankjes gaan drinken. Wat me dan ook gelijk weer op het volgende brengt, Gabrielle is namelijk nogal recht voor haar raap en kan daarbij heel onsubtiel overkomen, aangezien ze dan niet bepaalt erover zit na te denken of ze de persoon in kwestie daarmee kwetst. Ze is een aandachtstrekster, daarbij is ze nog is hartstikke ongezond, want Gabrielle rookt, ze snoept veel, lollies vind ze het lekkerst. Maar pak haar verslavingen af en ze is niet meer te harden, ze word heel irritant, ze krijgt de grootste sarcasme en ow ze bijt, maar niet hard hoor.

Quidditch? En welke positie? Nee, ze vind het leuk om er naar te kijken maar daar blijft het bij.
Nog iets van belang toe te voegen?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:33 

Hihi, ik probeer het dan gewoon nog eens =) Zelfde naam voor mijn perso, ander karakter!

Naam: Margo
Leeftijd: 17
RPG-passport: +++

Personage
Naam: Florence Gravois
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw

Uiterlijk: Met haar rosse lange haar valt Flor al snel op in een menigte, ondanks haar korte en tengere gestalte. Haar lichte ogen en brede glimlach geven haar een vriendelijk voorkomen. Ze experimenteert ook wel eens graag met felle kleurtjes wat betreft haar make-up en kleding.
Persoonlijkheid: Flor is een echte giecheltrien. Ze gaat nagenoeg altijd met een glimlach door het leven en is meestal nét dat ietsje te enthousiast. Haar constante gehuppel en gehyper kunnen soms wel eens irritant zijn, maar dat beseft ze zelf totaal niet.
Flor is een goede studente, maar echte wereldkennis heeft ze niet. Ze is nogal naí¯ef en laat zich makkelijk leugentjes wijsmaken. Iets dat grappig is zolang het onder vrienden gebeurt, maar ook anderen kunnen haar gemakkelijk om de tuin leiden, wat haar al vaak in de problemen heeft gebracht.
Over het algemeen kan ze met iedereen goed overweg, maar haar vertrouwen is een andere zaak: Flor is een echte flap-uit en ze is vreselijk als het gaat om geheimen bewaren. Flor wil hoe dan ook wel graag een geweldige vriendin zijn en waar ze tekortschiet op het vlak van betrouwbaarheid, maakt ze wel goed door veel vriendschap, liefde en steun terug te geven.
Quidditch? En welke positie? ja, Jager
Nog iets van belang toe te voegen? Nope, that's all. Hopelijk is dit karakter beter <3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:29 

En hier de *uitslag*!


Lucas Equerre - Melinda - NIET DOOR
Gabrielle Garnier - Carrick_Fergus - NIET DOOR
Florence Gravois - Margo - NIET DOOR

Allemaal eigenlijk om dezelfde reden. Ik reken je niet af op je ervaring of de lengte van je sollicitatie (hoewel een uitgebreide karakteromschrijving altijd fijn is). Waar ik men wel op afreken, is of ik denk dat je personage een leuke toevoeging zal zijn. Tot nu toe heb ik geen echt interessant personage gezien.


Hier wil ik aan toevoegen dat we nu vooral een meisje zoeken. Denk eraan: wees origineel met je personage, en verzin iets waarvan je denkt dat het iets zal toevoegen. Je kunt anders ook de RPG zelf even inkijken, en bedenken wat voor iemand leuk zou zijn in de groepsdynamiek die er al is.

Heel veel succes!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 19:29 

Naam: Debbert
Leeftijd: 17
RPG-passport: Klikkie!

Personage
Naam: Isabelle Lottier
Leeftijd: 17 [HOU IN GEDACHTEN DAT HET 6EJAARS ZIJN]
Geslacht: Vrouw

Uiterlijk: Isabelle is een lange dame. Ze is ongeveer 1.85 lang, heeft een normaal postuur en haar vrouwelijke vormen zijn niet echt duidelijk zichtbaar. Ze heeft donker haar, wat ze altijd kort knipt om er wat opvallender uit te zien dan de gemiddelde Beachbatons-leerlingen en ze heeft donkere ogen. Isabelle haat haar schooluniform, omdat ze het verschrikkelijk vind dat ze er dan uit ziet zoals iedereen. Het liefst draagt ze tweedehands-Muggle kleding, maar dit is natuurlijk tijdens de lessen niet toegestaan.
Isabelle heeft, midden op haar voet, een kleine tatoeage staan, namelijk die van een hondenpootje, met een hartje en een omgedraaide acht. Dit staat voor haar voo oneindige liefde voor haar overleden hondje.
Persoonlijkheid: Isabelle is een vreemde eend in de bijt. Niet dat ze gemeen, arrogant of onwijs slim is, maar juist omdat ze totaal andere intresses heeft dan de gemiddelde leerlinge op Beauxbatons. De politiek is een ding wat haar ongelooflijk interesseert, net als Muggle-muziek en Muggle-boeken.
Nathalie heeft een zachtaardig karakter, die ook een schaduwkant heeft. Tegen iedereen is ze aardig, eigenlijk is ze best naief. Ze denkt namelijk dat ze met iedereen vrienden kan zijn, zolang iedereen zich maar openstelt en vriendelijk is. Helaas stroken haar gedachten niet met de werkelijkheid en moet ze vaak onder ogen komen dat mensen haar ook kunnen kwetsen. En dat is iets waar onze Isabelle niet tege kan. Isabelle kan dan plots al haar principes overboord gooien en wil op zo'n moment, kosten wat het kost, die persoon terug pakken. Het liefst op een manier dat ook die persoon gekwetst wordt. Je kan dus wel stellen dat Isabelle een jonge vrouw van uiterste is. Lief en respectvol, maar wanneer iemand haar kwaad doet, gemeen en harteloos.
Ondanks haar 'schaduwkant', is Isabelle wel een spring-in-'t-veld. Ze is vaak vrolijk, in voor een grapje en niet heel serieus qua school. Sociale contacten vind ze belangrijker dan met haar neus in de boeken zitten. Op relationeel (vriendjes, eerste zoen e.d) ligt ze een beetje achter op haar leeftijdsgenootjes. Maar dat is vooral omdat ze zich niet voor het mannelijke geslacht interesseert.
Quidditch? En welke positie? Nope, Isabelle is een goede supporter.
Nog iets van belang toe te voegen? Isabelle is een echte dierenvriend en dan ook vegetarier.

_________________
    An expert in anything was once a beginner


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 23:16 

Naam: Agenia
Leeftijd: 17
RPG-passport: Hiero

Personage
Naam: Luc Neveu
Leeftijd: 17
Geslacht: mannelijk (waarschijnlijk.)

Uiterlijk: Luc is een lange, tengere jongen met donker haar die wat bleekjes is. Hij heeft in lichamelijke kenmerken een vrij onopvallend voorkomen. Als hij zijn Beauxbatonsuniform aanheeft zou hij niet opvallen en waarschijnlijk onzichtbaar zijn in de grote menigte. Toch, als hij zich niet volgens voorschrift hoeft te kleden, draagt hij het liefst excentrieke outfits; lange jassen in Victoriaanse stijl, steampunk outfits, kanten kraagjes, hoge hoeden, paardrijlaarzen, rare brilletjes, you name it.
Persoonlijkheid: Luc is een beetje contactgestoord. Hij kan niet met mensen omgaan en dat weet hij. Het frustreert hem bijzonder. Hij snapt niet waarom mensen hem raar vinden en niet goed op hem reageren - hij snápt het werkelijk waar gewoon niet. Hij heeft een flauwe obsessie met de duistere kant - niet in de zin dat hij zich erbij aan zou willen sluiten, maar hij is erdoor gefascineerd - en geesten vindt hij de fascinerendste dingen ter wereld, hoewel hij Pureblood is en in feite gewend is aan geesten. Toch blijven ze hem fascineren. Hij is een ontzettende nerd, betweter, en komt op voor zijn mening en gelijk.
Quidditch? En welke positie? nee, absoluut niet. Sport is wel het laatste waar Luc aan denkt.
Nog iets van belang toe te voegen?
Wikipedia schreef:
Steampunk is een subgenre van fantasie of speculatieve fictie. De term verwijst naar de verhalen die zich afspelen in een tijd dat stoomkracht nog de primaire krachtbron was (meestal de 19e eeuw), maar die ook elementen van sciencefiction of fantasie bevatten, zoals futuristische uitvindingen en machines, of echt bestaande machines (zoals computers) die in deze verhalen veel eerder worden uitgevonden dan in werkelijkheid.

Voor een goede impressie van Steampunk kan je het beste even plaatjes Googlen. (:

En ja, ik weet het, geen meisje, maar Luc is zo coool.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:54 

Alright, mijn laatste poging, ik heb geprobeerd haar interessant te maken =) derde keer goede keer!

Naam: Margo
Leeftijd: 17
RPG-passport: +++

Personage
Naam: Florence Gravois
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw

Uiterlijk: Flor heeft lange blonde haren met een lichte slag erin. Met haar lichte ogen, haar wipneusje en lichtroze lippen ziet ze er vrij onschuldig uit, maar niets is minder waar. Ze is klein van gestalte en heeft een tenger postuur. Ze houdt ervan wat te experimenteren met make-up, maar blijft vrij mainstream wat haar kleding betreft.
Persoonlijkheid: Flor is iemand die weet wat ze wil. Ze observeert, besluit wat ze verlangt en zorgt dan ook dat ze het te pakken krijgt. Flor werkt subtiel en onopvallend, steeds volgens een goed uitgedacht plan. Ze denkt graag van zichzelf dat ze onfeilbaar is. Met haar mensenkennis weet Flor de zaken altijd mooi naar haar hand te zetten. Ze manipuleert alles en iedereen, behalve misschien de mensen die haar echt nauw aan het hart liggen - maar dat zijn dan meestal ook de mensen waarmee ze samen plannetjes uitdoktert.
Zelf neemt Flor geen blad voor de mond. Tegen niemand. Wanneer ze iets lelijk vindt of wanneer iemand er belabberd uitziet., zegt ze het ook gewoon, zelfs al is dat een eigenschap die ze aan anderen niet kan apprecií«ren: Flor kan niet goed om met kritiek en heeft al snel een kattig weerwoord klaarliggen, of de kritiek nu goed bedoeld was of niet.
Flor probeert zichzelf altijd goed in de hand te houden, haar emoties mogen niet met haar op de loop gaan en ze wil altijd zelfzeker overkomen. Ze houdt graag de wereld een masker van perfectie voor en verbergt zich zo veel mogelijk achter een faí§ade. Hoe minder de omgeving van haar weet, hoe minder kwetsbaar ze is.
Achter die hele faí§ade gaat uiteraard maar een gewoon meisje schuil dat ook haar onzekerheden heeft, maar in tegenstelling tot anderen laat Flor die kant van zichzelf niet toe. Flor heeft het dan ook vrij moeilijk om hechte vriendschappen te sluiten of zichzelf werkelijk toe te staan verliefd te worden op een jongen. In haar ogen is liefde een kwetsbaar punt. Ze houdt niet van het risico zichzelf helemaal bloot te geven aan een ander, of dat nu onder vrienden is of in de liefde: haar relaties blijven altijd vrij oppervlakkig.
Quidditch? En welke positie? ja, als jager
Nog iets van belang toe te voegen? -


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 20:53 

De uitslag!


Oké, hierbij de twee nieuwste aanwinsten voor het awesome BB-team:

Agenia - Luc Neveu - DOOR
Margo - Florence Gravois - DOOR


Als je naam er niet bij staat, ben je jammer genoeg niet door. Ik vond deze twee de beste toevoegingen voor de RPG.

Agena en Margo: veel plezier! Ik PB jullie nu met een samenvatting (sort of), en verdere background info.


Daarnaast verklaar ik dit solli-topic gesloten!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 0:33 

Het sollicitatietopic is bij deze geopend!


Pottergirl (die Gaspard speelde) is eruit gestapt, dus we hebben een mannelijk personage nodig. De Quidditch-posities die nog open staan zijn die van seeker en chaser. Verzin een leuk personage waarvan jij denkt dat 'ie leuk in de RPG zal passen!


Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]RPG-passport:[/b]

[i]Personage[/i]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b] [HOU IN GEDACHTEN DAT HET 6EJAARS ZIJN]
[b]Geslacht:[/b]

[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Persoonlijkheid:[/b]
[b]Quidditch? En welke positie?[/b]
[b]Nog iets van belang toe te voegen?[/b]



Veel succes!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 17:15 

Naam: Melinda
Leeftijd: 16
RPG-passport: Komt zo ^^

Personage
Naam: Jason O'Connor
Leeftijd: 17
Geslacht: Male

Uiterlijk: Jason heeft donkerbruin haar. Het zit altijd in model, althans zo vindt hij het. Het moet naar zijn mening altijd perfect zitten. Niet alleen zijn haar moet er goed uit zien, ook zijn gezicht en kleding kunnen niet achter blijven. Foundation gebruikt hij wel degelijk. Vaak draagt hij, naast zijn schooluniform, vaak kleding in de country-stijl, een overhemd in een spijkerbroek. De hoed laat hij dan nog net achter wege.
Persoonlijkheid: Jason mag dan misschien een modefreak zijn, nooit zal hij toegeven dat hij gay is, ondanks dat er zo dik boven op ligt. Hij zal er in blijven geloven dat hij hetero is. Het zal toch niet waar zijn dat hij op mannen valt? Voor hem in ieder geval niet.
Jason is kalm, rustig en ruimdenkend. Hersens zijn ook zeker niet bij hem te missen, al zal hij nooit worden gezien als een echte nerd. Een conversatie beginnen is voor hem geen probleem.
Als het gaat om emoties verbergt hij ze liever. Hij kan er niet zo goed mee om gaan. Het liefst loopt hij er voor weg, letterlijk zelfs.
Quidditch? En welke positie? Seeker
Nog iets van belang toe te voegen? Nope.

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 0:19 

De *uitslag*


Melinda - Jason O'Connor - NIET DOOR



Het sollicitatietopic blijft open!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 10:27 

Naam: Melody
Leeftijd: 18
RPG-passport: Clique!

Personage
Naam: Enora Laurent
Leeftijd: 17
Geslacht: Ik doe lekker rebels en ga voor female :)

Uiterlijk: Enora heeft donkerblonde haren, die golvend over haar schouders vallen. Ze houdt ervan om haar haren los te dragen en er zo nu en dan met haar hand doorheen te gaan of met plukjes haar te spelen. Ze heeft hazelbruine ogen die je speels en uitdagend aankijken. Ze heeft een gemiddelde lengte en ze houdt vooral van kleding die lekker zit.
Persoonlijkheid: Enora is een spontane en vrolijke meid. Ze houdt ervan om mensen om haar heen te hebben, al is ze wel allergisch voor ongelofelijke bitches. Ze vindt het echter wel heerlijk om zich dan vooral met hun te bemoeien, ze is namelijk best wel rebels. Ze is nieuwsgierig en houdt wel van een uitdaging. Ze houdt van lachen en lekker te genieten, ze is dan ook altijd in voor een feestje. Het is een speelse dame met behoorlijk wat pit. Ze houdt er dan ook van om op gebied van jongens lekker speels maar hard-to-get te spelen. Ze is ook heel impulsief, wat niet altijd even goed uitpakt. Ze is niet al te snel op haar teentjes getrapt, maar wanneer je het voor elkaar krijgt wel op haar teentjes te trappen, dan zal je het ook zeker merken.
Quidditch? En welke positie? Jup, she loves quidditch. Ze houdt ervan om zich lekker te laten gaan, x aantal meters van de grond af, als een chaser.
Nog iets van belang toe te voegen?

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 0:37 

Melody - Enora Laurent - DOOR!


Gefeliciteerd : D Ik stuur je zo een PB'tje over hoe je er het handigst in kunt komen!


Het topic blijft open, voor het geval er wat talent langs komt waaien.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme